Nee, enkele eeuwen later.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:08 schreef Proteron het volgende:
13e-14e eeuw?
Achttiende eeuw. En meneer had wat tegen het Ottomaanse Rijk. Op zich.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:41 schreef Proteron het volgende:
16e-17e eeuw dan maar?
Heerser over het Ottomaanse Rijk?
Uitstekend! Inderdaad, Nadir Shah, de man die, toen hij vernomen had dat er in het Paradijs geen oorlog is, vroeg; ''Maar wat kunnen er dan voor geneugten zijn?''quote:Op maandag 31 mei 2004 12:58 schreef Proteron het volgende:
Is het Nadir Shah, "de Perzische Napoleon" ?
Dank je de koekkoek. Dat geldt voor 30 miljoen fransosen.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:34 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer was Frans en Idealist.
Ik ook. Daar komen we niet verder mee.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:40 schreef OllieA het volgende:
Het was een heer met verfrissende ideeën.
Een beetje lopen speculeren over kat in 't bakkie en dat ie dan wel dood zal zijn en zo, of toch niet. Nee, ik moet em niet, die Schrödinger.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:52 schreef OllieA het volgende:
Schrödinger.
Nare man.
Dit hoort natuurlijk eigenlijk thuis in LIT.quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Da's Harry Mulisch. Weer een puntje voor mij.
Enfin, ik ben niet bepaald tevreden, maar hij voldoet aan de regels:
Ada maakt, als Max zijn kont keert,
een kind met Onno - dat is sterk!
waarna zij hem zelf wat lullig smeert
en Quinten zich nog danig weert
enfin, het is een meesterwerk!
Ja, een, in de nadagen van de oorlog.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:13 schreef Proteron het volgende:
Heeft mijnheer nog belangrijke overwinningen op zijn naam staan?
Nee, hij versloeg met een kleine eenheid dappere cavaleristen een nog veel kleinere eenheid rebellen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:22 schreef Proteron het volgende:
Zo van: Hij versloeg met een kleine eenheid dappere cavalaristen een enorm geconfedereerd leger. Iets in die trant?
Grutjes, deze man is zo mogelijk nog obscuurder dan Eugène de Beauharnais!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hij versloeg met een kleine eenheid dappere cavaleristen een nog veel kleinere eenheid rebellen.
Overigens is nooit geheel duidelijk geworden welk aandeel hij had in die zege.
Zeer goed!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:44 schreef Proteron het volgende:
Het is sergeant Boston Corbett, die Booth doodschoot.
Toch?
Dat jelui dat niet gelijk zagen. Schaamt oe eige!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:46 schreef Proteron het volgende:
Mijnheer was een natuurwetenschapper, dat is bijna het tegenovergestelde van een spiritist!
Heer pyl!!, een goedemorgen avondquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:09 schreef pyl het volgende:
Parabola!!!
Hallo.![]()
![]()
Een andere tijdzone! Dat is pas echt RJP spelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:14 schreef Parabola het volgende:
[..]
Parabola RJPt vanuit een gansch andere tijdzone
Door jullie gebabbel over tijdzones lezen jullie hier zomaar overheen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeer goed!
Thomas ''Boston'' Corbett, zelf-gecastreerd hoedenmaker en cavalerist die waarschijnlijk John Wilkes Booth doodde.
Helaas reiken mijn gaven nog niet zo ver dat ik eeuwen in de tijd kan reizen. Ik moet bekennen dat ik mij nog altijd in dequote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
Een andere tijdzone! Dat is pas echt RJP spelen.
In welke eeuw zit je, Parabola? Denegentiende
?
ZOnder meer correct natuurlijk, maar om meneer nu gelijk als "eitje" aan te duiden doet zijn wetenschappelijk prestaties toch terdege tekort, gaapvogelquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:17 schreef Larus_atricilla het volgende:
Ludwig Boltzmann.
Eitje.
Mooie woorden, Parabola.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:58 schreef Parabola het volgende:
hmmmzdie nachtploeg is ook niet meer wat het geweest is. Nee, dan vroeger! sprak opa Toen kon je er tenminste van op aan dat het 's morgens weer een pestbende was. Of niet, want van de nachtploeg kon je echt niet op aan. Maar daar kon je dan tenminste van op aan.
heeerbeeermeneeer kiest weeer voor de makkelijke weg van de virtuele onzichtbaarheid.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:04 schreef beeer het volgende:
Ik heb er geen idee van wie het is dus ik doe net alsof ik er niet ben.
Alsof een plaatje een noodzakelijke voorwaarde is in RJP.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:05 schreef sooty het volgende:
[..]
Mooie woorden, Parabola.
Maar zolang je paatje een rood kruisje laat zien, is er geen winst aan te behalen...
(probeer eens photobucket.com)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag dag dagploeg![]()
![]()
Slaapt winter
en zomer
Ik had net een hele batterij totaal verschillende plaatjes in stelling gebracht, batuwu. Je wordt bedankt hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 20:22 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
't Is Barbara Stanwyck, 'lius.
Duh.
Nee, ben je gek. Ik wil niets afdoen aan Beers succes. Hij mag het helemaal zelf doen.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:35 schreef OllieA het volgende:
Anders doe je beeer een hint, Batuwu, uit de goedheid van je hart en zo.
Ar-me b-e-e-e-r.
In de handen van sommigen is de frenologie niet meer dan een kutwetenschap.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:41 schreef beeer het volgende:
Dit is een Duitser. Frenologisch gezien dan.
Subtiel, heel subtiel, parabola.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:49 schreef Parabola het volgende:
Christoffer C.
Ach, weet u, heer OllieA, het tijdsverschil tussen u en mij veroordeelt mij tot de nachtploegquote:Op maandag 7 juni 2004 21:59 schreef OllieA het volgende:
Wat kijk jede laatste tijd. Gaat het wel goed?
De nachtploeg is inderdaad een horreur, parabola. Ik heb er al tè vaak onder moeten lijden en leef dus met u mee.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:08 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach, weet u, heer OllieA, het tijdsverschil tussen u en mij veroordeelt mij tot de nachtploegEn u weet, de nachtploeg.....
Je weet zelf ook wel dat Thomas Crapper er heel anders uitziet, beeer.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:28 schreef beeer het volgende:
Ah, het is vast Thomas Crapper.
Kijk es aan, Gellius plaatst in al zijn onschuld ook nog een hintje!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:37 schreef Gellius het volgende:
opgewarmde lijken
Mijnheer is literator?
Je wordt al warmer, beeer!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:41 schreef beeer het volgende:
Vlad Tepes.
Heer OllieA zie 'deuken', niet uzelve ermee insmeren, heeer beeermeneeer!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:41 schreef beeer het volgende:
Vlad Tepes.
IK WORD MOOI WEL AL WARMER JA!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:44 schreef Parabola het volgende:
[..]
Heer OllieA zie 'deuken', niet uzelve ermee insmeren, heeer beeermeneeer!
Ach ja, in die ingekleurde versie van The Longest Day. Het is dus John Wayne. Of anders Henry Fonda. Kunnen we dit spelletje eigenlijk niet eens om geld spelen?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:49 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Meneer was gisteren nog op de verrekijk
Denk je dat Beer het geld op zijn rug groeit?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:52 schreef Gellius het volgende:
Ach ja, in die ingekleurde versie van The Longest Day. Het is dus John Wayne. Of anders Henry Fonda. Kunnen we dit spelletje eigenlijk niet eens om geld spelen?
Ik zou het niet weten, maar het was wel weer een leerzaam programma, vond je niet. Echt zo'n programma waarvan je iets opsteekt.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:49 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Meneer was gisteren nog op de verrekijk, maar ik ben gansch vergeten waar. Is het zoveel jaar geleden dat meneer zijn verschijning in dit topic voorbereidde?
Het is inderdaad niet-King. King leeft nog, bij mijn weten. En King schrijft bagger-horror, wat van deze meneer niet gezegd kan worden.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:50 schreef beeer het volgende:
[..]
IK WORD MOOI WEL AL WARMER JA!
Zo.
Het is dus duidelijk de schrijvervan een of ander horror verhaal. Ik mag doodvallen als het Stephen King is.
Zit niet zo te stoken, 'u'wu.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:53 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Denk je dat Beer het geld op zijn rug groeit?
tssskquote:Op maandag 7 juni 2004 22:50 schreef beeer het volgende:
Zo.
Waarvoor is een baard eigenlijk? Even tussendoor?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:01 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Meneer heeft overigens niet voor niets een baard.
Om een babyface te verdoezelen. Echter sinds Paul McCartney heeft aangetoond dat dat niet werkt, heeft de baard officieel geen enkele functie meer.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef Gellius het volgende:
Waarvoor is een baard eigenlijk? Even tussendoor?
Die wordt alsmaar knapper heeerbeeermeneeer. Dank dat u het vraagtquote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef beeer het volgende:
Over lelijk gesproken paradinges, hoe staat het tegenwoordig met de kleine?
Je mag ook meespelen hoor, je moet het bovenstaande plaatje raden.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef Maerycke het volgende:
Pb!!!Ik zie je zomaar ff opduiken in de active topics list zeg... Leuk dat je goed met je gaat .. en met mamambola en babybola ook
Snel weer weergaat wegens hevige off-topic
RJP hoort ook helemaal niet in de active topic list. Het moet in de stoffige topic lijstquote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef Maerycke het volgende:
Pb!!!Ik zie je zomaar ff opduiken in de active topics list zeg... Leuk dat je goed met je gaat .. en met mamambola en babybola ook
Met zijn of haar waarden. Seksist.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:07 schreef OllieA het volgende:
Ik vind dat Gellius gelijk heeft, met zijn waarden.
Waar haal jij het gore lef vandaan om off topic te gaan in dit topic? We hebben hier twee regels:quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef Maerycke het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:14 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Waar haal jij het gore lef vandaan om off topic te gaan in dit topic? We hebben hier twee regels:
1. Eén plaatje tegelijk.
2. Altijd on topic blijven.
Een 130 delen durende traditie is nu dus verstoord. En bedankt.![]()
Nu snap ik hem pas!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:00 schreef Gellius het volgende:
Dat is gewoon onbramhartig van jullie.
Veeeel te moeilijk voor jelui, jullie raden haar nooit!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:16 schreef OllieA het volgende:
O, trouwens, misschien kunnen we hier es een keer een plaatje van BabyBola raden? Ter afwisseling?
Het is de enige denkbare verklaring, heer Ollie. Zelfs beeer kan niet zo onwetend zijn dat de meneer op de plaat hem onbekend blijft na al de hints.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:32 schreef OllieA het volgende:
Het onzalige gevoel begint mij te bekruipen dat die nare beeer al lang weet om wie het gaat. Dat hij zich in zijn vuistje loopt te verkneukelen over alle pathetische hints die wij - hulpvaardig dat we zijn - vanuit de gulheid onzer gemoed over hem lopen uit te strooien.
En ik beken, dat doet pijn! Een beeer die mij zo loopt te vernachelen. Het is als een dolkstoot in de rug, een gepunte staak die door mijn tere gestel wordt gejaagd.
Grmbl.
Nou, kom-kom. We hebben het hier wel over de tere-maagd-met-de-blanke-hals van het topic hè? Die nog geen deuk in een pakje knoflookboter slaat dus. Onze bovenstebeste eigenste beeer!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef Parabola het volgende:
[..]
Zelfs beeer kan niet zo onwetend zijn
Hmmmz, heeft heeerbeeermeneeer die cognac zelf geproduceerd? Of laat hij dat over aan de vakman?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:33 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij is beeer al naar bed, met een in cognac gedrenkte sok in zijn mond. Uit verdriet.
Een eerbetoon.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:54 schreef Gellius het volgende:
deze topic
Ja, what the fuck is dat nou weer.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:01 schreef OllieA het volgende:
Oké, ter verstrooiing doe ik dan dan wel even een pauzemuziekje tot heer beeer over zijn wrede hart strijkt.:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan het nog obscuurder?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:05 schreef OllieA het volgende:
Dat is nou wat ze vroeger een boek noemden, Batuwu. Lang, lang geleden.
... in de tijd van Boer Proust, toen landbouwers nog hun vereelte handen aan hun eigenste door God geschonken ploeg sloegen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:05 schreef OllieA het volgende:
Dat is nou wat ze vroeger een boek noemden, Batuwu. Lang, lang geleden.
Om maar te zwijgen over wat ze deden met hun knoertige lid en de knoestige knotwilgen op het vredige laantje naar hunne hofstede.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
... in de tijd van Boer Proust, toen landbouwers nog hun vereelte handen aan hun eigenste door God geschonken ploeg sloegen.
Zo bygone ben ik ook weer niet. Ik heb deze guitige bijnaam moeten kiezen omdat mijn wachtwoord geweigerd werd en ik te beroesd was om de passmailer te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:01 schreef Gellius het volgende:
Verrek ja, Sports. Zou die zich uiteindelijk dan toch verslikt hebben in een pickelhaube? Enfin, bygones. Iemand een plaatje van een lelijke baby?
En dat vertelt u nu pas heer Sportsquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo bygone ben ik ook weer niet. Ik heb deze guitige bijnaam moeten kiezen omdat mijn wachtwoord geweigerd werd en ik te beroesd was om de passmailer te gebruiken.
Ik hoopte dat men mij aan mijn stijl en rare snuiters (nu vraag ik je, Boston Corbett!) zou kennen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:15 schreef Parabola het volgende:
[..]
En dat vertelt u nu pas heer Sports
Drie prachtwoorden, heeerbeeermeneeer, zonder meeer. Maar voor Parabola wachten eerst nog ruim vijf uren bureau, computer, werk. Daarna zal ik uw wijze woorden met zekerheid in acht nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:50 schreef beeer het volgende:
Drie woorden: buiten, tuinstoel, bier.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef beeer het volgende:
Ja godver, zo is het ook niet meer leuk hoor. Het andwoort is Broom Staker.
Bah.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef beeer het volgende:
Het andwoort is .....
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:14 schreef Parabola het volgende:
[..]
Heer pyl!!, een goedemorgen avond
Parabola RJPt vanuit een gansch andere tijdzone
Zelfstverstandelijk, heer du_ke.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]Heer parabola Je leeft nog
![]()
.
Zeker wel! 'navend du_ke, sigaren staan daar in het bekertje op het dressoir. 'Nen hele bekende zelfs!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:19 schreef du_ke het volgende:
Dan zal meneer toch zeker schrijver zijn?
Ik staak momenteel even mijn raden. Ik ga ietwat vermoeid een biertje drinken op de bank. Maar zal zeker binnenkort weer eens mee gaan raden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef Parabola het volgende:
[..]
Zelfstverstandelijk, heer du_ke.![]()
Onkruid vergaat immers niet. Raadt u fijn een potje mee? Een rokende literator zoeken wij, nadat beeer ons nodeloos lang heeft laten wachten.
Nu zijn rokende literatoren allesbehalve uniek. Om de categorie nog verder niet in te perken: dronk meneer ook nogal?
Kan me voorstellen dat jij dat zo denkt te zien - het duurt immers jaren en jaren om het frenologisch oog goed te trainen. Laten we daarom maar stellen dat mijnheer bijna-hollander was, frenologisch gesproken en de goeden niet te na natuurlijk (dat nooit). (maar enfin).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:25 schreef du_ke het volgende:
Z'n frenologie duidt een Hollander aan?
Nee Ollie. Geen Blok.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:37 schreef OllieA het volgende:
Is dat Jan Blokker, die ouwe azijnpisser?
O nee, niet dus.
da's natuurlijk goed pylquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:39 schreef pyl het volgende:
Da's Louis Paul Boon.
Wanneer we ervan uitgaan dat niets onmogelijk is, dan zou het kunnen. Maar het is natuurlijk niet. Dat zou tenslotte toch al te gek zijn, niet? Als u maar wat zou roepen, en het zou ook nog goed zijn. Ik zou er niet aan moeten denken eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:50 schreef Gellius het volgende:
Is dit mogelijkerwijs de heer Huysmans? Ik roep maar wat natuurlijk hè?
Ach laten we niet verzanden in bureaucratie en gewoon afspreken dat het niet meneer Huysmans is en u dat ook niet zo maar gezegd heeft. Laten we liever onze energie steken in het boven water halen van meneer. Hij bracht een groot deel van zijn leven door in de door u zo geliefde eeuw.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:57 schreef Gellius het volgende:
Hm. Dan moest ikmijn suggestie maar beter intrekken. Moet dat met een topicreport, of kan dat zo onderhands even geregeld worden?
Huysmans, Fransman, u zoekt in de verkeerde richting. Laat ik u dit zeggen, heer Gellius. Hoewel meneer naar verluidt wel degelijk van mannelijke kunne was, eindigt noch zijn naam, noch zijn nationaliteit op -man, -mans, -mannen of iets van gelijk strekking.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:05 schreef Gellius het volgende:
Bon, het is dus niet-Huysmans. daar zijn we het over eens. Fransman, toevallig?
Aiiiii, daar overspeelt de overmoedige Gellius zijn hand.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:15 schreef Gellius het volgende:
En terecht. Ik was zo maar even wat aan het dollen hè? Ik had natuurlijk allang gezien dat een Belg was.
U heeft zonder meer recht. Meneer is niet-Monet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:29 schreef Gellius het volgende:. U laat mij weinig keus. Als mijnheer niet-Frans is, dan moet het wel niet-Monet zijn. Daar is geen speld tussen te krijgen, of hoogstens een hintje.
Zeg! Ouwe geschiedenisvervalser!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:35 schreef Parabola het volgende:
baheen fascist
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:46 schreef Parabola het volgende:
En hoewel meneer, zoals gezegd, wat onfrisse politieke id-en had, is hij het waard geraden te worden.
Hi Sidekickquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]![]()
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:49 schreef Gellius het volgende:
Eens. Dit dreigt zo langzamerhand te verworden tot de wanordelijkheid die we van de nachtploeg gewend waren. Ik ga mij daarom maar eens even wat voorbereiden op mijn rol als dagploeger, u achterlatend in weet-ik-het wat voor tijdzone, met uw fascistische Italiaan.
Volledig correct, heer Ollie. Hulde!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:54 schreef OllieA het volgende:
log N = log A + m log x![]()
Natuurlijk, natuurlijk. Het is hem, de Italiaanse econoom Vilfredo Pareto, 1848-1923quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:01 schreef OllieA het volgende:
Vilfredo Pareto.
Driewerf mijn excuses, Para. Ik moetquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:05 schreef Parabola het volgende:
Plaat!
Wat is daar fonetisch mis mee? Leg jij mij dat maar eens uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef plunk het volgende:
[..]..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |