mwah, dat kan ookwel in een pauze van een week.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
stel nou dat ze 4 weken pauzeert, dan zou een FF-achtige mod er zou ffkes tussendoor kunnen!
Je bedoelt jezelf?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:43 schreef parce-pacehace het volgende:
stel nou dat ze 4 weken pauzeert, dan zou een FF-achtige mod er zou ffkes tussendoor kunnen!
hij houd dat heus geen 4 weken vol hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 15:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf?
quote:Op maandag 31 mei 2004 15:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hij houd dat heus geen 4 weken vol hoor
nee, ik zou er na enkele dagen uitgeschopt worden!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf?
ik stem voor.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, ik zou er na enkele dagen uitgeschopt worden!
En je gevoel voor verantwoordelijkheid dan? Neemt dat dan niet de overhand?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:45 schreef parce_pacehace het volgende:
[..]
Ja, nadat jij iedereen zonder reden hebt laten bannen!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb ik dat dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En je gevoel voor verantwoordelijkheid dan? Neemt dat dan niet de overhand?
een gebande DirkH is nooit zinloos!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, nadat jij iedereen zonder reden hebt laten bannen!
Ze is toch niet blauwquote:Op maandag 31 mei 2004 15:53 schreef kastanova het volgende:
Ik zal me maar wijselijk stilhouden, anders wordt me weer een ban aangenaaid.
Fluister het maar zachtjes in mijn oor, recalcitrant menneke vamme.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:53 schreef kastanova het volgende:
Ik zal me maar wijselijk stilhouden, anders wordt me weer een ban aangenaaid.
Maakt weinig uit, achter de schermen janken kan altijdquote:Op maandag 31 mei 2004 15:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ze is toch niet blauw.
Ach gossie, nu ben je weer eventjes de grote meid en drie reacties later lig je weer stil in een hoekje te piepen en vraag je een ban aanquote:Op maandag 31 mei 2004 15:54 schreef Insomaniac het volgende:
Fluister het maar zachtjes in mijn oor, recalcitrant menneke vamme..
Ach gossie, je denkt nog steeds dat je alles weet. Kasta de grote stoere man die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach gossie, nu ben je weer eventjes de grote meid en drie reacties later lig je weer stil in een hoekje te piepen en vraag je een ban aan
Nu niet meer dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Je was altijd al mijn oogappeltje Inso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |