Dan is het FF7, Seto was toch Red XIII's vader?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:16 schreef seto het volgende:
[..]
hint: ik heb er mijn username vandaan
nu moet je wel weten wanneer dat muziekje komt, is maar 1x in het spel volgens mij
seto was de vader ja, alleen het moment klopt nietquote:Op maandag 7 juni 2004 16:20 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Dan is het FF7, Seto was toch Red XIII's vader?
Dus mijn gok is dat je em hoort tijdens die plot development over Red XIII/Nanaki
enige moment in FF7 dat ik ken met fireworks is als je in dat karretje zit met Aerisquote:Op maandag 7 juni 2004 16:30 schreef seto het volgende:
[..]
seto was de vader ja, alleen het moment klopt niet
misschien kwam het over dat door mijn username het met red XIII te maken zou hebben, maar dat is niet zo
nog een hint dan maar:
de titel is interrupted by fireworks
(misschien nu te duidelijk)
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef E_Motion het volgende:
[..]
enige moment in FF7 dat ik ken met fireworks is als je in dat karretje zit met Aeris
Super Smash Bros. Melee, Hyrule Tempel, dus zal origineel wel uit Zelda komen?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:45 schreef E_Motion het volgende:
FF een paar nieuwe:
Easy:
Klik
Omdat ie zo easy is, wil ik graag horen uit welke game deze versie komt, EN uit welke game het origineel komt
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Super Smash Bros. Melee, Hyrule Tempel, dus zal origineel wel uit Zelda komen?
gokje: Zelda 1?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:26 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Maar welke Zelda?
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:09 schreef E_Motion het volgende:
[..]
speknek en Lexie, beide goed
En die Banjo Kazooie: Spring? (wilde gok?)
Hmm, dat vraag ik me ook steeds af als ik Smash bros speel.... Zelda: alttp?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:26 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Maar welke Zelda?
Oww ja, in de kerkers geloof ik he?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:30 schreef speknek het volgende:
Zelda 2: The adventure of Link.
Kloptquote:Op maandag 7 juni 2004 19:30 schreef speknek het volgende:
Zelda 2: The adventure of Link.
Schande, een van de beste spellen op de GBA.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:23 schreef Lexie het volgende:
[..]Ik heb advance wars nog nooit gespeeld, zelfs nog nooit gezien
.
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:35 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Schande, een van de beste spellen op de GBA.
ed-209?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:51 schreef speknek het volgende:
Neeeee! Het is Axelay.
Briljant spel was dat, maar ik kon de hele tijd niet op de naam komen. Op een gegeven moment gezocht op ED-209, omdat ik wist dat er een eindbaas in zat die daar op leek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |