Of Mies Kietien!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Redelijk apatisch op het moment.
Ik denk dat ik even Felix op ga zetten, misschien dat dat me enigszins vrolijk krijgt.
Nuh, de vraag kwam nogal onverwacht opzich.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
Preuts hoor.
Dat zeg ik toch niet, knager!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alsof daar wat mis mee is.
Wie ar Mies Kittien end zjie Hek-ker!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of Mies Kietien!
Laaaaajf from Aaaaj-biiieee-faaaaa.
Heb je dit was het nieuws gezien gisteren? Was je ook niet een klein beetje benieuwd of Inge Diepman haar tapijt in een vlindervorm had geknipt?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nuh, de vraag kwam nogal onverwacht opzich.![]()
Joechei!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Welnee, die zie ik overal al.
Ik kom uiteraard even bijkletsen met jou.
Mijn vriendinnetje ligt een paar meter van me vandaan te slapen, dus ik vind niet dat ik het kan maken om 'ja' te zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuken?
Nee, maar het had gekund dat je dat gezegd zou hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, knager!
Je bent in ieder geval al meer aanwezig dan, laten we zeggen, een paar maanden terug.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Joechei!
Ja, ik ben nog niet zo alom vertegenwoordigd op het forum.
Ik moet daar eens aan werken.
Rush VS Liebing luistert ook wel lekker weg.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wie ar Mies Kittien end zjie Hek-ker!
Ja shit, ik keek net de herhaling, maar te laat pas.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Heb je dit was het nieuws gezien gisteren? Was je ook niet een klein beetje benieuwd of Inge Diepman haar tapijt in een vlindervorm had geknipt?
Niet waar, ik vind het haske leuk dat je erbij bent!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, maar het had gekund dat je dat gezegd zou hebben.
Mannen met principesquote:Op maandag 31 mei 2004 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje ligt een paar meter van me vandaan te slapen, dus ik vind niet dat ik het kan maken om 'ja' te zeggen.
Ja, ik heb geen sociaal leven meer, jullie zijn m'n vangnet! :')quote:Op maandag 31 mei 2004 01:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval al meer aanwezig dan, laten we zeggen, een paar maanden terug.
En da's op zich al reden voorfeest
!
De nalatenschap van Boudewijn de Groot.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mannen met principes.
Wat is er gebeurd met de lust IR? De dierlijke onbedwingbare drang om elkaar onzedelijk te betasten en op te geilen?
Nee hoor.. meneer heeft principes..
Inclusief taalkundig vangnet!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen sociaal leven meer, jullie zijn m'n vangnet! :')
Geheel positief bedoelt natuurlijk!
Gelukkig vangen we graag.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen sociaal leven meer, jullie zijn m'n vangnet!
Dus nu ben ik nog asociaal ook?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen sociaal leven meer, jullie zijn m'n vangnet!
Zeg, jij vertelde wat over een boerderij die goedkoop was met een grote groep en zo..quote:Op maandag 31 mei 2004 00:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Die meet komt ergens medio 2006 dus?
Tja, ze heeft net al mijn afwas gedaan en voor me gekookt.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mannen met principes.
Wat is er gebeurd met de lust IR? De dierlijke onbedwingbare drang om elkaar onzedelijk te betasten en op te geilen?
Nee hoor.. meneer heeft principes..
Ik zag het net, poppedop.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Inclusief taalkundig vangnet!
Ja, en dat vertelde Daggla mij weer.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg, jij vertelde wat over een boerderij die goedkoop was met een grote groep en zo..
Tsk.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tja, ze heeft net al mijn afwas gedaan en voor me gekookt.
Dan bouw je wel wat goodwill op.
Best een goed insteek, trouwens.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik zag het net, poppedop.
Zat je te wachten op de eerste spelfout om mee binnen te vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |