ik wil deze game voor mn xboxquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:04 schreef Rahl het volgende:
* kepler meldt
Ik wil een xbox voor deze game
alleen maar omdat die Duitsers en Fransen geen engels verstaanquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:13 schreef Chocobo het volgende:
Fable is Europees 1 maand uitgesteld....Oktober dus nu...... ach,.... we wachten nu toch al 3 jaar
Niet gissen nu hequote:Op donderdag 3 juni 2004 09:00 schreef kepler het volgende:
[..]
waarschijnlijk word het hoofd choppen er ook uitgehaald
net als met Ninja Gaiden
ja die heb ik wel gezien, maar waarom werd het bij Ninja Gaiden wel gedaan? Alleen om een 16+ rating te krijgen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet gissen nu heZo ontstaan geruchten ........
Waar heb je dit gelezen dan ? Heb ook nog nergens een headchop move gezien trouwens in het spel !
![]()
Ja klopt, maar volgens mij is dat spel niet uitgegeven door M$ en dat wordt met Fable wel gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:19 schreef kepler het volgende:
[..]
ja die heb ik wel gezien, maar waarom werd het bij Ninja Gaiden wel gedaan? Alleen om een 16+ rating te krijgen?
Ik ga ff zoeken!
nee, daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik mis het niet in dat spelquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens mij is dat spel niet uitgegeven door M$ en dat wordt met Fable wel gedaanDenk niet dat ze ALS het er in zit kunnen maken..........
Maar uiteindelijk heeft het NG ook niet beinvloed op coolheid
Welke trailer.... er zijn wel 10 trailers en gameplay moviesquote:Op zondag 20 juni 2004 21:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik was er eerst niet zo van onder de indruk maar sinds ik de trailer heb gezien weet ik dat ik dit spel moet halen.
link naar het filmpje doet het nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Fable special over de evil side
http://xbox.ign.com/articles/527/527974p1.html
Movie: http://xfersf01.fileplane(...)w.wmv?position=front
[afbeelding]
[afbeelding]
dat lijkt me echt coolquote:That's right, if some guy wants to chat you up, gut the bastard and take his cash. Yes, this will have an affect on the overall game, because once someone is dead, well, they won't be coming back again and they may just have had some inside info you needed
Dat staat in de movie ! Kan hem wel even MSN-en als je wiltquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:00 schreef kepler het volgende:
[..]
dat lijkt me echt cool
ga je een belangrijke missie doen, blijkt dat je net de belangrijke persoon hebt gekilled toen je het spel uitprobeerde![]()
September ergensquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:05 schreef Rahl het volgende:
wat is de release nou?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat staat in de movie ! Kan hem wel even MSN-en als je wilt
fout, 24 oktoberquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
September ergens
De evil movie is beter.... maar idd,... die wereld leeft echt !quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:01 schreef kepler het volgende:ik zag sneeuw in de good-movie
nu de evil-movie downloaden
De amerikanen krijgen hem idd in september, wij krijgen hem een maandje later in oktober.quote:Op zondag 18 juli 2004 13:18 schreef Rahl het volgende:
op play.com staat ie voor 2 november
ergens anders las ik dat het 13 september zou worden
*in de war is
duidelijkquote:Op zondag 18 juli 2004 15:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De amerikanen krijgen hem idd in september, wij krijgen hem een maandje later in oktober.
en nu niet meer in de war zijn.
zekers, het beeldscherm hier is een beetje erg donker. Dadelijk thuis ff kijkenquote:Op zondag 18 juli 2004 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De evil movie is beter.... maar idd,... die wereld leeft echt !![]()
Ik haat cam filmpjes maar het ziet er cool uitquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:20 schreef kepler het volgende:
kheb een nieuwe video gevonden (althans voor mij nieuw dan)
http://www.insidegameronline.com/xbox.php?view=videos&id=26#
kies game-play video 2004 (23,7 mb geloof ik)
iedereen die dit ziet gaat gillen
je ziet het battle-systeem een beetje, hoop omgevingen, het menu-systeem, en een mini-game
beetje vaag af en toe, maar veel belovend !!!!
ja ok, maar dit filmpje laat echt veel coole dingen zienquote:Op maandag 9 augustus 2004 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik haat cam filmpjes maar het ziet er cool uit
Het gaat nu wel erg hard Gijsquote:Op maandag 9 augustus 2004 09:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ja ok, maar dit filmpje laat echt veel coole dingen zien
nog maar 2 maandjes
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het gaat nu wel erg hard Gijs
quote:One of the defining characteristics of the game is that the depth is there if you're looking for it, but you're not going to be forced to deal with it...
quote:There is no slowdown evident in the near-final release candidate we played, and despite the massive scale of the world, there's no popup either.
rustig maarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:46 schreef SailingAce het volgende:
Kom nou maar es met dat stinkspel ja!
Nu KAN het niet meer fout gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een preview van Fable:
Bungie, I love you guys, but you may not want to clear a space on your shelf for Game of the Year just yet. Fable, Microsoft's long delayed RPG, is just a few weeks from going gold and it is awesome. Forget about losing multiplayer, forget about any gripes of what "was supposed to be in there," what you will get with Fable will blow your rock off. I say this with confidence, having spent a couple of hours playing through Fable as the most ornery bastard that ever stepped foot in an RPG. It's GTA meets medieval RPG -- it's big, it's free roaming, and it's a riot. While I still have some concerns over certain areas of Fable and I can't say that it will definitely be "the greatest RPG of all time" as Peter Molyneux claims, it could in fact end up as such. Yeah, it's one of those rare long-awaited games that looks like it will live up to the hype.
http://xbox.ign.com/articles/537/537930p1.html
Nee Gijs,.... je moet gewoon jezelf zijn. Dat is het coole aan Fable. Je speelt jezelf in een RPG wereld..... die laatste movies (waar ik zeer onder de indruk van ben) laten extreem veel hierover zien. Prachtig......... movies zien er over het algemeen veeeeeeel beter uit dan screensquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Nu zit ik net als in KOTOR wel met het dilemma of ik Good of Evil ga.
Gijs, in KOTOR was ik juist walgelijk goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Trouwens,.... als jij jezelf bent wordt je toch evil
Of andere mannen bitchslappenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, in KOTOR was ik juist walgelijk goed.
Maar ik ga nu denk ik toch voor het slechte pad. Scheten in iemands gezicht laten klinkt te goed om niet te doen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Evil and benevolent opportunities abound at every corner. Take, for example, the wasp head trophy I've won. Right after claiming my prize, I spot three old men sitting on a bench, looking at me in wonder. I display the trophy proudly and they give me props and boost my renown. Then I beat them to death with the trophy. Yes, you can be the most brutal tyrant to ever grace the world of Albion while still being its champion. I kicked the piss out of just about everyone I saw, because I wanted to see the lengths of brutality. You can go all the way with your sadism.![]()
![]()
Geweldigquote:When you get a place, it's gonna be pretty bare. But you can spend cash anytime you drop by and continually upgrade your place from shack to mansion. Then you can sell off your property for big bucks. While some may end this venture right there, a smart person would then turn around and kill the new owner and repurchase the property for cheap. That sound you hear is you peeing your pants.
kan het nog beter worden?quote:The handy-dandy frying pan not only cooks eggs, but can be upgraded through constant use to become the Ultimate Weapon. Yes, a frying pan can, in fact, become the greatest weapon in all the land. This was something Molyneux spoke of long ago and I'd thought was no longer in the game, but it has been confirmed that this beautiful weapon of doom is in the game and can be wielded to win the game and save all of Albion. Holy snap, crackle and pop!
en het spel houdt bij hoe ver je de verste schoptequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:33 schreef SailingAce het volgende:
Kippen schoppen
Ja ik ben dol op statistics ! Net als in GTA ! Heerlijk is dat.... het hele spel wordt Godquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
en het spel houdt bij hoe ver je de verste schopte![]()
ik ga proberen heel groot en breed en sterk te wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:23 schreef Chocobo het volgende:
Ook de Gamespot preview is![]()
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/preview_6104655.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ingezoomd screenshot denk ik. Bij de movies die ik er van gezien heb zag ik die amper en stoorde het niet. Volgens mij kan je ze in het opties menu ook verwijderen !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:36 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Toch vind ik die gui hinderlijk veel in het midden van het scherm staan, ik geloof dat hij wel wegfade als je bezig bent, maar dan nog.
Het mag wel wat meer de hoeken in van mij
Neeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef kepler het volgende:
Fable op de PU Gameplay awards
daar ga ik dus heen![]()
Waarom ga jij er heen en ik nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef kepler het volgende:
Fable op de PU Gameplay awards
daar ga ik dus heen![]()
tis voor iedereen toegankelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Waarom ga jij er heen en ik niet
Waar, hoe en wat dan ???????quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
tis voor iedereen toegankelijk
je kan gewoon bij ticketcenter kaartjes kopen voor 12,50 geloof ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:41 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Waar, hoe en wat dan ???????
Je bent schaars met je info.. geef es een url over het gebeuren danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:03 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan gewoon bij ticketcenter kaartjes kopen voor 12,50 geloof ik
http://gameplay.powerweb.nl/quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je bent schaars met je info.. geef es een url over het gebeuren dan
vlgs de preview die ik gisteren las wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:00 schreef kepler het volgende:
heh last
je kan geen kinderen krijgen in Fable, nu was dit niet de belangrijkste optie. Maar wel een leuke
lees nog maar een keertjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
vlgs de preview die ik gisteren las wel hoor
Godverdommequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
lees nog maar een keertje
ze hebben het ge-edit, Microsoft heeft de review gelezen en gevraagd dat te veranderen...
Maar je kan wel neukenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
lees nog maar een keertje
ze hebben het ge-edit, Microsoft heeft de review gelezen en gevraagd dat te veranderen...
Zelfs met mannen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Maar je kan wel neuken![]()
Dat zit je echt hoog he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zelfs met mannen.
Vind het wel grappig en gewaagd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:56 schreef SailingAce het volgende:
Dat zit je echt hoog he?
Ik las het inmiddels al een keer of 7 van jequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vind het wel grappig en gewaagd.![]()
volgens mij gebruikt hij Fable om het uit te proberen, en als dat bevalt gaat tie gewoon naar Surfer toequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik las het inmiddels al een keer of 7 van je
Ik geef het gewoon toe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:02 schreef SailingAce het volgende:
Ik las het inmiddels al een keer of 7 van je
Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geef het gewoon toe.Benieuwd hoeveel mensen de verleiding kunnen weerstaan en het toch doen, alleen om de animatie te zien.
ik ga gewoon alleen maar om met vrouwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..
of misschien zoek ik die Gijs snachts wel op zijn huis.. kill ik hem, koop ik zijn huis..
Of ik neem die Gijs mee naar het bos, hak zn kop er af.. en schop die in de afgrond.
Maar neuken doe ik niet met m
Ik ben zeker van mijn mannelijkheid en hetero-zijn. Ik ga hem gewoon (virtueel) neuken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:03 schreef kepler het volgende:
ik ga gewoon alleen maar om met vrouwen![]()
8 oktoberquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:05 schreef HomerJ het volgende:
Wanneer is de release nou? IK volg & lees Fable nauwlijks, als hij zo gehyped word kan hij alleen maar tegenvallen. IK haal hem wel, en ik heb er geen verwachtingen van
hoezo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:47 schreef pkwarts het volgende:
ik vind het eigenlijk wel beter dat je geen kinderen kan krijgen
dat is pas ziek... i love itquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:56 schreef rockstah het volgende:
dat zou dus weer te ver gaan.
stel je voor al die vieze oude ventjes die hun eigen kinderen gaan neuken
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoezo?
toppunt van evil toch, eerst een zwik kindertjes verwekken, ze dan vermoorden en onthoofden en de hoofden tegen de moeder aanschoppen![]()
child killing is er toch al zeker een jaar of 2 uit....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoezo?
toppunt van evil toch, eerst een zwik kindertjes verwekken, ze dan vermoorden en onthoofden en de hoofden tegen de moeder aanschoppen![]()
jammerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
child killing is er toch al zeker een jaar of 2 uit....
niet met elk lijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?
Die mogelijkheden ook in dat spel.. ik weet niet waar grenzen zijn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
jammer
in die greatest preview ever op IGN hadden ze het er nog wel over
Ik denk dat lijken gewoon verdwijnen als je ze gekilled hebt, al krijg je bij sommige eindbazen wel trofeeën die je kunt gebruiken om indruk op mensen te maken (of om ze ermee dood te meppen).quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als je iemand hebt gekilled.. kun je dan met het lijk een dorp binnen komen wandelen, de kroeg inlopen en droog een praatje gaan maken met iemand of wa?
Die mogelijkheden ook in dat spel.. ik weet niet waar grenzen zijn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:11 schreef kepler het volgende:
[..]
het kan echt niet, er was zelfs nog een hele rel over geweest...
verkeerd begrepenquote:In fact, if you want, you can be a total and utter bastard from the get go. Fable goes far beyond the realm of Knights of the Old Republic when it comes to running towards the Dark Side. Instead of having a dialogue tree with "good" and "evil" choices, you simply play how you want. You want to beat up little girls in your first town? I did that. They cried and cried and eventually I was scolded. Being a young'un kept me from being kicked out of town, but you can abuse people, steal stuff from their homes, break their property, bitch-slap guards, even kill innocents, all in the name of mayhem. Of course, you can also be good -- The choice is yours from start to finish.
ze verdwijnen niet volgens mij, althans niet gelijk. In de filmpjes bleven ze gewoon liggen. Wat ik ooit begrepen heb is dat de guards de lijken weghalen, en als de guards er niet bij kunnen dat het dan langzaam verdwijnt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat lijken gewoon verdwijnen als je ze gekilled hebt, al krijg je bij sommige eindbazen wel trofeeën die je kunt gebruiken om indruk op mensen te maken (of om ze ermee dood te meppen).
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kill iedere gast die een hartje boven zn hoofd krijgt.. en daarna de guards..
of misschien zoek ik die Gijs snachts wel op zijn huis.. kill ik hem, koop ik zijn huis..
Of ik neem die Gijs mee naar het bos, hak zn kop er af.. en schop die in de afgrond.
Maar neuken doe ik niet met m
ik speel in fable, kotor, kotor 2 en jade empire alleen maar met mannen. waarom? zodat ik nog wel steeds vrouwen kan versierenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Ik wil FABLE NU!!!!!
Anyways, je kan niet met een vrouwtje spelen he? M'n vriendin was daar al behoorlijk knorrig om. Zou wel een gemiste kans zijn, Kotor heeft het wel, en volgens mij werd er meer met t vrouwtje gespeeld daar.
Tja, ik ook, maar ik had het over m'n vriendin die dit soort spelletjes ook leuk vind.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik speel in fable, kotor, kotor 2 en jade empire alleen maar met mannen. waarom? zodat ik nog wel steeds vrouwen kan versieren
In ieder geval komt er een huis vrij zodra je iemand uit het dorp killed... althans.... na een tijdjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ze verdwijnen niet volgens mij, althans niet gelijk. In de filmpjes bleven ze gewoon liggen. Wat ik ooit begrepen heb is dat de guards de lijken weghalen, en als de guards er niet bij kunnen dat het dan langzaam verdwijnt.
Ja maar er komt heel veel voor terug Gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:57 schreef SailingAce het volgende:
Ik heb last van die kinderen trouwens.
free-roaming en fablequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:12 schreef =HellFire= het volgende:
Wat mooi die Fable verhalen. Free-roaming zooi is altijd leuk. De reden waarom GTA zo goed verkocht.
donequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:46 schreef Rahl het volgende:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1130
PRE-ORDER
wat leuk, die onwetendheid van sommige mensenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
free-roaming en fable.
nee dat zeker niet. Maar met free-roaming wordt volgens mij bedoelt dat je overal kan komen in de game wereld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:20 schreef =HellFire= het volgende:
Hoezo? Is het liniear dan?
Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:05 schreef kepler het volgende:
[..]
nee dat zeker niet. Maar met free-roaming wordt volgens mij bedoelt dat je overal kan komen in de game wereld.
Alleen in Fable is dit naar alle waarschijnlijkheid niet het geval, en moet je op de paden blijven (nu worden die paden soms heel breed). Maar je kan dus niet dwars door het bos van het ene dorp naar het andere lopen.
Of misschien heb ik het fout, want hierover bestaat nog steeds een hoop onduidelijkheid...
mij maakt het niet zoveel uit. kotor was ook niet echte free-roaming, maar daar maakte het mij ook niet uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !
Ook vrijheid is om gewoon lekker van de wereld te genieten, maar uiteraard niet zoals in Zelda OOT bv. Denk aan hele stoere side-quests en GTA achtige vrijheidUiteraard kan je zo nu en dan lekker weer door met de main story line door een specifieke opdracht of quest te vervullen.
Intellectuele free-roaming?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee wat je zegt klopt. De grote vrijheid die BBB bedoeld is de optie op bijna alles te doen in dorpen en keuzes te maken. Tevens werken de 5 A.I. engines in het spel ook om alles tot leven te brengen. Ipv dat je de het spel wilt verslaan (denk aan Ninja Gaiden) werkt het spel nu met je mee. Het is de ultieme RPG waarin jij dus echt de rol speelt ! Jij !
Ook vrijheid is om gewoon lekker van de wereld te genieten, maar uiteraard niet zoals in Zelda OOT bv. Denk aan hele stoere side-quests en GTA achtige vrijheidUiteraard kan je zo nu en dan lekker weer door met de main story line door een specifieke opdracht of quest te vervullen.
jij hebt zeker ook die 40 min durende special gezienquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
linkie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook die 40 min durende special gezien
Die Dene Carter is echt van het pad.
Maar hij heeft wel gelijkHopelijk speel je ook echt een rol in het spel
http://games.kikizo.com/features/fable_vidint_feature.aspquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
linkie?
Je hebt bijna helemaal gelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:05 schreef =HellFire= het volgende:
Wat ik dus bedoelde met free-roaming is het volgende.
GTA en VC zijn gewoon zo populair omdat elk persoon niet zo zeer de singleplayer missions elke keer gaat spelen wanneer hij/zij de game opstart, maar gewoon eventjes lol wil hebben, beetje rotzooi schoppen, auto'tje stelen, mensjes plagen en kijken wat de AI daar tegen doet. Volgens mij hebben nog steeds heel veel mensen de game niet voor de volle 100 % uitgespeeld maar niemand vindt dat erg omdat ze het free-roaming gedeelte zo leuk vinden.
Volgens mij is dat ook het geval met Fable. Als je het even helemaal zat bent, ga je even rotzooi schoppen. Kindjes vermoorden, mannen bitchslappen, you name it.Alleen misschien heb je iets minder vrijheid, maar goed, in VC kon ook lang niet alles natuurlijk. Met name die A.I lijkt me gewoon hartstikke interessant, hoe ze NOU weer reageren als je de game eens opnieuw speelt, wanneer je de main quest hebt voltooid.
Dus wat er nou bedoeld werd met ontwetendheid snap ik nog steeds niet eigenlijk... volgens mij is dat persoon juist ontwetend.Want volgens mij heeft de SPELER juist ALLE keuzes die hij wilt maken... je moet alleen de consequenties willen zien.
DAt hoop ik voor ze, want zij maken het spel nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:18 schreef =HellFire= het volgende:
Ach ja, Lionhead weet wel wat ze doen denk ik he.
Peter Molyneux is de head-honcho uiteindelijk... en die is van Lionhead.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
DAt hoop ik voor ze, want zij maken het spel niet.
Big Blue Box is de devver namelijk.
En lionhead weet ook niet zo heeel goed wat ze doen, zie B&W.
Fable is helemaal niet Peter z'n idee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Peter Molyneux is de head-honcho uiteindelijk... en die is van Lionhead.. En die verzint het, BBB creeërt het.
En B&W was wel matig, maar de ideeën waren... wel leuk, toch?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:14 schreef =HellFire= het volgende:
Goh, al die jaren dan gedacht dat Peter zo'n briljant iemand was, is het maar een simpel marketing mannetje.
uit de 40 min special blijkt dat het een idee is van Peter en van de gebroeders Carter. Peter en Dene zijn lead-designer en die andere broer is lead-programmer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Fable is helemaal niet Peter z'n idee.
Peter is vooral de marketing man, en denkt mee over bepaalde concepten.
In den beginne van het forum van BigBlueBox hebben de gebroeders toen zelf aangegeven dat zij al jaren een idee hadden voor een rpg en hoe die er ongeveer uit moest zien. Dat het idee van goed en kwaad er ook in kwam is natuurlijk een logisch gevolg en komt indirect van molyneux.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:55 schreef kepler het volgende:
[..]
uit de 40 min special blijkt dat het een idee is van Peter en van de gebroeders Carter. Peter en Dene zijn lead-designer en die andere broer is lead-programmer.
En het eerste idee kwam wel van Peter begreep ik uit dat verhaal, maar hij heeft het uitgewerkt samen met BBB
Pff. Ik zou toch ook zweren dat Peter Molyneux degene was die het het bedacht, maar goed. Als jij het zonodig wil. Ik zal wel even wat lezen en dan bijdehand gaan doen. Sheesh.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:16 schreef Fliepke het volgende:
[..].
Ha-ha.
lees je nu eerst eens in over Big Blue Box, en ga dan bijdehand doen.
Tja hij was zoooo lovend over B&W, en dat maakte hij toen totaal niet waar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:07 schreef =HellFire= het volgende:
Maar goed, kep altijd nog wel vertrouwen in Peter M. Zijn games waren altijd al erg degelijk geweest. Volgens mij ben je gewoon niet zo dol meer op em vanwege B&W. Kan me voorstellen, maar je moet er niet gelijk vanuit gaan dat hij dan vanaf nu rukgames maakt.
Klopt,... zo werkt hij idd,...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tja hij was zoooo lovend over B&W, en dat maakte hij toen totaal niet waar.
En het constant blaaten over features die daarna weer werden geschrapt maakt hem bij mij niet populairder.
Zo van, multiplayer met orbs blablabla
2 maanden later, oh nee dat doen we toch niet
Je kan overal heen waar je wil, alleen houden de bergen je tegen.
Oh we hebben er toch maar hekjes ingezet.
Dat het een goede game wordt geloof ik meteen, maar laat die hype ,die je niet waar maakt, weg.
dat is echt een coole art!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:17 schreef Chocobo het volgende:
Fable ! Nog maar 1.5 maand !
[afbeelding][/img]
Boeien, ik wil spelen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:29 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is echt een coole art!!
Er was sprake van dat dit de boxart zou worden, maar het was te kwaadaardig ofzo.
vind ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Boeien, ik wil spelen!
Kinderen zitten toch nog wel in het spel, alleen childkilling niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... zo werkt hij idd,...Hij motiveerd zijn team zo wel, echter is de hype en belofte vaak voor de klanten (wij) minder leuk, maar ach,... bomen die groeien zijn er bv uitgehaald.... dat boeit mij echt niet. Tevens geen kids in het spel.... alsof ik daar echt uren mee bezig zou zijn. Heb hier thuis al een kleine duivel rondkruipen
Maar dan hebben ze het wel al gekocht dus heeft het gehype wel geholpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kinderen zitten toch nog wel in het spel, alleen childkilling niet.
Maar goed, het probleem is niet dat ik verkeerd geinformeerd wordt, maar dat er duizenden mensen zijn die wel eens wat over Fable hebben gelezen, dat onthouden vanwege die revolutionaire features.
En dan komt die titel uit, komen ze in de winkel, kopen het, en zijn dan na tien minuten teleurgesteld omdat het toch wel een andere game is dan ze verwacht hadden.
Ja nog maar 1.5 maand Gijs.... tot die tijd open ik af en toe een screen of movie. Ik verwacht binnenkort ook wel een nieuwe trailer trouwensquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:51 schreef kepler het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk ook wel
boeie al die filmpjes en screens, geef mij gewoon die fucking game
Whahahahahaha,... echt fantastisch !!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:41 schreef kepler het volgende:
een geniaal filmpje
laat de AI in werking zien.
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/media.html
het is official movie number 4
het ziet er grafisch ook echt super mooi uitVooral dat stukje dat tie een kerk ofzo binnenloopt, de reflectie van dat zwaard
en je kan ook echt dronken worden en gaan kotsen![]()
![]()
maar dit filmpje moet je echt zien. De detail van de main-character![]()
Nee, ik kijk niet meer.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:41 schreef kepler het volgende:
een geniaal filmpje
laat de AI in werking zien.
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/media.html
het is official movie number 4
het ziet er grafisch ook echt super mooi uitVooral dat stukje dat tie een kerk ofzo binnenloopt, de reflectie van dat zwaard
en je kan ook echt dronken worden en gaan kotsen![]()
![]()
maar dit filmpje moet je echt zien. De detail van de main-character![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:27 schreef SailingAce het volgende:
Nee, ik kijk niet meer.
sorryquote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet meer.
Ik ook niet Gijsquote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:14 schreef kepler het volgende:
[..]
sorry![]()
ik kon het toch weer niet laten
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij is te preorderen!
Niemand verteld mij hier ook iets!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]al 2 weken ,.........
whehe, ik koop hem wel in de winkelquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niemand verteld mij hier ook iets!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:46 schreef Rahl het volgende:
PRE-ORDER
vlgs dimensionplus.nl wel.. niet dat ik daar echt op sta te springen .. als ie er bij zit is het cool.. zo niet dan niet, als ik het spel zelf maar hebquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:14 schreef Wunsel het volgende:
En wij krijgen er zeker weer geen bonusdisk bij
Heb hem maar gepreorded bij Dimension.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]
vlgs dimensionplus.nl wel.. niet dat ik daar echt op sta te springen .. als ie er bij zit is het cool.. zo niet dan niet, als ik het spel zelf maar heb
Gijs.. we hebben het over Fable he.. vergis je je niet?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb hem maar gepreorded bij Dimension.
Bonus disc.![]()
wat staat er op die bonusdisk dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb hem maar gepreorded bij Dimension.
Bonus disc.![]()
De eerste uitlevering bevat een bonus disc met de Making Of Fable en interviews met Peter Molyneux, Simon Carter en Ian Lovett.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat staat er op die bonusdisk dan?
Ja lijkt me wel geinig en anders doe ik hem zo weer weg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:13 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gijs.. we hebben het over Fable he.. vergis je je niet?
lijkt me niet echt de moeite waardquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
De eerste uitlevering bevat een bonus disc met de Making Of Fable en interviews met Peter Molyneux, Simon Carter en Ian Lovett.
De bonus disc wordt verder aangevuld met speelbare demo's van onder andere Sudeki, RalliSport Challenge 2 and Topspin en de E3 trailers van MechAssault 2, Forza Motosport, Jade Empire, en Conker: Live and Reloaded.
telkens als iemand "fable" zegt bij mij in de buurt flip ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:52 schreef peristilius het volgende:
Ze zijn nog steeds heel lovend, een paar weken voor de release
Lijkt erop dat dit echt een van de grootste rpg's ooit gaat worden, ik heb er zin in
3 wekenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:34 schreef twi het volgende:
Alleen jammer dat die klote-Amerikanen weer bevoordeeld zijn.
14 sept - 8 oct
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef SailingAce het volgende:
8 okt ligt ie in de winkel hier dus?
Mits ze geen vertraging oplopen met vertraging natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef SailingAce het volgende:
8 okt ligt ie in de winkel hier dus?
ik wil eigenlijk alleen maar de cijfers weten. Want ik weet in principe niets van het verhaal, behalve dat tie zijn ouders moet zoeken of zoiets. En dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
We kunnen nu natuurlijk ook even de reviews afwachten, dat is ook wel mooi.
Precies, ik hoef ook geen review te lezen ook.. letterlijk blind in stappen.. tis al kut nu dat ik weet dat ie zn ouders gaat zoeken danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alleen maar de cijfers weten. Want ik weet in principe niets van het verhaal, behalve dat tie zijn ouders moet zoeken of zoiets. En dat wil ik graag zo houden
meer is er zelfs nog niet eens bekend geloof ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Precies, ik hoef ook geen review te lezen ook.. letterlijk blind in stappen.. tis al kut nu dat ik weet dat ie zn ouders gaat zoeken dan
Volgens mij gaat hij ze niet eens zoeken, zeg maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Precies, ik hoef ook geen review te lezen ook.. letterlijk blind in stappen.. tis al kut nu dat ik weet dat ie zn ouders gaat zoeken dan
zeg maar niet nee, of iig niet zonder spoilertagquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij ze niet eens zoeken, zeg maar.
maar ik hou mn bek maar, ik weet wel iets meer van het verhaal geloof ik zo.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:25 schreef Rahl het volgende:
[..]
zeg maar niet nee, of iig niet zonder spoilertag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heh toch gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:55 schreef kepler het volgende:
owwwwwwww de verleiding is groot om die spoiler te lezen. Maar ik hou me in
* Rahl heeft zelfbeheersing en leest nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:21 schreef kepler het volgende:
[..]
heh toch gedaan
maar het viel mee![]()
je kan wel kijken hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:25 schreef Rahl het volgende:
[..]
* kepler heeft zelfbeheersing en leest niet
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mensen, toch vet dat ook Fable een van de games is die 2004 heeft gehaald!Wordt nog een drukke herfst/winter zo.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]Khad het spel 2 jaar geleden al verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mensen, toch vet dat ook Fable een van de games is die 2004 heeft gehaald!Wordt nog een drukke herfst/winter zo.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef taart het volgende:
Cool!Nu hopen dat hij niet afgeraffeld is
als dat zo is kunnen ze zich nooit meer vertonen in de games-wereld. Eerst 4 jaar over een game doen en hem dan afraffelenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef taart het volgende:
Cool!Nu hopen dat hij niet afgeraffeld is
Wat kunnen we dan wel niet van Dimitri verwachtenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:38 schreef kepler het volgende:
[..]
als dat zo is kunnen ze zich nooit meer vertonen in de games-wereld. Eerst 4 jaar over een game doen en hem dan afraffelen![]()
Dimitriquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat kunnen we dan wel niet van Dimitri verwachten
Maar B&W hebben ze ook erg lang over gedaan....
Van mij? Weinigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat kunnen we dan wel niet van Dimitri verwachten
Maar B&W hebben ze ook erg lang over gedaan....
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Dimitrijij bent de eerste die ik daarover hoor
ze doen daar nog heeeeel geheimzinnig over. Maar hij ook pas over 4 jaar uit ofzo geloof ik![]()
whehequote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Van mij? Weinig
ik ga me er niet mee bemoeienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het tot nu toe niet meer dan een techdemo en wordt er nog een game aangeplakt.
Valt niks over mij te zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:53 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe
vertel eens wat over je zelf, want er is nog weinig bekend. Terwijl je toch al over 4 jaar al uitkomt. Moet je je trouwens wel eerst goud verven![]()
wie nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:12 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ach, Fable is bijna uit... eerst Sims 2 natuurlijk, en nog een paar vette games... en dat alleen maar om de pijn te verlichten. Godver, ik zit al in m'n handjes te knijpen als ik aan 8 oktober denk...
niet hoogquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:57 schreef PandorasBox het volgende:
Een 9.3 is hoog, maar niet voor deze game...
Ik had meer een 9.5+ cijfer verwacht.
Je moet je verwachtingen nooit te hoog leggen, anders kan je door de te hoge verwachtingen niet meer zien hoe mooi het spel nog steeds isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:57 schreef PandorasBox het volgende:
Een 9.3 is hoog, maar niet voor deze game...
Ik had meer een 9.5+ cijfer verwacht.
heb jij al een xbox dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je moet je verwachtingen nooit te hoog leggen, anders kan je door de te hoge verwachtingen niet meer zien hoe mooi het spel nog steeds is
Zodra ik genoeg geld heb koop ik er eenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 07:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
heb jij al een xbox dan?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:57 schreef Wunsel het volgende:
mmm... 9.3.. erg mooi cijfer... ik ga iig niet de reviews lezen, ik wil zoveel mogelijk verrast worden wanneer ik het dvd-tje in de xbox deponeer.
YEAH!! GODVER!! IK WIST HET!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:26 schreef Chocobo het volgende:
10.0 Presentation
A true storybook game, the fresco-painting cut-scenes are a perfect idea and the controls are very intuitive. Albion is a very dense world that has a rich history.
9.0 Graphics
Beautiful environments and great details on your character. The bloom lighting is a nice touch of the fantastic and the magic looks great. Occasional framerate drops and repetitive NPC skins hurt.
9.0 Sound
Beautiful opening score from Danny Elfman and plenty of great voice dialogue. Some of the sounds get repetitive and I wish a few of the creatures sounded a bit more varied.
9.0 Gameplay
It's lost a lot of what would have made it revolutionary, but the combat is good and the game is still a lot of fun. Some of those NPC reactions are priceless. Great humor.
10.0 Lasting Appeal
Sure, the main adventure is short for an RPG, but there's reason enough to play again. Plus, the world is dense with secrets and fun stuff. It's great to just fool around for a while.
9.3 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
![]()
![]()
![]()
Nee zit toch niks van live op?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:38 schreef =HellFire= het volgende:
Zat er nou wel DC op? Dan komt het wel goed in de loop der maanden met die features. Howel het met B&W wederom tegenviel... maar goed. Ze leren TOCH WEL hoop ik.
Wapens, stadjes, helden, NPC'squote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
Heh, Xbox magazine had het wel over DC.
Zeker weten, moeten ze doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Lache toch?
sinds wanneer is een 9.3 een slecht cijfer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:01 schreef CloudStrife het volgende:
Had hoger verwacht, kan hype dus waarschijnlijk niet waarmaken...
stel je voor dat op je school voor wiskunde ofzo je gemiddelde een 9.3 geweest zou zijn!!! Dan is dat toch hartstikke hoog!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:01 schreef CloudStrife het volgende:
Had hoger verwacht, kan hype dus waarschijnlijk niet waarmaken...
wel 2 sites die driv3r een 6.5 en een 5.5 gavenquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
kwil niet irritant doen hoor maaruh...
is het niet vreemd dat er maar 2 gamesites zijn die em gereviewt hebben?
was bij driv3r ook et geval...
hopen dus dat het niet hetzelfde als driv3r gaat worden
zij kregen hem op een vrijdag. de sites doen niks in het weekend, dus maandag zullen er wel nieuwe reviews binnenstromen. bij elk spel gaan de eerste versies naar de wat grotere sites/bladen en dan pas naar de wat kleinere.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
Nee de eerste sites hemelde Driv3r helemaal op. En natuurlijk werken ze wel in het weekend. Een beetje fishy is het wel, temeer omdat IGN ineens een 8 pagina tellende review had geschreven (dat doen ze anders nooit) en linken naar de enige andere site die een cijfer heeft gegeven (huh? linken naar de concurrentie?). Maar ik vertrouw vooralsnog op de goede naam van IGN.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:34 schreef Tain het volgende:
wel 2 sites die driv3r een 6.5 en een 5.5 gaven
ik bedoelde dat de 2 sites die nu een review van fable hebben dat cijfer gaven aan driv3rquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee de eerste sites hemelde Driv3r helemaal op. En natuurlijk werken ze wel in het weekend. Een beetje fishy is het wel, temeer omdat IGN ineens een 8 pagina tellende review had geschreven (dat doen ze anders nooit) en linken naar de enige andere site die een cijfer heeft gegeven (huh? linken naar de concurrentie?). Maar ik vertrouw vooralsnog op de goede naam van IGN.
er zijn al meer sites die hem binnen gekregen hebben maar die zijn nog aan het spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
ja en ign heb al een 8 pagina tellende review...vandaar...quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:58 schreef rockstah het volgende:
[..]
er zijn al meer sites die hem binnen gekregen hebben maar die zijn nog aan het spelen.
Ze linken al heel lang naar TeamXbox dat heeft niets met deze review te maken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee de eerste sites hemelde Driv3r helemaal op. En natuurlijk werken ze wel in het weekend. Een beetje fishy is het wel, temeer omdat IGN ineens een 8 pagina tellende review had geschreven (dat doen ze anders nooit) en linken naar de enige andere site die een cijfer heeft gegeven (huh? linken naar de concurrentie?). Maar ik vertrouw vooralsnog op de goede naam van IGN.
Ten eerste vind ik black en white de bom, ten 2e zijn er al zat sites/bladen die het spel al gespeeld hebben en het heel leuk vonden, alleen hadden ze nog niet het hele verhaal en de speelduur meegekregen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:04 schreef Steeven het volgende:
Ik krijg het idee dat dit spel hetzelfde staat te wachten als Black & White. Ik hoop het niet. Misschien zijn Molyneux z'n projecten even te ambitieus in deze tijd.
Ze hebben hem waarschijnlijk gekregen gelijk nadat hij gold was en die gast zei dat hij hem in iets van 20 uur had doorgespeeld, best te doen, ik vind er echt niks verdachts aan. En die 8 paginas deden ze waarschijnlijk gewoon omdat dit een lang verwachte en heel erg gehypte game is.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja en ign heb al een 8 pagina tellende review...vandaar...
beetje raar vind je niet? een spel in 1 dag helemaal uit kunnen spelen en een 8 pagina tellende review los kun laten?
Dat maakt het dan weer minder verdacht inderdaad. Wat wel verdacht is, is dat ze allebei precies acht pagina's hebben. En dat nog steeds geen andere site hem gereviewd heeft (behalve een 8 van GMR)quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:13 schreef pkwarts het volgende:
teamxbox IS geloof ik van IGN. de ads komen namelijk van ads.ign.com af.
een prima game dusquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:11 schreef speknek het volgende:
8.6 van Gamespot. Klinkt al wat realistischer. Maar geen Driv3r of Black&White taferelen dus, gewoon een goede game.
Dat is dan ook niet echt goed als je gaat kijken naar de dingen die er niet in zitten....quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:20 schreef The_NiteAngyl het volgende:
De voornaamste negatieve opmerkingen van GS was dat oa. de game te kort naar gelieven duurt, en dat de beloofde vrijheid en interactiviteit niet behoorlijk aanwezig is. Maar, zoals GS zelf concludeert, dat zijn maar kleine zaken vergeleken met wat voor innovatieve game je voorgeschoteld krijgt.
zoals IGN ook al zegt, je moet niet kijken naar wat er allemaal belooft is. Dan is het echt een meer dan prima gamequote:Op vrijdag 3 september 2004 17:20 schreef The_NiteAngyl het volgende:
De voornaamste negatieve opmerkingen van GS was dat oa. de game te kort naar gelieven duurt, en dat de beloofde vrijheid en interactiviteit niet behoorlijk aanwezig is. Maar, zoals GS zelf concludeert, dat zijn maar kleine zaken vergeleken met wat voor innovatieve game je voorgeschoteld krijgt.
-1 off-topicquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla hem over. Ik ga Zelda: OOT gamen.
Veel plezier. Al kan ik me dat niet zo goed voorstellen juist me die game.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
Niet iedereen is perfect.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:04 schreef dewd het volgende:
[..]
Veel plezier. Al kan ik me dat niet zo goed voorstellen juist me die game.![]()
Precies, want men heeft bij zo'n ambitieus project altijd hele hoge verwachtingen, en uiteindelijk zouden die persoonlijke verwachtingen te ver boven de gameplay kunnen komen, en dan, tja, dan zou het spel wel tegen kunnen vallen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:53 schreef kepler het volgende:
[..]
zoals IGN ook al zegt, je moet niet kijken naar wat er allemaal belooft is. Dan is het echt een meer dan prima game
Lijkt me wel, ze komen bijna met ieder top spel met een pack.quote:Op maandag 6 september 2004 16:19 schreef Twizla het volgende:
Ey weten jullie toevallig of er een xbox fable pack uitkomt??
Op een Xbox die de deur uitgaat voor 150 euro? denk het niet.quote:Op maandag 6 september 2004 21:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Da's nog niet echt bekend, maar je kan d'r op aan dat dat er wel aan gaat komen. Tja, Microsoft wilt ook wat. (geld, geld, geld)
quote:Op maandag 6 september 2004 21:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Da's nog niet echt bekend, maar je kan d'r op aan dat dat er wel aan gaat komen. Tja, Microsoft wilt ook wat. (geld, geld, geld)
Hoe meer packs ze verkopen, hoe blijer ze zullen zijn. Dat beetje verlies weegt niet op tegen de grote winsten die ze op de games zullen maken die mensen met een Xbox van hun moeten kopen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]daarom maken ze verlies op elke verkochte xbox en met die packs is het verlies nog wel een stukje groter
ik geloof niet dat de gemiddelde gamer echt zo ontzettend veel spellen koopt, ze moeten eerst nog een x aantal spellen verkopen voordat ze het verlies van de xbox zelf eruit hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:09 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hoe meer packs ze verkopen, hoe blijer ze zullen zijn. Dat beetje verlies weegt niet op tegen de grote winsten die ze op de games zullen maken die mensen met een Xbox van hun moeten kopen.
dan had alles wel kunnen stoppen ja, gameconsoles zijn niet de enige apparaten waar ze dit soort geintjes mee uithalenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:18 schreef speknek het volgende:
Dat maakt niet uit, dan hebben ze nog een enorm belang bij een grotere afzetmarkt (en groter marktaandeel). Als dat niet zo was, hadden ze gelijk alle xboxen uit de winkel kunnen halen.
* haat amerikanenquote:Op dinsdag 14 september 2004 06:48 schreef Bastard het volgende:
En Amerika heeft m vandaag
En moslims.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:03 schreef Tain het volgende:
[..]
* haat amerikanen![]()
zuigen allebeiquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
En moslims.
Nog maar 23 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
zuigen allebei
nog 23 dagen!!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 06:48 schreef Bastard het volgende:
En Amerika heeft m vandaag
vast niet, amerikanen zijn volgens hun het allerbelangerijkstequote:Op dinsdag 14 september 2004 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]De mazzel.......... beseffen ze het wel
Dat was ook mijn planquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
warezhondquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:58 schreef Robbie007 het volgende:
Hopelijk word ie vandaag gereleased. Kan ik vannacht lekker spelen. Heb er zin in
Dan maar ff 3 weken illi spelen
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:58 schreef Robbie007 het volgende:
Hopelijk word ie vandaag gereleased. Kan ik vannacht lekker spelen. Heb er zin in
Hopelijk brandt je modchip door. Kan je lekker niet meer spelen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:58 schreef Robbie007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |