Ik hoop die te zien en te horen op Werchter. Lijkt me echt cool.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:51 schreef Inquistor87 het volgende:
Zit op 3voor12 te kijken naar Franz Ferdinand. Live zijn ze helemaal gaaf.
"weer" is niet gerechtvaardigd, aangezien er nog geen topic titel met Muse erin is geweest.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:09 schreef methodmich het volgende:
Gadver, waarom nu weer Muse in de topictitel. Bombastische rotband.
Rondje op kosten van Whiskeytown.
Dat is een kwestie van smaak.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:20 schreef methodmich het volgende:
Dan nog, elke keer is er één te veel!
Zover was ik ook gekomen.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Een studieprogramma met een spelfout.
Muse is een Radiohead-kloon met Queen-achtige dramatische trekjes.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak.
*Muse-Thoughts of A Dying Atheist*
Maar ze raggen wel lekker op die gitaren en drumsquote:Op maandag 31 mei 2004 15:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Muse is een Radiohead-kloon met Queen-achtige dramatische trekjes.
Ieder z'n eigen smaak.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Muse is een Radiohead-kloon met Queen-achtige dramatische trekjes.
Ik heb daar iig weinig last van, maar ken er wel meer die dat wel hebben en kan het me ook voorstellen. Maar ik vind het relaxte muziek. Ik ben ook een sucker voor Britse muziek...quote:Op maandag 31 mei 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
Word je niet zenuwachtig van die neuroot van een Bellamy?
Oasis kan, Placebo mwah, Beatlesquote:Op maandag 31 mei 2004 15:56 schreef ErikT het volgende:
Oasis, Placebo, The Beatles en Garbage (Schots, maar a la) dan?
Ik zag wat van de Black Eyed Peas.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:05 schreef ErikT het volgende:
Zo is Pinkpop ook best leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |