Stoer!quote:De (officieel) oudste persoon
ter wereld,de Puertoricaanse Ramona
Trinidad Iglesias-Jordan,is zaterdag op
114-jarige leeftijd overleden.Daardoor
is de Nederlandse Hendrikje van Andel-
Schipper uit Hoogeveen nu 's werelds
oudste.Ze hoopt 29 juni 114 te worden.
hendrikje ook niet echt goed meerquote:Op maandag 31 mei 2004 16:13 schreef Gianluca het volgende:
deze loopt niet zo
Maar wel érg stoer als je 't even hebt.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:45 schreef robh het volgende:
Jammer dat de meeste mensen dit record maar even behouden.
Advies van een 113 jarige.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:16 schreef DaMart het volgende:
Ze lieten op het nieuws trouwens een interview met haar zien, waarin gevraagd werd hoe ze zo oud is geworden. Haar antwoord: 'Ademhalen'
En wie is die andere ouwe tang met die ufo op haar kop?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:19 schreef Loedertje het volgende:
Fot van 2 jaar geleden .
[afbeelding]
Mevrouw van Andel ziet u links
dat is de directrice van het verzorgingstehuis die vanwege het feest met de bedpo van die mevrouw op d'r kop loopt.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:22 schreef kooba het volgende:
En wie is die andere ouwe tang met die ufo op haar kop?
Ja, en dan doet ze net 2 weken die reclame en dan gaat ze dood.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:17 schreef laffer het volgende:
het valt me nog mee dat ze deze dame niet allang voor een reclame hebben ingezet.
voor yakult of becel ofzo, dat het zo gezond is dat je er erg oud mee wordt![]()
dan iets van calvé pindakaas ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, en dan doet ze net 2 weken die reclame en dan gaat ze dood.
"allang" ik bedoel dus in het verledenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, en dan doet ze net 2 weken die reclame en dan gaat ze dood.
Erger zelfs... haar eigen kinderen zijn wellicht ca. 25/30 jaar jonger dus 84/89 jaar oud... zitten misschien ook in het bejaardentehuis..? of al dood van ouderdom?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:17 schreef tong80 het volgende:
Haar opa zou nu 205 zijn geweest.
Ja, maar goed, je weet nooit vantevoren dat ze 114 wordt. En bovendien, een vrouw van 100 die zegt dat ze door een drankje dat net 2 jaar bestaat zo oud is geworden geloof ik natuurlijk ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:25 schreef laffer het volgende:
[..]
"allang" ik bedoel dus in het verleden![]()
hadden ze ook gedaan kunnen hebben toen zij 100jaar werd!!
hadden ze wel bijna 14 jaar de reclame opbrengst kunnen innen![]()
Ze heeft nooit kinderen gekregen (misschien is dát wel het geheim) maar ze had wel achterneven en zo waarmee ze veel contact had.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:32 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Erger zelfs... har eigen kinderen zijn ca. 25/30 jaar jonger dus 84/89 jaar oud... zitten misschien ook in het bejaardentehuis../? of al dood van ouderdom?![]()
och half nederland is zo naief dat als ze reclame zou maken voor dikke havanna sigaren, het nog massaal verkocht zou worden, denkend er mee oud te wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je weet nooit vantevoren dat ze 114 wordt. En bovendien, een vrouw van 100 die zegt dat ze door een drankje dat net 2 jaar bestaat zo oud is geworden geloof ik natuurlijk ook niet helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |