Super Mario Land 2?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:05 schreef Frankeinstein het volgende:
ik zou niet weten...
deze is wat makkelijker:
liedje
Dat is super mario 2, in dat speelgoedlevel met varkentjes als eindbaas!quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:05 schreef Frankeinstein het volgende:
ik zou niet weten...
deze is wat makkelijker:
liedje
nummer 1: dune 2?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:04 schreef Adagio het volgende:
[..]
nummer 1: dune 2?
Werkelijk geen idee, muziekje klinkt werkelijk te slecht voor woorden dus het moet wel een oud spel zijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:08 schreef JeeWeeJ het volgende:
[..]
Nu die 2e nog!
(subtiele hint: het is een turn based spel)
Das het Space Quest theme. Welk deel weet ik zo niet.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:16 schreef Adagio het volgende:
klique
Wie dit raadt is een held!
Voor de liefhebbers: ik heb een link met een aantal volledige midi-soundtracks van deze serie spellen gevonden. Ik zal hem hier later wel ff posten
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:53 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Das het Space Quest theme. Welk deel weet ik zo niet.
In ieder geval deze nogquote:
PC games zijn niet mijn forte.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:24 schreef Lexie het volgende:
In ieder geval deze nog.
Final Fantasy VIII, wanneer je een gevecht hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:08 schreef Rookstar het volgende:
klik
Spel is niet moeilijk, maar ook graag de setting.
Metal Gear Solid 2. Nooit gespeeld, maar de trailer heb ik ontelbare keren gekeken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:41 schreef E_Motion het volgende:
Nog een PS2 klik
Geen idee, zou het wel graag willen weten voor het ultieme o-ja gevoel. Sims deel zoveel?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
In ieder geval deze nog.
Niet zo oude p.c.game, ongelofelijk gehyped en ongeloofelijk vaak uitgesteld.
Je zit op het goede spoor, nou nog de naam van het spel zelfquote:Op maandag 14 juni 2004 22:34 schreef Frankeinstein het volgende:
ja, die lui waarvoor je een boot moet bouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |