*shamequote:Op maandag 31 mei 2004 17:57 schreef Stuart het volgende:
* teknomist heeft er nog nooit van gehoord
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:57 schreef Stuart het volgende:
* Fool heeft er nog nooit van gehoord
Daar kun je het gewoon in de supermarkt kopenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:58 schreef Fool het volgende:
[..]
In het zuiden des lands zie je het steeds meer! [afbeelding]
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar kun je het gewoon in de supermarkt kopen![]()
je weet niet wat je mist, męn.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:01 schreef Guidosaurus het volgende:
Ken het wel, nog nooit gezopen
Wij wonen hier ook relatief dicht bij de Belgische grens. Gaaf is ook dat je hier in veel café's gewoon flesjes Jupiler kan kopenquote:Op maandag 31 mei 2004 18:01 schreef Fool het volgende:
[..]
Ik woon op de grens met België!
*Trekt een flesje open...![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:57 schreef Stuart het volgende:
* Megumi heeft er nog nooit van gehoord
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:58 schreef meami het volgende:
Bier
Dat is Jupiterquote:Op maandag 31 mei 2004 19:17 schreef Bupatih het volgende:
planeten
mars is toch ook voedselquote:Op maandag 31 mei 2004 19:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is Jupiter
Yeah right...en Pluto is zeker een hondquote:Op maandag 31 mei 2004 19:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is Jupiter
In België zijn ze al in 33cl versie verkrijgbaarquote:Op maandag 31 mei 2004 19:28 schreef Jolan het volgende:
Goed spul.....alleen spijtijg dat die flesjes zo klein zijn.
Klopt, maar Jupiler is geen planeetquote:Op maandag 31 mei 2004 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yeah right...en Pluto is zeker een hond
ook in 50clquote:Op maandag 31 mei 2004 19:35 schreef JDude het volgende:
[..]
In België zijn ze al in 33cl versie verkrijgbaar
Nee duh....Het was ook een grapje hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 19:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klopt, maar Jupiler is geen planeet
doe eens niet zo serieus!quote:Op maandag 31 mei 2004 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee duh....Het was ook een grapje hoor
We zitten niet voor niets in ONZ
ik niet, hijquote:Op maandag 31 mei 2004 19:58 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
doe eens niet zo serieus!
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ik niet, hij
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:03 schreef teknomist het volgende:
Jij bent bah!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:06 schreef martinuhhh het volgende:
Bier is bah!
Ben jij wel lekker dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:06 schreef martinuhhh het volgende:
Bier is bah!
Je hoeft er ook niet naar te luisteren!!!!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:57 schreef Stuart het volgende:
*stuart heeft er nog nooit van gehoord
Lekker boeiend, als het maar hetzelfde blijft smakenquote:Op maandag 31 mei 2004 22:03 schreef JDude het volgende:
Jupiler is inmiddels Interbrew, dus het begint wel een beetje te vernederlandsen...
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als het maar hetzelfde blijft smaken
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:01 schreef Plustus het volgende:
en btw, tis belgisch bier, belgie is beter dan nederland!
ik dacht dat Interbrew 100% Belgisch was? of hebben ze al wat verkocht?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:04 schreef JDude het volgende:
Hoewel, hoe nederlands is interbrew eigenlijk?
Ook in 500clquote:Op maandag 31 mei 2004 19:42 schreef sugarjunkie het volgende:
[..]
ook in 50cl![]()
interbrew is belgischquote:Op maandag 31 mei 2004 22:03 schreef JDude het volgende:
Jupiler is inmiddels Interbrew, dus het begint wel een beetje te vernederlandsen...
veel Albert Hein filialen hebben Jupiler!quote:Op woensdag 2 juni 2004 03:15 schreef uppie83 het volgende:
Heb er op vakantie in Belgďe van mogen genieten, maar helaas hier in de Randstad ziet ik het niet in de winkels.
handig hé... zo op de biergrens wonen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:19 schreef Fool het volgende:
* Kijkt in garage...
Hmmm nog drie kratten[afbeelding]
Zo vroeg op de morgen, jij moet nog werken...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:20 schreef realist_ik het volgende:
[..]
handig hé... zo op de biergrens wonen.
[afbeelding]
*jupke uit koelkast graait
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:34 schreef realist_ik het volgende:
hey, toen jij gisterenochtend al aan de speed zat om je verslag af te krijgen, hoorde je mij toch ook niet?!
In mn hoofd een beetje...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:36 schreef realist_ik het volgende:
ben je nu ziek?
aren't we all een beetje ziek in our hoofd?quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:37 schreef Fool het volgende:
[..]
In mn hoofd een beetje...![]()
Aanpassingen waren dat toch, mutaties...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:40 schreef realist_ik het volgende:
[..]
aren't we all een beetje ziek in our hoofd?
... ik ben een plastiek zakske.... *tintel*tintel*
Ja, wat doen we, zeg het eens !quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:46 schreef StofjeB het volgende:
Het jupilertopic, wat doen jullie?
Dat is hier in Rotterdam moeilijk te verkrijgenquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:14 schreef Janusje het volgende:
Jupiler opentrekken en nuttigen?
heb t wel eens ergens op, met Fast Forward ben ik 't wel ergens tegen gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is hier in Rotterdam moeilijk te verkrijgenZat ik maar weer in Noord-Brabant
![]()
ja, bij de witte de witte de witte de witt als je vanaf het water richting de shop loopt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:36 schreef Fool het volgende:
[..]
heb t wel eens ergens op, met Fast Forward ben ik 't wel ergens tegen gekomen
Je hebt een café vlakbij Eendrachtsplein zitten waar ze Jupiler van tap schenken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:36 schreef Fool het volgende:
[..]
heb t wel eens ergens op, met Fast Forward ben ik 't wel ergens tegen gekomen
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:44 schreef Tictac_in_mn_Neusgat het volgende:
Wat ik ook eet, wat ik ook drink, alles smaakt naar mint, vanwege die tictac in m'n neusgat.
Je onderschat de penibele situatie waarin ik verkeer, en dat enkel omdat ik een tictac in m'n neusgat heb!quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wil m wel ff wat verder naar binnen slaan, misschien dat ie dan doorschiet...quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:46 schreef Tictac_in_mn_Neusgat het volgende:
[..]
Je onderschat de penibele situatie waarin ik verkeer, en dat enkel omdat ik een tictac in m'n neusgat heb!
Beter dan in het afwateringskanaal van je rechteroogquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:46 schreef Tictac_in_mn_Neusgat het volgende:
[..]
Je onderschat de penibele situatie waarin ik verkeer, en dat enkel omdat ik een tictac in m'n neusgat heb!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:27 schreef teknomist het volgende:
Jullie verpesten mijn Jupiler-aanbid-topic
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:27 schreef teknomist het volgende:
Jullie verpesten mijn Jupiler-aanbid-topic
Wat hij zegtquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:54 schreef teknomist het volgende:
Hoegaarden is okay.
" ... is voor meelopers" zeggen is voor meelopersquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:06 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
Bier is voor meelopers!![]()
Opzouten kutnewbiequote:Op woensdag 2 juni 2004 13:06 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
Bier is voor meelopers!![]()
Mwaaaah eigenlijk ben ik niet zo'n newbie wat betreft kutten maar misschien meer een topic voor seksualiteit?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Opzouten kutnewbie
Je bedoelt dat Breezer-drankje zonder alcoholquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:17 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
En nu ga ik een slokje AA-drink nemen :')...
Nee dat drankje waar je een grote stoere sportman van wordt!quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Breezer-drankje zonder alcohol![]()
ga ff ergens anders vervelend doen, kutnewbiequote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
[..]
Nee dat drankje waar je een grote stoere sportman van wordt!![]()
Jupilerquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
[..]
zeggen dat ".... is voor meelopers" voor meelopers is, is voor meelopersquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
" ... is voor meelopers" zeggen is voor meelopers
Scheer je weg! Hurensohn!quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef No_Use_For_A_Name het volgende:
[..]
Kandinskyquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Jupiler is geen slechte shit. Ik drinkn het eigenlijk alleen wanneer ik in ons plaatselijk belgisch biercafe zit, altijd leuk en lekker
Nee, Belgisch biercafe De Tempelierquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Kandinsky
zeggen dat "...is voor meelopers" voor meelopers is, voor meelopers is, is voor meelopers!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
zeggen dat ".... is voor meelopers" voor meelopers is, is voor meelopers
Zjuupiel zeg je als er zo'n 20 achterover geslagen hebtquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
hoe spreek je het nou trouwens uit?
Iedereen sprak het ook gewoon uit als "Ju-pi-ler", duidelijk op z'n Nederlands.
Totdat iemand anders het ineens over "Zjuupiel" had
wat is het nou
hehehe volgens mij klinkt het dan nog ff anders..quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zjuupiel zeg je als er zo'n 20 achterover geslagen hebt
quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
zeggen dat "...is voor meelopers" voor meelopers is, voor meelopers is, is voor meelopers!
Gewoon "Ju-pi-ler" en als koosnaam een "Juup" of "Juupje"quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
wat is het nou
quote:Op woensdag 7 juli 2004 03:59 schreef Razzerr het volgende:
Onmisbaar plaatje in dit topic:
[afbeelding]
Jupiler
Ik dacht dat interbrew van Unilever is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
interbrew is belgisch
Nee, het hoofdkantoor van Interbrew zit in Belgie.quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:03 schreef Troetel het volgende:
Interbrew zit in Breda en is zeker wel nederlands...!!
VInd ik wel. Ik heb liever dat er goed bier uit NL komt dan uit BE.quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:04 schreef teknomist het volgende:
Lekker boeiend. Als het bier maar goed is!
.
Hoezo? Het op zoek gaan naar goed bier is onderdeel van de pret.quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
VInd ik wel. Ik heb liever dat er goed bier uit NL komt dan uit BE.
Wat jij wil....Ze zitten (ook) in hier....!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, het hoofdkantoor van Interbrew zit in Belgie.
"Jupiler, blijvend in prijs verlaagd" (Carrefour, Turnhout, B)quote:Op zondag 18 juli 2004 17:55 schreef teknomist het volgende:
De Jupiler was in de bonusaanbieding bij de AH deze week,
* realist_ik geniet van zijn Jupiler.
of gewoon een jupke! (sjupke)quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
wat is het nou
Nou ik woon in Brabant dicht bij de grens van Belgie en heb ze hier nog nergens gezien hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:02 schreef m_aik_el het volgende:
33cl krijg je ook gewoon in cafe´s en supermarkten, groothandel enzoof je woont in holland
![]()
![]()
Ook een op de oude binnenweg, in de AH in de binnenstad kan je het ook kopen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je hebt een café vlakbij Eendrachtsplein zitten waar ze Jupiler van tap schenken.
Idd ook erg lekker maar ik moet het niet de hele avond zuipen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef RedOctober het volgende:
Zeer zeker goed ja![]()
Maar lang niet het beste bier!
[afbeelding]
quote:
jupiler lijkt gewoon op grolsch or mietje het is net iets minder bitterquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:33 schreef LSS het volgende:
Heb net een paar dagen terug een flesje van deze Belgische rommel gedronken. Dat was dus wel meteen het laatste, wat een uilezeik. Er zijn veel beter Belgische biertjes. Tijdens de WK komt hier trouwens gewoon een krat Heineken of Grolsch in de koelkast te liggen en niets anders!
Jupiler, alleen de naam zuigt al.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:33 schreef LSS het volgende:
Tijdens de WK komt hier trouwens gewoon een krat Heineken of Grolsch in de koelkast te liggen en niets anders!
Nee maar ik hoop voor geitenpis dat het beter is dan jupilerquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Kizim het volgende:
[..]
ahzo, meneer weet hoe geitenpis proeft![]()
Hear Hear!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef denka het volgende:
[..]
Neem dan een Brand of Alfa maar vooral geen Heineken, mensen die geen verstand van bier hebben die drinken heineken...
mannen weten waarom? Nou dat heb ik al vaker aan een man gevraagd, maar nooit een zinnig antwoord.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:51 schreef Dannytjeuh het volgende:
En hun reclame slogan is nog steeds :
"Jupileeeeeeeeer...............jupiler, mannen weten waarom"
En ik weet het dus nog steeds niet![]()
Mis ik hier iets ?![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:00 schreef JDude het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar mijn favoriete terrasje bij onze Zuiderburen... 10 km. fietsen, maar dan wel een Jupilerke voor 1,40
5 minuten fietsen en ik heb Jupiler voor 1,75. Maar het blijft ranzig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:00 schreef JDude het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar mijn favoriete terrasje bij onze Zuiderburen... 10 km. fietsen, maar dan wel een Jupilerke voor 1,40
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:57 schreef bupatH het volgende:
[..]
Nee maar ik hoop voor geitenpis dat het beter is dan jupiler![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:57 schreef bupatH het volgende:
[..]
Nee maar ik hoop voor geitenpis dat het beter is dan jupiler![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |