quote:NDS: Nintendo Destroying Sony
Oftewel: innovatieve en leuke gameplay gaat voor graphics upgrades.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:43 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik vind Sony zo van "Kijk eens hoe vet!!"
Ik vind Nintendo zo van "Kijk eens wat je ermee kan!"
(Cubezone)quote:Over die games heb ik ook een hele sterke mening. De ware kracht van Nintendo DS valt niet op te maken uit titels als Super Mario 64 x 4, Animal Crossing of Metroid Prime Hunters, maar uit Balloon Trip en Pac-Pix. Dat soort concepten moet uitgewerkt worden tot een flink stel volwaardige games. Pas dan zal blijken waarom gamen met een stylus leuk is en waarom het ook een goed alternatief vormt voor ‘traditioneel’ handheld gamen
Idd. Ik heb al een ipod, dvd speler, Gameboy en home consoles. Waarom zou ik een PSP willen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bash Sony nietIk vond alleen die NDS "vertaling" op Cubezone wel grappig
Overigens vind ik wel dat Sony teveel met de PSP wil... Dat gaat niet werken denk ik
Geheel nieuwe. Check de Op.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:33 schreef Hyppo het volgende:
Ben nu niet zo op de hoogte van die Nintendo DS maar gebruikt die dezelfde CPU ect van de Gameboy Advance of is het een geheel nieuwe handheld?
Scherm van mijn SP wordt ook vies, en die heeft geen touchscreen, dus zo gek is dat nietquote:Metroid Prime: Hunters zal een besturingschema bevatten die geen gebruik maakt van de Touch Screen. Dat heeft Miyamoto in een interview met het blad Nintendo Official Magazine laten weten. Daarnaast zegt hij dat de Touch Screen vies kan worden van het spelen op de Nintendo DS maar dat een katoenen doek de oplossing is.
de enige reden is vette 3d games op een handheld, lijkt me. Ik hoef niet eens mp3's en dvd's, alleen maar goeie games. En daar ga ik de psp voor aanschaffen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Ik heb al een ipod, dvd speler, Gameboy en home consoles. Waarom zou ik een PSP willen?
Mja dat is ook het eerste waar mensen opkomen bij gebruik van een extra scherm. Er zullen nog wel veel meer dingen mee gedaan worden (denk aan inventory en spells bij rpg's, bouwmenu bij rts.. zulke simpele dingen maken zulke spellen stukken speelbaarder op een handheld).quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
ziet er allemaal heel leuk uit, ze moeten dat schermpje alleen wel voor wat meer gebruiken dan een map want anders slaat het nergens op vind ik.
weet jij iets beters dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
ziet er allemaal heel leuk uit, ze moeten dat schermpje alleen wel voor wat meer gebruiken dan een map want anders slaat het nergens op vind ik.
nee, daarom zou ik ook geen handheld met 2 schermpjes maken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
weet jij iets beters dan?
tuurlijk wel. daar zijn tonnen met leuke games voor te verzinnen. maar als je even puur naar metroid prime: hunters kijkt lijkt me dat toch wel ideaal vooral in multiplayer.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, daarom zou ik ook geen handheld met 2 schermpjes maken.
ja tuurlijk, er kunnen veel leuke dingen mee gedaan worden. maar wat ik nu zie, die maps dus, dat vindt ik maar een beetje gaar eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:49 schreef rockstah het volgende:
[..]
tuurlijk wel. daar zijn tonnen met leuke games voor te verzinnen. maar als je even puur naar metroid prime: hunters kijkt lijkt me dat toch wel ideaal vooral in multiplayer.
...en mario kart en super marioquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geef Ninty nou de tijd om toffe dingen te makenEn dat 2e scherm is eht niet alleen voor maps, je moet verder kijken dan het Metroid filmpje
Die Super Mario (64x4) was een techdemo, en Mario Kart inderdaad ook, maar die kan later ook gebruikt worden als achteruitkijkspiegel (vergelijkbaar met de SNES versie)quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
...en mario kart en super mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |