BUF-FIE!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wie?
Klinkt als typisch B:reulsquote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. B:reuls heeft iets veranderd en nu heb ik geen rechtstreekse DB-toegang meer.
Ohquote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ook nog maar een seizoen.
Tsk, struikel zelf een staak door je hart!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, die struikelde en kreeg een staak door z'n hart.
Mwuhahahahaha.
Dat werkt alleen bij vampieren.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tsk, struikel zelf een staak door je hart!
Ja, lach maar, maar ik heb dat soort dingen echt heel vaakquote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig dat dat altijd zo zou zijn:
User: 'Jan Peter Balkenende is een lul!'
JPB: 'Pardon?!?'
"root" en het password is blank, toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. B:reuls heeft iets veranderd en nu heb ik geen rechtstreekse DB-toegang meer.
Ja, normale mensen overleven een doorboring van het hart gewoon. Duh.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:17 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij vampieren.
Ik mis haar.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
BUF-FIE!
Muhahahahahaquote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Croupouque het volgende:
Oh wat erg, ik moet nog écht lachen om Tijn's sig ook!
ik vind hem ook grappigquote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Croupouque het volgende:
Oh wat erg, ik moet nog écht lachen om Tijn's sig ook!
Ik heb nog nooit een aflevering van Buffy of Angel gezien, maar ik probeerde sociaal te doenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Mike het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gekeken van Buffy. Daarvoor nog niks...alleen een keer een kort stukje met een Buffy-robot dat ik niet snapte.
Ja hallo, maak jij er meteen weer een racistisch topic van met roots en blanken.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
"root" en het password is blank, toch?
Wat een spot met het Neerlands gezag ondervind ik hier van jullie jeugdigen.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, lach maar, maar ik heb dat soort dingen echt heel vaak
Ksst, ksst, weg met jou. Neppe TV-mod.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Mike het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gekeken van Buffy. Daarvoor nog niks...alleen een keer een kort stukje met een Buffy-robot dat ik niet snapte.
En dat allemaal vanwege die zwarte Inso.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja hallo, maak jij er meteen weer een racistisch topic van met roots en blanken.
Ik ga maar eens DVD's aanschaffen denk.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik mis haar..
Beetje kortzichtig om tequote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat allemaal vanwege die zwarte Inso.
Dàt doe ik op racisme!
Oh! Oh! Dus zo ben jij! Nou weten we dat ook weer!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een aflevering van Buffy of Angel gezien, maar ik probeerde sociaal te doen
Niet gewoon alles downloaden van internet?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ga maar eens DVD's aanschaffen denk.
Dude, je hebt toch ook Van Helsing gezien waarbij Van Helsing die enorme prik in z'n donder kreeg en overleefde en zelfs weer mens werd!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, normale mensen overleven een doorboring van het hart gewoon. Duh.
Tja, de dag heeft gewoon te weinig uren. Ik moet nu kwaliteit als ehm...Idols enzo in de gaten houden.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ksst, ksst, weg met jou. Neppe TV-mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |