Njah exact die zit je denk ik wel op 150-200 pleureaus. Who caresquote:
Inkt in het lichaam mag wel? Ijzerhoudende inkten dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:35 schreef Steve-O het volgende:
idd ik moet geen ijzer in me lichaam maar een tatoo kan ik wel waarderen
En ik vind dat leuk gedaan zo'n letter ingekleurd zeg maar
Silverinktquote:Op maandag 31 mei 2004 23:02 schreef Nuek het volgende:
[..]
Inkt in het lichaam mag wel? Ijzerhoudende inkten dan?
foto?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:18 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik denk 150 euro ofzo.
Ik heb me bovenarm, bijna hele lengte en het kostte me 220 euro.
idd zo rond dat bedrag , mijn kuit /scheen tattoo is ongeveer net zo groot en die was 150 euroquote:Op maandag 31 mei 2004 22:31 schreef Nuek het volgende:
[..]
Njah exact die zit je denk ik wel op 150-200 pleureaus. Who caresAls ie mooi wordt is het het zeker waard.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:21 schreef St33n het volgende:
[..]
foto?![]()
Mijn smaak denk ik... Ik kijk iig niet naar wat anderen doen of naar modetrendsquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:43 schreef freaky-me het volgende:
vraagje:
Hoe zijn jullie er achter gekomen welke tatoeage bij jou past?
biomechanic? Past ook wel bij je denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben helemaal gek van van mooie complexe structuren als bijvoorbeeld Marc Escher, en dat complexe zie je ook terug in de celtische stijl vandaar...
ah die, kon em gisteren niet meer bekijken omdat ik al te veel had geklikt. Wel wat anders maar niet echt mooi ofzo in mijn optiek...quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kan hem helaas niet linken, maar dit vind ik toch wel heel bijzonder
http://www.ratemytattoo.co.uk/ct/viewtatoo.asp?ID=321
ik ook... 'biatch' of 'SLET!' in gothic letters op mijn voorhoofdquote:Op zondag 6 juni 2004 18:30 schreef superheist het volgende:
lijkt mij wel leuk om een volledig blacklight tattoo te nemen, of alleen een vierkantje ofzo, heb je er overdag geen problemen mee, en in de disco (ho ho ho...) oid, is het wel weer leuk(ik zou dan trouwens gewoon een vierkantje of iets anders onzinnigs nemen.
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Zegt de kassiere 'er staat slet op je voorhoofd!"
Ik wou een ontwerp dat lekker tijdloos is, zodat het altijd bij me blijft passen. Iets met de Grim Reaper leek me ook erg cool, maar ik kan me voorstellen dat ik daar na een tijdje op uitgeken raak. Toen ik Maori style ontwerpen zag was ik zwaar onder de indruk. Ik heb er nu een sinds eind april en ben zeer tevreden met het resultaat!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:43 schreef freaky-me het volgende:
vraagje:
Beetje Mehdi-achtig vind je niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:53 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn oog viel laatst op deze prachtige eigenzinnige zwart/wit kunstl van calypso tattoo in Luik, Belgie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier kan ik dus echt geen genoeg van krijgen, ik ben serieus aan het overwegen om Calypso tattoo de rest van mijn arm onder handen te laten nemen...
http://www.calypsotattoo.com/
Vooral als je 16 bent (niet neerbuigend bedoelt) moet je smaak nog echt groeien. Over 10 jaar zal jouw smaak niet meer dezelfde zijn en zal het meer persoonsgebonden zijn. Ik zou er dus nog maar eens goed over nadenkenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:44 schreef super-muffin het volgende:
ik zou graag zo'n witte tatoo willen, die zag ik volgens mij in een van de vorige delen, dat was echt mooi
Henna zegt je wel wat toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
mmm, Medhi is een term die mij (nog) niet bekend is....
jah daarom heb ik nog geen, en ook nog geen piercing hoewel die kunnen uit groeienquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:32 schreef Nuek het volgende:
[..]
Vooral als je 16 bent (niet neerbuigend bedoelt) moet je smaak nog echt groeien. Over 10 jaar zal jouw smaak niet meer dezelfde zijn en zal het meer persoonsgebonden zijn. Ik zou er dus nog maar eens goed over nadenken
Kijk effe on het vorige tattoo topic of zoek op BMezine.com.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jah daarom heb ik nog geen, en ook nog geen piercing hoewel die kunnen uit groeien
maar mooi zijn ze wel, heeft iemand nog foto's van die witte tattoo's?
Mijn Rug verteld mijn verhaal. Dat is meegegroeid.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:43 schreef freaky-me het volgende:
vraagje:
Dat is toch Mehndi?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:46 schreef Nuek het volgende:
[..]
Henna zegt je wel wat toch?
Ah ik ga je mailen, ik heb wat leuks te melden.
yepsquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is toch Mehndi?
Ja! Fok!'s eigen Suicide Girl!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:41 schreef Nuek het volgende:
[..]
Kijk effe on het vorige tattoo topic of zoek op BMezine.com.
enkele linkjes:
http://www.bmezine.com/tattoo/A40403/high/iam00022208.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A40216/high/day1a0.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A40205/high/iam00009999.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A40205/high/0000418.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A31201/high/c475hiic.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A40117/high/pic0631.jpg
Zou ik ook graag willen doen. maar ik heb geen vaste hand jammergenoeg.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:47 schreef Nuek het volgende:
[..]
yeps
En die stijl wordt nu overgenomen in tattoos
Zou ook wel leuk bij die tat van jou passen
Overigens erg leuk dat henna spul, vorig jaar heb ik dat veel gedaan bij mijzelf en anderen.
feauteautje:
[afbeelding]
Ligt eraan waar je naartoe gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef XemmyX het volgende:
hierboven, die bedoel ik
hij is mooi he!!!
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef XemmyX het volgende:
hierboven, die bedoel ik
hij is mooi he!!!
Hij is gewoon een beetje standaardquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:12 schreef HAL9000S het volgende:
hehehe, altijd recht door zee Nuek...
Nja een beetje 30 (of meer) in een dozijn...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje standaard
De tattoo I mean
Dat zeggik... Gamma Standaardquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:20 schreef Nuek het volgende:
[..]
Nja een beetje 30 (of meer) in een dozijn...
Daarom heeft een (niet mijn helaas) vriendin op haar onderrug ook maar een groot hart met wat rozen e.d. laten zetten. De tattoo op zich is niet bijzonder, de locatie ook niet, maarde combo dus weer wel. Ik heb tenminste nog geen andere meiden gezien die een dergelijke klassieke tattoo (om het zo maar even te noemen) op die plek hebben, meestal staat daar een tribal. Het past ook gewoon wel bij haar (al weet ik nu niet precies waarom).quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat zeggik... Gamma Standaard![]()
D'r zijn toch ook tijdelijke tatoo's? die naar een paar maanden ofzo vanzelf oplossen (afbreekbare inkt).quote:Op zondag 13 juni 2004 18:44 schreef Nuek het volgende:
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in een tattoo maar nog niet durven of eerst willen zien hoe het er uit gaat zien heb ik een goeie oplossing; Airbrush. Het kan een aantal dagen heel mooi blijven zitten mits je het goed verzorgd.
Mail maar voor info en voorbeeldfoto's.
geloof je het zelf?quote:Op zondag 13 juni 2004 19:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
D'r zijn toch ook tijdelijke tatoo's? die naar een paar maanden ofzo vanzelf oplossen (afbreekbare inkt).
Ik heb het ooit eens gehoord, daarom vraag ik het.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:10 schreef Nuek het volgende:
[..]
geloof je het zelf?
Wat jij bedoelt is permanente make-up. Eerder werd hiermee geadverteerd alsof na 4-5 jaar je tattoo zo maar weg is. Dit kan niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:24 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens gehoord, daarom vraag ik het.
Erg mooi en apart, alleen ik vind het erg vrouwelijk eruitzien, meer wat voor een vrouw.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:53 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn oog viel laatst op deze prachtige eigenzinnige zwart/wit kunstl van calypso tattoo in Luik, Belgie
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier kan ik dus echt geen genoeg van krijgen, ik ben serieus aan het overwegen om Calypso tattoo de rest van mijn arm onder handen te laten nemen...
http://www.calypsotattoo.com/
Waanzinnig mooi, zeker dat wiel!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:42 schreef Mukie het volgende:
Mijn Rug verteld mijn verhaal. Dat is meegegroeid.
[afbeelding]
Vind je? Ik vind zoiets 100 keer beter bij een kerel staan dan de standaard 130 in een dozijn tribals.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:06 schreef Untitled het volgende:
[..]
Erg mooi en apart, alleen ik vind het erg vrouwelijk eruitzien, meer wat voor een vrouw.
[..]
Ja, dat vind ik ook welquote:Op maandag 14 juni 2004 03:12 schreef HAL9000S het volgende:
Vind je? Ik vind zoiets 100 keer beter bij een kerel staan dan de standaard 130 in een dozijn tribals.
Over het algemeen vind ik tattoos passen bij de mensen die ze uitkiezen.quote:Op maandag 14 juni 2004 03:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind zoiets 100 keer beter bij een kerel staan dan de standaard 130 in een dozijn tribals.
Yegh...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:46 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt is permanente make-up. Eerder werd hiermee geadverteerd alsof na 4-5 jaar je tattoo zo maar weg is. Dit kan niet.
In principe zijn de tijdelijke tattoos ook permanent, alleen ze worden niet zo diep gestoken (0,3mm). Slijtage van de huid zou er dus voor moeten zorgen dat deze tattoo weggaat. Het kan makkelijk voorkomen dat de naald her en der dieper gaat (waarmee het dus blijvend wordt) en/of dat de huid op sommige plekken sneller slijt. Dan krijg je dus een heel lelijk ding op je lijf en dan blijven er 3 opties over: De tattooshop om het te laten coveren, plastisch chirurg om het ding te verwijderen of weg laten laseren.
Zo'n tijdelijke tattoo is niet zo maar binnen 1,2,3 weg en je weet niet of die wel helemaal weg gaat. Te groot risico lijkt mij en teveel broodje aap verhalen...
Dat ken ik...quote:Op maandag 14 juni 2004 01:06 schreef Untitled het volgende:
Waanzinnig mooi, zeker dat wiel!![]()
Ik wil ook weer wat laten zetten, maar heb al 4 tattoo's en elke keer zeg ik dat het m'n laatste is.
Het is echt veel te verslavend![]()
![]()
Nadeel is, dat ik nu al weer 2 ideeën heb en zodra ik eenmaal iets in m'n hoofd heb, krijg ik het er ook niet meer uit![]()
Bedankt voor de infoquote:Op maandag 14 juni 2004 23:27 schreef Nuek het volgende:
Een reactie op (in) de huid is altijd mogelijk. Ik heb van horen zeggen dat het bij rode inkt wel eens kan voorkomen maar eigenlijk heb ik het nog nooit van iemand uit eerste hand gehoord. Altijd van informatie uit boeken of op het internet. Ik zou me daar ook niet druk over maken.
De inkt kan dan uit het lichaam gedrukt worden en meestal is dit op te lossen door te mixen met een andere kleur, het nogmaals in te kleuren met dezelfde inkt of die van een ander merk. Het komt echt zelden voor.
Je lichaam kan zelfs een aantal jaren later je tattoo gaan afstoten plaatselijk al dan niet geheel maar heb jij er ooit foto's van gezien? Ik niet. En ik ken ook echt niemand die het overkomen is.
Krijg je jouw allergie/uitslag altijd op dezelfde plek? In ieder geval zou ik daar dan niet de tattoo laten plaatsen. Dit kan slijtage en/of kleurverschil geven en het zal de tattoo geen recht doen.
Voor de pijn (welke pijn?) moet je het niet laten. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden maar over het algemeen valt het erg meeIk heb wel eens iemand zien piepen in de shop maar dat was ook wel een mega-aansteller/attentionwhore. Je ondergaat het gewoon.
Tattoopijn is eigenlijk best wel lekker en ik vrees dat Mukie het ook zo ervaart. Mukie?![]()
Aha..quote:Op maandag 14 juni 2004 23:29 schreef Nuek het volgende:
N.b. Als je getattoeerd wordt kan het je in een bepaalde soort van trance brengen waardoor je heel rustig wordt en de eventuele pijn niet meer voelt. Vooral mensen die zich op de traditionele wijze met stokjes lieten tattoeeren hoor je daar wel eens over.
Hihihiquote:Op maandag 14 juni 2004 22:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Man, ik zou Mukie echt graag eens op de gevoelige plaat/ CMOS willen zetten
Schitterend, en het past ook gewoon mooi bij de rug
Politie idd... District Amsterdam Amstelland...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:50 schreef HAL9000S het volgende:
Wat wil je in hemelsnaam gaan doen? Samen met Sam Fisher op pad?Arrestatie team of iets dergelijks?
En dan nog eens schattig zijn ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:54 schreef phèdre het volgende:
naamsbekendheid is hartstikke leuk natuurlijk maar mijn vraag is niet wie de bekendste naam heeft maar hoe mensen te spreken zijn over de tattooshops in Rotterdam
Is het een normale toko? Zijn ze creatief, zijn ze duur, hygiënisch, zetten ze mooie tattoos?
Enlighten me please; ik wil graag een coverup voor een kleine (anderhalf cm grote ) tattoo en ben op zoek naar een hele goede tattoo shop.
Dus: Wat is jullie ervaring en met wie?
welke?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:06 schreef phèdre het volgende:
mm site is nog steeds dood.
Voor mij doet de website het gewoon net als anders. Ik denk dat het probleem aan jouw kant ligt.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:27 schreef phèdre het volgende:
[..]
inktstitution
Hier werktie ook gewoon.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:26 schreef Nuek het volgende:
[..]
Voor mij doet de website het gewoon net als anders. Ik denk dat het probleem aan jouw kant ligt.
Onder de voet... Tuurlijk is het mogelijk. Als je perse een tattoo daar wilt hebben zul je het in het midden van de voet moeten plaatsen. Op de dikke hoornhuid op de bal van de voet zou ik het niet eens proberen, dat slijt snel en ik denk niet dat er veel moois van de tekening overblijft na een korte periode.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:04 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Weet iemand misschien of et goed mogelijk is om een tattoo onder je voet te zetten?
Of je wel weer kan lopen gelijk,of snel iig.
Of zal dat de tattoo beschadigen?
Ook eens gehoord dat die tattoo kan gaan slijten,dat ie bijna kan vervagen,weet iemand dit?
Op je voet zolen? Vreemde plaats om een tattoo te laten zetten. Mag ik vragen waarom je nu juist daar een tattoo wilt?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:04 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Weet iemand misschien of et goed mogelijk is om een tattoo onder je voet te zetten?
Of je wel weer kan lopen gelijk,of snel iig.
Of zal dat de tattoo beschadigen?
Ook eens gehoord dat die tattoo kan gaan slijten,dat ie bijna kan vervagen,weet iemand dit?
Pijn is wel het laatste wat mij zou stoppen me te laten inkten...quote:Op zondag 20 juni 2004 20:50 schreef dJ-Zcore het volgende:
Tuurlijk kan je een tattoo onder je voet laten zetten, maar ik ben benieuwd of je tegen de pijn kan.
Dat hoor ik wel van meer mensen. Maar ik wil weten waarom hij verkleurt is zodat ik dat kan voorkomen. Beetje zinloos om je tattoo elke 6 maanden bij te laten kleuren omdat 'het niet goed blijft zitten'.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:39 schreef HAL9000S het volgende:
Die had ik allang opnieuw laten zetten!
Hmm.. de huid dat zou een optie zijn, die is niet echt super. Behoorlijk droog en ik had vroeger last van eczeem ed.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:43 schreef HAL9000S het volgende:
Dat soort (huidtechnische) zaken is Nuek hier de expert in dus zij zal je vraag snel beantwoordenIk vermoed dat het of aan je huid ligt of aan de tattoo-artist, een van de 2.
Heb je in die 2 jaar erg veel in de zon gelegen?quote:Op maandag 21 juni 2004 01:36 schreef engessa het volgende:
Maar onder je voet..![]()
Ik heb trouwens 2 jaar geleden deze tattoo laten zetten:
[afbeelding]
Hij was al vaal na 6 maand.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:01 schreef Untitled het volgende:
[..]
Heb je in die 2 jaar erg veel in de zon gelegen?
Het is wel erg snel na 2 jaar, zo vaal en witte plekjes erin.
Zo'n tattoo met witte plekjes en erg vaal van kleur krijg je als je elk jaar erg veel zont.
Dan na een paar jaar heb je zoiets.
Bijkleuren moet sowiezo bij heel veel tattoo's, mits je nooit zont.
Dat hebben de meeste tattooeerders mij ook verteld, als je nooit in de zon komt hoef je hem praktisch nooit bij te laten kleuren. Liet een man me ook zien, die had al 10 jaar een tattoo en die zag er redelijk goed nog uit, maar ja, die man vermijd ook elke zonnestraal en is zo wit als een muur.
1 van m'n tattoos is ook valer geworden na 4 jaar.
Tja, ik zon redelijk en heb altijd een kleurtje, dus logisch gevolg.
Ik ga echt niet melkwit door het leven om m'n tattoos geweldig diepzwart te houden.
Ik laat die van mij ook volgende jaar weer bijkleuren.
Maar bij jou is hij wel erg vaal voor een '2 jaar oude tattoo'.
Haha, ik hoor altijd van veel verpleegsters, dat ze zeer slecht tegen naalden en ziekenhuisbezoekjes kunnen.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef Brennie het volgende:
Maar.. dan ben ik bang dat ik de 2e keer niet zal gaan omdat ik de pijn heb ervaren.
Muts ben ik
Na 6 maanden is echt niet normaal en veel te vroeg.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:07 schreef engessa het volgende:
Hij was al vaal na 6 maand.En dat zonnen valt op zich mee, misschien een dag of 14 per jaar dat ik daar tijd voor heb. Ook geen zonnebank of wat dan ook waar ik onder lig.
Haha kloptquote:Op maandag 21 juni 2004 02:10 schreef Untitled het volgende:
[..]
Haha, ik hoor altijd van veel verpleegsters, dat ze zeer slecht tegen naalden en ziekenhuisbezoekjes kunnen.
Grappig, zou juist denken dat omdat ze zelf zo vaak naalden en dingen zien, dat ze er minder 'bang' voor zijn
Ja idd, zeker goed! Niets is zo vervelend als een arts die bij alles zegt dat het wel meevalt.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:12 schreef Brennie het volgende:
Voordeel is wel dat je je kunt inleven in de gevoelens van de patient.
Wel zo prettig voor de patient
Nuek heeft al eerder gezegd dat mensen soms in een soort trance raken van de pijn bij het zetten van een tattoo. In de BDSMwereld komt dat ook wel voor, daar noemt men het subspace. De onderdanige gaat dan zo op in het spel dat er een dermate grote dosis stoffen vrijkomen, serotonine endorfine, dat je daar al 'hi' van wordt (zonder drugs of alcohol dus). Bij een grote hoeveelheid pijn (van de tatoeernaald) gebeurt exact hetzelfde.quote:Op maandag 21 juni 2004 02:26 schreef Untitled het volgende:
[..]
Ja idd, zeker goed! Niets is zo vervelend als een arts die bij alles zegt dat het wel meevalt.
-Ontopic-
Tattoo 'pijn' van het laten zetten is best te doen, ligt ook wel aan de plek (tussen schouderbladen vond ik persoonlijk wat minder) en hoe groot hij natuurlijk is.
Alleen slaat bij veel mensen wel een verslaving toe.
Ik heb er nu 4 en vind eigenlijk dat het er genoeg zijn, maar zit alweer met nieuwe ideeën. :')
Als ik deze foto zo zie denk ik toch echt dat het een huidprobleem betreft ipv een slecht gezette tattoo. Ik vind het nl. best strak gezet en ik zie geen bloedingen van de inkt onder de huid (zelfs bij een blurry foto zou dat kleurverschil te zien zijn).quote:Op maandag 21 juni 2004 01:36 schreef engessa het volgende:
Maar onder je voet..![]()
Ik heb trouwens 2 jaar geleden deze tattoo laten zetten:
[afbeelding]
Hij staat op mijn schouderblad en zoals je niet echt duidelijk kunt zien is hij behoorlijk lelijk. Om de een of andere reden is mijn tattoo bijna vanaf het begin al verkleurt en met allemaal vlekken.
Ik heb voor mijn gevoel alles goed gedaan, netjes gesmeert, niet gezwommmen of wat dan ook en niet gepeutert aan korstje die ontstonden maar toch is dit gebeurt. Iemand een idee hoe dit kan? Ik wil hem binnenkort bij laten kleuren en zit sterk na te denken om nog 1 te laten zetten maar als die er net zo uit komt te zien na verloop van tijd heb ik daar weinig trek in.
Na het zetten van mijn eerste tattoo heeft het nog 'flink' gebloed en na 1 a 2 dagen zaten er al dikke zwarten korsten op die er vrij snel vanaf vallen. Volgens mij vrij standaard.
Ik voel mij vereerd, dat u om mijn advies vraagtquote:Op maandag 14 juni 2004 23:27 schreef Nuek het volgende:
Voor de pijn (welke pijn?) moet je het niet laten. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden maar over het algemeen valt het erg meeIk heb wel eens iemand zien piepen in de shop maar dat was ook wel een mega-aansteller/attentionwhore. Je ondergaat het gewoon.
Tattoopijn is eigenlijk best wel lekker en ik vrees dat Mukie het ook zo ervaart. Mukie?![]()
Inkspot maakt super werk heb ik gezien.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:12 schreef morgaine21 het volgende:
Iemnd ervaring met inktspot in Maastricht? Ik wil daar binnenkort een tattoo laten zetten.
Ik had een tijdje geleden een berichtje via je website gestuurdquote:Op maandag 21 juni 2004 17:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd, dat u om mijn advies vraagt![]()
Ik vind het een relaxte pijn, maar ik hoor veel mensen achteraf al bij een piepkleine tattoo zeggen, dat het zo onwijs veel pijn deed.quote:Op maandag 21 juni 2004 08:07 schreef Fixers het volgende:
Nuek heeft al eerder gezegd dat mensen soms in een soort trance raken van de pijn bij het zetten van een tattoo. In de BDSMwereld komt dat ook wel voor, daar noemt men het subspace. De onderdanige gaat dan zo op in het spel dat er een dermate grote dosis stoffen vrijkomen, serotonine endorfine, dat je daar al 'hi' van wordt (zonder drugs of alcohol dus). Bij een grote hoeveelheid pijn (van de tatoeernaald) gebeurt exact hetzelfde.
Ik heb een eigen plaatje, doet hij dat ook?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Inkspot maakt super werk heb ik gezien.
Ook hygienisch zoals het hoort.
Ga eerst even langs, maak een praatje, bekijk wat werk van hem.
En dan bedoel ik GEEN flash-art
Bel er morgen even heen zou ik zeggen...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:51 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen plaatje, doet hij dat ook?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:53 schreef jcartastic het volgende:
Mensen ik ga zeer waarschijnlijk deze tattoo laten zetten en iedereen is zeer te spreken over deze tatoeage echter 1 iemand heeft er voor gezorgd dat ik nu aan het twijfelen ben.
Hij zei dat het een extreem rechts dan wel nazi betekenis kon hebben. En aangezien ik dit niet ben. Ik heb internet afgespeurd en kon nergens iets vinden over extreem rechts dan wel nazi.
Zijn er misschien mensen die wel de exacte betekenis weten ? De tattoeerder weet het ook niet. En aangezien ik hem wel erug mooi vind wil ik hem gewoon hebben. Alleen ik wil niet achterop gezeten worden als ik op het strand loop.
Je kunt op google behoorlijk wat vinden. Zoek maar eens op nazi symbols bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef jcartastic het volgende:
Mensen ik ga zeer waarschijnlijk deze tattoo laten zetten en iedereen is zeer te spreken over deze tatoeage echter 1 iemand heeft er voor gezorgd dat ik nu aan het twijfelen ben.
Hij zei dat het een extreem rechts dan wel nazi betekenis kon hebben. En aangezien ik dit niet ben. Ik heb internet afgespeurd en kon nergens iets vinden over extreem rechts dan wel nazi.
Zijn er misschien mensen die wel de exacte betekenis weten ? De tattoeerder weet het ook niet. En aangezien ik hem wel erug mooi vind wil ik hem gewoon hebben. Alleen ik wil niet achterop gezeten worden als ik op het strand loop.
[afbeelding]
Ik een komkommer ? Als je niet meteen oordeelt dan kan je nog te weten komen dat dit mijn eigen arm is met een voorbeeld tattoo. Om te kijken waar en hoe hoog ik de tattoo wil hebben. Dit ivm een levenslange verbintenis met de tattoo.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:28 schreef Nuek het volgende:
[..]
Je kunt op google behoorlijk wat vinden. Zoek maar eens op nazi symbols bijvoorbeeld.
http://gbgm-umc.org/umw/anti-hate/symbolsofhate.html
Ik kan niets vinden mbt het design wat jij laat zien. Misschien jij wel. Als je het uit wilt sluiten kun je het design aan laten passen naar iets soortgelijks. Waarom zou je hetzelfde design nemen als iemand anders al heeft?
@HAL9000S: komkommer?![]()
Oordelen? Wie oordeelt hier nou snel?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:54 schreef jcartastic het volgende:
[..]
Ik een komkommer ? Als je niet meteen oordeelt dan kan je nog te weten komen dat dit mijn eigen arm is met een voorbeeld tattoo. Om te kijken waar en hoe hoog ik de tattoo wil hebben. Dit ivm een levenslange verbintenis met de tattoo.
Mensen die snel oordelen.... pfffffff
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:21 schreef HAL9000S het volgende:
Kom kom je eigenlijk aan dat teken?
Laat maar... omdat je kom kom zei...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:10 schreef HAL9000S het volgende:
Neuk, waaraan heb ik de twijfelachtige eer te danken dat ik door jou voor...komkommer uitgemaakt te worden??
Ik moet toegeven dat ik wel erg moest lachen om het eerste commentaar dat ik snel zou oordelen. Daar heb ik zelf wel een half uur krom over gelegen dus het was het wel waardquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:49 schreef Cheshire het volgende:![]()
altijd leuk om je grapjes uit te moeten leggen
argh!! Ik zag het gewoon nou pas...quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:50 schreef Nuek het volgende:
[..]
Laat maar... omdat je kom kom zei...![]()
Ach, het kan nog erger. Het schijnt dat in LA het normaal is dat met HIV-besmette homo's net zo tattoo laten zetten als ik heb om elkaar te waarschuwen. Das pas leuk om te horen nadat je hem gezet hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef jcartastic het volgende:
[afbeelding]
Wordt even diep gestoken. De kleuren zijn even intens... maar het kleurverschil (contrast) met de huid wordt over het algemeen kleiner waardoor het lijkt alsof het fletser is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe standvastig zijn lichte kleuren? Beter/slechter dan zwart?
Ja dat heb ik met m'n polsen ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef Nuek het volgende:
De tattoo op mijn hand is soms als ik koude handen heb tegen het lichtblauwe aan. Als ik het warmwrijf en er stroomt weer genoeg bloed doorheen wordt het een heel stuk donkerder. Het contrast kan dus volgens mij per lichaamsdeel verschillen.
Ja precies vind ik dus ook.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:03 schreef Nuek het volgende:
[..]
Pijn is wel het laatste wat mij zou stoppen me te laten inkten...
Ja voor de pijn zal ik het ook niet laten. Eerder voor mijn huid zelf, de plaats waar ik een tattoo zou willen (bovenarm/schouder) wordt nogal geteisterd door wat acne. Dat is al jaren zo, en hoewel het minder wordt lijkt het me geen goed idee om er nu iets te laten zetten, ik ben bang dat ik dan allemaal lelijke plekken krijg.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:12 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Ja precies vind ik dus ook.
De tattoo die ik (waar ik aan zit te denken dan) daar wil zetten is: Made In Holland en dan inderdaad in het midden van me voet
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:21 schreef robh het volgende:
Kwam ze tegen in mijn chippies. Van die tattoos/ stickers die je op je arm kan plakken. Geen idee wat ik er mee moet, maar ze zagen er wel grappig uit.
Wel jammer dat het nu stickers zijn, ik vond de flippo's veel leuker.
Op die 2 tattoo;s staan trouwens een draak en een doorelkaar-streepjes iets. Misschien dat iemand ze wil ruilen?
Ik doe tegenwoordig wel aan airbrush tattoos. Werkt prima en gaat met een sjabloon. Het resultaat kan bij een goede verzorging 2 tot wel 12 dagen blijven zitten en ziet er echt uit. Wellicht is dat een idee?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:40 schreef Fixers het volgende:
Het is nogal fout maar ik ben op zoek naar van die plak/opwrijf tattoos. Ik heb wel eens gehoord dat Tattoo Bob ze zou verkopen maar zijn site geeft een lege pagina als je daar wat doorklikt. Zijn er wat andere adressen waar je die dingen kan krijgen?
Ik heb op het web wel veel personen gezien die dat doen, in studio's maar ook op beurzen. Maar doe jij dat zelf Nuek? Wat komt daar allemaal bij kijken, speciale verf en airbrushpistooltje en verder?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:35 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig wel aan airbrush tattoos. Werkt prima en gaat met een sjabloon. Het resultaat kan bij een goede verzorging 2 tot wel 12 dagen blijven zitten en ziet er echt uit. Wellicht is dat een idee?
Voor plakplaatjes kun je nog steeds van die kauwgom bestellen
Speciale inkt, alcohol, een airbrushpistool en compressor, sjablonen en talkpoederquote:Op zondag 4 juli 2004 12:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik heb op het web wel veel personen gezien die dat doen, in studio's maar ook op beurzen. Maar doe jij dat zelf Nuek? Wat komt daar allemaal bij kijken, speciale verf en airbrushpistooltje en verder?
Kwam het net tegen op zoek naar fleshtunnels. http://www.funky-fish.com/tatoos/temporary/quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:40 schreef Fixers het volgende:
Het is nogal fout maar ik ben op zoek naar van die plak/opwrijf tattoos. Ik heb wel eens gehoord dat Tattoo Bob ze zou verkopen maar zijn site geeft een lege pagina als je daar wat doorklikt. Zijn er wat andere adressen waar je die dingen kan krijgen?
Een goede tattoo-artist doet dat zeker, maar alles in overleg natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:51 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen plaatje, doet hij dat ook?
Als ik niet naar mijn ouders ga, dan kan ik ook niet aan mn inbox komen van mn website.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden een berichtje via je website gestuurdNooit meer iets van gehoord
!!!!!!!!!! Bromvliegjes!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een goede tattoo-artist doet dat zeker, maar alles in overleg natuurlijk.
Heel klein priegelwerk wordt meestal ook afgeraden, omdat het vaak als een rotzooitje uit ziet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:57 schreef Nuek het volgende:
[..]
!!!!!!!!!! Bromvliegjes!
quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:43 schreef _Bunny_ het volgende:
Jaja na lang overwegen wil ik het dan nu eindelijk gaan doen, een tattoo laten zetten.
Ik woon in rotterdam en heb goede recensies gelezen over Tattoo bob (website: http://www.tattoobob.nl/html/website.html
Zijn er fok!kers die zich hier hebben laten tatoeëren en/of heeft iemand gewoon commentaar over deze tattoo/piercing studio?
Alvast bedankt!
ik lachen hiero, ik bijna in broek plassen!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef schatje het volgende:
Alleen de naam al.
Hij kan ook zulke mooie sierletters tatoeëren.
Ik vind je mooi met die tats, als ik lebbies was ging ik je stalken!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:00 schreef Mukie het volgende:
Ik heb eindelijk ook foto's van een paar andere tattoos van me.
[afbeelding]
Soulmates, goede vriend = Zielemaatjes (ik geloof niet in de ware)
Aan de achterkant van mijn rechterarm.
[afbeelding]
Japanse stijl -> weer een heel verhaal, net als bij mijn rug.
Linkerarm
[afbeelding]
Mijn naam in't Hindi thx to Spikealike.
Rechter enkel
Jij mag me wel stalken hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik vind je mooi met die tats, als ik lebbies was ging ik je stalken!
Vooral je arm is heel ... mag ik zeggen ' vrouwelijk' ?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:54 schreef Devils_Child het volgende:
zometeen ff mijn tatoo
Dat staat mooi!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:00 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Rechter enkel
Oudje...quote:
tis mn mening, die krijg ik toch ook op mijn tattoos?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Devils_Child het volgende:
HET IS GODVERDOMME NIET VERPLICHT NEGATIEF COMMENTAAR TE GEVEN!!!!
ik gaf ook mijn mening IK WEET OOK WEL dat hij op internet ook staat, WHO CARES.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
tis mn mening, die krijg ik toch ook op mijn tattoos?
Ook niet verboden.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Devils_Child het volgende:
Djeez...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:39 schreef Devils_Child het volgende:
[..]
ik gaf ook mijn mening IK WEET OOK WEL dat hij op internet ook staat, WHO CARES.
Mukie, ik zit al een tijdje naar je rug te kijken, en vind hem persoonlijk helemaal geweldig!! Ben zelf ook bezig met het volzetten van mijn rug, maar blijf het lastig vinden e.e.a. te combineren. Heb jij dit alllemaal zelf bedacht?? of zijn het meer freestyles?? (de opvullingen)quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:00 schreef Mukie het volgende:
Ik heb eindelijk ook foto's van een paar andere tattoos van me.
[afbeelding]
Soulmates, goede vriend = Zielemaatjes (ik geloof niet in de ware)
Aan de achterkant van mijn rechterarm.
[afbeelding]
Japanse stijl -> weer een heel verhaal, net als bij mijn rug.
Linkerarm
[afbeelding]
Rechter enkel
Ieder is vrij om zijn/haar mening te geven. Als je niet tegen negatief commentaar kan is het handiger om helemaal geen foto van je tattoo te plaatsen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Devils_Child het volgende:
Ja het is best een mooie kopie Mukiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Djeez...
Temperament van sommige mensen
Mooie site, staan hele leuke dingen op...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:47 schreef Nuek het volgende:
http://www.inkstitution.com/
ik denk dat dat zeker gaat lukken daar.
okquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:48 schreef pimpin het volgende:
Wat ik erg mooi vind, is een tattoo in je nek, en engeltje ofzo.
In je hals zeg maar.
wat ga je dan bijhouden?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:27 schreef HAL9000S het volgende:
Over 2 weken eindelijk terug in Nederland en dan gelijk afspraak maken voor uitbreiden en bijwerken van m'n arm...ik ga gelijk voor een sleeve, en daar hou ik het dan bij....![]()
Wat beckham en pharrel van NERD hebben zoiets?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:48 schreef pimpin het volgende:
Wat ik erg mooi vind, is een tattoo in je nek, en engeltje ofzo.
In je hals zeg maar.
m'n lichaam...om hem verder inktvrij te houden....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
wat ga je dan bijhouden?
hahaha dat lukt je nooit!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
m'n lichaam...om hem verder inktvrij te houden....![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 01:18 schreef furanku het volgende:
Ik zit erover te peinzen om een mooie tattoo te laten zetten maar mede door mijn studiekeuze lijkt het me niet echt handigMaar hoe denken jullie erover om een tattoo in je nek te laten zetten die redelijk opvallend is..
"The tatoo was created by the straight make-up department with a bit of help from us. If I'm not mistaken, it was either Ermahn Ospina or Heidi Grotsky that painted it on every day with tatoo inks. When George had to go back to shooting ER, we (KNB) took a cast of his neck and made a stencil that fit directly to George's neck that they could then airbrush the colors directly through the stencil and onto his skin."
Dit vind ik echt een hele mooie tattoo. Maar eenmaal gezet, dan is hij ook gezet. Zouden jullie zoiets opvallends laten of durven laten zetten?![]()
Je zult niet de eerste zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:43 schreef neusaap het volgende:
misschien laat ik nog eens een tattoo zetten van m'n usericoon
Het is een van de "moeilijkste" plekken voor een tattoo, omdat je het amper kan verbergen, alleen door een kol-trui. (tja, daar loop je in de zomer al niet mee).quote:Op zondag 11 juli 2004 01:18 schreef furanku het volgende:
Ik zit erover te peinzen om een mooie tattoo te laten zetten maar mede door mijn studiekeuze lijkt het me niet echt handig Maar hoe denken jullie erover om een tattoo in je nek te laten zetten die redelijk opvallend is..
Daar hou ik me graag voor aanbevolen, mocht je er een werkende tip voor hebbenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:32 schreef HAL9000S het volgende:
m'n lichaam...om hem verder inktvrij te houden....![]()
Ik kan me daar wel bij aansluiten. Men zegt niet voor niets ' Tattoos are a way of life' .quote:Op zondag 11 juli 2004 03:33 schreef Untitled het volgende:
[..]
Het is een van de "moeilijkste" plekken voor een tattoo, omdat je het amper kan verbergen, alleen door een kol-trui. (tja, daar loop je in de zomer al niet mee).
En als je toch in het standaard-burgerlijke-wereldje van banen zit, doen ze er toch wel moeilijk over, op kantoor staat het niet representatief etc.
Zelfs op je arm is nog meer representatief, al zou je hem zonder bedekte kleding op je werk zien, omdat dat iig niet bij je gezicht zit. Gezicht en binnenkant hals/nek is toch wel imho echt de nummer 1 die op carriere-gebied niet representatief is.
Ik weet ook niet hoe oud je bent, maar ik zou er erg goed over nadenken, t'is niet "zomaar" een plek.
En voor iemand die een gewone kantoorbaan wilt is het echt niet aan te raden.
Als je nou kunstenaar/artiest/muzikant was, is het een ander verhaal.
Ik zou het niet doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Inderdaad, ook al wordt er vaak beweerd dat er minder zwaar aan getild wordt, is een zichtbare tattoo nog altijd een taboe in de zakenwereld. En vanaf je nek (zeg maar boordhoogte) wordt het gewoon lastig verbergen.quote:Op zondag 11 juli 2004 03:33 schreef Untitled het volgende:
[..]
Het is een van de "moeilijkste" plekken voor een tattoo, omdat je het amper kan verbergen, alleen door een kol-trui. (tja, daar loop je in de zomer al niet mee).
En als je toch in het standaard-burgerlijke-wereldje van banen zit, doen ze er toch wel moeilijk over, op kantoor staat het niet representatief etc.
Zelfs op je arm is nog meer representatief, al zou je hem zonder bedekte kleding op je werk zien, omdat dat iig niet bij je gezicht zit. Gezicht en binnenkant hals/nek is toch wel imho echt de nummer 1 die op carriere-gebied niet representatief is.
Ik weet ook niet hoe oud je bent, maar ik zou er erg goed over nadenken, t'is niet "zomaar" een plek.
En voor iemand die een gewone kantoorbaan wilt is het echt niet aan te raden.
Als je nou kunstenaar/artiest/muzikant was, is het een ander verhaal.
Ik zou het niet doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ja, ik zag het laatst op TV, precies het idee wat Pharrel heeft.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:22 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Wat beckham en pharrel van NERD hebben zoiets?
Thx!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Mukie, ik zit al een tijdje naar je rug te kijken, en vind hem persoonlijk helemaal geweldig!! Ben zelf ook bezig met het volzetten van mijn rug, maar blijf het lastig vinden e.e.a. te combineren. Heb jij dit alllemaal zelf bedacht?? of zijn het meer freestyles?? (de opvullingen)
Naam in hindi is cool! staat ook op de lijst van nog te doen!!
m.a.w. ga zo door!!![]()
![]()
Sterker nog...quote:Op maandag 12 juli 2004 16:51 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al wordt er vaak beweerd dat er minder zwaar aan getild wordt, is een zichtbare tattoo nog altijd een taboe in de zakenwereld. En vanaf je nek (zeg maar boordhoogte) wordt het gewoon lastig verbergen.
Als je de zakenwereld in wilt, is het dus verstandig (en dus geen wet) om het op een plek te doen die te bedekken is.
En bedenk je.... het blijft vaak niet bij één (ook ik heb dat even gedacht)
In de hotelwereld zijn alle zichtbare piercings en tatoo's not done. Al moet ik zeggen dat je wel hier en daar een tongpiercing ziet, en dat er wieng van wordt gezegd. Maar dat zal ook wel zijn dat deze vaak niet wordt opgemerkt, omdat ze redelijk ver naar achter zitten en een wat donker gekleurd balletje wonderen doet.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sterker nog...
Indien je een representatieve baan wilt hebben, is het beter indien je geen zichtbare tattoos of piercings hebt. Aangezien je bedrijf/winkel/etc hier dan ook mee worden gelinkt. Je bent nog altijd het visitekaartje van je bedrijf
Vandaar dat ik jarenlang in pakken heb rondgelopen. Of met lange mouwen. Je moet het er voor over hebben, want hoe dan ook, je wordt er ALTIJD op aangekeken. Hoe mooi het ook is...
Klopt, daarom heb ik er ook lang over nagedacht om die tatoeage op m'n onderarm te laten zetten maar uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik liever wat vaker lange mouwen draag dan iets laten wat ik echt graag wil doen.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik jarenlang in pakken heb rondgelopen. Of met lange mouwen. Je moet het er voor over hebben, want hoe dan ook, je wordt er ALTIJD op aangekeken. Hoe mooi het ook is...
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 02:07 schreef HAL9000S het volgende:
Klopt, daarom heb ik er ook lang over nagedacht om die tatoeage op m'n onderarm te laten zetten maar uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik liever wat vaker lange mouwen draag dan iets laten wat ik echt graag wil doen.
Oh tipje dan nog, pas op met witte overhemden zonder shirt eronder, dat wil nog weleens doorschijnenquote:Op maandag 12 juli 2004 18:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sterker nog...
Indien je een representatieve baan wilt hebben, is het beter indien je geen zichtbare tattoos of piercings hebt. Aangezien je bedrijf/winkel/etc hier dan ook mee worden gelinkt. Je bent nog altijd het visitekaartje van je bedrijf
'quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is een tattoo-boer echt bereid om zomaar iets voor je te tekenen? Ik voel me nogal bezwaard om te vragen "Maak maar wat moois met dit en dit en dat" en om vervolgens te besluiten het niet te doen of niet bij hem/haar. Vind het beetje... tsja... raar denk ik![]()
De mijne is gebaseerd op een bestaand ontwerp en ik heb samen met de artist de boel aangepast zoals ik het wilde. Kostte niks extra. Tekening is naderhand vernietigd.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is een tattoo-boer echt bereid om zomaar iets voor je te tekenen? Ik voel me nogal bezwaard om te vragen "Maak maar wat moois met dit en dit en dat" en om vervolgens te besluiten het niet te doen of niet bij hem/haar. Vind het beetje... tsja... raar denk ik![]()
Koel, dank je! Ga is een keertje wat mensen langs!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:32 schreef Syckh het volgende:
[..]
'
Ik ben naar Skin Art in Utrecht geweest, en daar waren ze meer dan bereid om dus een uniek ontwerp voor me te maken. Enige punt is dat je er wel voor betaald, en dat de tekening van de ontwerper blijft. Ik heb geloof ik 20 euro voor de tekening moeten betalen, en dan mocht ik dus verder nog aanpassen wat ik wilde, zolang het niet een compleet nieuwe tekening wordt natuurlijk. Als ik dan besloot de tattoo te laten zetten ging dat geld voor de tekening weer van de rekening af. De tekening blijft trouwens dus wel eigendom van de ontwerper!
Ik denk dat het voor een tattoo-artist ook leuker is om iets wat deels van zichzelf is te zetten, dan het zoveelste dolfijntje uit het boek, en dat ze daarom vast bereid zijn iets te tekenen voor je. En dan nog, vragen staat vrij, en als ze dat niet willen, dan ga je naar een ander die het wel doet. Het gaat om jou tattoo en jou lijf toch?
Wat voor een stijl spreekt je aan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:47 schreef KingB het volgende:
*tvp*
Wow er staan echt een aantal hele mooie tatoeages bij!! Ben wel gelijk aan t denken geslagen over een volgende tatoo..
En das jullie schuld!!!![]()
Maarvoor de designs!
Nou mn eerste en nog enige tatoo is een tribal, die ik samen met de artist heb ontworpenen bedekt de zijkant van mn rechterkuit, de tweede wil ik eigenlijk wel laten doorstromen naar mn bovenbeen, dus wel een donkere stijl. ben wel onder de indruk van maori of een andere stammentatoo.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat voor een stijl spreekt je aan?
Ik heb eigenlijk geen suggesties. Ik heb geen idee hoe je tribal eruit ziet dus show es off those legs!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:38 schreef KingB het volgende:
[..]
Nou mn eerste en nog enige tatoo is een tribal, die ik samen met de artist heb ontworpenen bedekt de zijkant van mn rechterkuit, de tweede wil ik eigenlijk wel laten doorstromen naar mn bovenbeen, dus wel een donkere stijl. ben wel onder de indruk van maori of een andere stammentatoo.
Any suggestions?
Nee...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 03:02 schreef HAL9000S het volgende:
Weet je wie Boris Tellegen is toevallig Untitled?
ik zal je binnenkort eens mn beentjes showenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:12 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen suggesties. Ik heb geen idee hoe je tribal eruit ziet dus show es off those legs!
Nee een bekende Nederlandse grafische vormgever die en prachtige abstracte industriele stijl heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:14 schreef Untitled het volgende:
[..]
Nee...
Een bekende tattoo-artist?
Nee helaas, maar het ziet er wel strak uitquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:36 schreef HAL9000S het volgende:
Nee een bekende Nederlandse grafische vormgever die en prachtige abstracte industriele stijl heeft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat er over te denken hem te benaderen om iets voor me te ontwerpen en ik dacht mischien ken je hem vanwege je opleiding.
Dan kun je het nog redelijk goed in de hand houden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:30 schreef krakkemieke het volgende:
Na een jaar of 7 ziet m'n tattoo er nog strak uit.
Ik heb er 15 jaar over gedaan om iets uit te kiezen, maar ik zal er dan ook geen spijt van krijgen, het betekent veel voor me.
En ja, ik denk al na over de volgende........het is echt verslavend![]()
Daar ben ik dus ook bang voor. Helemaal met al die goeie ideen hier. Alleen dat geld heej! Ik heb trouwens gehoord dat ze in Engeland veel goedkoper zijn... klopt dat?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:23 schreef blindfolt het volgende:
[..]
Dan kun je het nog redelijk goed in de hand houden.
Ik heb in 5 jaar toch wel 20% van mijn lichaam vol gezet.![]()
Ster!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:19 schreef Guidosaurus het volgende:
Kheb gister een nieuwe gezet met een vriend. Ik ben de linker.
[afbeelding]
The nautical star.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:46 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Ster!!!!
Over een maandje ga ik 3 sterren op mijn voet laten zetten.
Yeaaaaah sterren. Type nautical.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:46 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Ster!!!!
Old schoolquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:51 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
The nautical star.![]()
Goh hoeveel mensen walken al met die ster rondquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:19 schreef Guidosaurus het volgende:
[afbeelding]
Hey ik binnenkort ook.....naja 1 ster dan vlak onder m'n enkel en waarschijnlijk wordt het pas over een paar maanden ivm blessure aan m'n voet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:46 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Ster!!!!
Lees het hele topic eens door. Het is al 2x eerder gevraagd ktnx.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
wreef is ook cool.....onder enkel is cooler
iemand trouwens nog suggesties waar ik hem het beste kan laten zetten in omg. van Den Haag (of eventueel in/rond Rotterdam) ?
Over grote moedervlekken wordt niet heengetattoeerd. Hier wordt keurig omheen gewerkt. Ik heb dat zelf ook namelijkquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:08 schreef Kentaro het volgende:
Ik zit er zelf aan te denken om een vrij forse tattoo om mijn rug te zetten en nou vroeg ik mij af of moedervlekken een probleem zijn met tattoeren. Op mijn bovenrug (hoe noem je zoiets) heb ik er namelijk een paar zitten en ik vroeg me af of ze hier dwars door heen tattoeren. Weet iemand dit?
Ow :s En wat is groot?quote:Op donderdag 15 juli 2004 07:55 schreef Nuek het volgende:
[..]
Over grote moedervlekken wordt niet heengetattoeerd. Hier wordt keurig omheen gewerkt. Ik heb dat zelf ook namelijk![]()
Ik heb redelijk veel moedervlekken / -kjes op m'n rug zitten en daar hebben ze mooi omheen gewerkt met het zetten van mijn tattoo. Bij mij zijn ze allemaal kleiner dan 0,5 cm en ze waagden zich er mooi niet aan om er overheen te gaan.quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ow :s En wat is groot?
En waarom eigenlijk niet? Zeker te donker om de kleur mooi uit te laten komen? *zoveel vragen*![]()
Excuses voor m'n luiheid, ik zal gaan zoekenquote:Op donderdag 15 juli 2004 07:52 schreef Nuek het volgende:
[..]
Lees het hele topic eens door. Het is al 2x eerder gevraagd ktnx.
Misschien tijd om je te verdiepen in wat een moedervlek precies is en wat er mis mee kan gaan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ow :s En wat is groot?
En waarom eigenlijk niet? Zeker te donker om de kleur mooi uit te laten komen? *zoveel vragen*![]()
Jij bedoeld een tribal?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:51 schreef speedfreakssj het volgende:
Hoe heten die tattoo's die jonge meiden meestal op hun onderrug hebben?
Die hebben die meiden dan zodat je net een deel ziet zeg maar.
Wil ik graag voor mijn vriendin als plakplaatje om enes te kijken hoe het staat. kan dat of
is hette groot?
Dat weet ik wel, maar ik weet niet wat voor invloed inkt daarop heeft.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Misschien tijd om je te verdiepen in wat een moedervlek precies is en wat er mis mee kan gaan?
Gelukkig heb ik ook nog originele tattoo's die ik zelf ontworpen heb. Maar vond de nautical star gewoon een erg mooie ster. Net zo als ongeveer de helft van de wereld met een tribal rond loopt. En die heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:48 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Goh hoeveel mensen walken al met die ster rond![]()
Volgens mij kan je niet over een moedervlek heen omdat een moedervlek een vorm van goedaardige kanker is. Als je daar pigment / inkt in gaat prikken kan het gaan uitzaaien en kwaadaardig worden. Maar zeker weten doe ik dit niet. Als het iets anders is hoor ik het graag!quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Misschien tijd om je te verdiepen in wat een moedervlek precies is en wat er mis mee kan gaan?
wat betaal je nou eigenlijk voor zoiets? Ik wil ook graag een ster ergens.. maar zo veel geld heb ik niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:19 schreef Guidosaurus het volgende:
[afbeelding]
Waarom zou ie er spijt van krijgen? Beetje erg slappe reactie...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:31 schreef ramsesii het volgende:
Die Hang Loose gast heeft over een paar jaar spijt... wat een lelijke tatoo en de betekenis zal ook wel but zijn... was ie stoned toen ie em zetten dat zou erg veel verklaren
Wat een bullshit zeg! Die gast is waarschijnlijk Windsurfer en voor hem is Hangloose een way of life (wat jij ook hebt???) Ga je eerst maar es in die wereld verdiepen en kom dan terugquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:31 schreef ramsesii het volgende:
Die Hang Loose gast heeft over een paar jaar spijt... wat een lelijke tatoo en de betekenis zal ook wel but zijn... was ie stoned toen ie em zetten dat zou erg veel verklaren
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:36 schreef bonootje het volgende:
hoi,hoi, ik zit er heftig aan te denken om een pols tattoo te laten zetten, iemand ervaring hiermee??
greetzz Ro
Ik heb 2 tattoo's op m'n pols.quote:
Op zondag 18 juli 2004 18:36 schreef bonootje het volgende:
hoi,hoi, ik zit er heftig aan te denken om een pols tattoo te laten zetten, iemand ervaring hiermee??
greetzz Ro
Ik weet wie ze isquote:Op zondag 18 juli 2004 00:50 schreef BDisOKE het volgende:
Ze heeft een eigen topic in B&H....
Wat tekent/ ontwerpt ie zoal?? heb je voorbeelden???quote:Op maandag 19 juli 2004 10:30 schreef cosmick het volgende:
Volgens mij heeft ParanoidEV het in vorige topics gehad over deze tattoo. Ik weet niet of ze 'm al heeft of nog wil, maar deze foto kwam ik toevallig tegen
[afbeelding]
Wil zelf ook een nieuwe. Zit te denken aan iets van Keith Haring ofzo.
Keith Haring?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:36 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Wat tekent/ ontwerpt ie zoal?? heb je voorbeelden???
Die stijl ken ik als Dadara ofzo, klopt dat, zal wel een pseudoniem zijn??quote:Op maandag 19 juli 2004 11:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Keith Haring?
[afbeelding]
Ben er nog niet uit hoor. Iets cartoonachtig lijkt me opzich wel tof.
Blind Reaper bijvoorbeeld ..
[afbeelding]
Nee zijn 2 verschillende personen hoor.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Die stijl ken ik als Dadara ofzo, klopt dat, zal wel een pseudoniem zijn??
Dadara? Of bedoel je Dada?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Die stijl ken ik als Dadara ofzo, klopt dat, zal wel een pseudoniem zijn??
zo op het eerste gezicht niet nee, maar met een baret en lenzen kom je al aardig in de buurtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:10 schreef Rensjebree het volgende:
rens heeft nu ongeveer een jaar een tattoo op zijn Rechter schouder :-) en ik daar zeer gelukkig mee
het is Erneste Che Guevara.
Waaom? om dat ik gewoon iets met die man heb
[afbeelding]
Ik schrok me lam, dacht even dat nog een fokker hem zo mooi vond dat ie em had gezetquote:Op maandag 19 juli 2004 10:30 schreef cosmick het volgende:
Volgens mij heeft ParanoidEV het in vorige topics gehad over deze tattoo. Ik weet niet of ze 'm al heeft of nog wil, maar deze foto kwam ik toevallig tegen
[afbeelding]
Wil zelf ook een nieuwe. Zit te denken aan iets van Keith Haring ofzo.
Dat kan uiteraard, hoewel je het er niet echt mee kunt verbergen. Probeer er mee te spelen zodat het goed tot zijn recht komt met bijvoorbeeld een tribal-motief. Met een plaat van een tijger of een hart kun je er bij voorbaat al vanuit gaan dat het een de ander niet stimuleerd.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oja, vraag trouwens, kan je een tattoo zetten over een litteken? Ik heb mezelf ooit perongeluk verwond, zeg maar 2 erg diepe 'krauwen' qua vorm, en dat heb ik geprobeerd op te leuken, maar aangezien dat voor sommige mensen erg raar oogt verberg ik het altijd maar. Misschien een idee iets er over te zetten, maar kan dit?
Heh een tribal, nooit van mn heeeele levenquote:Op maandag 19 juli 2004 22:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard, hoewel je het er niet echt mee kunt verbergen. Probeer er mee te spelen zodat het goed tot zijn recht komt met bijvoorbeeld een tribal-motief. Met een plaat van een tijger of een hart kun je er bij voorbaat al vanuit gaan dat het een de ander niet stimuleerd.
Ik zou maar gauw terug gaan want zijn voetje en zijn stokkie moeten effe bijgewerkt wordenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik wilde ook al heel lang stoer zijn... maar ja, daarvoor héb je een tattoo nodig..
Vandaag liep ik door de stad en heb ik de moed bijeen kunnen rapen om over de drempel van de plaatselijke tattoo-boer te stappen. Verschillende stoere motormuizen keken mij vanuit hun ooghoek aan... ik was tenslotte nog geen één van hen.
Met de borst fier vooruit liep ik naar de stoerste man van het gezelschap en brulde met een zo laag mogelijke stem: "Doe mij er ook maar zo één!" Helaas kwam er weinig meer dan wat schriel gepiep uit mijn keel. Hij keek mij argwanend aan, maar schoof mij toch een catalogus toe, van waaruit de meest duivelse creaturen mij aan staarden.
Nu ben ik diep van binnen eigenlijk heel stoer... type 'blanke bolster, ruwe pit'. Dus ik ging voor iets duivels. Ik heb heel mijn leven al wat met duivels gehad, je moet toch een manier vinden om je binnen een gezin te handhaven, niet?
Ik nam plaats op een oude, kunstlederen tandartsstoel en kneep mijn ogen dicht.. je weet het tenslotte maar nooit. Drie kwartier later was ik klaar, het deed niet eens zoveel pijn als ik verwacht had.. Op mijn weg naar de kassa keek ik de overgebleven motormuizen recht aan, ik hoorde er tenslotte nu bij. Met mijn kin in de lucht fietste ik naar huis, wat was ik blij! Eindelijk stoer en onverschrokken!
Trots wil ik jullie het resultaat laten zien:
[afbeelding]
Is 'ie niet mooi?.
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik wilde ook al heel lang stoer zijn... maar ja, daarvoor héb je een tattoo nodig..
Vandaag liep ik door de stad en heb ik de moed bijeen kunnen rapen om over de drempel van de plaatselijke tattoo-boer te stappen. Verschillende stoere motormuizen keken mij vanuit hun ooghoek aan... ik was tenslotte nog geen één van hen.
Met de borst fier vooruit liep ik naar de stoerste man van het gezelschap en brulde met een zo laag mogelijke stem: "Doe mij er ook maar zo één!" Helaas kwam er weinig meer dan wat schriel gepiep uit mijn keel. Hij keek mij argwanend aan, maar schoof mij toch een catalogus toe, van waaruit de meest duivelse creaturen mij aan staarden.
Nu ben ik diep van binnen eigenlijk heel stoer... type 'blanke bolster, ruwe pit'. Dus ik ging voor iets duivels. Ik heb heel mijn leven al wat met duivels gehad, je moet toch een manier vinden om je binnen een gezin te handhaven, niet?
Ik nam plaats op een oude, kunstlederen tandartsstoel en kneep mijn ogen dicht.. je weet het tenslotte maar nooit. Drie kwartier later was ik klaar, het deed niet eens zoveel pijn als ik verwacht had.. Op mijn weg naar de kassa keek ik de overgebleven motormuizen recht aan, ik hoorde er tenslotte nu bij. Met mijn kin in de lucht fietste ik naar huis, wat was ik blij! Eindelijk stoer en onverschrokken!
Trots wil ik jullie het resultaat laten zien:
[afbeelding]
Is 'ie niet mooi?.
Dat kan dus echt van alles zijn. Wat zoek je dan? Een roosje? Of een duiveltje of een tribaltje?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:53 schreef Scandalous het volgende:
Zo een heb ik er ook
[afbeelding]
Maar ff ontopic, ik denk dus aan een zwart met rode tattoo... zoek alleen nog wat voorbeelden om te zien hoe het eruit ziet.
Ik ken de eerste van een artikel in een magazine en dat was niet verkeerd. Bij spike-inky is een vriend van me een jaar of wat terug getattoeerd (als ik me niet vergis). Hij wilde perse daarheen en was naderhand zeer tevreden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:56 schreef cosmick het volgende:
Mijn vorige tattoo heb ik zo'n 10 jaar geleden laten zetten bij 'Gerrit Tattoo' in Zwolle.
Nu zitten daar nog twee tattoozaakjes, http://www.psychedelicink.nl/ en http://www.go.to/spike-inky .. iemand daar ooit 's geweest toevallig?
Ik zoek geen voorbeelden om te kiezen wat ik wil, ik wil alleen meer foto's zien van rode tattoosquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:43 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat kan dus echt van alles zijn. Wat zoek je dan? Een roosje? Of een duiveltje of een tribaltje?
Request voor je uitgezet. Zie je email.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik zoek geen voorbeelden om te kiezen wat ik wil, ik wil alleen meer foto's zien van rode tattoos![]()
Ik heb geen email ontvangen... scandy@whoremones.net ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:19 schreef Nuek het volgende:
[..]
Request voor je uitgezet. Zie je email.
nu wel!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb geen email ontvangen... scandy@whoremones.net ?
Ja ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:12 schreef Nuek het volgende:
[..]
nu wel!
Ik vraag me af wie er dan een email van mij heeft ontvangen ...
Deze vind ik echt geweldig!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:52 schreef Mukie het volgende:
Mijn rug nogges
Ik zou wel eens meer gedetailleerde foto's willen zien eigenlijk. Kun je die niet posten?quote:
Je blijft een van de mooiste vrouwen op aarde...quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:52 schreef Mukie het volgende:
Mijn rug nogges
[afbeelding]
Om de slowchat tegen te gaan...
In Groningen zit een hele goeie: Rinto. Daar heb ik ooit eens mijn eerste (kleintje was dat) tattoo gezet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:11 schreef LifeTap het volgende:
Even wat vraagjes van het broertje van m'n vrouw:
-Kent iemand nog een goede tattoowinkel in het noorden (Friesland of evt Groningen)?
-Is het slim om een dag (of 2) van te voren de plek waar je de tattoo wil al te scheren? Ivm met huidirritaties etc.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:21 schreef fr0x het volgende:
Plaats hier een foto van je tattoo, ik begin zelf: Ik heb er geen.. zou graag op ideen gebracht worden
fr0xz
Echt een hele mooie tattoo!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:52 schreef Mukie het volgende:
Mijn rug nogges
[rug]
Om de slowchat tegen te gaan...
Erm...quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik zou wel eens meer gedetailleerde foto's willen zien eigenlijk. Kun je die niet posten?
Oh... Ben jij niet zo lenigquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm...
Dat gaat een beetje moeilijk...
Eerst iemand charteren die me dan zou willen fotograferen.
Want dit zelf doen is een beetje anatomisch onmogelijk.
Mail me maar...quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm...
Dat gaat een beetje moeilijk...
Eerst iemand charteren die me dan zou willen fotograferen.
Want dit zelf doen is een beetje anatomisch onmogelijk.
Nog nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:14 schreef Nuek het volgende:
[..]
Oh... Ben jij niet zo lenig![]()
Heb jij nog ergens foto's online staan van jouw tattoo's toevallig?quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:46 schreef Nuek het volgende:
Topic mag best vol vandaag....
Ik hoop mijn nieuwe backpiece-design vandaag af te krijgen. Het past allemaal precies over mijn oude tattoo heen en dat is toch wel fraai.
Ja, van twee kleintjes heb ik wel een foto. De rest (nog) niet of leluque foto's dus die mag je vergetenquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens foto's online staan van jouw tattoo's toevallig?
De hele week eindeloos gegoogled en talloze tattoo-sites bekeken. Kwam ik deze tegen. Ik heb 'm overgetrokken, maar wel wat lijnen verscherpt en de rondingen hier en daar wat veranderd.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:26 schreef Nuek het volgende:
Hoe kom je aan dat zwaandesign? Zelf gemaakt?
Ik ben benieuwd hoe groot je deze gaat plaatsen. Ik mis trouwens een stukje zwaan als ik het zo bekijk maar sierlijk is het zeker.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
De hele week eindeloos gegoogled en talloze tattoo-sites bekeken. Kwam ik deze tegen. Ik heb 'm overgetrokken, maar wel wat lijnen verscherpt en de rondingen hier en daar wat veranderd.
Ik heb niets met zwanen ofzo, maar deze vind ik (ook na een paar dagen) wel erg gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |