Ja idd lekker weer.... zat net naar Roland Garros te kijken... krijg tenniskriebels.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:49 schreef BVO het volgende:
Ik wel weer ff..
Kom net uit de zon, maar die is nu alweer aan het weggaan hier.
Daar hebben we onze toekomstige SHO-mod ook weer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi.
Tijdelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:56 schreef BVO het volgende:
Daar hebben we onze toekomstige SHO-mod ook weer..
Hm vandaag zijn er niet zulke boeiende partijen he..alleen de vrouwen...heb nu alleen ff het scorebord van Krajicek openstaanquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja idd lekker weer.... zat net naar Roland Garros te kijken... krijg tenniskriebels.
Static gaat toch naar een of ander tropisch land?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tijdelijk..
Nee vrouwen tennis is minder om naar te kijken idd... maar Capriati en Morezmo bijvoorbeeld zijn halve mannen, dus dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Hm vandaag zijn er niet zulke boeiende partijen he..alleen de vrouwen...heb nu alleen ff het scorebord van Krajicek openstaan.
Morgen Coria..
Mauresmo is net een vent ja...Capriati is leuk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee vrouwen tennis is minder om naar te kijken idd... maar Capriati en Morezmo bijvoorbeeld zijn halve mannen, dus dat scheelt dan weer.
Ik kan vanaaf geen GTST kijken als ik ga tennissen..... tjah moeilijke keuzes in het leven.
Waar ze ook internet hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Static gaat toch naar een of ander tropisch land?.
Hier in Amsterdam regent hetquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja idd lekker weer.... zat net naar Roland Garros te kijken... krijg tenniskriebels.
Elke stad krijgt wat hij verdient.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam regent het
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
Elke stad krijgt wat hij verdient..
Ik zal er aan denken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:19 schreef dunn0w het volgende:
He... Bvo wil je strax aan een samenvatting denken van GTST... ?
Ík ben weg!
Ik kom ook uit de buurt van Breda en hier is inderdaad een hele andere mentaliteit dan in Rotterdam.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:17 schreef BVO het volgende:
Met een zachte g?.
De ene kant van mijn familie komt oorspronkelijk uit Brabant, Breda enzo. Zijn toch ander soort mensen dan hier in Rotterdam.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het kader van een ander geluid:
Ik vind dunn0w maar stom..
Somsquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Is dit leuk? Slowchat?
In het kader van hetzelfde geluid...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is niet zoals het hoort he! Jij en BVO horen het altijd met elkaar eens te zijn!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja vooral Showchat is een leuke Slowchat. Hier vind je namelijk alle leuke Fokkers!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Is dit leuk? Slowchat?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja vooral Showchat is een leuke Slowchat. Hier vind je namelijk alle leuke Fokkers!
Dit topic is trouwens vooral omdat Dizer en BVO zo vaak offtopic gingen in GTST
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Elke stad krijgt wat hij verdient..
Yep, maar je gaat al aardig naar de nummer 1quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:01 schreef Svensational het volgende:
Ik op 2?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:09 schreef Svensational het volgende:
Dit is niet zoals het hoort he! Jij en BVO horen het altijd met elkaar eens te zijn!![]()
BVO vindt alle vakken leuk...kijk maar naar zijn cijfersquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee hoor. BVO vindt. economie.
. een leuk vak.
Nou, bah..
Laatste tijd gaan minder mensen offtopic, dat klopt. Want ik heb bedrijgt een topic te openen met Daantje Mus als hoofdrolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:32 schreef Svensational het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga helemaal nooit meer offtopic daar![]()
BVO is echt zo'n strebertje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:13 schreef Dizer het volgende:
BVO vindt alle vakken leuk...kijk maar naar zijn cijfers
Aah joh, ik gun het hem!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
BVO is echt zo'n strebertje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |