Notorious_Roy | maandag 31 mei 2004 @ 16:08 |
Nintendo Dual Screenquote: Nintendo Titels voor de Nintendo DS: Metroid Prime: Hunters -------- PictoChat -------- Mario Kart DS ![]() ![]() ![]() Animal Crossing DS - NEW Super Mario Bros. - Super Mario 64x4 - Wario Ware Inc. DS ![]() ![]() ![]() ![]() Titels tot nu toe van andere developpers: Activision -- Spiderman 2 Atari -- Project TBA Bandai -- One Piece, other games TBA Banpresto -- Dragon Ball Z Capcom -- Megaman Battle Network, Viewtiful Joe DS, Gyakuten Saiban Electronic Arts -- Need for Speed From Software -- Project TBA Hudson -- Bomberman, other projects TBA Koei -- Dynasty Warriors Konami -- Frogger 2005, Yu-Gi-Oh: Nightmare Troubadour Majesco -- Project TBA Namco -- Mr. Driller, TBA RPG Sega -- Project Rub, Sonic DS Square Enix -- Final Fantasy Crystal Chronicles, Egg Monster Hero, Dragon Quest Monsters Tecmo -- Monster Rancher THQ -- Spongebob Squarepants Ubisoft -- Rayman Vivendi -- Project TBA Openingspost: http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/roy/GAM/NDS_OP.txt Vorige deel: http://forum.fok.nl/topic/542848/1/25 Nintendo DS, twice the amount of screens, twice the fun. Mijn zelfverzonnen slogan :') | |
twi | maandag 31 mei 2004 @ 16:52 |
Mijn zelfverzonnen slogan: Nintendo DS, twice the amount of screens, twice the amount of maps, keyboard inserts, boot screens and yellow stripes on the road ![]() | |
P8R | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:48 |
Ik hoop eigenlijk dat ze die techdemo van airhockey ergens bij uitgeven, volgens mij is dat best leuk om online te spelen. | |
Notorious_Roy | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:54 |
Nintendo's eigen Launch titels:quote: | |
piet_pelle | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:12 |
Ik wil sega games op de DS. Sonic, Daytona, virtua fighter, Space channel 5, Samba e.d. vooral met dat touchscreen kan je leuke dingen doen met muziek spellen. | |
Notorious_Roy | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:19 |
Sonic op de DS: http://www.nintendo.com/e3_2004/ds/ds_softwareSonic.jsp | |
Frankeinstein | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:56 |
slide your finger rhythmically and quickly! krijg je natuurlijk allemaal van dat soort spellen op de DS ![]() | |
E_Motion | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:59 |
Is ie nou regiovrij? Is ie nou regiovrij? Is ie nou regiovrij? Is ie nou regiovrij? Is ie nou regiovrij? ![]() Raar trouwens. Dit is Ninty's eerste handheld die niet de naam "Gameboy" heeft meegekregen. | |
Frankeinstein | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:08 |
als je die screens van Metroid bekijkt, dan zie je het spelbeeld op het onderste scherm, maar de bovenste was toch het betere scherm? | |
taart | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:12 |
quote:het is een 3e spelcomputer | |
BMH | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:33 |
quote:Allebij de zelfde schermen (onderste heeft touchscreen). Alle 2 de schermen kunnen ook tegelijkertijd 2d of 3d zijn. Maar tis alleen wat je van plan bent met je spel. Bij metroid kun je op je scherm tikken om te schieten/wapens te wisselen/morphball kiezen. Bij andere games is het juist handig om met touch screen door de menu's te scrollen (hier is het spel dus in het bovenste scherm). | |
#ANONIEM | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:35 |
quote:de ene heeft toch een ARM7 en de andere een ARM9 proc? | |
BMH | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:58 |
quote:De prosjes zitten niet aan 1 bepaald beeldscherm vast. Developers kunnen gewoon kiezen wat ze waar willen doen. | |
Frankeinstein | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:26 |
huh? hoe zit dat dan ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:29 |
De processers zijn niet schermgebonden lijkt me ![]() | |
Trigun | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:30 |
De DS is hot .0. Kijk er erg naar uit! | |
G-Mart | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:32 |
Je kunt niet op beide schermen 3D doen (tenzij je mode7 ook 3d vind). arm9 regelt 3d en kan maar naar 1 beeldscherm een signaal sturen, evenals arm7. arm7 kan leuke mode7-achtige effecten doen maar is verder niks meer dan een zwaar opgefokte GBA processor. arm9 is qua 3d erg vergelijkbaar met N64. | |
BMH | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:52 |
quote: ![]() ![]() Arm7 (GBA screens). | |
SailingAce | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:56 |
Leuk voor een kind.. geef je hem dat als je uit eten bent, zit ie ook niet zo te dreinen op zijn stoel. Of voor in de trein natuurlijk.. ![]() | |
BMH | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:59 |
quote:serieus? ![]() | |
SailingAce | dinsdag 1 juni 2004 @ 17:55 |
quote:Euh ja.. want verder boeit ie niet (voor mij) | |
G-Mart | dinsdag 1 juni 2004 @ 17:58 |
quote:BMH, Er zit geen ARM7 in de GBA. De GBA heeft een ARM5. De ARM7 is niet gebouwd voor 3D maar specifiek op 2D sprites. De ARM7 heeft ongeveer net zoveel performance als twee ARM5 processoren op het gebied van 2D. ARM7 is nog slechter af dan de ARM5 als het gaat om 3D, maar dat is logisch als je ook een ARM9 processor in je systeem hebt. Overigens is bovenstaande helemaal niks vergeleken met de processor die in de PSP zit, maar ik hou het hier maar even puur op NDS. | |
taart | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:05 |
quote:Andere doelgroep heh... | |
BMH | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:17 |
![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:18 |
Whahaha ![]() | |
BMH | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:19 |
quote:De DS is ook niet te vergelijken met de PSP. De PSP is de multimedia gadget waarmee je console games in je hand kunt spelen. De DS bied een geheel ander soort ervaring. Ik zelf ben niet zo weg van de PSP. Als ik die games die daarom zijn aangekondigd wil spelen doe ik dat liever op me console. De DS aan de andere kant lijkt me wel weer erg leuk. Ik kan niet beginnen te gokken wat voor een soort spellen er zullen ontstaan als ze 2 schermen, touch screen & de microfoon gaan gebruiken. | |
G-Mart | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:44 |
quote:Ik wil hier geen PSP/NDS bashtopic van maken maar ikzelf ga dus meer voor de PSP. Ik zit al jaren te wachten op het spelen van mijn favo console games maar dan draagbaar. Op de NDS verwacht ik weer een reeks aan ports van oude games die ik al lang en breed heb uitgespeeld, Nintendo kennende in ieder geval. Het begint al lekker met een variant op Mario 64 in ieder geval. De PSP zal ook bakken vol met ports krijgen van PS2 games verwacht ik, maar hier gaat het tenminste om echt nieuwe games ipv spellen die ik vier jaar geleden al heb gespeeld. En in een publieke omgeving hardop tegen mijn handheld praten zie ik niet zitten ( wie dat heeft bedacht? ![]() Als je hier verder over wilt discussieren moet daar maar een apart topic voor komen, denk niet dat mensen het prettig vinden als we offtopic gaan. Dit was in ieder geval even mijn ei ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:52 |
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen ![]() | |
BMH | dinsdag 1 juni 2004 @ 23:00 |
Tja, met zulke ideeen veranderd de gameswereld echt nooit. ![]() | |
ROG | dinsdag 1 juni 2004 @ 23:14 |
Heheh, zit je in de trein een beetje te praten tegen je Gameboy en met een pennetje op dat 2e schermpje te pielen, ik zie er echt geen markt in, zelfs niet voor de jongsten onder ons. Hoogstens iets voor schuwe nurts. ![]() | |
G-Mart | woensdag 2 juni 2004 @ 01:07 |
Klein dingetje nog, er staat: "Touch Screen: The lower screen will offer something never before provided by any game device: PDA-like touch capabilities." Ik heb een aardige verzameling aan handhelds, en mijn game.com (van Tiger) heeft ook een touchscreen. Er zit o.a. een PDA functie op, maar je kunt bij Sonic op de game.com ook op het titelscherm met je vinger op 'press start' drukken. En bij Resident Evil kun je zo je wapens selecteren in je inventory. Wel grappig. Het is in ieder geval niet nieuw, maar ik ga er maar van uit dat bovenstaande tekst niet van Nintendo zelf af komt .. | |
#ANONIEM | woensdag 2 juni 2004 @ 11:35 |
quote:het zijn ports van oude spellen maar ze zijn wel nieuw want het zijn geen oude spellen? how krom can you lul? | |
G-Mart | woensdag 2 juni 2004 @ 11:45 |
Cube en Xbox spellen zijn ook vaak ports van de PS2 versie. Ik bedoel hiermee dat ik verwacht dat bijv. NFSU2 op de PSP een port zal zijn van de PS2 versie van NFSU2. Ports van nieuwe spellen dus. En geen ports van oude N64 games. | |
Notorious_Roy | woensdag 2 juni 2004 @ 11:51 |
Waar lees je trouwens dat de NDS ports van de N64 krijgt? Er is één game die een engine van een N64 game gebruikt, verder niets ![]() De PSP daarentegen staat vol met games die al tig keer gedaan zijn (Tony Hawk, Tomb Raider, NFS) en waar ik persoonlijk wel genoeg van heb nu ![]() ![]() | |
G-Mart | woensdag 2 juni 2004 @ 12:43 |
quote:Ik lees het nergens, ik kijk alleen naar de nu aangekondigde games en naar het verleden van Nintendo op de GBA. En ik vind het tof om spellen zoals ik ze ken van mijn PS2 ook zo te spelen in de bus/trein. Ik kan me voorstellen dat de gamefreaks voor gimmicks als touch screen gaan maar dat zijn zaken die me gewoon niet boeien. | |
speknek | woensdag 2 juni 2004 @ 12:59 |
quote: ![]() | |
Hellrazor | woensdag 2 juni 2004 @ 13:23 |
quote: ![]() | |
gamecube_master | woensdag 2 juni 2004 @ 16:47 |
quote:ja, daarom koop ik een DS en geen PSP, ik heb hier een gba sp en de games op de PSP vind ik daarom niet nodig om te hebben. De DS heeft nieuwe spellen met vernieuwende gameplay, daarom is het een keer wat anders dan wat we normaal gewend zijn. | |
Notorious_Roy | donderdag 10 juni 2004 @ 09:59 |
-edit- [ Bericht 94% gewijzigd door Notorious_Roy op 10-06-2004 10:00:14 (Ik ben een sukkel) ] | |
Notorious_Roy | vrijdag 11 juni 2004 @ 10:52 |
Meer geflirt van M$ ![]() quote: | |
lizardtattoo | vrijdag 11 juni 2004 @ 11:22 |
Heel veel foto's http://www.jeux-france.com/articles_dossiers152.html en een filmpje (18 minuten! maar kwaliteit is matig) http://www.jeux-france.com/news4889.html | |
Notorious_Roy | vrijdag 11 juni 2004 @ 14:50 |
quote:Achter de => mijn gedachten over de afkortingen (GB natuurlijk voor GameBoy). Misschien dat Nintendo dus TOCH GameBoy gaat gebruiken als naar voor de NIntendo DS. En ik denk dat ze meteen de namen voor de GB Evolution hebben geregged... | |
Frankeinstein | vrijdag 11 juni 2004 @ 20:07 |
het is toch zo dat je er gb(a) games op kan spelen, dus er kan best wel GB voor ![]() | |
err | vrijdag 11 juni 2004 @ 20:25 |
quote:wat een kul-argumenten. De doelgroep van Sony heeft meer belangstelling in I-Pods en mobiele telefoons ![]() Ik wist niet dat je op een i-pod 3d games kan spelen. | |
Notorious_Roy | vrijdag 11 juni 2004 @ 20:37 |
quote:Dat bedoelt ie niet, gaat erom dat die doelgroep geen games spelen ![]() quote:Op zich niet, want Nintendo wilde officieel dat dit de 3e console werd, naast de Cube en de GBA. | |
SHARP-NL | zaterdag 12 juni 2004 @ 05:23 |
Ga echt niet voor een PSP, de DS is veel vooruitsrevender als de PSP (ondanks de iets mindere specs). Ik ben erg benieuwd naar Sonic met touchpadbediening. Ik hoef niet PS2 games op een handheld te spelen, een handheld moet voor mij iets toevoegen en de DS geeft mij dat idee voor het eerst sinds de Neo Geo Pocket. Alleen jammer dat er weer zo'n vierrichtingtoets op zit in plaats van een mini-joystick zolas op NGP, want dat is veel beter voor vechtspellen. Maarja blijf op dat punt dus aangewezen op mijn NGP. | |
BMH | zaterdag 12 juni 2004 @ 09:22 |
Ik vraag me werkelijk waar af hoe mooi de GBE gaat worden. De GBE word denk ik de gamecube van de handhelds & de PSP de PS2. | |
err | zaterdag 12 juni 2004 @ 14:35 |
quote:hm ben ik blijkbaar een uitzondering ![]() Alsof de doelgroep van Nintendo de enigen zijn die willen gamen. Wat doen jij, ik en alle andere twintig/dertigers dan? | |
Notorious_Roy | zaterdag 12 juni 2004 @ 16:30 |
Geen idee, ik weet iig dat ik niet lijk op die mensen uit de reclame voor de PSP ![]() | |
gamecube_master | zaterdag 12 juni 2004 @ 17:01 |
quote:welke reclame ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 14 juni 2004 @ 17:13 |
Reactie op de Cubezone FP van een user:quote: ![]() | |
err | maandag 14 juni 2004 @ 17:47 |
fanboy ![]() | |
Gevederde_Vlerk | maandag 14 juni 2004 @ 23:43 |
Ik vind Sony zo van "Kijk eens hoe vet!!" Ik vind Nintendo zo van "Kijk eens wat je ermee kan!" | |
Khadgar | dinsdag 15 juni 2004 @ 00:16 |
quote:Oftewel: innovatieve en leuke gameplay gaat voor graphics upgrades. | |
err | dinsdag 15 juni 2004 @ 14:21 |
leuke gameplay heb je niet met maar één scherm? Tot nu toe is de gameplay dus eigenlijk nooit leuk geweest? Waarom vertonen jullie van die kortzichtige fanboy trekjes? (lees: sony bashen) Qua gedrag pas je ieg wel in de doelgroep van Nintendo op die manier ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 15 juni 2004 @ 14:23 |
err, jij bent ook kortzichtig, je gaat standaard voor de mooiste graphics ![]() Na dit soort dingen te hebben gelezen ben ik gewoon enthousiaster voor de DS dan voor de PSP, waar er niets nieuws komt. quote:(Cubezone) | |
err | dinsdag 15 juni 2004 @ 14:26 |
je mag enthousiaster zijn, dat is je goed recht, maar bash niet de sony, dat is gewoon kinderachtig. Ik persoonlijk vind de schermpjes van de DS te klein, en idd de gfx van de PSP veelbelovender. Neemt niet weg dat ik geloof dat je héle koele ideeen zult kunnenn uitvoeren op de DS. | |
Notorious_Roy | dinsdag 15 juni 2004 @ 14:32 |
Ik bash Sony niet ![]() ![]() ![]() | |
BMH | dinsdag 15 juni 2004 @ 14:43 |
quote:Idd. Ik heb al een ipod, dvd speler, Gameboy en home consoles. Waarom zou ik een PSP willen? NDS wil ik wel graag. Geheel nieuwe manier van spelen ![]() | |
Hyppo | woensdag 16 juni 2004 @ 20:33 |
Ben nu niet zo op de hoogte van die Nintendo DS maar gebruikt die dezelfde CPU ect van de Gameboy Advance of is het een geheel nieuwe handheld? | |
BMH | woensdag 16 juni 2004 @ 20:35 |
quote:Geheel nieuwe. Check de Op. | |
Notorious_Roy | donderdag 17 juni 2004 @ 11:53 |
quote:Scherm van mijn SP wordt ook vies, en die heeft geen touchscreen, dus zo gek is dat niet ![]() Overigens is het wel jammer dat Prime geen touch besturing heeft, zag er wel cool uit, maar zou misschien te makkelijk worden met richten? | |
Notorious_Roy | donderdag 17 juni 2004 @ 12:18 |
![]() ![]() http://www.cube-europe.com/special.php?sid=dslondon&page=4 | |
jimjim1983 | donderdag 17 juni 2004 @ 12:26 |
ziet er allemaal heel leuk uit, ze moeten dat schermpje alleen wel voor wat meer gebruiken dan een map want anders slaat het nergens op vind ik. | |
err | donderdag 17 juni 2004 @ 12:37 |
quote:de enige reden is vette 3d games op een handheld, lijkt me. Ik hoef niet eens mp3's en dvd's, alleen maar goeie games. En daar ga ik de psp voor aanschaffen. Misschien neem ik de DS er ook wel bij ![]() | |
jimjim1983 | donderdag 17 juni 2004 @ 12:41 |
DVD's kijken en MP3's afspelen lijkt me ook zeker wel vet, maar de prijs zal daardoor wel heel hoog worden. | |
Mordreth | donderdag 17 juni 2004 @ 13:05 |
quote:Mja dat is ook het eerste waar mensen opkomen bij gebruik van een extra scherm. Er zullen nog wel veel meer dingen mee gedaan worden (denk aan inventory en spells bij rpg's, bouwmenu bij rts.. zulke simpele dingen maken zulke spellen stukken speelbaarder op een handheld). Ik denk trouwens dat Nintendo binnen no-time weer aan de top staat met de weg die ze nu inslaan. | |
rockstah | donderdag 17 juni 2004 @ 13:44 |
quote:weet jij iets beters dan? | |
jimjim1983 | donderdag 17 juni 2004 @ 13:45 |
quote:nee, daarom zou ik ook geen handheld met 2 schermpjes maken. | |
rockstah | donderdag 17 juni 2004 @ 13:49 |
quote:tuurlijk wel. daar zijn tonnen met leuke games voor te verzinnen. maar als je even puur naar metroid prime: hunters kijkt lijkt me dat toch wel ideaal vooral in multiplayer. | |
jimjim1983 | donderdag 17 juni 2004 @ 14:02 |
quote:ja tuurlijk, er kunnen veel leuke dingen mee gedaan worden. maar wat ik nu zie, die maps dus, dat vindt ik maar een beetje gaar eerlijk gezegd. | |
Notorious_Roy | donderdag 17 juni 2004 @ 14:53 |
Geef Ninty nou de tijd om toffe dingen te maken ![]() ![]() | |
jimjim1983 | donderdag 17 juni 2004 @ 14:58 |
quote:...en mario kart en super mario | |
Notorious_Roy | donderdag 17 juni 2004 @ 15:02 |
quote:Die Super Mario (64x4) was een techdemo, en Mario Kart inderdaad ook, maar die kan later ook gebruikt worden als achteruitkijkspiegel (vergelijkbaar met de SNES versie) ![]() | |
jimjim1983 | donderdag 17 juni 2004 @ 15:23 |
quote:dat klinkt al heel wat beter ![]() | |
Frankeinstein | vrijdag 18 juni 2004 @ 17:02 |
wanneer wou dit ding ook alweer uitkomen in nederland? | |
Oksel | vrijdag 18 juni 2004 @ 17:18 |
Ik ben alleen bang dat ik steeds kwijl op mijn nieuwe DS.. ![]() | |
Brasco125 | vrijdag 18 juni 2004 @ 17:40 |
E3 demostratie van de DS was leuk. Leuk dat je wifi/bluetooth kan groupwaren, maar de games/demo's maakte bij mij niet echt een verpletterende indruk. Het ontbreken van een NPC-achtige pook vind ik nog steeds belachelijk (geld natuurlijk ook voor de PSP). Als je dat ding dichtklapt zou het nog beschermt zijn ook. Games/Demo's van PSP deden mij meer. Games porten is niet nieuw. Nintendo heeft het tot in den treure gedaan, zie geen reden waarom ze het nu niet weer doen. Sony gaat het ook doen. De multimedia mogelijkheden van de PSP spreken mij ook wel aan. Ik ga het verlopig allemaal eens aankijken. Heb mijn GBA, sinds ik niet meer met de trein reis, ook in geen tijden meer aangeraakt. | |
Khadgar | vrijdag 18 juni 2004 @ 19:59 |
quote:Dat zeg ik niet. Innovatief omdat het nog nooit zo gedaan is. Daarom innovatief. Nintendo is altijd vernieuwend bezig. En ik bash Sony niet. | |
gamecube_master | vrijdag 18 juni 2004 @ 20:04 |
quote:iedereen zit te lullen over porten, ondertussen zijn het 2 spellen. NOU! dat zijn er veel, echt wel een reden om dit apparat niet te kopen. Stel je is voor 2 spellen die geport zijn, dat maakt het ook wel een schijt systeem zeg ![]() | |
pkwarts | vrijdag 18 juni 2004 @ 20:08 |
quote:of, net zoals in de snes versie, een topdown van het gehele circuit, met alle spelers. | |
Thomper | zaterdag 19 juni 2004 @ 20:55 |
Met daarnaast een achteruitkijkspiegel? Pliespliespliesplies? ![]() | |
kipknots | zondag 20 juni 2004 @ 13:55 |
quote:Als ik het zo lees lijkt het me dat het spel verschillende besturingsschema's heeft, waarvan er 1 geen gebruik maakt van het touchscreen. Je kan het dus ook spelen op de manier zoals ze het op de E3 lieten zien. | |
Notorious_Roy | maandag 21 juni 2004 @ 17:17 |
quote: ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 24 juni 2004 @ 00:54 |
quote: ![]() (GameCube Europe) | |
Notorious_Roy | vrijdag 25 juni 2004 @ 06:52 |
Meeeeeeer screens ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Khadgar | vrijdag 25 juni 2004 @ 10:26 |
quote:Meer screens? Meer kruisjes! [ Bericht 76% gewijzigd door Khadgar op 25-06-2004 10:47:06 ] | |
Notorious_Roy | vrijdag 25 juni 2004 @ 10:28 |
He, je quote is vernachelt nu, want ik zie de plaatjes wel ![]() http://www.planetgamecube.com/media.cfm?action=evscreens&id=60 | |
Serradon | vrijdag 25 juni 2004 @ 10:44 |
screens!!! ![]() | |
jimjim1983 | vrijdag 25 juni 2004 @ 12:32 |
krijg het nou niet echt warm van die screens....pratende mannetjes ![]() Ik wil filmpjes zien!!! | |
Notorious_Roy | vrijdag 25 juni 2004 @ 12:33 |
Onderin staan de DS screens ![]() | |
jimjim1983 | vrijdag 25 juni 2004 @ 12:58 |
krijg ik het ook niet warm van | |
Notorious_Roy | vrijdag 25 juni 2004 @ 13:03 |
Tis ook slecht weer voor de tijd van het jaar inderdaad ![]() | |
jimjim1983 | vrijdag 25 juni 2004 @ 13:07 |
ja dat zeker! maar zijn er geen filmpjes van mario kart ofzo? heb er wel al een paar op de officiele site gezien maar kwil er meer. | |
Notorious_Roy | vrijdag 25 juni 2004 @ 13:09 |
Nee, er is niet veel te zien nee, als je alles van Nintendo.com hebt gezien heb je alle filmpjes in goede kwaliteit wel gezien. Insidegamer had er ook een paar, maar ik weet niet of die anders zijn. Ik heb iig wel al veel dubbel gezien. | |
Thomper | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:59 |
Helemaal niks qua DS nieuws. Zonde, die zomer. Ik wil meer DS zien. | |
RaymanNL | woensdag 30 juni 2004 @ 14:28 |
Wanneer komen die screens van Rayman nou ![]() | |
gamecube_master | woensdag 30 juni 2004 @ 15:02 |
quote:hopelijk nooit ![]() | |
Vision | woensdag 30 juni 2004 @ 16:34 |
quote:volgens mij zegt iedereen alleen dat innovatieve en goede gameplay belangrijk is dan goede graphics, en dat is ook zo. Waarom zou men vroeger anders Civilization 1 de bomb hebben gevonden, of Larry. Dat zag er niet uit, maar de gameplay was dope. Het meest bagger uitziende spel kan nog een hype worden als het relaxed speelt en leuk is om te blijven doen. M.a.w.: gameplay > graphics. | |
jimjim1983 | woensdag 30 juni 2004 @ 17:24 |
voor toen zag larry er wel goed uit hoor, dat moet je ook niet vergeten. | |
Notorious_Roy | donderdag 1 juli 2004 @ 21:57 |
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6692 Metroid footage. Niet direct linken naar het filmpje ofzo ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 2 juli 2004 @ 08:32 |
Famitsu ![]() quote: | |
jimjim1983 | vrijdag 2 juli 2004 @ 11:16 |
quote:beetje rare vragen, which will be released first en which will be cheaper, dat zijn gewoon feiten toch | |
Notorious_Roy | vrijdag 2 juli 2004 @ 11:17 |
Nee, voorspellingen vooral, omdat niets zeker is nog. | |
gamecube_master | vrijdag 2 juli 2004 @ 11:24 |
quote:mwa, maar het is eigenlijk bijna helemaal zeker | |
jimjim1983 | vrijdag 2 juli 2004 @ 11:31 |
quote:ja precies. daarom vind ik het maar rare vragen. | |
Vision | vrijdag 2 juli 2004 @ 12:22 |
hij komt hier pas uit in 2005 ![]() gvd, waarom kunnen ze het nou niet voor de verandering tegelijkertijd in Japan, de VS én Europa uitbrengen ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 2 juli 2004 @ 23:33 |
Capaciteiten ![]() | |
Webby | zaterdag 3 juli 2004 @ 01:04 |
Kan er niet ook iets over de release data in verschillende landen in de OP? | |
Skull-splitter | zaterdag 3 juli 2004 @ 08:17 |
quote:Eh, buddy, how about LOTR, The Matrix Reloaded/Revolutions etc? | |
Vision | zaterdag 3 juli 2004 @ 10:10 |
quote:eerlijk spreiding is oké | |
xman | zaterdag 3 juli 2004 @ 10:19 |
quote:Hmmm ik vind dit toch de belangrijkste vragen. Want hoewel ik een fan van nintendo ben is de situatie nu zoals ik het zie toch dat ik voor de PSP kies. quote: | |
Notorious_Roy | zaterdag 3 juli 2004 @ 10:19 |
quote:Films ja, maar geen produkten. | |
HomerJ | zaterdag 3 juli 2004 @ 10:23 |
Mario kart was hier 3 dagen eerder dan in VS ![]() | |
gamecube_master | zaterdag 3 juli 2004 @ 11:37 |
En je moet niet vergeten dan het vertaling een klote klus is | |
jimjim1983 | zaterdag 3 juli 2004 @ 12:23 |
quote:ja dat komt door die klote fransen en duitsers die geen engels kunnen. | |
Wacko-Dreamer | maandag 5 juli 2004 @ 13:10 |
waarom maken ze zoveel van die apparaten ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 5 juli 2004 @ 13:11 |
Innovatie. De DS zal voor een groot deel een test zijn denk ik, net als de Virtual Boy was een tijd terug. Alleen zal d DS waarschijnlijk WEL een succes zijn ![]() | |
Wacko-Dreamer | maandag 5 juli 2004 @ 13:14 |
en dan blijkt het een succes te zijn en dan komen ze weer met een net iets betere versie dan zetten ze er 2 letters bij en de prijs stijgt... zo ging het ook bij de GBA ![]() maargoed... ik ben wel benieuwd... ik hoop dat ie beetje betaalbaar wordt en dat er daarna ff een tijdje niks nieuwers komt ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 5 juli 2004 @ 13:16 |
De GBA was gewoon goed, alleen klaagden de mensen om het scherm, dus brachten ze er een met licht, en die hebben ze op sommige punten meteen verbeterd ja. Dat is toch niet zo gek ![]() ![]() | |
RaymanNL | maandag 5 juli 2004 @ 13:24 |
quote:Ach bij de DS zal ook wel weer zoiets komen, maar ik ga hem zeker kopen! De DS zou toch niet veel duurder zijn als de SP? | |
gamecube_master | maandag 5 juli 2004 @ 13:25 |
quote:nope | |
Notorious_Roy | maandag 5 juli 2004 @ 13:28 |
Mwah, reken op 150-200 euro ![]() | |
Wacko-Dreamer | maandag 5 juli 2004 @ 13:29 |
er hiervoor komen weer nieuwe games allemaal uit...? misschien heeft het zo z'n voordelen, misschien worden de GBA games hierdoor goedkoper | |
RaymanNL | maandag 5 juli 2004 @ 13:29 |
quote:Ach de spellen worden ook al niet zo duur! Ik denk dat het wel wat word | |
Notorious_Roy | maandag 5 juli 2004 @ 13:30 |
quote:Ja, op andere kaartjes dan de GBA games natuurlijk. Er kan zo'n Gigabit op de nieuwe carts ![]() | |
Wacko-Dreamer | maandag 5 juli 2004 @ 13:42 |
en deels van die DS technieken worden zeker ook gebruikt voor de nieuwe GBA die daarna weer komt | |
G-Mart | dinsdag 6 juli 2004 @ 11:58 |
quote:1 Gigabit? Dat is 128 megabyte toch? Lekker veel ![]() | |
BMH | dinsdag 6 juli 2004 @ 12:03 |
quote:LoL. Wist je wel eens dat Nintendo 64 games nog maar net 256 mbit zijn? Dit is dus 4 keer zoveel als een N64 spel. Ik neem aan dat ze de zelfde compressie gaan gebruiken. | |
gamecube_master | dinsdag 6 juli 2004 @ 12:06 |
quote:En dan moet je nagaan dat Zelda: OoT met die gigantische werelden gewoon op zo\'n cartridge kan | |
Notorious_Roy | dinsdag 6 juli 2004 @ 13:58 |
quote:Genoeg ![]() | |
BMH | dinsdag 6 juli 2004 @ 14:03 |
quote:En er komen geen laadtijden. Ook een enorm pluspunt van cards/flashcards | |
G-Mart | dinsdag 6 juli 2004 @ 14:06 |
Nintendo 64 is oud man. (met alle respect voor Zelda: OoT overigens). Ik snap niet waarom die cartridges bij Nintendo altijd zo klein zijn. Check de GBA, check de N64 (tov de PSone cd\'s), check de NGC (tov de xbox en ps2 dvd\'s) en nu weer op de DS (tov de xbox, psp en ps2). Leuk, krijgt de DS weer de mindere versie van de multiplatform games. | |
gamecube_master | dinsdag 6 juli 2004 @ 14:08 |
quote:Maar vraag jezelf is af is het ook nodig geweest? bij de N64, GC en GBA iig niet, Ik kan het natuurlijk niet zeggen van de DS maar ik ga er vanuit dat dat ook niet het geval is | |
Notorious_Roy | dinsdag 6 juli 2004 @ 14:08 |
Er komen geen multiplatform games op de DS. Dat gaat niet ivm het 2e scherm. Of de PSP moet de mindere versie krijgen (een halve ![]() En Nintendo was met de N64 te laat met overstappen op discs ja, en de Cube heeft kleine discs om kopieren tegen te gaan. En dat is ze goed gelukt ![]() | |
BMH | dinsdag 6 juli 2004 @ 14:09 |
quote:Omdat het omlagmedium klein is krijgen we mindere versies van multiplatform games? eehh neen. Een normale multiplatform game is 1.2 gig groot. Een xbox/ps2 disc is 4.7 gig & een cube disc is 1.5 gig. De nintendo DS wil zich juist onderscheiden van die multiplatform games. Spellen die op de Nintendo DS komen moeten een speciale game style hebben die we nog nooit eerder hebben bespeeld. Weg met die ports! | |
G-Mart | dinsdag 6 juli 2004 @ 14:25 |
quote:Platformgames verschillend ontzettend in filesize. NGC discs zijn 1,2 gig maar je merkt nu al bijv. bij Harry Potter op NGC dat er bijv. maar 1 taal op de hele disc past. Denk ook aan de introfilmpjes die speciaal gecomprimeerd moeten worden voor de NGC. quote:Multiplatform bedoel ik de pc/ps2/xbox/ngc games mee. Ongeacht wat zullen bedrijven toch gewoon proberen de gewone consolegames zo goed mogelijk over te zetten. Door dit soort maatregelen krijg je op de DS gewoon de mindere versies hiervan. Ik begrijp dat de Nintendo liefhebber liever alleen maar originele games ziet op zijn/haar DS maar de multiplatform games zijn juist de games die je nodig hebt om het grote publiek te bereiken (kijk ook naar de hitlijsten). Of vinden jullie het alleen maar storend als \\\\\\\'het grote publiek\\\\\\\' zich bezig houdt met een Nintendo console? Zomaar een vraag ![]() [ Bericht 31% gewijzigd door G-Mart op 06-07-2004 14:34:18 ] | |
Notorious_Roy | dinsdag 6 juli 2004 @ 15:44 |
quote:Wat ik dus zeg, een groot deel van de multiplatform games zal niet op de DS uitkomen. Fifa vast wel, en NFS ook wel. En die versies zullen minder zijn dan de console versies ja, maar dat heb je met handhelds he. De UMD discs kunnen ook geen 4.7 GB aan, dus die krijgt ook \"mindere\" versies van de multiplatform games. Dus je argument gaat niet op. quote:Ik vind het niet storend, maar een groot deel \"begrijpt\" Nintendo niet, dus laat maar dan. Ik vind het belangrijkste dat IK plezier heb, al ben ik de enige. | |
G-Mart | dinsdag 6 juli 2004 @ 17:33 |
quote:UMD is 1.8 Gigabyte, dat is al een heel stuk meer dan 128 megabyte. ![]() Maar okay, zolang jij gelukkig bent met je DS ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 6 juli 2004 @ 17:35 |
Ja, net als dat ik ook wel een PSP ga halen ooit ![]() | |
BMH | dinsdag 6 juli 2004 @ 17:46 |
quote:Waarom koopt iemand een PSP voor 1 film? | |
Notorious_Roy | dinsdag 6 juli 2004 @ 17:48 |
Naamsbekendheid en thema van die film ![]() | |
CyraxSnake | woensdag 7 juli 2004 @ 11:30 |
quote:Animal Crossing DS Bomberman Dynasty Warriors Egg Monster Hero Frogger 2005 Mario Kart DS Metroid Prime : Hunters Mobile Suit Gundam Seed Pac 'n Roll Pac-Pix Pictochat Project Rub Sonic DS Super Mario 64x4 Super Mario Bros. DS WarioWare Inc. DS Yu-Gi-Oh! Nightmare Troubadour Dus er komen al wel wat goede titels aan. | |
Frankeinstein | woensdag 7 juli 2004 @ 12:30 |
ja, lijkt me ook ![]() | |
Baris | vrijdag 9 juli 2004 @ 00:34 |
Ik ga de NDS kopen om alleen tijd te doden in de trein. Want ik moet volgend jaar totaal een uur in de trein zitten. Verder vind ik dat de DS echt vernieuwende gameplay bied tegen over de PSP. Mijn zelf verzonnen slogan: De PSP heeft graphics, maar de NDS heeft gameplay. [ Bericht 4% gewijzigd door Baris op 09-07-2004 01:05:30 ] | |
Vision | vrijdag 9 juli 2004 @ 10:38 |
quote:was monkeyball ook al niet bevestigd? | |
RaymanNL | vrijdag 9 juli 2004 @ 10:44 |
quote:En je vergeet Rayman! | |
taart | vrijdag 9 juli 2004 @ 10:55 |
quote: ![]() | |
Roi | vrijdag 9 juli 2004 @ 20:13 |
Nintendo strikt Visual Impact Nintendo heeft Visual Impact weten te strikken als Nintendo DS ontwikkelaar, wat dus betekent dat Visual Impact nu zowel Sony's PSP als de Dual Screen van Nintendo support. Vanaf nu mag Visual Impact zich officiëel Nintendo DS developer noemen, het bedrijf gaat in de toekomst meerdere games uitbrengen op de handheld. Momenteel is al een eerste spel in ontwikkeling, alleen is hier nog geen informatie over gegeven. Eerder liet Visual Impact al weten bezig te zijn met een game voor de PlayStation Portable, maar ook daar is nog niets over bekend. -- Bron:m-gaming -- | |
chibibo | vrijdag 9 juli 2004 @ 20:15 |
quote:Dure aankoop, als je 'm maar een uurtje gaat gebruiken. ![]() | |
Vision | vrijdag 9 juli 2004 @ 21:35 |
quote:hij zegt idd "in totaal 1 uur" ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Frankeinstein | vrijdag 9 juli 2004 @ 22:00 |
je gaat toch niet een apperaat voor in de trein halen ![]() hij lijkt me veel te leuk om alleen maar in de trein spelen ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 10 juli 2004 @ 17:18 |
Ik ga denk ik NIET met de DS in de trein zitten, met een stylus lijkt me niet fijn in een hobbelende trein (Brabant he ![]() Om het wachten wat te verzachten heeft IGN een 11 (!) pagina grote special over de Nintendo DS, genaamd, Nintendo iDeaS ![]() http://gameboy.ign.com/articles/529/529483p1.html ![]() | |
gamecube_master | zaterdag 10 juli 2004 @ 18:45 |
quote:ziekte, wie gaat dat nou allemaal lezen ![]() | |
G-Mart | zaterdag 10 juli 2004 @ 19:05 |
Met een stylus in de trein? Wat dacht je van hardop praten tegen je DS in de trein :-p. (voor de games die de mic functie gebruiken). Ook leuk, een Singstar kloon op de DS en dan in de trein gaan spelen, kijken hoe het dan met de sociale acceptatie gesteld is ![]() ![]() | |
Roi | zondag 11 juli 2004 @ 01:20 |
quote:Niemand natuurlijk, iedereen zoekt plaatjes ![]() ![]() ![]() | |
Wacko-Dreamer | zondag 11 juli 2004 @ 18:08 |
volgens mij kan je dit ding helemaal niet lekker vasthouden ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 11 juli 2004 @ 18:11 |
Bij NGC magazine zit deze maand een boekje over de DS. Ik had hem bijna gekocht, maar toen zag ik de EDGE met een e3 special ![]() @ Wacko-Dreamer, en waarom dan wel niet? | |
Wacko-Dreamer | zondag 11 juli 2004 @ 18:23 |
Hij is vierkant net zoals de SP, maar bij de SP zitten je handen dicht bij elkaar bij de DS zitten je handen weer verder van elkaar af net zoals de 1e GBA verder is ie volgens mij te plat en te vierkant... maar ik merk het vanzelf als ik dat ding een keer in mn handen heb | |
Notorious_Roy | zondag 11 juli 2004 @ 18:29 |
Zowieso is het design nog niet definitief he ![]() ![]() | |
Wacko-Dreamer | zondag 11 juli 2004 @ 18:39 |
en anders komen ze wel met een SP versie die er anders uitziet en net een paar extra functies heeft ![]() | |
BMH | maandag 12 juli 2004 @ 12:12 |
quote:De GBA heeft deze fuctie ook, maar dit id vaak beperkt tot 1 level van het spel. Hopelijk hier niet. | |
CyraxSnake | maandag 12 juli 2004 @ 22:33 |
De GBC kon ook wireless verbinden, maar die functie was nauwelijks benut | |
CyraxSnake | maandag 12 juli 2004 @ 22:35 |
quote:En wederom ben ik het met jou eens. | |
Notorious_Roy | maandag 12 juli 2004 @ 22:39 |
quote:Via IR ja, das nogal een verschil met Bluetooth of Wifi ![]() | |
E_Motion | maandag 12 juli 2004 @ 23:05 |
quote:Best wel, IR's "je-moet-een-line-of-sight-hebben"-feature schiet niet echt op met gamen ![]() | |
CyraxSnake | maandag 12 juli 2004 @ 23:32 |
quote:Gelijk heb je | |
rockstah | maandag 12 juli 2004 @ 23:35 |
dat was ook alleen om gegevens uit te wisselen. net zoals bij een pda. | |
CyraxSnake | maandag 12 juli 2004 @ 23:57 |
quote:precies | |
Notorious_Roy | dinsdag 13 juli 2004 @ 14:43 |
quote:(CubeZone) Ik dnek dat het 2e scherm in deze game het volgende kan: inzoomen op de actie, een scorebord, veldbezetting. | |
Roi | woensdag 14 juli 2004 @ 16:21 |
Miyamoto spreekt over de online mogelijkheden van de Nintendo DS. Klik! Miyamoto heeft in een interview gezegd dat de Nintendo DS niet bedoeld is om online te gaan, maar het is wel mogelijk. Hij wijst erop dat de NDS verkocht zou moeten worden voor de unieke gameplay, niet om de online mogelijkheden. Nintendo zal voorlopig niks doen met online gamen, alleen wireless tegen elkaar gamen kan wel, maar wij zullen niet kunnen gamen tegen mensen uit Azië. ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 14 juli 2004 @ 16:33 |
Cubezone verteld het iets uitgebreider:quote: | |
Roi | woensdag 14 juli 2004 @ 17:37 |
Dat klinkt wel iets wat beter, schrok me al rot ![]() Toch jammer dat Nintendo het zelf niet doet, eigenlijk net als online gaming op de cube... | |
chibibo | woensdag 14 juli 2004 @ 18:03 |
quote:Ik kan hun gedachtengang wel begrijpen: ze willen er voor zorgen dat hun producten 'out-of-the-box' werken, zonder dat de gebruiker zelf met instellingen moet gaan hannesen om het aan de praat te krijgen. Denk hierbij aan de problemen die zich vaak voordoen wanneer Xbox'ers voor de eerste keer online willen met Live!: sommigen hebben een vast IP adres van hun provider, anderen werken via DHCP; sommigen hebben een PPPoE verbinding, om maar niet te spreken van de mensen die thuis een router of firewall in hun netwerk hebben staan. Nintendo gaat uit van de filosofie dat een druk op de aan/uit knop ongeveer het enige zou moeten zijn wat je hoeft te doen om te kunnen spelen, of dit niet nu wel of niet met gebruik van wireless connectivity is. Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat ze opnieuw (bewust) de boot missen in het online-gebeuren. Mario Kart en Mario Party zijn voorbeelden van spellen die heel goed online zouden kunnen gaan, maar uitgaande van Miyamoto's woorden hoeven we niet te verwachten dat dit zal gebeuren. Dat andere partijen wel de mogelijkheid hebben online gameplay in hun spellen te gebruiken is een stap in de goede richting, maar wat de spellen van Nintendo zelf betreft, lijkt het een herhaling te worden van de Gamecube's broadband adapter. | |
HomerJ | woensdag 14 juli 2004 @ 18:08 |
Mario party moet absoluut niet online, dan haal je al de lol weg ![]() | |
Baris | woensdag 14 juli 2004 @ 18:31 |
quote:Ook als ik bijv in de auto zit, maar ook bijv als ik op school zit, of als ik op vakantie ben. Ik koop dat ding voor situaties als ik mijn Xbox niet bij de hand heb. Ik wil gewoon overal kunnen gamen. Ik heb wel een GBA, maar de DS is veel leuker, [ Bericht 7% gewijzigd door Baris op 14-07-2004 18:39:05 ] | |
Baris | woensdag 14 juli 2004 @ 18:34 |
quote:Als ik thuis ben, game ik op mijn Xbox, maar je gaat wel eens naar een kennis en daar heb je heel vaak geen pc/consoles. Voor dat soort situalties is de NDS echt perfect. Maar thuis ga ik echt niet achter mijn NDS zitten ofzo. Ik koop de DS dus om tijd te doden. Aangezien de DS een aantal toffe functies heeft, lijkt mij dat de tijd (als je eenmaal bezig bent) echt voorbij gaat vliegen. | |
Roi | donderdag 15 juli 2004 @ 00:51 |
SEGA had al laten weten bezig te zijn met een Sonic, een Super Monkey Ball en een mysterieus project (Project Rub) voor de Nintendo DS. Nu blijkt SEGA nog meer games achter de hand te hebben, namelijk Phantasy Star Online DS en Puyo Puyo DS. Phantasy Star Online DS zou gebruik gaan maken van de wireless/WiFi functies, 'voice command' dankzij de microfoon en natuurlijk het touch-screen. Over Puyo Puyo DS is nog geen verdere informatie beschikbaar. We weten alleen dat het om een 'Puyo Puyo' spel gaat. Puyo Puyo is een soort van Tetris waarbij je gekleurde balletjes aan elkaar moet koppelen. Of het bovenstaande echt waar is is nog onduidelijk, maar GameCube Advanced beweert dit uit een betrouwbare bron te hebben. | |
gamecube_master | donderdag 15 juli 2004 @ 13:15 |
Retail reports indicate Nintendo DS pricing, launch date, software November 4th, 19,000 Yen (140 Euro), with five to six launch titles and 11 by 2005 Unconfirmed reports from Japanese retail sources suggest that Nintendo is planning to roll out the DS handheld on November 4th priced at 19,000 Yen (140 Euro), followed by a US launch on November 11th at $179.95 (145 Euro). The same sources indicate that the Japanese launch of the handheld will be accompanied by five to six software titles, with Nintendo aiming to have 11 titles on the market by the end of 2004. Nintendo reportedly aims to sell three million units of the Nintendo DS worldwide by the end of fiscal 2005 next March - a period which should encompass both the Japanese and US launches before Christmas, and the European launch in early 2005. While these figures certainly seem plausible, it should be noted that Nintendo has issued no official confirmation of the launch date, price or software support for the Nintendo DS as yet; in fact, we're still not even sure what the DS will be called at retail, since Nintendo DS is still officially a codename, not a final product name. The retail prices suggested in this report would almost certainly make the NDS significantly cheaper than the PlayStation Portable, which is expected to cost well over 30,000 Yen (220 Euro) when it arrives in Japan later this year, ahead of a US and European launch in 2005. Earlier this week, a Nintendo spokesperson criticised the PSP in an interview with Japanese newspaper Asahi Shimbun, arguing that the handheld could not be classified as a true video game system because of its integration of music and movie playback functions. gamesindustry ![]() | |
Lexie | donderdag 15 juli 2004 @ 13:39 |
tvp'tje ![]() | |
Vision | donderdag 15 juli 2004 @ 14:01 |
zou je op een VS DS ook EU spellen kunnen spelen? weet niet of ik wel wil wachten tot dat kreng hier uit komt, maar om nou games uit de VS te blijven importeren trekt me ook niet echt ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 15 juli 2004 @ 14:03 |
Ik denk dat hij, net als de GBA, gewoon regio vrij is, maar dat wacht ik wel ff af | |
Roi | donderdag 15 juli 2004 @ 19:04 |
The Urbz: Sims in the City will benefit from the unique Nintendo DS capabilities by offering players a wireless multi-player mode, touch-screen input a multitude of in-game features that are not available in any other version of the game. Exclusive features for the Nintendo DS version include 24 objects, a unique touch-screen menu system, 5 minigames, 7 characters and 8 pet species that players can create with the special in-game 'gene manipulator'. These aren't your typical Sims. These are the Urbz - and they have a completely new look, attitude and outlook on life. Sims are living in the city and it's all about building, and improving, their reputation. For the first time, players will not only be able to create their own Sim, but in addition will also have the opportunity to create their own pet. Daddy Bigbucks is trying to take over the city of Miniopolis and keep Splicer Island a secret. It is up to you to uncover the truth by training your pet, increasing your reputation and keeping your crew on Splicer Island happy. "We're thrilled that this new franchise is the first from Electronic Arts to illustrate the power of the Nintendo DS," said Sinjin Bain, Vice President and Executive Producer. "On the Nintendo DS, we are able to do things with The Urbz: Sims in the City that we could not do with any other console. Like the system itself, this game is completely unique. Never before have Sims players been able to unleash their alter egos in an urban environment - complete with the sounds, scenes and settings of the city." | |
piet_pelle | donderdag 15 juli 2004 @ 19:05 |
140 euro klinkt nog niet zo verkeerd, maar je kan er verzekerd van zijn dat de games weer ( zie GBA ( SP ) gigantisch duur zullen zijn. | |
CyraxSnake | donderdag 15 juli 2004 @ 20:32 |
quote:Maar dan mag je ook waar voor je geld verwachten. | |
Lexie | donderdag 15 juli 2004 @ 23:23 |
quote:Ja uhm, 140 euro in Japan.. daar zijn de spellen ook maar 25 euro of zo. 145-30 in America 175-50 Europa zal het wel weer worden, wat voor mij betekent: importeren ![]() | |
Vision | vrijdag 16 juli 2004 @ 09:51 |
150-175 euro heb ik er wel voor over, als de spellen dan rond de 30-40 euro komen te liggen. | |
BMH | vrijdag 16 juli 2004 @ 10:31 |
Ik vind het nogal raar. Nintendo zei op de E3 dat de NDS wi-fi support heeft. Maar nu gaat Nintendo waarschijnlijk haar eigen games deze optie niet laten ondersteunen. WTF is dat nu voorn actie. Wi-fi is net als peer 2 peer, gewoon zonder tussen persoon (het kost Nintendo nix). Moi niet snap. | |
G-Mart | vrijdag 16 juli 2004 @ 14:38 |
quote:Simpel, Nintendo zal wel gewoon wifi gebruiken voor alle multiplayer games (dus dat je gewoon samen met een vriend/vriendin in de trein speelt). Alleen zal Nintendo geen games ontwikkelen die via internet via multiplayer te spelen zijn of dat je extra items kunt downloaden (geen idee waar je dat sowieso moet opslaan op de DS). Je zult dus niet bijv. terwijl je in Leiden woont kunnen spelen tegen een chick die op dat moment in Groningen zit ![]() | |
Sharkdoggie | vrijdag 16 juli 2004 @ 14:44 |
quote:Same here maar ik vind dat prijzen van GBA games niet snel genoeg zakken. Bijv. Mario Advance 1 kost nog steeds rond 42,99. Wat minder populaire games worden wel wat sneller goedkoper... maar die zijn ook wat minder dan de A-games. Eigenlijk zou ik een soort players-choice budget serie voor de GBA/DS willen zien. 20 - 30 euro zou een goede prijs zijn. | |
Roi | vrijdag 16 juli 2004 @ 15:03 |
Een golden collection/players choise zou voor de GBA idd wel welkom zijn ja. | |
Roi | vrijdag 16 juli 2004 @ 16:46 |
quote:En de eerste plaatjes: ![]() ![]() ![]() ![]() Art ![]() bij de 1ste 2 screenshots is het tuchscreen gedeelte weggelaten, dus misschien hebben ze iets origineels bedacht en willen ze niet dat het idee gestolen word... Mischien ziet het er bewegend beter uit want dit ziet er erg GBA'achtig uit ![]() | |
BMH | vrijdag 16 juli 2004 @ 16:47 |
quote:De NDS krijgt de geupgrade GBA port.... PSP krijgt de PS2 port.... EA rules ![]() | |
Roi | vrijdag 16 juli 2004 @ 16:52 |
Maar mischien net zoals Nintendo 128 bevat het spel iets heel speciaals wat EA nog niet wilt showen, ik hoop het iig. Dan is het niet zomaar een geupdate port. update- Nog een artwork van gamespot: ![]() -edit2- Na ff zoeken op de EA site kwam ik dit ook nog tegen ![]() en hier nog een GBA plaatje voor de vergelijking ![]() ![]() GBA <--> NDS -edit- Hear the first details about The Urbz for the Nintendo DS in our exclusive developer interview. http://www.gamespot.com/ds/strategy/theurbz/media.html Mijn geluid doet het niet dus ik weet niet waar ze het over hebben ![]() -update100- Op IGN staan ook screens zie ik net ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 23% gewijzigd door Roi op 16-07-2004 17:17:30 ] | |
Roi | vrijdag 16 juli 2004 @ 17:19 |
ff in een nieuwe post hoor ![]() Paragon 5 to bring "Trouballs" to the Nintendo DS by Glen Bayer Paragon 5 is bringing Trouballs to the Nintendo DS, according to NintendoInsider.com. "Trouballs is a highly addictive puzzle game based on the simple game mechanic of rotation," Paul Bragiel, CEO of Paragon 5 told Nintendo Insider. "This game is perfectly suited for the DS and we especially look forward to taking advantage of the wireless multiplayer." | |
Notorious_Roy | zaterdag 17 juli 2004 @ 23:28 |
http://www.cube-europe.com/movies/NintendoDSgames.wmv ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 17 juli 2004 @ 23:48 |
Dat filmpje ![]() Metroid Prime Hunters zal ook een topper worden als je van Metroid Prime houdt! De techdemo's zien er cool uit, vooral die met baby mario en de wolkjes die je moet tekenen om hem niet te laten vallen. Zelfs pictochat lijkt me erg grappig, vooral in de college zaal ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 17 juli 2004 @ 23:52 |
En dat muziekje ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 17 juli 2004 @ 23:52 |
En ja ik ben enthousiast ![]() | |
Sharkdoggie | zaterdag 17 juli 2004 @ 23:56 |
quote:kan de server niet vinden. ![]() | |
Hellrazor | zondag 18 juli 2004 @ 00:12 |
quote:hier wel hoor ![]() | |
Sharkdoggie | zondag 18 juli 2004 @ 00:16 |
quote:dat was mijn firewalletje zeker, heb het weer ff afgezet. | |
Notorious_Roy | zondag 18 juli 2004 @ 19:10 |
Nieuwe screens: Bomberman: ![]() Egg Monsters: ![]() Gundam: ![]() Pac 'n Roll ![]() Pac Pix: ![]() Sonic: ![]() | |
Hellrazor | zondag 18 juli 2004 @ 22:03 |
quote:eigenlijk heb ik nog niet echt een game gevonden die mij echt gaat boeien aleen , metroid , mario 2d , en 64x4. ik wil een goede RPG ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 19 juli 2004 @ 10:26 |
New Mario Bros, Mario 64x4, Wario Ware en Pac 'n Roll lijken mij de tofste. Ik geloof dat Picto Chat meegeleverd werd ![]() | |
RaymanNL | maandag 19 juli 2004 @ 10:40 |
IK: Rayman DS New Mario Bros Mario Kart DS Wario Ware Super Mario 64×4 Pac Pix(ofzow) | |
Notorious_Roy | maandag 19 juli 2004 @ 10:42 |
Ohw ja, Mario Kart natuurlijk ook ![]() PacPix lijkt me leuk voor even, maar een complete game zo lijkt me niets. Net als Rayman, die bejaarde freak mag wel met pensioen. | |
Hellrazor | maandag 19 juli 2004 @ 16:31 |
is er eigenlijk al bekend wat Mario 64x4 is ? mij leek het een Party game in de 64 wereld ![]() | |
gamecube_master | maandag 19 juli 2004 @ 16:47 |
quote:idd, niks vernieuwends, ubisoft mag wel weer met een nieuwe franchise komen ipv Rayman Mijn lijstje Super Mario 64x4 pictochat (als die niet meegeleverd wordt) Nieuwe super Mario Bros Nieuwe Zelda Wario Ware MK niet want ik heb geen behoefte aan een mario kart die ik al op de cube heb, als ik het wil spelen dan doe ik het wel online samen met iemand anders | |
Notorious_Roy | maandag 19 juli 2004 @ 23:22 |
quote:(N-Sider) Hmmm... die gast heeft een goed punt ![]() ![]() | |
speknek | maandag 19 juli 2004 @ 23:41 |
De prijzen staan niet vast toch? Of verwisselen ze games nu met cartridges? | |
Notorious_Roy | maandag 19 juli 2004 @ 23:43 |
Nee, het staat ook niet vast, en ze gebruiken inderdaad die 2 termen door elkaar lijkt het. Maar dan nog, ik vind het erg geloofwaardig klinken verder. | |
speknek | maandag 19 juli 2004 @ 23:51 |
Ik vind het inzoverre waarschijnlijk omdat de producenten zich psychologisch aan die prijs zullen houden (waarom zou je er niet de volle mep voor cashen), zoals je nu ook bij al die lame ports ziet. Prijsdifferentiatie zou me sowieso stukken beter lijken voor de gehele industrie trouwens (zie Ubisoft). Overigens twijfel ik er ook niet aan dat de PSP veel meer spellen krijgt. Al was het maar omdat het ook psychologisch niet prettig is een standaard spel uit te brengen op een nieuw design. Al was het maar omdat de concurrentie wel z'n best doet. | |
CyraxSnake | dinsdag 20 juli 2004 @ 11:02 |
quote:Het is Mario 64 maar dan kun je het met zijn 4en doen. | |
Roi | dinsdag 20 juli 2004 @ 16:58 |
Heeft iemand hier een eigen server waar ik 6 plaatjes op kan zetten ? Ik heb namelijk plaatjes gevonden van een Nintendo DS unbugger met gegevens ![]() -edit- Ik heb al een plek gevonden, nog even wachten en dan world exclusife @ Fok! forum :') Hier zijn ze dan, zal de echte naam van de DS dan toch Nitro zijn ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 30% gewijzigd door Roi op 20-07-2004 17:36:45 ] | |
Thomper | dinsdag 20 juli 2004 @ 17:54 |
Ik twijfel of het echt de Nitro wordt. Nintendo beweert dat dat de eerste naam was, dus misschien zijn de screens wat oud. Maar verder.: "Vet!" ![]() [ Bericht 37% gewijzigd door Thomper op 20-07-2004 17:55:56 (Zo?) ] | |
Notorious_Roy | dinsdag 20 juli 2004 @ 18:36 |
Nou, die plaatjes doen het hier niet ![]() | |
Roi | dinsdag 20 juli 2004 @ 18:45 |
Nee hij heeft ze van de server gehaald omdat het teveel data zou gebruken ![]() | |
Thomper | dinsdag 20 juli 2004 @ 18:56 |
Als je ze als JPEGs bewaart kan ik ze wellicht hosten.. als BMP is het iets meer moeite. | |
Notorious_Roy | dinsdag 20 juli 2004 @ 18:57 |
jpg kan ik ook kwijt ![]() | |
BMH | dinsdag 20 juli 2004 @ 19:05 |
kun je de foto's mailen naar potatox@gmail.com ? EGM: quote: ![]() Sweet ![]() | |
Thomper | dinsdag 20 juli 2004 @ 19:22 |
Ik heb ze net ge-upload, als het goed is post ie ze zo. ![]() | |
BMH | dinsdag 20 juli 2004 @ 19:23 |
Ik ben benieuwd hoe fake ze zijn ![]() | |
Roi | dinsdag 20 juli 2004 @ 19:24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BMH | dinsdag 20 juli 2004 @ 19:28 |
laten we het hopen. Hij is iig velen malen beter dan de NDS nu is. | |
Roi | dinsdag 20 juli 2004 @ 20:19 |
De developer kit is igg binnen ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 20 juli 2004 @ 20:23 |
Ziet er niet echt officeel uit? En BMH, hoezo is het beter dan de NDS nu is ![]() ![]() | |
BMH | dinsdag 20 juli 2004 @ 20:28 |
quote:Het design is in dit plaatje velen malen beter. Rond is strak geworden, glans is mat & het scherm is nu bijna recht aan de rest van het oppervlak. ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 20 juli 2004 @ 20:30 |
Dat plaatje is met een 3D tekenprogramma gemaakt ![]() | |
BMH | dinsdag 20 juli 2004 @ 20:31 |
quote:Ik weet, tis een render. Maar toch vind ik em mooier dan de E3 NDS. | |
Roi | dinsdag 20 juli 2004 @ 20:33 |
Ik kan trouwens ook wel plaatjes laten zien waar die tekst duidelijk te lezen is, maar die zijn wl BMP (en die kan ik dus niet uploaden op een site.) -edit- Vergroot goed te lezen ![]() | |
koei | dinsdag 20 juli 2004 @ 21:16 |
Dat Pac Pic ziet er wel erg leuk uit. Een beetje zoals die pictionary chatbox op internet (kan ff niet op de naam komen), dat is ook erg leuk en superverslavend. Verder ga ik natuurlijk voor Animal Crossing! Voor de rest hangt het af van de prijzen en mijn saldo op dat moment. | |
gamecube_master | woensdag 21 juli 2004 @ 09:17 |
quote:ik heb wel ruimte voor je ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 21 juli 2004 @ 17:51 |
Ik denk niet dattie echt is, maar mooi istie zeker ![]() | |
G-Mart | woensdag 21 juli 2004 @ 18:29 |
Die packshot is sowieso nep aangezien Nintendo DS niet de uiteindelijke naam zal worden, daarnaast is het niet echt waarschijnlijk dat Camelot er ook aan mee ontwikkeld. En die IS-NITRO-DEBUGGER is ongetwijfeld echt, alleen dat plaatje waarvan iedereen beweerd dat hij er daar mooier op uitziet is exact hetzelfde model als de E3 versie. | |
gamecube_master | woensdag 21 juli 2004 @ 18:35 |
quote:het ziet er wel erg photoshop uit, dus ik denk het niet. En idd de naam, nintendo DS | |
Frankeinstein | woensdag 21 juli 2004 @ 19:04 |
ze hadden toch een logo en al? | |
Vision | woensdag 28 juli 2004 @ 10:46 |
De naam wordt toch Nintendo DS. Nintendo heeft het bevestigd (bron) en hieronder 2 pics van het definitieve ontwerp ![]() ![]() ![]() | |
BMH | woensdag 28 juli 2004 @ 10:47 |
Geweldig design! Velen malen beter als de E3 versie WOW!! | |
RaymanNL | woensdag 28 juli 2004 @ 10:49 |
quote: ![]() ![]() | |
G-Mart | woensdag 28 juli 2004 @ 10:49 |
Ik hoop in godsnaam dat het pennetje er standaard in kwijt kan .. En die powerknop had van mij wel op de zijkant mogen zitten, vind hem maar wat gevaarlijk boven de richtingstoets zitten, wil ook niet eens zien hoe mijn broertje op dat ding zou spelen :-p. | |
Vision | woensdag 28 juli 2004 @ 10:52 |
als dat pennetje niet standaard in dat ding past (wat me vrij onwaarschijnlijk lijkt) dan ben ik dat ding iig binnen de week kwijt ![]() | |
RaymanNL | woensdag 28 juli 2004 @ 10:54 |
http://www.nintendo-europ(...)ef-81b0-deb29f2fd3f5 NL versie van het nieuws ![]() | |
taart | woensdag 28 juli 2004 @ 10:57 |
quote:bron ![]() | |
BMH | woensdag 28 juli 2004 @ 11:04 |
quote:Die power knop is volgens mij voor de backlit. | |
RaymanNL | woensdag 28 juli 2004 @ 11:20 |
quote:MooI! ![]() | |
Khadgar | woensdag 28 juli 2004 @ 11:38 |
Het officiele persbericht:quote: | |
Hellrazor | woensdag 28 juli 2004 @ 11:52 |
![]() ![]() ![]() | |
BMH | woensdag 28 juli 2004 @ 11:58 |
quote:toutch screen is analoog genoeg ![]() | |
Hellrazor | woensdag 28 juli 2004 @ 12:02 |
quote:maar om daar nou mario 64x4 mee te gaan spelen ![]() | |
HomerJ | woensdag 28 juli 2004 @ 12:50 |
Ik vind de oude design mooier ![]() * HomerJ wacht op boze menigte met hooivorken en fakkels | |
RaymanNL | woensdag 28 juli 2004 @ 12:52 |
quote:[me=RaymanNL Pakt fakkel en gooit die op HomerJ | |
RaymanNL | woensdag 28 juli 2004 @ 12:53 |
quote:WTF doe ik nu verkeerd! ![]() | |
Gamedemon | woensdag 28 juli 2004 @ 12:53 |
![]() grappen maker...Boven C&C : Renegade en onder C&C : Red alert 2 ![]() | |
HomerJ | woensdag 28 juli 2004 @ 12:59 |
Zou wel uber cool zijn ![]() DUs ook een soort Stronghold en Castle strike. ![]() | |
CloudStrife | woensdag 28 juli 2004 @ 13:03 |
Ik mis een analoog stickje ![]() | |
speknek | woensdag 28 juli 2004 @ 13:07 |
Kijk, dat begint al ergens op te lijken! Lijkt nu wel weer sprekend op die Game and Watch dingen, maar retro is in eh? | |
RaymanNL | woensdag 28 juli 2004 @ 13:10 |
quote:ik vind hem nu ook heel mooi, eerst was sie vet lelijk als sie dicht was, nu niet meer ![]() | |
RaymanNL | woensdag 28 juli 2004 @ 13:11 |
Maar ze moeten nu eigenlijk een keer een vollidge 3D versie maken, dat je alles kan zien van het apparaat, de achterkant enzow en de onderkant ![]() | |
NFSUndergroundII | woensdag 28 juli 2004 @ 13:24 |
Meer info:quote:Bron: [i]Gamer.nl | |
Notoriouz | woensdag 28 juli 2004 @ 14:13 |
De nieuwe ziet er echt veel vetter uit. De oude speelde al goed, dus deze zal alleen maar beter in de hand liggen. Qua uiterlijk is ie in ieder geval ver vooruit gegaan. de oude was te rond, deze heeft meer een GBA SP look. Ook een opbergplek voor de stylus, die kon ik geen vinden toen ik er mee speelde. | |
Lexie | woensdag 28 juli 2004 @ 14:22 |
quote:Zoals je vaak bij mobiele telefoons ziet ![]() | |
gamecube_master | woensdag 28 juli 2004 @ 14:28 |
quote:idd, gewoon op de nintendo site, en dan als je bijv hem aan doet dat hij dan ook echt aan gaat ![]() Zonder spel dan | |
Notorious_Roy | woensdag 28 juli 2004 @ 14:43 |
Ik vond eerste het oude design mooier, maar langzaam wordt dit ook wel ok... Ik moet bekennen dat ik de GBA SP de eerste dag ook lelijk vond he ![]() | |
BMH | woensdag 28 juli 2004 @ 15:07 |
Wat een gezeik over de missende analoge stick over al ![]() * + pad heeft 8 richtingen * Analoge stick van de gamecube ook. Het enige wat anders is is de stick & de analoge druk meter (dus klein beetje indrukken is langzaam lopen en helemaal indrukken is rennen). | |
E_Motion | woensdag 28 juli 2004 @ 15:51 |
quote:Jij spoort niet. ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 28 juli 2004 @ 16:10 |
quote:Chrono Trigger ![]() ![]() | |
lizardtattoo | woensdag 28 juli 2004 @ 16:20 |
http://www.gamekult.com/tout/actus/articles/A0000035456.html Atlus heeft in ontwikkeling: Shin Megami Tensei DS Choro Q DS Snobo Kids DS Jinsei Game DS Caduceus | |
BMH | woensdag 28 juli 2004 @ 16:39 |
quote:square is back back back ![]() | |
kipknots | woensdag 28 juli 2004 @ 18:25 |
quote:Nou hoop ik wel dat als ze een oude final fantasy pakken ze de vertaling overnieuw doen, want dat is echt verschrikkelijk ![]() | |
chibibo | woensdag 28 juli 2004 @ 18:56 |
quote:Een analoge stick heeft er meer dan 8. ![]() | |
chibibo | woensdag 28 juli 2004 @ 18:57 |
quote:You spoony bard! | |
parterrepact | woensdag 28 juli 2004 @ 19:19 |
ik begin vast met sparen! Wat moest zo'n apparaat ookalweer gaan kosten? Donders wat mooi! | |
Roi | woensdag 28 juli 2004 @ 19:21 |
quote:Des te meer des te beter ! Goed nieuws; En een prachtig design de officiele DS ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 28 juli 2004 @ 19:23 |
Ik zal de OP eens aanpassen dit weekend ![]() | |
RaymanNL | woensdag 28 juli 2004 @ 19:24 |
quote:De DS is erg mooi nu! Zelfs mooi als sie dicht zit! | |
gamecube_master | woensdag 28 juli 2004 @ 19:26 |
quote:Nintendo heeft gezegd niet veel duurder dan de GBA SP, dus reken maar iets op 150 euro | |
RaymanNL | woensdag 28 juli 2004 @ 19:29 |
quote:Jij rekende toch op ¤170? | |
Notorious_Roy | woensdag 28 juli 2004 @ 19:31 |
Ik reken zelfs op 200. Dan valt het tenminste niet tegen ![]() | |
gamecube_master | woensdag 28 juli 2004 @ 19:33 |
quote:nee, dat was eerst. Voordat nintendo dat had gezegd ![]() | |
gamecube_master | woensdag 28 juli 2004 @ 19:37 |
quote:idd, dat had ik eerst, daarna ben ik naar 170/180 euro gegaan en nadat dat persbericht waar een gast van nintendo zei dat het niet veel meer dan de SP gaat kosten ong 140/150 euro | |
BMH | donderdag 29 juli 2004 @ 09:18 |
![]() Beter! | |
Notorious_Roy | donderdag 29 juli 2004 @ 09:20 |
Whehehe, dies cool ![]() | |
_Supreme | donderdag 29 juli 2004 @ 11:16 |
ik hoop dat er weer net zoveel versies van komen dan van de DS. zoveel leuke verschilende kleurne! | |
Young_David | donderdag 29 juli 2004 @ 11:41 |
Ik vind die zilverkleurige wel stoer genoeg eigenlijk ... heeft ook een beetje een Game & Watch Retro look | |
Notoriouz | donderdag 29 juli 2004 @ 11:48 |
Nintendo heeft op de E3 goed geluisterd. Iedereen zei tegen de mensen dat ze het design net niet perfect vonden. Ook was op die DS nergens een opbergvakje voor de stylus te vinden. daaruit kon je min of meer uit concluderen dat het geen final design was. Ik ben blij dat Nintendo geluisterd heeft. Nu nog Pictochat inbouwen in de DS, dat was zo onwijs leuk om te doen ![]() | |
RaymanNL | donderdag 29 juli 2004 @ 12:41 |
quote:Dat doen ze denk ik wel! | |
RaymanNL | donderdag 29 juli 2004 @ 12:45 |
quote:Die is echt wel gaaf! Zelf gemacht? | |
Erwtensoep | donderdag 29 juli 2004 @ 21:32 |
Hehe Duckhunt DS kostelijk! Overige design vond ik iets beter maar goed ik koop hem toch | |
rockstah | donderdag 29 juli 2004 @ 21:46 |
quote:gamecube heeft er 16 volgens mij. | |
_Supreme | donderdag 29 juli 2004 @ 22:43 |
quote:16? dat kan toch niet? het zijn er toch 360? 360° stick | |
rockstah | donderdag 29 juli 2004 @ 22:48 |
quote:volgens mij niet, er zitten allemaal hoekjes in. | |
G-Mart | vrijdag 30 juli 2004 @ 00:08 |
![]() ![]() Kijk, ik heb de onderkant van een nintendo DS hier liggen! En hij is zelfs touch screen, de persoon die kan raden welke handheld dit is krijgt een koekje van me ![]() | |
chibibo | vrijdag 30 juli 2004 @ 01:05 |
quote:Ja, maar de joystick zelf is vrijelijk beweegbaar. ![]() | |
rockstah | vrijdag 30 juli 2004 @ 01:55 |
quote:word het dan niet heel moeilijk om recht naar boven of beneden te sturen? | |
_Supreme | vrijdag 30 juli 2004 @ 12:59 |
quote:je kan de stick in alle posities bewegen die je wil, maar als je recht naar voren wil, geven de hoekjes zit ik het plastic van de controller zelf zitten goede hulp | |
Erwtensoep | vrijdag 30 juli 2004 @ 13:52 |
quote:Je laptop?? | |
G-Mart | vrijdag 30 juli 2004 @ 15:52 |
Nee, het is de game.com van tiger electronics (ook bekend van Furby, dat harige pratende mormel :-p). Verder een niet-zo-goede-handheld maar wel touch-screen en qua vormgeving heeft hij wel verdacht veel weg van de Nintendo DS.quote:Goh, klinkt bekend? Even de game.com 'dubbel gemaakt' en naast de DS gezet, check de overeenkomsten: ![]() | |
BMH | vrijdag 30 juli 2004 @ 16:27 |
quote:Tjah, alle hand-helds lijken op elkaar op een of ander aspect. Er zitten spraak samples in, maar geen microphone. | |
BMH | vrijdag 30 juli 2004 @ 17:20 |
Een poll op gamefaqs.com:![]() Had ik eerlijk gezegt niet verwacht. | |
Thomper | vrijdag 30 juli 2004 @ 18:02 |
Mensen die op GameFaqs komen zijn iets meer hardcore dan de gewone kopers die ze uiteindelijk kopen. Wil dus niks zeggen verder, want uiteindelijk draait het toch om de mensen die 'de GameBoy met twee schermen' kopen/ |