ja eng he, die spiegelsquote:Op maandag 31 mei 2004 18:58 schreef stoepjong het volgende:
Ieeee een homo
Ik ben helemaal geen homo'squote:Op maandag 31 mei 2004 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja eng he, die spiegels
vertel dat je paquote:Op maandag 31 mei 2004 19:00 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen homo's![]()
Hij wil me niet geloven.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
vertel dat je pa
dat wordt vanavond weer eens een fiks pak billenkoek voor jou jongeman!quote:Op maandag 31 mei 2004 19:03 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Hij wil me niet geloven.![]()
Mijn vader's spanken mij altijd,quote:Op maandag 31 mei 2004 19:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat wordt vanavond weer eens een fiks pak billenkoek voor jou jongeman!
yep, maar ook alleen omdat "Negasonic, Eclectic Nuclear Wasteland Tnfested with Viral Thoughts of Senseless Violence" niet pastte als topic-titelquote:Op maandag 31 mei 2004 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
Dit is 'm dan he?
gisteren hoorde ik je anders niet klagenquote:Op maandag 31 mei 2004 19:09 schreef stoepjong het volgende:
Homo's bah
Met wie.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar ik wil nog steeds een mini-meet voor morgen
maakt me niet zoveel uit, ik kan sowieso al een hele rits mensen afschrijven die niet kunnen of geen zin hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met wie..
Of die het Eng vinden. Vergeet die niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maakt me niet zoveel uit, ik kan sowieso al een hele rits mensen afschrijven die niet kunnen of geen zin hebben.
Mij heb je nog niks gevraagdquote:Op maandag 31 mei 2004 19:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maakt me niet zoveel uit, ik kan sowieso al een hele rits mensen afschrijven die niet kunnen of geen zin hebben.
Ach jeetje, heb je een tentamen virale epidemiologie ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:48 schreef blublub het volgende:
heej!
waarom staat er viral in de TT
nee gewoon, over afweer en infecties enzoquote:Op maandag 31 mei 2004 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach jeetje, heb je een tentamen virale epidemiologie ofzo..
wat ga je daar doen? partyen met cybart? Chillen met G_E, of gewoon hangen met een van de anderd honder Eindhovenaren?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:53 schreef Jerruh het volgende:
ben naar eindhoven.
Awww...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Fuzz eet al uit de hand
ja... en waarom maakt dat dan in godsnaam iets uit?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:51 schreef blublub het volgende:
[..]
nee gewoon, over afweer en infecties enzo
Maar in de winkel zat ie OOK niet bij lieve mamaquote:Op maandag 31 mei 2004 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awww....
Maar 's nachts ligt-ie nog wakker van heimwee naar lieve Mama en geile konijnevriendjes..
ik wil er niks over horen1 zeker niet als ik eventjes niks zit te doen achter de computer. virale infectiesquote:Op maandag 31 mei 2004 19:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja... en waarom maakt dat dan in godsnaam iets uit?![]()
Ik mis iets geloof ik![]()
Virale gedachtenquote:Op maandag 31 mei 2004 19:59 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wil er niks over horen1 zeker niet als ik eventjes niks zit te doen achter de computer. virale infecties
die bestaan nietquote:Op maandag 31 mei 2004 20:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Virale gedachten
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:04 schreef blublub het volgende:
[..]
die bestaan niet
Oei...wat ga je doen?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:53 schreef Jerruh het volgende:
ben naar eindhoven.
Hoooi!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:28 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Gelukkigquote:Op maandag 31 mei 2004 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoooi!
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
GelukkigToch
Nog
Iemand
Die
Spontaan
Hallo
Zegt
Ook Haaaaaaiiquote:Op maandag 31 mei 2004 20:39 schreef Ang3l het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
ow, enne....... daaaaaaaaaaaaagh!
Hoiquote:Op maandag 31 mei 2004 20:39 schreef Ang3l het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
ow, enne....... daaaaaaaaaaaaagh!
heb je gescoord?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:15 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. die zondagavond is even heel anders gelopen dan verwacht. Laten we zeggen dat het erg gezellig was in de regenboog...
Als je het zo wilt noemenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
heb je gescoord?
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je het zo wilt noemen![]()
Misschien later deze weekquote:Op maandag 31 mei 2004 21:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
foto van je nieuwe vriendje!
hoe ziet hij eruit? Kan hij goed dansen?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien later deze week
Dansen? Geen idee.. in de Regenboog wordt alleen gebierdquote:Op maandag 31 mei 2004 21:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe ziet hij eruit? Kan hij goed dansen?
hoe heet hij, wat doet 'ie hoe oud is hij?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dansen? Geen idee.. in de Regenboog wordt alleen gebierd
Vanwaar die nieuwsgierigheid?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe heet hij, wat doet 'ie hoe oud is hij?
of heb je er alleen maar seks mee gehad?
Vlarp is flieft!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanwaar die nieuwsgierigheid?Die info volgt later wel..
Ohw.. en uit die info kun je vast wel halen dat het niet just seks was
omdat ik iemand ken die gisteren naar de Regenboog gingquote:Op maandag 31 mei 2004 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanwaar die nieuwsgierigheid?Die info volgt later wel..
Sinds wanneer?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
omdat ik iemand ken die gisteren naar de Regenboog ging
niet *just* seks.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:29 schreef Vlarp het volgende:
sinds www.chatboy.nl mijn msn met vier hele mensen heeft uitgebreid, de een nog saaier dan de ander, ze staan dan ook allemaal al lang en breed op ignore.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Hoe heet ie?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
omdat ik iemand ken die gisteren naar de Regenboog ging
Volgens mij ook omgedraaidquote:Op maandag 31 mei 2004 21:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sinds www.chatboy.nl mijn msn met vier hele mensen heeft uitgebreid, de een nog saaier dan de ander, ze staan dan ook allemaal al lang en breed op ignore.
heb je geen msn?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe heet ie?
vlarp @ hutmeel . nl ? (geen hotmail.com dus)quote:Op maandag 31 mei 2004 21:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
heb je geen msn?
waarom post je nooit meer in NWSquote:Op maandag 31 mei 2004 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
En ik vind het absurd hoe tv-commercials mooie muziek kunnen verknoeien, en mij bijvoorbeeld laten denken aan Barleneuk bronwater, wanneer ik naar Smetana's Mein Vaterland luister.
*mee eens ben*quote:Op maandag 31 mei 2004 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
Boterkoekpunten van de Aldi zijn te droog kruimelig, niet vet en compact genoeg, zoals de reepjes die ze elders vaak hebben.
heb je de openingspost gezien?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
Merken jullie trouwens hoe ik allerlei nutteloze info, waar menig ander een apart topic voor zou openen, gewoon handig in dit topic pleur?
Omdat ik te lui ben om pagina's vol over-en-weer gezeur te volgen, en enigszins nuttig te reageren.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom post je nooit meer in NWS
maar er zijn teveel linkse mongolen tegenwoordig in NWS, for fuck's sake ze hebben Loedertje tot Mod gebombardeerd.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om pagina's vol over-en-weer gezeur te volgen, en enigszins nuttig te reageren.
Posts van sjun lees ik trouwens wel graag..
Ja, ik had het er laatst nog over met Korteweg. Toch leuk dat ie dat soort ideeën meeneemt.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
heb je de openingspost gezien?
que? Korteweg? Ideeen?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik had het er laatst nog over met Korteweg. Toch leuk dat ie dat soort ideeën meeneemt..
Daarom. En met de Jostiband moet je ook niet in discussie.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar er zijn teveel linkse mongolen tegenwoordig in NWS, for fuck's sake ze hebben Loedertje tot Mod gebombardeerd.
Mensen die segregratie goed vinden en dan over tien jaar beginnen te janken dat de problemen die er zijn absoluut niet hun schuld zijn.
Het was natuurlijk een garpje. De beste man is alweer enige tijd niet onder ons.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
que? Korteweg? Ideeen?![]()
WFL is daarop een positieve uitzondering.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
De meeste serieuze discussies op Fok zijn nauwelijks serieuze discussies te noemen..
[flauw] Nouja, of wel natuurlijk. Of hij moet gecremeerd zijn... [/flauw]quote:Op maandag 31 mei 2004 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
Het was natuurlijk een garpje. De beste man is alweer enige tijd niet onder ons.
NWS is een verzamelplaats van mongolen die alles bagataliseren, alles telkens weer op de moralistische hoop stront gooien om zo de indruk te wekken dat ze diepgang hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
De meeste serieuze discussies op Fok zijn nauwelijks serieuze discussies te noemen..
Een discussie is pas zinvol als de discussie partners een standpunt naar voren brengen, nieuwsgierig zijn naar hoe anderen hier tegenaan kijken en wat voor eventuele andere standpunten mogelijk zijn en waarbij iedereen in principe bereid is om het eigen eerder aangenomen standpunt te verwerpen. Op fok worden de meest domme meningen gepresenteerd als de Heilige Waarheid en iedereen die het daar dan niet mee eens is, is een vuile hersenloze kuthoer die zijn bek moet houden..
Dat wordt dus downloaden kopen.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:16 schreef Cybart het volgende:
Day After Tomorrow hoef je niet voor naar de bios
het is een leuke film, maar daar is dan ook alles mee gezegd
en dit was de film hunk:
[afbeelding]
mjah dat is ook zoiets, als een Turk trots is op zijn land, of een Marrokaan, dan is dat iets dat moet worden toegejuigd en is het een nobel iets. Ook al ziet die figuur zijn "thuisland" alleen tijdens de vakanties. Tweede en derde generatie, nog steeds is het een nobel iets en iets moois, alleen zijn deze figuren in Nederland geboren.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer men in NWS discussies niet kan winnen, wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van het bagatelliseren en in het absurde trekken.
Zo zal men stellen dat de Nederlandse cultuur niet verder gaat dan het eten van oubollige spruitjes, en is nationalisme vooral eng. Aan de andere kant komt men bij het benoemen van de voordelen van vreemde culturen niet verder dan gastvrijheid, groepsgevoel, en lekker eten.
en ze speelden allebei inquote:Op maandag 31 mei 2004 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat wordt dus downloaden kopen.
Jake gyllennog wat... zijn zusje speelde in de suffe mona lisa smile.
Nooit gezien. Maar die Jake ziet er soms wel erg fucked up uit.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en ze speelden allebei inDonnie Darko
![]()
niks mis mee hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 22:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nooit gezien. Maar die Jake ziet er soms wel erg fucked up uit.
Je stoorde je daaraan ?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
niks mis mee hoor
alleen stoorde het me in Donnie Darko wel een beetje dat hij zo gespierd is, hij speelt een tiener, een puber, en hij heeft supergrote spieren die absoluut niet bij z'n leeftijd passen.
in de context van de film stoorde ik me daaraan jaquote:Op maandag 31 mei 2004 22:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je stoorde je daaraan ?
Nou ik dus niet ongeacht de context van de film.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
in de context van de film stoorde ik me daaraan ja
dan ben jij een betere homo dan ikquote:Op maandag 31 mei 2004 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ik dus niet ongeacht de context van de film.
Dank jequote:Op maandag 31 mei 2004 22:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan ben jij een betere homo dan ik
post!quote:Op maandag 31 mei 2004 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Kugari, haal je licht eens onder de korenmaat vandaan, en laat 'm schijnen over Hoe leer je mooi Nederlands gebruiken? .
Valt wel mee toch? 't Zijn vast wel ware woorden.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
post!
maar erg blase, zakelijk en kort
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:01 schreef blublub het volgende:
ik ben echt vet trots op mn mooie EK avataroranje
jij bent ook oranjequote:Op maandag 31 mei 2004 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Nee, ik ben goud/brons-kleurigquote:Op maandag 31 mei 2004 23:25 schreef blublub het volgende:
[..]
jij bent ook oranje
nou dan ben ik dat ookquote:Op maandag 31 mei 2004 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik ben goud/brons-kleurig
Nee jij bent oranje.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:31 schreef blublub het volgende:
[..]
nou dan ben ik dat ook
jij ookquote:Op maandag 31 mei 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee jij bent oranje..
liefquote:Op maandag 31 mei 2004 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Fuzz is al een beetje zindelijk
Ik had een handdoekje onder z'n kooi gelegd in de hoop dat ie daatmee ging knuffelen en zo... en nu doet ie daar netjes op zitten schijten
Trakteer je binnenkort op dropjes?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik had een handdoekje onder z'n kooi gelegd in de hoop dat ie daatmee ging knuffelen en zo... en nu doet ie daar netjes op zitten schijten
Ja ik verzamel ze allemaal netjes in 't handdoekjequote:Op maandag 31 mei 2004 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Trakteer je binnenkort op dropjes?
Wie wil er nou ook knuffelen met een handdoekje?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:43 schreef Ang3l het volgende:
nietusquote:Op maandag 31 mei 2004 23:43 schreef blublub het volgende:
[..]
jij ook
HIJ!quote:Op maandag 31 mei 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie wil er nou ook knuffelen met een handdoekje?
toch!quote:Op maandag 31 mei 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nietus
heb je mn hoktip nog gelezen...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HIJ!
Dat stond op i-net. "Konijntjes vinden handdoeken leuk, daar gaan ze in liggen woelen en graven"...... ze vergaten "schijten" d'r aan toe te voegen
Misschien was ie gewoon in de war en mist ie z'n punk-vriendjes nog steeds.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HIJ!
Dat stond op i-net. "Konijntjes vinden handdoeken leuk, daar gaan ze in liggen woelen en graven"...... ze vergaten "schijten" d'r aan toe te voegen
ik las hotkipquote:Op maandag 31 mei 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
[..]
heb je mn hoktip nog gelezen...
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:57 schreef Ang3l het volgende:![]()
Tis net een klein kind.... Hij wilde niet naar bed.... dus pup en ik moesten konijnenjachten door 't hele huis heen! Jezus crisis..... hij sprong gewoon over me heen zowat!
nou dan niet hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou, aangezien het konijn des huizes nu in bed ligt volgende baasjes al snel
Truste!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:00 schreef blublub het volgende:
en dan zeikt beavje dat ik nooit liev doe![]()
![]()
jah tis ook nooit goedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ja *keuteltjes opraapquote:Op maandag 31 mei 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
[..]
t hoeft niet met grasquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja *keuteltjes opraap* alleen heb ik geen gras in de tuin dus dat zal nog ff moeten wachten
Doe eens niet zo huilie.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:02 schreef blublub het volgende:
[..]
jah tis ook nooit goed
ik ben fucking ongesteld godverdomme laat me eens even jahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe eens niet zo huilie.
Ik vraag me opeens af hoe je Pup zindelijk hebt gekregen.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Wij hebben geen baarmoeder. God heeft de Man met andere dingetjes opgezadeld waar jij helemaal niets van af weet, dus hou je nou maar koest. Je hebt geen flauw benul hoe zwaar mannen het wel niet hebben als het volle maan is enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:09 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben fucking ongesteld godverdomme laat me eens even jah
kijken hoe vrolijk jij kijkt als je halve baarmoeder onder hevig kracht naar buitenkomt zetten
avondquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Hahai, ik ben weer terug. Eerst naar opa, toen ff uit eten, toen naar huis, toen per telefoon ex helpen met zijn compu-crashen toen va. 21u in het atelier van A. geweest samen met R.
Naja, hoi!
MSN NU!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Hahai, ik ben weer terug. Eerst naar opa, toen ff uit eten, toen naar huis, toen per telefoon ex helpen met zijn compu-crashen toen va. 21u in het atelier van A. geweest samen met R.
Naja, hoi!
ohw jah? en wij dan met volle maan??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wij hebben geen baarmoeder. God heeft de Man met andere dingetjes opgezadeld waar jij helemaal niets van af weet, dus hou je nou maar koest. Je hebt geen flauw benul hoe zwaar mannen het wel niet hebben als het volle maan is enzo..
omdajetsolievvraagquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
MSN NU!
Mannen zijn veel te lief voor dingen als kinderen baren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:18 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw jah? en wij dan met volle maan??
en ohw jah? ben jij al 3 keer naar huis vervoerd van school omdat je niet meer op je benen kon staan van de pijn en steeds bijna flauwviel
en dan heb ik t nog niet eens gehad over zon kindhoofd en schouders eruit persen
mannen zouden doodgaan van de pijn als ze een kind zouden moeten baren. dus hou jij je maar weer koest jochie
ik ben niet meer verliefd op je hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Naja, hoi!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Naja, hoi!
Mannen zouden daar iets heel handigs voor uitvinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:18 schreef blublub het volgende:
mannen zouden doodgaan van de pijn als ze een kind zouden moeten baren. dus hou jij je maar weer koest jochie
nee mannen zijn zo lief om hun kwakje te droppen en dan vervolgens m te peren, haske lief jahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mannen zijn veel te lief voor dingen als kinderen baren.
zoals?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mannen zouden daar iets heel handigs voor uitvinden..
God was een man en heeft daar inderdaad iets heel handigs voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mannen zouden daar iets heel handigs voor uitvinden..
nee hoor, ze IS een vrouw, en ik heb bewijsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
God was een man en heeft daar inderdaad iets heel handigs voor uitgevonden..
*naar reeks-titel wijs*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:27 schreef blublub het volgende:
[..]
nee mannen zijn zo lief om hun kwakje te droppen en dan vervolgens m te peren, haske lief jah
Enlighten us.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:29 schreef blublub het volgende:
[..]
nee hoor, ze IS een vrouw, en ik heb bewijs
maar heb je nu verkering?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga echt niet meer op msn nuben doodop, de hele middag/avond op pad geweest
je m'excuse.....
Nou het was gezellig in 't atelierverder niks bijzonders hoor, alleen een beetje een verflucht in mijn longen nu.
Ik ben kapot, ga naar bed en ben morgen weer tip-top in orde
Dus slaap lekker en tot de nieuwe heldere dag!![]()
Trustequote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga echt niet meer op msn nuben doodop, de hele middag/avond op pad geweest
je m'excuse.....
Nou het was gezellig in 't atelierverder niks bijzonders hoor, alleen een beetje een verflucht in mijn longen nu.
Ik ben kapot, ga naar bed en ben morgen weer tip-top in orde
Dus slaap lekker en tot de nieuwe heldere dag!![]()
Dogma!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Enlighten us..
Tja, dat weet ik natuurlijk niet zo 1 2 3. Mannen gaan daar namelijk pas serieus over nadenken, wanneer ze er zelf mee te maken krijgen. Wat dus niet het geval is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:27 schreef blublub het volgende:
zoals?
ohw jahwel hoor, ze denken er wel over na, ze willen zelf proberen een man zwanger te laten worden, maar dat is ze nog steeds niet gelukt, de stumpers. wij hebben dat standaard in het pakketje ingebouwd gekregenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik natuurlijk niet zo 1 2 3. Mannen gaan daar namelijk pas serieus over nadenken, wanneer ze er zelf mee te maken krijgen. Wat dus niet het geval is.
Maar toen we bijvoorbeeld naar de maan wilden, hebben we daar ook iets handigs voor uitgevonden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:29 schreef blublub het volgende:
nee hoor, ze IS een vrouw, en ik heb bewijs
Heeft god nou piercings in z'n oor?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een vrouw? Yeah rrright.
en dat moet god voorstellenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een vrouw? Yeah rrright.
En blij dat jullie ermee zijn!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:34 schreef blublub het volgende:
ohw jahwel hoor, ze denken er wel over na, ze willen zelf proberen een man zwanger te laten worden, maar dat is ze nog steeds niet gelukt, de stumpers. wij hebben dat standaard in het pakketje ingebouwd gekregen
jahzeker! wij kunnen daar tenminste makkelijk zelf voor kiezen, mannen niet!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En blij dat jullie ermee zijn!.
Trouwens, Arnold Schwarzenegger werd niet écht zwanger hoor... het was maar een film.
Vrouwen... só gullable..
(Als mannen écht kinderen ter wereld zouden willen brengen, dan zouden we daar zo wat op gevonden hebben.)
kinky!quote:
Ze deligeren het gewoon. Of ze zouden het expres heel klungelig doen, zodat vrouwen dan zeggen "Ach, laat mij het dan ook maar doen, je maakt er een puinzooi van", net als met strijken en stofzuigen enzo. Het is niet dan mannen niet willen helpen in het huishouden, neej, vrouwen willen hun macht over het aanrecht gewoon niet afstaan. Dat is het.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:37 schreef DennisMoore het volgende:
(Als mannen écht kinderen ter wereld zouden willen brengen, dan zouden we daar zo wat op gevonden hebben.)
Kans dat God bestaat 67 procentquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:37 schreef wizarddragon het volgende:
God is gewoon een verzinsel van instabiele mensen.
Oh, dus je hebt 'gekozen' voor dat maandelijkse gekloot?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:39 schreef blublub het volgende:
jahzeker! wij kunnen daar tenminste makkelijk zelf voor kiezen, mannen niet!
Omdat we het niet écht wil-len! Het is om de schijn op te houden richting vrouwen.quote:ohw jeej, waar heb jij gezeten de afgelopen jaren. ze zijn er écht onderzoek naar aan t doen jongetje en tis ze écht na al die jaren nog steeds niet gelukt![]()
Hooguit uit wetenschappelijke interesse en nieuwsgierigheid zal er wat mee geprutst worden.quote:er zijn genoeg mannen (vooral mannen zoals jullie) die het graag zelf zouden willen, maar ze kunnen t niet
Ons geheim, wat doe je?!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Of ze zouden het expres heel klungelig doen, zodat vrouwen dan zeggen "Ach, laat mij het dan ook maar doen, je maakt er een puinzooi van", net als met strijken en stofzuigen enzo.
Zit je hier nou gewoon een beetje stiekem mee te lurken?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:43 schreef Kogando het volgende:
[..]
Kans dat God bestaat 67 procent
[i]LONDEN - De wiskundige waarschijnlijkheid dat God bestaat, is 67 procent. Dat heeft de Britse natuurkundige Stephen Unwin uitgerekend. Hij baseert zich op het zogeheten theorema van Bayes, genoemd naar een 18e-eeuwse Britse wiskundige en predikant. Dat meldde het dagblad The Times maandag.
nee, maar dat zei ik ook niet, ik zei dat wij zelf kunnen kiezen om zwanger te raken, jullie niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt 'gekozen' voor dat maandelijkse gekloot?.
Overigens moeten vrouwen nog steeds op een drafje naar de spermabank of de tmf-chat.
[..]
jullie willen t weheel! jij misschien niet, maar genoeg homos en ook hetero mannen zouden t graag willen. want ze doen er wel echt onderzoek naar, maar t is ze gewoon te ingewikkeldquote:Omdat we het niet écht wil-len! Het is om de schijn op te houden richting vrouwen.
Want eigenlijk vinden we het wel best zo..
[..]
Hooguit uit wetenschappelijke interesse en nieuwsgierigheid zal er wat mee geprutst worden.
Wanneer we seriéus aan de gang zouden gaan, hadden we in no-time een kunstmatige baarmoeder in elkaar geknutseld..
Kinderen zijn sowieso slijmerige monsters. Ik moet er niet aan denken er eentje uit te moeten poepen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:49 schreef blublub het volgende:
jullie willen t weheel!
Om wat leuk..een lurker.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:43 schreef Kogando het volgende:
[..]
Kans dat God bestaat 67 procent
LONDEN - De wiskundige waarschijnlijkheid dat God bestaat, is 67 procent. Dat heeft de Britse natuurkundige Stephen Unwin uitgerekend. Hij baseert zich op het zogeheten theorema van Bayes, genoemd naar een 18e-eeuwse Britse wiskundige en predikant. Dat meldde het dagblad The Times maandag.
Als gelovig christen had Unwin de kans dat God bestaat hoger ingeschat. In zijn berekening nam hij factoren op als het bestaan van kwaad en lijden, de vrije wil, de aangeboren goedheid van de mens en allerlei filosofische argumenten voor of tegen het bestaan van God.
Unwin, die in de Verenigde Staten onder meer de kans op nucleaire rampen berekende en daar nu een bedrijf voor risicomanagement heeft, onderbouwt zijn kansberekening in het boek De waarschijnlijkheid van God: een eenvoudige berekening die de ultieme waarheid bewijst, dat eind april verschijnt.
De kans dat je geen gelijk hebt is 67 procent, daargelaten of de verzinners werkelijk labiel waren.
dat is een ander gatquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kinderen zijn sowieso slijmerige monsters. Ik moet er niet aan denken er eentje uit te moeten poepen.
We zijn niet voor niets homo!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:53 schreef blublub het volgende:
[..]
dat is een ander gat
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We zijn niet voor niets homo!.
En daar betaal je dus een leuke maandelijkse prijs voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:49 schreef blublub het volgende:
nee, maar dat zei ik ook niet, ik zei dat wij zelf kunnen kiezen om zwanger te raken, jullie niet.
en spermabank wordt nog maar zelden gebruikt en is echt niet nodig hoor, daar zijn ook normalere methodes voor enzo...
Zoals ik zei, enerzijds uit speelse nieuwsgierigheid, die voortvloeit uit onze aangeboren wetenschappelijke natuur, anderzijds om te doen alsof we solidair willen zijn met vrouwen...quote:jullie willen t weheel! jij misschien niet, maar genoeg homos en ook hetero mannen zouden t graag willen. want ze doen er wel echt onderzoek naar, maar t is ze gewoon te ingewikkeld![]()
Och, als mannen willen, kunnen ze zelfs een oor laten groeien op de rug van een muis. Gewoon, omdat we dat grappig vinden.quote:zowiezo het kunstmatig maken van organen lukt nog niet, laat staan een baarmoeder, een orgaan dat nog wel zon beetje het ingewikkeldst is van allemaal, laat staan dat je daar dan ook nog een heus kind zich gezond in laat ontwikkelen
een maandelijkse prijs die zich makkelijk voor vele doeleinden laat misbruikenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En daar betaal je dus een leuke maandelijkse prijs voor..
Overigens, je zegt hier dus dat je nog steeds een kleinigheidje van de Man nodig hebt, en dat de vrouw dus wederom afhankelijk is van de man?.
[..]
jah de baarmoeder is zeker t ingewikkeldst! geen enkel orgaan is iedere dag zo aan veranderingen onderhevig, zeker niet tijdens de zwangerschap.quote:Zoals ik zei, enerzijds uit speelse nieuwsgierigheid, die voortvloeit uit onze aangeboren wetenschappelijke natuur, anderzijds om te doen alsof we solidair willen zijn met vrouwen...
[..]
Och, als mannen willen, kunnen ze zelfs een oor laten groeien op de rug van een muis. Gewoon, omdat we dat grappig vinden.
En de baarmoeder het ingewikkeldst van allemaal?.
We zouden, als we dat zouden willen natuurlijk, eenvoudig een varken kunnen manipuleren bijvoorbeeld. Hoewel we eigenlijk een voorkeur hebben voor Meccano.
Ik ben een monolietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
Och, als mannen willen, kunnen ze zelfs een oor laten groeien op de rug van een muis. Gewoon, omdat we dat grappig vinden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben een monoliet
ik ben de wetenschap
ik ben een grote man van 50 jaar
vandaag knipte ik een muis in twee
en die naaide ik toen mooi weer aan elkaar
maar soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan
vanuit de schaduw van de kathedraal
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Precies.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben een monoliet
ik ben de wetenschap
ik ben een grote man van 50 jaar
vandaag knipte ik een muis in twee
en die naaide ik toen mooi weer aan elkaar
maar soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan
vanuit de schaduw van de kathedraal
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
toch niet stelletje stumpersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies.
En als we bijvoorbeeld zin hebben om een tic-tac in ons neusgat te stoppen, puur omdat dat lollig is en om te kijken of dat past, dan kunnen we dat gewoon doen.
De Man is tot alles in staat.
Je zegt hier dus eigenlijk dat 1 man 99 vrouwen waard is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:01 schreef blublub het volgende:
een maandelijkse prijs die zich makkelijk voor vele doeleinden laat misbruiken
ja, maar mannen zijn nog meer afhankelijk van de vrouw. vrouwen zijn biologisch gezien ook waardevoller: als de hele wereldbevolking dood is en je hebt nog 99 mannen en 1 vrouw, dan gaat het niet goed met de wereldbevolking. zijn er nog 99 vrouwen en 1 man, dan maken we nog een kans
Het is dus eigenlijk een pruts-orgaan.quote:jah de baarmoeder is zeker t ingewikkeldst! geen enkel orgaan is iedere dag zo aan veranderingen onderhevig, zeker niet tijdens de zwangerschap.
Natuurlijk. Er moet namelijk ook koffie gezet worden, de labtafels moeten een beetje schoongehouden worden, en de muizen moeten gevoerd worden. Ik heb nooit beweerd dat vrouwen niet heel nuttig zijn bij gedegen wetenschappelijk onderzoek.quote:mag ik je er even op wijzen dat er tegenwoordig bijna even veel vrouwen als mannen in het onderzoek zitten, dus dat dat oor mede mogelijk is gemaakt door vrouwen...
Ach, nouja. We zijn al aardig op weg.quote:en zo makkelijk is t nog steeds niet, want waarom is het dan nog steeds niet mogelijk om door middel van stamceltherapie losse donor organen te kweken van de patient zelf om zo afstotingsverschijnselen te voorkomen?
Ever heard of the glass ceiling?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:09 schreef blublub het volgende:
toch niet stelletje stumpers
als vrouw krijg je veel meer gedaan én wij hebben meer mogelijkheden
maar trusten![]()
En homo's zijn daarin alweer een stukje verder.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
"It's amazing! All natural laws can be reduced to one simple, unifying equation!"
"Really? What is it?"
"Already my powerful brain is bored with such simple problems and is now working on why girls are so obnoxious."
-- Calvin and Hobbes
Bel nicht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom vinden de leukste discussies hier altijd plaats als ik aan de telefoon zit?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:14 schreef DennisMoore het volgende:
Het is dus eigenlijk een pruts-orgaan.
Kijk, als het door mannen zou zijn ontworpen, dan zou het in één keer goed zijn geweest
Nouja, God had dus net de Man gemaakt he? En na zo'n meesterwerk verslapt uiteraard de concentratie wat. Vandaar dat de vrouw niet helemaal perfect gelukt is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:05 schreef WAik het volgende:
vandaar dat God ook een vrouw isq.e.d.... (bla)
daarmee heeft blubblub toch nog één van haar stellingen overeind gehouden![]()
BARFaria...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:09 schreef DennisMoore het volgende:
God was ná de Creatie van Adam waarschijnlijk toe aan een Bavaria (of 7).
Tja, het is nu eenmaal de gevleugelde uitdrukking, het spijt me.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:11 schreef WAik het volgende:
BARFaria...![]()
I'm sure God would have a great sense of humour.quote:[blasfemie]vandaar die zondvloed...[/blasfemie]
jij dronk toch grolsch??? waarom noem je dan bavaria in je eerdere post.. :'(quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, het is nu eenmaal de gevleugelde uitdrukking, het spijt me..
tja, en toen kwam de rode zeequote:Altijd al vermoed dat er een luchtje zat aan die zondvloed!.
*grijns*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:17 schreef WAik het volgende:
de laatste topics doorlopend kom ik tot de conclusie dat de lente weer hard om zich heen slaat:
slachtoffers
waxxer: bezig met haremuitbreiding
beaver: schijnt ook al te rotzooien
wizzard: ontmoet oud vriendje
jerruh: voorzien
vlarp: heeft iets opgedoken (VLARP! ik dacht dat je al bezet wat!(!)
)
ow ja, en blubblub probeert nog steeds een vent hier aan de haak te slaan![]()
![]()
vooralsnog welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*grijns*
En wij zijn immuun voor deze lente?
Omdat de uidrukking nu eenmaal is: "Zo, nu eerst een Bavaria" en niet "Zo, nu eerst een Grolsch."quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:18 schreef WAik het volgende:
jij dronk toch grolsch??? waarom noem je dan bavaria in je eerdere post..![]()
Mozes hief gewoon zijn armen op.quote:tja, en toen kwam de rode zee
Pindakaas.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:21 schreef WAik het volgende:
vooralsnog wel![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat de uidrukking nu eenmaal is: "Zo, nu eerst een Beavje Bavaria" en niet "Zo, nu eerst een Grolsch."
=>whiskyquote:Bovendien zou God na een Grolsch zijn vakmanschap gewoon hebben voortgezet.
hmmm wij hier ook hoorquote:Enneh, de laatste 3 kratjes heb ik Brouwmeester gedronken, omdat de Aldi op kruipafstand is..
Best te drinken trouwens, beter dan Heineken en andere 'A-merken'.
die rennen wel weg als ik dat doe en heel hard gil met een vreselijk gezichtsuitdrukking opquote:Mozes hief gewoon zijn armen op.
Was het bij vrouwen ook maar zo simpel.
Pindakaas? bedoel je dat dat virilisering werkt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pindakaas.
das de droom van elke manquote:Ik had een leuke op 't oog, maar die lijkt o.a. veel te christelijk. Misschien iets voor jou?.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:29 schreef WAik het volgende:
=>whisky
En was dat alleen in Enschede?quote:hmmm wij hier ook hoormaarruh: je woont volgens mij nu in amersfoort, je hebt dan net hier de supermarkten slag om de grolsch kratten gemist (wij hadden hier vele kratten van 4,50 euro grolsch staan
)
Ligt er misschien aan wat je ermee doet.quote:Pindakaas? bedoel je dat dat virilisering werkt?
Alles met mate enzo.quote:das de droom van elke man![]()
*in ogen wrijf*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:35 schreef DennisMoore het volgende:
Truste!
Griepquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:20 schreef Vlarp het volgende:
Koorts
Nou, ik ga me straks gewoon ziek melden.. screw them zegmaar...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
Griep
en ik kan geen dagen meer missen dus zit hier nu dood te gaan op mijn stage
Death On Arrival?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:24 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig, dit is toch geen DOA he?
lucky bastardquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik ga me straks gewoon ziek melden.. screw them zegmaar...
Digitaal Overdraagbare Aandoening.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:24 schreef Vlarp het volgende:
Dead On Arrival?
Ik mag maar 2x per jaar ziek worden, anders kost het me vakantiedagen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
lucky bastard
Who knows....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Digitaal Overdraagbare Aandoening.
da's dan weer wel vervelendquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik mag maar 2x per jaar ziek worden, anders kost het me vakantiedagen...
Hoeveel vakantiedagen heb je dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:25 schreef Vlarp het volgende:
Ik mag maar 2x per jaar ziek worden, anders kost het me vakantiedagen...
MJa, CAO enzo..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's dan weer wel vervelend
25.. en volgensde wet moet je er minstens 20 hebben, dus halen ze dan ziekte dagen van die 25 af, maar weer niet als je daardoor minder dan 20 dagen overhoud enzo...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb je dan?
Oh, mja, dan mag 't. Wel flauw trouwens.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:27 schreef Vlarp het volgende:
25.. en volgens de wet moet je er minstens 20 hebben, dus halen ze dan ziekte dagen van die 25 af, maar weer niet als je daardoor minder dan 20 dagen overhoudt enzo...
Nogal ja...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, mja, dan mag 't. Wel flauw trouwens.
Hey Mquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:22 schreef Ahura het volgende:
He bah zitten ze hier ook al..?Ik zal deze topic maar eens doorspitten dan..
And there was much rejoycing... yaaaaaay...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
I woke up.... again
Omdat het goed is voor je carriere, en dus later voor je portemonnee en welvaart.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:27 schreef Cybart het volgende:
waarom ben ik gaan stagelopen
nouja dat valt allemaal reuze mee hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat het goed is voor je carriere, en dus later voor je portemonnee en welvaart.
Das schrikken hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
Hey M
jij hier
Wat hebben mensen toch altijd met die letters. A. R. en nu J. Zeg gewoon Arjen, Ronald en Jeroen. Ik krijg d'er een punthoofd van van al die letters.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:01 schreef Ahura het volgende:
[..]
Das schrikken heTja "J" begon over deze site.. vandaar..
ja. oh, en Jer kan je hier gewoon bij zijn naam noemenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:01 schreef Ahura het volgende:
[..]
Das schrikken heTja "J" begon over deze site.. vandaar..
Bart-dude!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:09 schreef Cybart het volgende:
SJ!
en hoe ios het weekend verlopen ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bart-dude!
Snelquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe ios het weekend verlopen ?
not alone I suppose?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Snel
Filmpje hier, stappen daar, feestje zus, uitslapen zo...
Was very ok
And yours?
Neuh, not quite alone. Met het vaste vriendenclubje... al wasquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
not alone I suppose?
mijne ging wel. heb betere gehad
euhm vrijdagavond gewerkt. zaterdag ff naar de stad en koplamp kapot rijden. zaterdagavond op stap geweest (stamkroeg/centrum/shoarma). zondag beetje gehangen, en zondagavond gewerkt. gisteren ff naar opa/oma en gisterenavond naar day after tomorrowquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neuh, not quite alone. Met het vaste vriendenclubje... al waser helaas niet bij...
Maar vertel eens...
heel gevaarlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe gevaarlijk is het om nu in m'n uppie naar Amsterdam te gaan?
Mjah prima.. ben blut, dus niet uitgeweest... wel wat gedronken met een gozer en auto's getestquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja. oh, en Jer kan je hier gewoon bij zijn naam noemen
wel leuk je hier ook te zien...
alles goed?
Die heb ik ook gezien... Vond je hem ook zo tegenvallen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm vrijdagavond gewerkt. zaterdag ff naar de stad en koplamp kapot rijden. zaterdagavond op stap geweest (stamkroeg/centrum/shoarma). zondag beetje gehangen, en zondagavond gewerkt. gisteren ff naar opa/oma en gisterenavond naar day after tomorrow
waar ga jij normaal dan naar toe? ocean niet of wel?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:29 schreef Ahura het volgende:
[..]
Mjah prima.. ben blut, dus niet uitgeweest... wel wat gedronken met een gozer en auto's getest
inderdaad. was er 1 in het kaliber "die had ik ook gewoon op dvd kunnen huren"quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien... Vond je hem ook zo tegenvallen?
je kan maar ergens naar toe willen rijdenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:32 schreef Ahura het volgende:
Neeje... ik stap nooit in Brabant, laat staan Deurne..Meestal R'dam ofzo
My thoughts exactly... zelfs de special effects vielen tegen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad. was er 1 in het kaliber "die had ik ook gewoon op dvd kunnen huren"
zaten ook gewoon stomme fouten inquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
My thoughts exactly... zelfs de special effects vielen tegen...
enige echt positieve in de film was Jakequote:dom foutje in de film
Penicilline halen: help deur op slot
bijl pakken. door raam naar buiten klimmen
raam inslaan, naar binnen en dan de deur intrappen
niet dat ze met de bijl gewoon die deur inrammen
vertel mij watquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:36 schreef Vlarp het volgende:
Getver.. griep hebben is niet leuk
Mwah, zelfs Jake vond ik niet echt interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
zaten ook gewoon stomme fouten in
*ff mezelf quote vanuit day after tomorrow topic*
[..]
enige echt positieve in de film was Jake
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:17 schreef WAik het volgende:
de laatste topics doorlopend kom ik tot de conclusie dat de lente weer hard om zich heen slaat:
slachtoffers
waxxer: bezig met haremuitbreiding
beaver: schijnt ook al te rotzooien
wizzard: ontmoet oud vriendje
jerruh: voorzien
vlarp: heeft iets opgedoken (VLARP! ik dacht dat je al bezet wat!(!)
)
![]()
nouja vervelend was ie niet...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah, zelfs Jake vond ik niet echt interessant eigenlijk
efficienter? hoezo efficienter, ze zijn gewoon redelijk overbodig. en nee 1 man is niet 99 vrouwen waard, je snapt t principe niet dommiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zegt hier dus eigenlijk dat 1 man 99 vrouwen waard is..
Hoeveel zou dat zijn in kamelen?.
Mannen zijn, met andere woorden, veel efficienter.
[..]
God was toch een man zei je?quote:Het is dus eigenlijk een pruts-orgaan.
Kijk, als het door mannen zou zijn ontworpen, dan zou het in één keer goed zijn geweest, zonder dat het elke dag hoeft te veranderen, of maandelijks zich half hoeft af te stoten, met alle zooi en vervelende tv-reclames tot gevolg.
[..]
jij bent duidelijk nog noooooit in een lab geweestquote:Natuurlijk. Er moet namelijk ook koffie gezet worden, de labtafels moeten een beetje schoongehouden worden, en de muizen moeten gevoerd worden. Ik heb nooit beweerd dat vrouwen niet heel nuttig zijn bij gedegen wetenschappelijk onderzoek..
[..]
nee hoor, de lever lukt voorlopig nog nooit. en die baarmoeder al helemaal niet, om eerder genoemd redenen. dus helaas, wij vrouwen hebben gewoon iets extras wat jullie nooit kunnen evenarenquote:Ach, nouja. We zijn al aardig op weg.
We beginnen bijvoorbeeld bij de lever, want die moet bij mannen soms vervangen worden. Bier is nu eenmaal erg lekker. Wanneer dat af is, zullen we misschien eens aan een baarmoeder beginnen.
Ik zag tijdens de voorfilmpjes de trailer van I, Robot... THAT looked cool!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja vervelend was ie niet...
maar goed haalt niet weg dat de film een beetje tegenviel inderdaad
de ijstijd die zich in 22 dagen ofzo voltrekt... hoe kan die film in godsnaam nou geen klapper zijn van kwalitatief hoog niveau?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja vervelend was ie niet...
maar goed haalt niet weg dat de film een beetje tegenviel inderdaad
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:17 schreef WAik het volgende:
![]()
honderd topics ofzo terug had ik die trailer al gegeven, het is een kut-filmquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zag tijdens de voorfilmpjes de trailer van I, Robot... THAT looked cool!![]()
nee daar lijkt me nou helemaaaaaaal geen zak aanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zag tijdens de voorfilmpjes de trailer van I, Robot... THAT looked cool!![]()
Zijn er wel eens momenten dat jij positief ergens over bent trouwens?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
honderd topics ofzo terug had ik die trailer al gegeven, het is een kut-film
Potter boeit me niet zo, al zag de trailer er erg ok uit. Spiderman 2 en Shrek 2 wil ik wel zien jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee daar lijkt me nou helemaaaaaaal geen zak aan
wij hadden trailers van 50 first days (adam sandler). Spiderman 2, shrek 2 en Harry Potter 3
waarvan ik de laatste 3 wel in de bios wil gaan zien
dat vraag ik me ook al tijden afquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zijn er wel eens momenten dat jij positief ergens over bent trouwens?
Adam Sandlerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee daar lijkt me nou helemaaaaaaal geen zak aan
wij hadden trailers van 50 first days (adam sandler). Spiderman 2, shrek 2 en Harry Potter 3
waarvan ik de laatste 3 wel in de bios wil gaan zien
Spiderman 2 dusquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook al tijden af
Oja, had ik al genoemd dat vrouwen zelden een gevoel voor humor hebben, en nauwelijks kunnen relativeren?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:49 schreef blublub het volgende:
sorry kan t even niet laten
[..]
efficienter? hoezo efficienter, ze zijn gewoon redelijk overbodig. en nee 1 man is niet 99 vrouwen waard, je snapt t principe niet dommie
[..]
God was toch een man zei je?
[..]
jij bent duidelijk nog noooooit in een lab geweest
[..]
nee hoor, de lever lukt voorlopig nog nooit. en die baarmoeder al helemaal niet, om eerder genoemd redenen. dus helaas, wij vrouwen hebben gewoon iets extras wat jullie nooit kunnen evenaren
als de film net zo is als de trailer doet vermoeden wordt potter echt een coole filmquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Potter boeit me niet zo, al zag de trailer er erg ok uit. Spiderman 2 en Shrek 2 wil ik wel zien ja
en had ik al gezegd dat mannen altijd overgaan op een ander onderwerp als ze merken dat ze hun gelijk niet kunnen krijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, had ik al genoemd dat vrouwen zelden een gevoel voor humor hebben, en nauwelijks kunnen relativeren?.
Nah jah, ik zal nog eens een poging wagen om die hele Potter cyclus uit te zitten. Op de een of andere manier trekt het me niet zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
als de film net zo is als de trailer doet vermoeden wordt potter echt een coole film
zou eigenlijk er donderdag naar toe gaan. maar sterfgeval bij vrienden doet ons een andere keer gaan.
en shrek 2 is gewoon nog een maand wachten
over spiderman heb ik trouwens nog wel wat bedenkingen of een deel 2 wel wat toevoegd
special effects in de trailer zagen er opzich wel weer cool uit
via shrek site kan je de eerste 5 minuten bekijken van de filmquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nah jah, ik zal nog eens een poging wagen om die hele Potter cyclus uit te zitten. Op de een of andere manier trekt het me niet zo.
Ben in ieder geval erg benieuwd maar Shrek 2
Deel 2 voegt altijd wel iets toe aan de mythos van Spiderman, de eerste film was de perfecte introductie van het personage en de fictionele wereld waarin het zich afspeelt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef Cybart het volgende:
over spiderman heb ik trouwens nog wel wat bedenkingen of een deel 2 wel wat toevoegd
special effects in de trailer zagen er opzich wel weer cool uit
ik vrees voor het batman effectquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Deel 2 voegt altijd wel iets toe aan de mythos van Spiderman, de eerste film was de perfecte introductie van het personage en de fictionele wereld waarin het zich afspeelt.
Ik hoop dat ze hetzelfde geintje flikken als bij X-men 2 en in de tweede film een veel beter verhaal neerzetten dan in de eerste film, omdat de introductie al is geweest.
Mannen kunnen nachtelijk geblaat relativeren, zien in dat het nu wel welletjes is geweest, en nemen afstand. Terwijl vrouwen drammerig hun gelijk willen halen. Net kleine kinderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef blublub het volgende:
en had ik al gezegd dat mannen altijd overgaan op een ander onderwerp als ze merken dat ze hun gelijk niet kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mannen kunnen nachtelijk geblaat relativeren, zien in dat het nu wel welletjes is geweest, en nemen afstand. Terwijl vrouwen drammerig hun gelijk willen halen. Net kleine kinderen.
Mannen hébben gelijk. Vrouwen willen het krijgen.
En ga nu maar koken..
danku, danku voor het leveren van het bewijs op het gene wat ik net zeiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mannen kunnen nachtelijk geblaat relativeren, zien in dat het nu wel welletjes is geweest, en nemen afstand. Terwijl vrouwen drammerig hun gelijk willen halen. Net kleine kinderen.
Mannen hébben gelijk. Vrouwen willen het krijgen.
En ga nu maar koken..
Wat jij wil, snoepje. En die broek maakt je helemaal niet dik.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:10 schreef blublub het volgende:
danku, danku voor het leveren van het bewijs op het gene wat ik net zei
Batman 2 was anders ook echt goed, met Catwoman. Het is pas na de derde film dat het in een ranzige franchise veranderde, slecht acteerwerk, duffe verhalen en ongeinspireerde sets. Nee de eerste twee films van Burton waren goud.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vrees voor het batman effect
te laat...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:19 schreef Marc_mga het volgende:
Ik zou bijna mee gaan discussiëren
opzich niet echt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:22 schreef DennisMoore het volgende:
Spiderman 1 was natuurlijk ook niets bijzonders.
Er komen vast meer gelegenhedenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:23 schreef blublub het volgende:
[..]
te laat...
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
op Ricki Lake zijn drag-queens bezig... en verrek, van alle enge potige man-wijven zit er toch nog eentje tussen die er verdomd goed uitziet... en dan bedoel ik dus een verdomd goed uitziende vrouw
ohw vast welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:27 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Er komen vast meer gelegenheden
love is definetly in the airquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:27 schreef Vlarp het volgende:
Uhm.. ik bezet? Al een tijdje niet meer hoor.. mja, nu waarschijnlijk wel weer
Eigenlijk had ik er nog wel eentje:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:23 schreef blublub het volgende:
te laat...
Het zou alleen beter gaan als ik niet ziek zou zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
love is definetly in the air
dat is dus echt een knappe vrouwquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef blublub het volgende:
jaah die Mercedes!
komt ie je niet vertroetellen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zou alleen beter gaan als ik niet ziek zou zijn
ik vind alleen mezelf geweldigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik er nog wel eentje:
"Als jij vrouwen zo geweldig vindt, waarom ben je dan niet lesbisch?".
frusterend, sommige kerels zijn vrouwelijker dan ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat is dus echt een knappe vrouw
jammer dat het een vent is
en mercedesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vind alleen mezelf geweldig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |