Zo dacht ik dus ook 1e dicht 2e open maarja da is dus niet in ossquote:Op maandag 31 mei 2004 15:02 schreef Dante_A het volgende:
Winkels dicht? Het is tweede Pinksterdag, niet eerste. Hier is alles gewoon open.
Nou nog wat bier en je kunt er tegenaan!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:25 schreef warSTEYNer het volgende:
nee in Oss cs is zojuist het station zover bezuinigd dat je alleen bij kaartjes automaten je kaartje kan kopen, maar ik bent zojuist in het trotste bezit van 2 zakken lay's chips voor samen 1,89 euri. Das niet duur zal wel verkeerd zijn aangeslagen door da vrouwtje van het tank station.
volgens mij is die iedere dag in het jaar geopend...quote:Op maandag 31 mei 2004 16:11 schreef Megumi het volgende:
AH centrum Amsterdam was gewoon open vandaag TS. Maar weet niet waar je woont.
Mijn Albert Heijn is een dag of vijf per jaar dicht en daar schrik ik al jaren steeds weer van. Ik sta dus minstens vijf keer per jaar voor een dichte deur. Eigenlijk meer trouwens omdat ik wel eens vergeet dat het zondag is en hij dan al om 19:00 dicht gaat.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef Noayla_ het volgende:
Waarom zijn mensen nog steeds verbaasd dat met Pinksteren in de meeste plaatsen de winkels dicht zijn? Het is niet alsof dit je 1e Pinksteren is wel?
Jullie staan met 1e kerstdag ook voor de gesloten deuren van je buurtsupertje te janken
http://www.walmart.com/ dit is dan een supermarkt voor jou... ik heb alleen geen idee of ze ook vestigingen buiten de VS hebben....quote:Op maandag 31 mei 2004 16:34 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige supermarkten eigenlijk gewoon 24/7/365 open zouden moeten zijn.
Het zal hier ook wel niet mogen ofzo. Ik ken hier eigenlijk alleen maar een 24uurs copyshop, videotheek en natuurlijk benzinestations.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:41 schreef whoops het volgende:
[..]
http://www.walmart.com/ dit is dan een supermarkt voor jou... ik heb alleen geen idee of ze ook vestigingen buiten de VS hebben....
De AH op het stationquote:Op maandag 31 mei 2004 14:43 schreef Bullit het volgende:
benzinestation, misschien is de ah to go op het station ook wel open
Bij ons zijn ze altijd OPEN.....quote:Op maandag 31 mei 2004 18:36 schreef merdeka het volgende:
Hier op de veluwe gaan zelfs veel tankstations dicht op gewone zondagen... ronduit een ramp.
Als ik zondags ineens bezoek krijg en ik nog even snel wat in huis moet halen, kan ik alleen maar terecht bij de iets grotere plaatsen (waar er vaak wel 1 of 2 los zijn) of op de snelweg. Die tankstations hebben de zondag-markt wel ontdekt, ze verkopen de laatste tijd ook o.a. pakken macaroni, rijst, blikjes ham, koffie, koffiemelk, nasimix en literpakken melk en sap. Maar het blijft behelpen
Het gekke is dat hier doordeweeks wel heel veel los is (supermarkten enzo) tot 's avonds 9 of 10 uur, ook op zaterdagen. En de slijterij zit meestal bij een kroeg, dus die zijn zondags en 's avonds laat ook los. Dat is dan wel weer goed geregeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |