Dan had je de sugababes moeten zien, opzich nog wel oke, amar het publiek was 10/12 jarigequote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zag wat van de Black Eyed Peas.
Het Pinkpop publiek is niet meer het publiek van 5 jaar geleden.![]()
Niks gezien in ieder geval misschien backstagequote:Op maandag 31 mei 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Zijn de Sugababes niet eens bekogeld?
Waar zijn al die langharige mannen met mouwloze t-shirts, flink wat haar onder de armen, afgeknipte legerbroek en kistjes gebleven.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:30 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dan had je de sugababes moeten zien, opzich nog wel oke, amar het publiek was 10/12 jarige.
Het publiek is idd jammer ja, maar wat wil je? Wij zijn er al niet!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar zijn al die langharige mannen met mouwloze t-shirts, flink wat haar onder de armen, afgeknipte legerbroek en kistjes gebleven.![]()
Jij voldoet nu wel zo'n beetje aan dit profiel, of scheer je je oksels?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het publiek is idd jammer ja, maar wat wil je? Wij zijn er al niet!
Subtielquote:Op maandag 31 mei 2004 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Dan ben ik morgen dus niet jarig gewoon
Lenny is toch pas over een uurquote:Op maandag 31 mei 2004 19:01 schreef zjroentje het volgende:
Krijg ik net een telefoontje van een schreeuwende vriend voor het Noordpodium op Pinkpop. Stond te wachten op Lenny Kravitz. En hij was al zeiknat.
Je wordt oud zjroen, oud zeg ik je!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef zjroentje het volgende:
Het Pinkpop publiek is niet meer het publiek van 5 jaar geleden.![]()
Als je echt iemand van helemaal vooraan wil zien moet je nu wel zo vroeg vooraan staan. De invoering van die hekken is echt kut.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Lenny is toch pas over een uur.
quote:Op maandag 31 mei 2004 19:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je wordt oud zjroen, oud zeg ik je!
Als ze alle slechte artiesten van het podium hadden moeten gooien, hadden ze beter een tomatenplantage op die mijnberg kunnen beginnen. Niet aan te slepen was het dan geweest.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Komt er dan niemand op het idee die Sugababes van het podium te raggen met bier, tomaten en eieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |