Het was wat lang, maar ik zal al een onderscheid te maken tussen OK, niet zo en mij onbekend (die zaten er ook tussen): zo uit de losse pols was het 1/2 OK, 1/3 niet zo en 1/6 mij onbekendquote:Op maandag 31 mei 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mijn lijst gaat jou wel bekoren, gok ik.
Als m'n agenda ergens mee vol zit, naast schrijfwerk van het huiswerk etc, zijn het Fokke en Sukke. (Logisch als het een Fokke en Sukke agenda is.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Leugens, Lego.
Je hele agenda zit vol met Keisha-plaatjes.
Finally, it's getting longer.
Lenny zenden ze maar 15 mins uit op de live streamquote:Op maandag 31 mei 2004 19:51 schreef golfer het volgende:
Het wachten hier is op Lenny.
Voorproefje voor Bluezz voordat ze 17 juni naar zijn concert gaat.
1/6 onbekend. Cool. Noem eens iets, kan ik je misschien tippen.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was wat lang, maar ik zal al een onderscheid te maken tussen OK, niet zo en mij onbekend (die zaten er ook tussen): zo uit de losse pols was het 1/2 OK, 1/3 niet zo en 1/6 mij onbekend
Die is briljant.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Oh nee, dat is Mark Knopfler.
Nog steeds niet. Ik stuur wel een mailtje vanaf m'n werk (of je moet geen ***SPAM *** in je topictitel zettenquote:Op maandag 31 mei 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Tong gaat voor Mutya of Heidi, gok ik.
Doc, heb jij ooit die stats van de PL nog ontvangen?
Hmmm ........quote:Op maandag 31 mei 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Vooral als ie die zakdoek om zijn kop heeft.
En nog een keer .....quote:Op maandag 31 mei 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ik wacht op de tomaten.
Oh nee, Marijnissen zit bij Voetbal Insite.
Dat staat alleen in het bestand SPA.doc, over de Spaanse competitie.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Ik stuur wel een mailtje vanaf m'n werk (of je moet geen ***SPAM *** in je topictitel zetten)
Sinds ik met de tong80-smiley post, ben ik ineens op dreef.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En nog een keer .....
Jet, dan denk ik altijd aan mobiel bellen, door die reclame.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:58 schreef Doc het volgende:
Jet. Net TE teveel een rip-off, maar na die Sugarbabes klinkt het OK.
Dat vind ik dus een gaaf nummer. Is ook het enige wat ik van ze ken. Uit Nieuw-Zeeland komen ze, nietwaar?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jet, dan denk ik altijd aan mobiel bellen, door die reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |