Moslims willen toch als martelaren sterven voor de vrede, en wij zijn altijd bereid om ze daarbij van dienst te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:43 schreef Eightball het volgende:
Willen jullie stoppen met het beledigen van die onschuldige Moslims?
De Islam is de religie van de vrede en Moslims brengen die vrede all over the world.
Onthoud dat nou eens.
Weer het "maar hunnie doen het ook" gejank.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:24 schreef Patty_Drab het volgende:
[..]
Als dat bij alle kaalhoofdigen kan, waarom dan niet bij alle moslims?
[afbeelding] SKINHEAD
JIj vind het niet erg als ik de eerste beste Nederlander (of zelfs: niet moslim) in elkaar timmer omdat Nederland Amerika helpt in Irak?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:08 schreef more het volgende:
Natuurlijk is het heel erg voor die jongen, maar de 22 (buitenlandse) slachtoffers in Saoedie Arabie kunnen het niet meer navertellen. Het agressieve gedrag van extreme moslims heeft als bijwerking, dat in veel westerse landen, de moslims hier er ook op aangekeken worden. Al is het hier voor een moslim nog altijd beter dan voor een westerling in de meeste arabische landen.
Nou, waar staan de explosieven en die bus vol Joden dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef Patty_Drab het volgende:
Moslims willen toch als martelaren sterven voor de vrede, en wij zijn altijd bereid om ze daarbij van dienst te zijn.
Och paar weken terug nog in Madrid. En non-stop in Israel, in Saudi-Arabie dit weekend, in Pakistan etc.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou, waar staan de explosieven en die bus vol Joden dan?
Joh ga slapen... Nederland doet goed werk in Irak de mensen zijn daar blij met ons we doen daar humanitair werk. De moslim extremisten die die 22 slachtoffers vermoord hebben das een heel ander verhaal.. Goede vergelijking mehquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
JIj vind het niet erg als ik de eerste beste Nederlander (of zelfs: niet moslim) in elkaar timmer omdat Nederland Amerika helpt in Irak?
Misschien omdat aziaten er niet islamitisch uitzien.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:44 schreef niet_links het volgende:
[..]
Als het allemaal lag aan ons autochtonen waarom hebben we dan geen problemen met aziaten ??
Mamma KreKkeR is nie liev tegen mij, en ik zei alleen maar dat ie naar poep stinkt!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Weer het "maar hunnie doen het ook" gejank.
Dat er mensen zijn die alle kaalhoofdigen aankijken als skinhead is al erg genoeg.
Doe niet zo onterecht verongelijkt Gia. Je weet bliksemsgoed veel mensen gewoon liever hun gal spuwen over Moslims en aangezien dat ook weer in dit topic kan ziet men daar weer een kans toe.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:38 schreef Gia het volgende:
[..]
In Duitsland is een meisje met 30 messteken omgebracht, maar dat is schijnbaar minder erg!
Gezien het aantal reacties in dat topic!
Hoe zien islamieten eruit dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Misschien omdat aziaten er niet islamitisch uitzien.
Ik heb het over de hulp die hij wou bieden bij het martelaarschap.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:50 schreef X-Ray het volgende:
Och paar weken terug nog in Madrid. En non-stop in Israel, in Saudi-Arabie dit weekend, in Pakistan etc.
Geen idee. Volgens Patty_Drab hebben ze in ieder geval zwart haar en zijn ze Turk of marokkaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:52 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Hoe zien islamieten eruit dan?
Als jij de dynamiet stevig om je middel bindt, dan steek ik de lont alvast aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou, waar staan de explosieven en die bus vol Joden dan?
Oh, dat is de schuld van die Pakistaan? Of welke moslim dan ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:50 schreef niet_links het volgende:
Joh ga slapen... Nederland doet goed werk in Irak de mensen zijn daar blij met ons we doen daar humanitair werk. De moslim extremisten die die 22 slachtoffers vermoord hebben das een heel ander verhaal.. Goede vergelijking meh
De verkapte doodsverwensingen worden met de dag creatiever.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef Patty_Drab het volgende:
[..]
Als jij de dynamiet stevig om je middel bindt, dan steek ik de lont alvast aan.![]()
Ze zien er anders uit als autochtonen zijn goed te herkennen.. Maar denk eerder dat het er mee te maken heeft dat ze niet in groepen discos of zwembaden onveilig maken. Ook zijn er zowat geen boedistische terroristen (geen als het goed is) Ze werken gewoon maken geen problemen. Als de moslims hetzelfde waren als de aziaten hadden julie totaal geen probleem gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Neem ik er tenminste een mee naar de andere kantquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef Patty_Drab het volgende:
Als jij de dynamiet stevig om je middel bindt, dan steek ik de lont alvast aan.![]()
Wat een generalisatie zeg. Denk je dat het in de genen zit van moslims? (Aziaten kunnen net zo goed moslim zijn trouwens.)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:56 schreef niet_links het volgende:
Ze zien er anders uit als autochtonen zijn goed te herkennen.. Maar denk eerder dat het er mee te maken heeft dat ze niet in groepen discos of zwembaden onveilig maken. Ook zijn er zowat geen boedistische terroristen (geen als het goed is) Ze werken gewoon maken geen problemen. Als de moslims hetzelfde waren als de aziaten hadden julie totaal geen probleem gehad.
Ik ken ook geen islamitische groepen die discos en zwembaden onveilig maken. Ik ken wel Turkse, marokkaanse, somalische, antilliaanse en nederlandse jongeren die discoes en zwembaden onveilig maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:56 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ze zien er anders uit als autochtonen zijn goed te herkennen.. Maar denk eerder dat het er mee te maken heeft dat ze niet in groepen discos of zwembaden onveilig maken. Ook zijn er zowat geen boedistische terroristen (geen als het goed is) Ze werken gewoon maken geen problemen. Als de moslims hetzelfde waren als de aziaten hadden julie totaal geen probleem gehad.
Gaat niet om of Nederland Amerika steunt, als je enigzins op hoogte was dan zou je weten dat er onder de bevolking daar veel waardering is voor de Nederlanders. Dit komt omdat ze daar mensen helpen en projecten uitvoeren voor de burgerbevoling. Dat er een paar granaten vallen dat komt doordat er paar van die gekke moslim fundamentalisten rondlopen die dezelfde vergelijking maken als jij. Als de hele burgerbevolking dat deed hadden de Nederlanders het veel moeilijker gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, dat is de schuld van die Pakistaan? Of welke moslim dan ook.
En blij dat de Irakezen zijn met de Nederlanders, die granaten worden zeker gegooid als vuurwerk? Het gaat erom dat Nederland Amerika steunt.
Sterker nog, de meeste moslims zijn aziatisch, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat een generalisatie zeg. Denk je dat het in de genen zit van moslims? (Aziaten kunnen net zo goed moslim zijn trouwens.)
Wel beschreven in dat boekje van ze ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat een generalisatie zeg. Denk je dat het in de genen zit van moslims?
Ook in Azie is het een en al hommeles waar moslims wonenquote:(Aziaten kunnen net zo goed moslim zijn trouwens.)
Hoeveel procent van de Turken en Marrokanen in nederland is niet islamitisch?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ken ook geen islamitische groepen die discos en zwembaden onveilig maken. Ik ken wel Turkse, marokkaanse, somalische, antilliaanse en nederlandse jongeren die discoes en zwembaden onveilig maken.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als ze vervelend doen, dan zijn ze niet islamitisch.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:59 schreef niet_links het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de Turken en Marrokanen in nederland is niet islamities ?
Rot toch snel een eind op zeg. Mensen spreken een gemeenschap aan omdat ze geen enkel kritisch geluid laten horen als er een man een vliegtuig in een gebouw boort. Je hoort geen enkel geluid als op de hoek van de straat iemand staat te predikken dat joden dood moeten en dat de nederlandse bevolking lager is dan varkens en honden, sterker nog, je krijgt een petitie aangeboden waarin steun word betuigd voor dit figuur.quote:Groepen mensen worden aangesproken op het gedrag van enkele individuen, de moslimhaat heeft een even goede reden als de jodenhaat tijdens WW2. Geen dus.
Mijn fout, Je weet zelf ook wel op wat voor aziaten ik doel. Chinezen, Japanners, Koreanen, Thai.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Sterker nog, de meeste moslims zijn aziatisch, maar dat terzijde.
Als jij mij de helft van jouw 70 maagden geeft, hebben we een deal.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Neem ik er tenminste een mee naar de andere kant
quote:Op maandag 31 mei 2004 19:13 schreef Monidique het volgende:
Niet zo gek na "11 September" en de onthoofding van Berg,!
Het gaat erom dat die 30 rechts extremisten iemand pakken die niets met terroristen te maken heeft. Jij wil dat zogenaamd goed praten! Vond je het wel goed als ik zei dat ik een niet moslim in elkaar zou slaan vanwege de acties van sommige niet-moslims tegen moslims? Mag ik een kaalkop inelkaar slaan vanwege de acties van andere kaalkoppen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef niet_links het volgende:
Gaat niet om of Nederland Amerika steunt, als je enigzins op hoogte was dan zou je weten dat er onder de bevolking daar veel waardering is voor de Nederlanders. Dit komt omdat ze daar mensen helpen en projecten uitvoeren voor de burgerbevoling. Dat er een paar granaten vallen dat komt doordat er paar van die gekke moslim fundamentalisten rondlopen die dezelfde vergelijking maken als jij. Als de hele burgerbevolking dat deed hadden de Nederlanders het veel moeilijker gehad.
Dat van die zeventig maagden staat nog niet helemaal vast...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:01 schreef Patty_Drab het volgende:
Als jij mij de helft van jouw 70 maagden geeft, hebben we een deal.![]()
Maar je snapt wel waarom terroristen een vliegtuig in een flatgebouw parkeren?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die 30 rechts extremisten iemand pakken die niets met terroristen te maken heeft. Jij wil dat zogenaamd goed praten! Vond je het wel goed als ik zei dat ik een niet moslim in elkaar zou slaan vanwege de acties van sommige niet-moslims tegen moslims? Mag ik een kaalkop inelkaar slaan vanwege de acties van andere kaalkoppen?
Ik ga ook niemand zomaar in elkaar slaan vanwege de steun aan Amerika of wat dan ook, dat soort dingen zijn meer wat voor achterlijke racisten.
Tja, wie weet! Misschien gaat het nog stormlopen in dat andere topic, maar moet je eens opletten hoe snel het dan op slot gaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:52 schreef KreKkeR het volgende:
Als de topic titel van het andere topic was geweest "meisje met 30 messteken omgebracht door Marokkaan" was dat topic binnen no-time op vervolg topic nummer 10 geweest.
Jij snapt dat niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:07 schreef Patty_Drab het volgende:
Maar je snapt wel waarom terroristen een vliegtuig in een flatgebouw parkeren?
Als dat het enige probleem was, maar je wordt tegenwoordig ook al gebanned als je anti-sharia bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, wie weet! Misschien gaat het nog stormlopen in dat andere topic, maar moet je eens opletten hoe snel het dan op slot gaat.
Nope?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij snapt dat niet?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:07 schreef Patty_Drab het volgende:
[..]
Maar je snapt wel waarom terroristen een vliegtuig in een flatgebouw parkeren?
JIj weet niet waarom ze dat gedaan hebben?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:13 schreef Patty_Drab het volgende:
[..]
Nope?
Meh ik praat niets goed ik veroordeel deze mensen, was mn eerste post in dit onderwerp. Ik geef alleen aan waarom ik en een berg andere mensen vinden waarom moslims zo negatief bekeken worden. Dat betekend nog steeds niet dat ik het inelkaar schoppen van moslims goedkeurquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:25 schreef niet_links het volgende:
Helemaal fout natuurlijk even met zn 30en iemand afrossen. Totaal niet acceptabel. Oppakken die extreem rechtse figuren. Wraakacties.. tsja eigen rechter spelen vind ik niet zo best maar kan het wel begrijpen.. als ze tenminste wel de figuren pakken die de fout ingegaan waren maar dat gebeurd meestal toch niet. Ook nog grote kans dat het dan nog veel meer uit de hand loopt. Als de politie eens een keer goed zou optreden en rechter goed signaal afgaf dat zou tenminste wat oplossen. Helaas gebeurd dat nooit
Niet dat ik wil beweren dat Nederlanders racisten zijn, maar het feit dat een land een ander land heeft ingelijfd als kolonie zegt natuurlijk totaal niks over wel of geen racistische gedachten onder de bevolking, dus dat je dat er bij haalt slaat echt totaal nergens op.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef Eightball het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Het feit dat het grootste Islamitische land ter wereld een paar eeuwen deel van het Koningkrijk heeft uitgemaakt doet daar niets aan af! Nederlanders zijn racisten, dat heb je nu wel aangetoond.
Net hoe je het ziet natuurlijk..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet dat ik wil beweren dat Nederlanders racisten zijn, maar het feit dat een land een ander land heeft ingelijfd als kolonie zegt natuurlijk totaal niks over wel of geen racistische gedachten onder de bevolking, dus dat je dat er bij haalt slaat echt totaal nergens op.
"Kijk, konining X heeft dat land ingelijfd als kolonie!" "Ow, dan kan hij natuurlijk geen racist zijn!"
Wat snap je niet aan het woordje "snappen"?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
JIj weet niet waarom ze dat gedaan hebben?![]()
Ja he, ik mag hier op 't forum niet eens meer zeggen dat alle Moslims teringlijers zijn! Tegenwoordig mag je ook niks meer zeggen op dit forum! Leefde Pim nog maar, dan was alles anders!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:13 schreef Patty_Drab het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem was, maar je wordt tegenwoordig ook al gebanned als je anti-sharia bent.
Als je weet waarom ze die aanslag gepleegd hebben (afkeer van Amerika) dan snap je ook best waarom het gedaan is. En dan kan je meteen de Koran er de schuld van geven, of dan kan je uitzoeken waarom Bin Laden een afkeer heeft tegen Amerika.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:20 schreef Patty_Drab het volgende:
Wat snap je niet aan het woordje "snappen"?
snap·pen (ov.ww.)
1 (iem.) vatten => betrappen
2 [inf.] begrijpen [inf.]
Ik denk het te weten, maar ik SNAP het niet!![]()
Hoe is dit relevant tot het inelkaar slaan van iemand door 30 mensen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:20 schreef X-Ray het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=332091&c=24
Nou, dat was toch gelijk racisme en anti-moslimhaat en zo?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant tot het inelkaar slaan van iemand door 30 mensen?
Zijn Kutmarokkanen dan geen "Moslim teringlijers" meer?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:20 schreef KreKkeR het volgende:
Ja he, ik mag hier op 't forum niet eens meer zeggen dat alle Moslims teringlijers zijn!
Nee die post had ik inderdaad niet gezien. Ik heb er verder ook niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:27 schreef niet_links het volgende:
Je had zeker niet alles gelezen Meh7 en nu opeens erg stil ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |