Ik kan ze niet allemaal openen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:34 schreef Inquistor87 het volgende:
Jij snapt het.
Volgende topics worden:
Radiohead
Portishead
Pearl Jam
Faithless
I Am Kloot
de rest mogen jullie verzinnen.
Als er nog meer nodig is ik weet er nog wel wat.
Mag Novastar ook? Ik hoor ze nu op 3fm, live op Pinkpop... mooie muziek.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:34 schreef Inquistor87 het volgende:
Jij snapt het.
Volgende topics worden:
Radiohead
Portishead
Pearl Jam
Faithless
I Am Kloot
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:33 schreef zjroentje het volgende:
Dit is dus geen Rock 'n' Roll Motherfuckers.
Tuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2004 12:44 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Mag Novastar ook? Ik hoor ze nu op 3fm, live op Pinkpop... mooie muziek.![]()
Van Portishead en Pearl Jam zijn de eerstelingen nog wel aardig en Faithless kan op de achtergrond tijdens het autorijden ook wel leuk dreutelen.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:34 schreef Inquistor87 het volgende:
Radiohead
Portishead
Pearl Jam
Faithless
I Am Kloot
Precies!quote:Op maandag 31 mei 2004 12:33 schreef zjroentje het volgende:
Dit is dus geen Rock 'n' Roll Motherfuckers.
De eerste 2 ken ik niet, 3 en 4 zijn goed en 5, bedoel je die artieste die ook in de nieuwste James Bond speelde?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Precies!
MonsterMagnet
Kyuss
Slayer
QOTSA
Madonna
Da's beter.
*kijkt naar voeten*quote:Op maandag 31 mei 2004 13:05 schreef zjroentje het volgende:
Je kent Monster Magnet niet?
You're in deep shit now.
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef zjroentje het volgende:
Rammstein ...
Ik denk dat hij dat zwarte beeldje in het Monasteri in Barcelona bedoeltquote:Op maandag 31 mei 2004 12:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
5, bedoel je die artieste die ook in de nieuwste James Bond speelde?
Die kan niet zingen, lijkt mij, beeldjes hebben geen stembanden enzo.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:11 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zwarte beeldje in het Monasteri in Barcelona bedoelt
Kyuss is zeg maar de voorloper van QOTSA. Monster Magnet is geweldig. Als je de ander genoemden goed vind, vind je MonsterMagnet ook goed.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De eerste 2 ken ik niet, 3 en 4 zijn goed en 5, bedoel je die artieste die ook in de nieuwste James Bond speelde?
RATM en Rammstein: de acda en de Munnick en de BLOF voor boze pubersquote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef zjroentje het volgende:
Kyuss ken ik alleen van naam.
Doe mij maar Oasis, FLC, RATM, Audioslave, Rammstein ...
Alleen faitlhess is goed in dat rijtje..quote:Op maandag 31 mei 2004 12:34 schreef Inquistor87 het volgende:
Jij snapt het.
Volgende topics worden:
Radiohead
Portishead
Pearl Jam
Faithless
I Am Kloot
Mijn ideequote:Op maandag 31 mei 2004 13:35 schreef Doc het volgende:
En Madonna wordt door veel te veel zogenaamde serieuse muziekliefhebbers onderschat. Geweldig artiest!
Nee, koop de cd maar - live is het echt gruwelijk, die zanger is echt een garnaal zonder uitstraling - de cd isquote:Op maandag 31 mei 2004 14:38 schreef golfer het volgende:
Vind tot nu toe niet al te veel aan die Audio Bullies.
Kaizers Orchestra was inderdaad erg leuk.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn idee![]()
Leuk om Kaizers Orchestra net te zienVoor de rest moet iedereen van houden waar ie van houden wilt hoor - en nu naar de Audio Bullies kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |