Is dit de vrouw die vorig jaar tijdens een interview de vraag 'hoe wordt je zo oud' beantwoordde met 'gewoon door blijven ademen'?quote:Een Nederlandse vrouw mag zich voortaan de oudste persoon op aarde noemen.
114
De Puertoricaanse Ramona Iglesias-Jordan (114) overleed dit weekend, waardoor nu de Nederlandse Hendrikje van Andel-Schipper de oudste mens ter wereld is.
Juni
De Hoogeveense hoopt op 29 juni haar 114e verjaardag te vieren. Iglesias- Jordan werd op 31 augustus 1889 geboren. Ze stond pas sinds april in de boeken als 's werelds oudste.
Goed
Het is voor het eerst in ruim 40 jaar dat een Nederlander zich de oudste op aarde mag noemen. De Hoogeveense maakt het ondanks haar hoge leeftijd goed.
Oh help. Een bejaarde komiek. Geef haar een eigen Real Life Soap.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:49 schreef static het volgende:
Is dit de vrouw die vorig jaar tijdens een interview de vraag 'hoe wordt je zo oud' beantwoordde met 'gewoon door blijven ademen'?
Welnee, ze had het nog best naar haar zin.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:54 schreef gelly het volgende:
Ze hoort bijna niks, ziet geen hol en zit de hele dag in haar kamertje te wachten tot ze dood gaat. Wat een lol. Hé, maar je bent wel 114.
Advies van een 113 jarige.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:54 schreef gelly het volgende:
Ze hoort bijna niks, ziet geen hol en zit de hele dag in haar kamertje te wachten tot ze dood gaat. Wat een lol. Hé, maar je bent wel 114.
Ze stond deze week in diezelfde Telegraaf en daar vertelde ze heel wat anders. Ze wil 114 worden en dan mag ze wat haar betreft wel dood.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:57 schreef static het volgende:
[..]
Advies van een 113 jarige.
Dezelfde dus. Is echt geen kasplantje.
idd.. jij dus ookquote:Op maandag 31 mei 2004 15:58 schreef gelly het volgende:
Oh ja, en ze las haar hele leven al de Telegraaf. Met niet nadenken word je dus oud.
Niet gezien, las het net op die nieuws-banner op RTL5 en heb het daarna van rtlnieuws.nl gequote.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze stond deze week in diezelfde Telegraaf en daar vertelde ze heel wat anders. Ze wil 114 worden en dan mag ze wat haar betreft wel dood.
Alleen de stripsquote:Op maandag 31 mei 2004 16:02 schreef static het volgende:
[..]
Niet gezien, las het net op die nieuws-banner op RTL5 en heb het daarna van rtlnieuws.nl gequote.
Maar jij leest dus de Telegraaf?
jajaquote:Op maandag 31 mei 2004 16:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Alleen de strips
Afgezien van Dilbert is de Telegraaf zelfs op het gebied van strips gewoon een waardeloze kutkrant.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:03 schreef gelly het volgende:
Alleen de strips
Ik verwachtte een dergelijk topic eigenlijk niet in LIF. Wel gezocht dus, maar niet in LIF.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef Arcee het volgende:
Of je kijkt even of er wellicht al een topic over is, static.
Nederlandse Hendrikje van Andel nu oudste mens ter wereld
Wel gezocht, zegt-ie.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:18 schreef static het volgende:
Ik verwachtte een dergelijk topic eigenlijk niet in LIF. Wel gezocht dus, maar niet in LIF.
Juist wel.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:15 schreef dwerg het volgende:
Waarom In LIF, Arcee?
Omdat het geen nieuwswaarde heeft?
Ik zet het tegenwoordig maar ergens neer, er van uitgaande dat een modje het desgewenst in het juiste forum ploft.quote:Of omdat in GC al je topics op slot gaan?
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel gezocht, zegt-ie.
Wel 'es van Replique Lite Search gehoord?
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:18 schreef static het volgende:
[..]
Wel gezocht dus, maar niet in LIF.
Je hebt alle forums aangevinkt om in te zoeken, behalve LIF?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef static het volgende:
Je snapt bijna niets, hebt een bord voor je kop en zit de hele dag in je kamertje te fokken tot.. ja tot wat eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:54 schreef gelly het volgende:
Er was ook eens een afrikaans dorp dat beweerde de langste man op de wereld te hebben....quote:Op maandag 31 mei 2004 15:54 schreef Gianluca het volgende:
ik dacht dat die afrikaanse van 150 de oudste was.......maar zij heeft geen geboorte certificaat (afrika he) dus is zij niet ''geldig''
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Je snapt bijna niets, hebt een bord voor je kop en zit de hele dag in je kamertje te fokken tot.. ja tot wat eigenlijk?
Wat een lol. Hé , maar je bent wel moderator.
Jij bent het betreffende ouwe wijf van bijna 114 aan je reactie te zienquote:Op maandag 31 mei 2004 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Je snapt bijna niets, hebt een bord voor je kop en zit de hele dag in je kamertje te fokken tot.. ja tot wat eigenlijk?
Wat een lol. Hé , maar je bent wel moderator.
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij bent het betreffende ouwe wijf van bijna 114 aan je reactie te zien
Ik snapte je persoonlijk aanval niet helemaal, maar misschien ligt dat aan mij.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:47 schreef milagro het volgende:
[..]nananananana
't is zooooooooo makkelijk, hè..heerlijk
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snapte je persoonlijk aanval niet helemaal, maar misschien ligt dat aan mij.
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Je snapt bijna niets, etc etc etc.
Kun je die aanvallen niet gewoon achterwege laten ? Wel zo prettig.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:52 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
static?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:43 schreef Arcee het volgende:
Je hebt alle forums aangevinkt om in te zoeken, behalve LIF?
Welk gedeelte van:quote:Op maandag 31 mei 2004 17:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
static?
Is je ontgaan? Heb in NWS en GC gezocht.quote:Ik verwachtte een dergelijk topic eigenlijk niet in LIF
Welke stukje van deze vraag:quote:Op maandag 31 mei 2004 17:11 schreef static het volgende:
Welk gedeelte van:
Is je ontgaan? Heb in NWS en GC gezocht.
snapte jij niet?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2004 15:58 schreef gelly het volgende:
Oh ja, en ze las haar hele leven al de Telegraaf. Met niet nadenken word je dus oud.
Wat zit je te zeuren zeg.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, en als je daar alleen in NWS en GC hebt gezocht: hoeveel topics met Andel in de topictitel verwachtte je? Kortom: als je gewoon over alle forums had gezocht, had je 't topic onmiddellijk gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |