Het is goed hoor. Ben je blond? Dat is ook goed. Blonde meisjes mogen nu eenmaal wat meer dan donkere meisjes. Die moeten goed spellen en deepthroaten. Bij blondjes is het laatste al genoeg.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef NiNi het volgende:
Ja hoor quote allemaal m'n spelfout maar!
Ik voel geestesverwantschap! Dat is ook wat waard.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Gelukkig vangen we graag.
Uiteraard! Wat is er nou niet positief aan mensen die 24 uur per dag op internet rondhangen?
Ja, ik ook (nou ja, iig 2/3). Maar de vraag is: DOE je het ook?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsk.
Ik kan afwassen, koken én deepthroaten.
quote:bedoelt
Het is een gave!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik zag het net, poppedop.
Zat je te wachten op de eerste spelfout om mee binnen te vallen?
Jij bent niet fulltime beschikbaar.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsk.
Ik kan afwassen, koken én deepthroaten.
Nou re-de-lijk ja!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus nu ben ik nog asociaal ook?
Ain't life hell!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef NiNi het volgende:
Ik heb hele goede referenties.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook (nou ja, iig 2/3). Maar de vraag is: DOE je het ook?
Ik ook van jou, kut.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou re-de-lijk ja!
Maar toch hou ik van je!
Ja, ik moet even navragen hoe en wat.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg, jij vertelde wat over een boerderij die goedkoop was met een grote groep en zo..
Tsss. Misschien mag je Drama_queen wel even lenen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef NiNi het volgende:
Ja? Dus? En? Punt is?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij bent niet fulltime beschikbaar.
Mooi. *zucht van opluchtingquote:Op maandag 31 mei 2004 01:30 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is goed hoor. Ben je blond? Dat is ook goed. Blonde meisjes mogen nu eenmaal wat meer dan donkere meisjes. Die moeten goed spellen en deepthroaten. Bij blondjes is het laatste al genoeg.
Okee, wanneer kan je komen solliciteren?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb hele goede referenties.
Die is er.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik moet even navragen hoe en wat.
Mocht daar behoefte aan zijn that is.
Ja ach jij! Alles is jouw schuld!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ain't life hell!
![]()
Ik heb veel afwas en veel honger. Wat heb ik dan aan iemand die af en toe eens langskomt als ze zin heeft.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja? Dus? En? Punt is?
Je geeft ze een vinger en ze willen meteen fist-fucken... Mannen.
*zucht*
Zodra jij diequote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee, wanneer kan je komen solliciteren?
Huuuuh! Iedereen is tegen me!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tsss. Misschien mag je Drama_queen wel even lenen..
Een beetje minder fatalistisch mag ook wel hoor,quote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja ach jij! Alles is jouw schuld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |