Moet ff wakker worden manquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:45 schreef Gamedemon het volgende:
aceje ga jij nog live straks of nie?
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:14 schreef twi het volgende:
Zit nou eindelijk in de Superrally of wat het ook mag heten. Kan je daar nog mooie auto's unlocken? Ik heb namelijk een schijthekel aan de Rally modusVooral in de regen of sneeuw ('s avonds nog erger).
Nee volgens mij niet, het staat altijd onder de race wat je kan unlocken (een autootje of een wegje).quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:14 schreef twi het volgende:
Zit nou eindelijk in de Superrally of wat het ook mag heten. Kan je daar nog mooie auto's unlocken? Ik heb namelijk een schijthekel aan de Rally modusVooral in de regen of sneeuw ('s avonds nog erger).
Ben beetje mol.. later misschienquote:Op zondag 6 juni 2004 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
kom live dan ace!
Zo van.. dan ben ik in ieder geval niet online met dat zooitje ongeregeld.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat zijn ong. de vaste tijden/dagen waarop de Fokkers online gaan? Kan ik daar een beetje rekening mee houden.
wat is er met de frameratequote:Op zondag 6 juni 2004 20:49 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom vind iedereen PGR2 trouwens in 1 keer kut..aleen door de framerate?
framerate is 30 inplaats van de 60 die RSC2 en DTM bieden...niemand speelt het meerquote:Op zondag 6 juni 2004 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er met de framerate
Nooit .quote:Op maandag 7 juni 2004 22:43 schreef DinoPK het volgende:
Hoe sommige mensen het in hun zotte kop krijgen om dit spel te verkopen?.... :S
deze week ga ik hem wel weer spelen, en ik heb nog nooit die 30 Frames gemerkt...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:40 schreef Gamedemon het volgende:
kwou em vandeweek spelen maar kreeg aleen het antwoord : Nee kut frame rate van iedereen die ik et vroeg
Mooie console he.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, Griekse Kut Amsterdammer?! Kom je ook nog een keer LIVE of niet
Zou haast vergeten dat het nintendy was hequote:Op donderdag 10 juni 2004 01:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mooie console he.
Prima, komen we je online ook niet meer tegenquote:Op donderdag 10 juni 2004 07:29 schreef BMH het volgende:
vanaaf nieuwe content voor Splinter cell. Het is wel premium content. Vuile geldkloppers. Ik kan net zo goed me xbox modden en de content downloaden van het internet. mmhhhh
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:07 schreef DinoPK het volgende:
niet helemaal waar twi: met een gemodde xbox kan je op live, als je het spel gewoon origineel hebt en je downloadt de levels illegaal, dan zou je er gewoon mee op live moeten kunnen spelen. Scheelt je in ieder geval die 5 euro.
Of dit echt zo werkt... dat weet ik niet helemaal zeker.
Tis nu nog 5 euro, maar strax word het 7 euro of 10. En steeds meer content word alleen te verkrijgen via het betalen van geld. Ik vind het schandalig! Je betaald al 6 euro per maand voor het online spelen van spellen die je voor 60 euro in de winkel hebt gekocht, en nog moet je meer gaan betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:41 schreef SailingAce het volgende:
Die 5 euro.. wat een sloebers hier zeg. Of je downd het omdat je het een cool spel vind en die extra level wil en waard vind. Of je doet het gewoon niet.
STFU.
Klaag klaag klaag.. weet je wat? Lever jij dat ding lekker in, neem een leven en sodemieter op man!quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Stelletje butt-holes zijn het![]()
whahahaquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:29 schreef twi het volgende:
Premium Content - 5 euro
An Xbox Live game - 50 euro
A 12 month Xbox Live subscription - 60 euro
The look on BHM's face after he forgot to switch off his mod chip while connecting to Live - Priceless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |