Ha, dat zou mooi zijn!! Hoe dan???quote:Op maandag 31 mei 2004 18:30 schreef Bartoli het volgende:
ze zijn aan het proberen dat alsnog op de buis te krijgen
lees 2e bericht van mij.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:32 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Ha, dat zou mooi zijn!! Hoe dan???
jah GVD, naar herbert''1 minuut per 10 kilometer''zeikstraal... en dan mart''ik denk dat ik grappig ben en verstand van zaken heb maar dat heb ik niet''smeets, ik baal echt. wuyts gaf toch altijd vreselijk goed commentaar, ik ga hem missen 3 maandenquote:Op maandag 31 mei 2004 18:45 schreef gimme.shelter het volgende:
Zit gewoon vreselijk te balen dat we het nu bij de Tour met Herbert Dijkstra moeten doen![]()
Belgisch commentaar is veel leuker en deskundiger!!
Die staan op Sporza én op Canvas TT , dus kun je ze daar wel nog bekijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:30 schreef Hedgehog het volgende:
Echt balen, nu hebben ze de teletekst rubrieken 400 en 500 ook al verwijdert. Die staan nu op sportza, wat wij dus niet kunnen ontvangen![]()
Indien Sporza een definitief 3de VRT-net wordt, is de kans veel groter dat het ook in NL op de kabel komt te zitten.quote:VRT onderzoekt of Sporza kan blijven
BRUSSEL - De VRT onderzoekt of de tijdelijke sportzender Sporza ook na 3 september kan blijven bestaan. ,,We onderzoeken de mogelijkheden om via een publiek-private samenwerking (pps) Sporza te behouden als themazender'', aldus VRT-topman Aimé Van Hecke vandaag.
Normaal gezien sluit Sporza op 3 september de deuren, maar de VRT onderzoekt of de zender, die tijdens de maanden juni en juli een marktaandeel van 12 procent scoorde, kan voortgezet worden via een pps-formule. Volgens Van Hecke wordt er gepraat met mogelijke privé-partners en zal er in de komende weken mogelijk een beslissing genomen worden.
Het nieuws over een mogelijke voortzetting van de Sporza-formule raakte bekend tijdens de voorstelling van de Sporza-programmatie voor de komende Olympische Spelen. Van 13 tot en met 29 augustus loopt de omkaderende Sporza-programmatie onder de noemer Studio Olympia. Centraal gezicht in Brussel wordt Frank Raes. Daarnaast krijgen ook netankers Tom Coninx, Catherine Van Eylen en Evi Hanssen een belangrijke rol in het geheel. Voorts presenteert Jan Leyers een laatavond talkshow vanuit Athene onder de titel Hotel Titania.
03/08/2004 - belga
Tis wel weer tenen krommend om dit te lezen, vorige week stelde deze zelfde meneer nog dat dit maar EENMALIG zou zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:38 schreef Frederic het volgende:
GOED NIEUWS !!!
[..]
Indien Sporza een definitief 3de VRT-net wordt, is de kans veel groter dat het ook in NL op de kabel komt te zitten.
e) ze hebben ook gewoon aandacht voor de kleinere sporten of toernooien.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:14 schreef Stanhope het volgende:
en waarom is het niet hetzelfde echec als sport7.
a) ze durven meer uit te zenden dan alleen voetjebal
b) ze durven de zender ook 'uit' te zetten (dus 's middags geen sport, dan maar later beginnen).
c) enige spelletje dat er te zien is is de Belgische variant op QuestionOfSport (en QOS is wel leuk)
d) achtergronden, studiogasten, leuke humor (dus geen Hans Kraaij Jr sportflaters).
kortom gewoon serieuze sport! (en dan te bedenken dat VTM er nog gewoon een hele avond voetbal tegenover programmeert!)
Sporza op de kabel!!!![]()
Ik geloof dat Sporza maar 12h uitzendrechten per dag heeft ... (prijskaartje is de reden wellicht)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:00 schreef sweek het volgende:
Het is een beetje jammer dat zo'n sportzender vaak gewoon niets uitzend tijdens de OS, terwijl er wel heel wat te doen is... kost het te veel geld?
Het budget héquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:08 schreef sweek het volgende:
Waarom kunnen trouwens alle andere zenders wel gewoon betalen voor de volledige uitzendrechten, en zij niet?
Euhm... morgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nederland (NOS) : 15 miljoen inwoners (3x zoveel) , en die hebben dan ook nog een duidelijk beperkt uitzendschema. (zie het geklaag op dit forum ook hier)
Ik denk dat er keuze's gemaakt zijn binnen de VRT.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:08 schreef sweek het volgende:
Ze mogen inderdaad best wat meer afwisselen, net als alle andere zenders eigenlijk...
Ik snap dat je dingen laat zien waarbij Belgen een kans maken, maar om zoals gisteren een hele dag tijdrijden te laten zien, tja.... Er zitten ook wel ontzettend veel praatprogramma's tussendoor waardoor ze denk ik ook niet aan hun twaalf uur komen.
Waarom kunnen trouwens alle andere zenders wel gewoon betalen voor de volledige uitzendrechten, en zij niet?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:57 schreef Heero87 het volgende:
Picavet is inderdaad fantastisch. Geef die man alle sporten!.
zit ik gewoon Belg te kijken, zie ik opeens Sporza in beeld..quote:Op zondag 5 september 2004 14:33 schreef Heero87 het volgende:
Sporza is trouwens wel nog op TV1 en Canvas te zien. Het is nu de naam voor alle sportprogramma's. Zo is er elke zondagmiddag Sporza met een hoop sport.
Goed nieuws voor ons dus.quote:De VRT heeft geen plannen om op korte termijn terug te keren met een aparte themazender. Dat heeft Aimé Van Hecke, directeur televisie, gezegd naar aanleiding van het einde van Sporza. In totaal keken deze sportzomer 4.488.900 mensen (14%) naar Sporza.
De VRT voert momenteel een studiefase uit, die moet uitmonden in een rapport dat de raad van bestuur van de openbare omroep moet goedkeuren. Pas daarna zal de VRT overleg plegen met de overheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |