Ik ben zo bang van Sebbo dat ik er geil van word.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elke mod is bang voor sebbo. Tis niet voor niks dat je nooit een andere mod ziet bijspringen in MUZ. Ze willen wel, maar ze durven niet.
Terecht.
Die schoonouder-actie van net was al wanhopig, maar dude!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar nu niet meer.. Ik vind je eigenlijk wel een beetje lief,.
Jezus Tijn, ontken je nu dat we hebben gekroeld?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die schoonouder-actie van net was al wanhopig, maar dude!
Nou ja, ieder z'n meug hoor. Ik ben open-minded. Als je het maar niet voor m'n neus doet
Kzal m'n sebbo-poster maar even weghalen voor woensdag danquote:Op zondag 30 mei 2004 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben zo bang van Sebbo dat ik er geil van word..
Nee, kroelen is okay ;*quote:Op zondag 30 mei 2004 22:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Jezus Tijn, ontken je nu dat we hebben gekroeld?![]()
Die met die leren jas en die zweep.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kzal m'n sebbo-poster maar even weghalen voor woensdag dan
Ik bedoelde ons, hier in dit topic.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ons? Is het weer druk in je blonde koppie lieverd?.
Oh ja, nu weet ik weer waar standje Grieks vandaan komt.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, kroelen is okay ;*
Ik denk alleen niet dat Daggla daar genoegen mee neemt
Waarom werkt dit in godsnaam nietquote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
;*
Alles op z'n tijd, Tijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, kroelen is okay ;*
Tsk, dus hetero-erotisch kroelen mag wel, maar een platonische pijpbeurt is teveel gevraagd?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, kroelen is okay ;*
Allemaal latente homosuelen die Grieken.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik weer waar standje Grieks vandaan komt.
It wasn't me...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik weer waar standje Grieks vandaan komt.
Ik ben niet bang voor mijn vrouwelijke kant,quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Allemaal latente homosuelen die Grieken..
Hey, als een jongen met die openingszin op jou afstapt, geef je hem toch ook een klap in z'n gezicht? Met de vlakke hand he, met de vlakke hand.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tsk, dus hetero-erotisch kroelen mag wel, maar een platonische pijpbeurt is teveel gevraagd?
Juist. Mannen zijn helemaal niet zò complex.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tsk, dus hetero-erotisch kroelen mag wel, maar een platonische pijpbeurt is teveel gevraagd?
Tieten of wegwezen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist. Mannen zijn helemaal niet zò complex.
De bovenkant is dat he?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor mijn vrouwelijke kant,.
Ie kunt het hebb'n deerne.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef NiNi het volgende:
Verdomme, ik kan niet stoppen met schranzen!![]()
Mhaw, mijn mondhoeken zouden misschien ongewild toch wat opkrullen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hey, als een jongen met die openingszin op jou afstapt, geef je hem toch ook een klap in z'n gezicht? Met de vlakke hand he, met de vlakke hand.
Hehe!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De bovenkant is dat he?
Ik moet nog beginnen. Dat was dat rare gevoel in m'n maag dus.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef NiNi het volgende:
Verdomme, ik kan niet stoppen met schranzen!![]()
Wat jij het lekkerst vindt, Tijn..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De bovenkant is dat he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |