hij is verwijderdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:34 schreef jonbongoof het volgende:
De reden voor haar verkoop is inmiddels ook bekend, geluk liet haar in de steek denk ik
http://marktplaats.nl/mar(...)keuken%252F78128.htm
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:50 schreef Stoja het volgende:
[..]
De foto is met een bril gemaakt OK. Dat ziet toch iedereen?
zooo wat een kneus ben jij zeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:55 schreef coz het volgende:
[..].. OMFG .. PRUTSER ...
mag ik deze uitvinding van jou even lenen en ermee rijk worden ...
...
.. foto's maken met een bril.... moehahaha
[afbeelding]
Ben je nou echt zo'n zielige kankerkneus of zit je me voor de gek te houden? kutkleuter.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:40 schreef coz het volgende:
whatever
foto's maak je NIET met een bril
hooguit met een fotobril .. een bril waarin een camera zit
daarom is hij een prutser ....
en als je even naar het plaatje kijkt zonder iemand iets te noemen
KAN je zien dat iemand gewoon een FOTOTOESTEL in haar poten heeft ... en dat daar idd een doos achter zit ..... en op die doos op dezelfde hoogte iets zit waardoor het een bril lijkt
![]()
quote:zaterdag 5 juni 2004 @ 00:24
....quote:Volgens mij is het zo'n Senseo doos!!!
u gaat door voor de kaasstolp:+
de camera zit net onder zo'n kopje .. ik denk dat Gitarist best gelijk kan hebben
en als ik dan een kneus ben omdat ik zeg nog niet iedereen zo'n bril heeft .. so be itquote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:50 schreef Stoja het volgende:
De foto is met een bril gemaakt OK. Dat ziet toch iedereen?
ja jij dusquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:18 schreef coz het volgende:
als er iemand zielig is hier ........
Hallo kneusje, je zet jezelf behoorlijk voor schut hier. Dat je niet doorhebt dat het hier een Marktplaats-kaasstolp-afzeiktopic is en we dus allemaal grapjes maken over die foto.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:18 schreef coz het volgende:
en voordat je hier iets op gaat zeggen ..
mijn eerste reactie in dit draadje was
[..]
daana
[..]
en als ik dan een kneus ben omdat ik zeg nog niet iedereen zo'n bril heeft .. so be it
kijk nou naar dat plaatje dan voordat je mij voor iets uitmaakt
en als er iemand zielig is hier ........
zombje holocaust, opbokken, jij, want ik moet niks van ego's zoals jij hebben. Dit streelt alleen maar je alter ego.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:24 schreef Zombie_Holocaust het volgende:
[..]
ja jij dus
General Chat / Rare foto op Marktplaatsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:42 schreef coz het volgende:
General Chat / Rare foto op Marktplaats
en ik heb wel gevoel voor humor
ik lach me slap over de mate waarin jullie mij beschouwen als iemand die zich voor schut zet
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:24 schreef Zombie_Holocaust het volgende:
ja jij dus
is het toeval of zielig dat je overkomt als een relkloon ?quote:Geregistreerd op: vrijdag 4 juni 2004 @ 14:25
En dat zegt de sukkel die al twee hele maanden op fok zit!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:18 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
is het toeval of zielig dat je overkomt als een relkloon ?![]()
pssst
en ik zeg ook niet dat diegene geen bril op kan hebben (onder de doos) tijdens het maken van de foto ......
quote:zaterdag 29 mei 2004 @ 14:38
quote:zombie :: kneus ...zielige kankerkneus...kutkleuter. .. zielig ...
stoja :: .. kneusje ... sukkel
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:41 schreef junkiesietze het volgende:
wat is dat toch met ''een foto met een bril maken'' wtf? Hoe maak je een foto met een bril? bij bril denk aan zo'n ding wat je op je kop zet en doorheen kijkt
Alle advertenties van deze gebruikerquote:Op maandag 31 mei 2004 21:11 schreef whoops het volgende:
dat mens verkoopt echt van alles... hehehe...
99 advertenties gevonden.
http://marktplaats.nl/sho(...)uken%25252F78128.htm
Ik zie nu pas dat dat mens een klein cameraatje vast houd en die rondingen haar vingers zijn.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:15 schreef ds_polleke het volgende:
hee wacht hier zien we haar (of iemand anders) halfnaakt een foto maken van de magnetron
http://marktplaats.nl/fot(...)=magnetrons&ID=15398
[afbeelding]
Die kan je niet opzoeken zijn beschermd. Als ze daarin bijvoorbeeld hulp vraagt omdat ze in bed plast ofzo snappie btje beschamendquote:Op zondag 6 juni 2004 08:08 schreef Roderick3 het volgende:
[..]
Alle advertenties van deze gebruiker
(Exclusief de contactadvertenties)
dus iemand al bij de contactadvertenties gekeken staat misschien nog meer
![]()
Ik ookquote:Op zondag 6 juni 2004 11:35 schreef ds_polleke het volgende:
ik had even goede hoop bij de kast met spiegeldeur
Ik ga het haar even vragen...quote:Op zondag 6 juni 2004 11:45 schreef ds_polleke het volgende:
tjongejonge wat een achterhaalde smaak. het is of ze een bordeel met hele ouwe hoeren gaan sluiten..
Het viel me op dat er geen groene snorfiets met fietstassen tussenstond.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:45 schreef ds_polleke het volgende:
ik heb ze allemaal door zitten kijken die foto's
tjongejonge wat een achterhaalde smaak. het is of ze een bordeel met hele ouwe hoeren gaan sluiten..
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:36 schreef ds_polleke het volgende:
[afbeelding] de zonnebril spiegelt ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |