Je vergeet al die achterlijke lollig bedoelde one-linernotes van je medecrew.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen notes...wat een braaf iemand ben je toch.
Werkt jouw mirror niet meer?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mij ook svp.
Zoiets als: "Ach schat, koeien moeten nu eenmaal geen snavel hebben."quote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er eerlijk gezegd van en wist niet wat ik moest zeggen
Die vergeet ik niet, die negeer ik.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je vergeet al die achterlijke lollig bedoelde one-linernotes van je medecrew.
En derhalve ook "derhalve".quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Net als typisch!
Knap.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Die vergeet ik niet, die negeer ik.
Ik bij de FP..quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet muts, had je maar niet naar de FP moeten overlopen
Ik had serieus een reactie getypt van "Wat kan mij dat dierenleed nou schelen? Stop je geld een aandacht liever in iets waar we echt wat aan hebben. En dan nog, alsof je er ook maar 1 van je standpunten doorkrijgt met 1 lullig zeteltje." maar dat heb ik toch maar niet gepost.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
Zoiets als: "Ach schat, koeien moeten nu eenmaal geen snavel hebben."
Lijkt me best grappig dat dat altijd zo zou zijn:quote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er eerlijk gezegd van en wist niet wat ik moest zeggen
"Immers" ook.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En derhalve ook "derhalve".
Is dat iets anders dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bij de FP... Ik zit bij de blog! Haske gezellig in subsites.
.
Nee. B:reuls heeft iets veranderd en nu heb ik geen rechtstreekse DB-toegang meer.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Werkt jouw mirror niet meer?
Het ergste van de hele wereld indeed.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef NiNi het volgende:
Het net de slotepisodes van Buffy gekeken.
Huuuuh, BUffy afgelopen!
Wie?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef NiNi het volgende:
Het net de slotepisodes van Buffy gekeken.
Aanstellerige 3e wereld-kindjes altijd.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het ergste van de hele wereld indeed..
Nou, dat laatste was ook eigenlijk het eerste waar ik aan dacht. Net of iemand je ook maar serieus neemt in zo'n parlement.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had serieus een reactie getypt van "Wat kan mij dat dierenleed nou schelen? Stop je geld een aandacht liever in iets waar we echt wat aan hebben. En dan nog, alsof je er ook maar 1 van je standpunten doorkrijgt met 1 lullig zeteltje." maar dat heb ik toch maar niet gepost.
Maar Angel gaat toch wel door?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef NiNi het volgende:
Heb net de slotepisodes van Buffy gekeken.
Huuuuh, Buffy afgelopen!
Ja hallo, als je het niet kan waarderen, hou dan je bek ook maar!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het ergste van de hele wereld indeed..
Alleen de naam al!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, dat laatste was ook eigenlijk het eerste waar ik aan dacht. Net of iemand je ook maar serieus neemt in zo'n parlement.
Ja, ook nog maar een seizoen.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar Angel gaat toch wel door?
Nee, die struikelde en kreeg een staak door z'n hart.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar Angel gaat toch wel door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |