En dat tegelijkertijd met Pinkpop! Het überhaupt een wonder dat er iemand is dus!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdulleme! Daarom is het zo rustig op Fok! vandaag! De grote Grootste Familie Van Nederland 40 Jaar Tros viering is gaande in de Arena!
Proef ik hier enige opgekropte frustraties jegens schoonfamilies?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wellicht vatten ze een kou en sterven ze aan een acute longontsteking. Je schoonouders he, niet je hond.
Ahh! De hele familie is daar! Smart thinking!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdulleme! Daarom is het zo rustig op Fok! vandaag! De grote Grootste Familie Van Nederland 40 Jaar Tros viering is gaande in de Arena!
was ik maar geil!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jerruhgeilehetestud!!!!!!!!!!!!!!!!!
That would be rather nice.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wellicht vatten ze een kou en sterven ze aan een acute longontsteking. Je schoonouders he, niet je hond.
Moet je gelly wegpesten, kan je lekker KLB modden.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was ik maar geil!
ik wil modrechten.
Nou...ik heb vijf dagen om een scriptie te schrijven zonder bronmateriaal, ik krijg een stiefbroertje/zusje waar ik niet op zit te wachten, ik ben blut, ik heb sinds vanmorgen een vreemde huiduitslag op mijn handen, dus het gaat eigenlijk erg goed met me.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klinkt overheerlijk..
En hoe gaat het met je?
Trouwens, je hebt mail.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
That would be rather nice..
*probeert uit te rekenen hoeveel paar schoenen ze van de erfenis kan betalen
voor 24 uur!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Moet je gelly wegpesten, kan je lekker KLB modden..
Nee hoor, ik ken nu zo'n geweldig meisje, die kan alleen de perfecte schoonouders hebben en anders ben ik assertief genoeg om ze in een hoek te schelden en ervoor te zorgen dat ze daar blijven.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Proef ik hier enige opgekropte frustraties jegens schoonfamilies?.
Schoonouders ruilen voor stiefbroertje/zusje en huiduitslag? De rest los je zelf maar op.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou...ik heb vijf dagen om een scriptie te schrijven zonder bronmateriaal, ik krijg een stiefbroertje/zusje waar ik niet op zit te wachten, ik ben blut, ik heb sinds vanmorgen een vreemde huiduitslag op mijn handen, dus het gaat eigenlijk erg goed met me.
Sebbo, de ideale schoonzoon..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:10 schreef Seborik het volgende:
en anders ben ik assertief genoeg om ze in een hoek te schelden en ervoor te zorgen dat ze daar blijven.
Is je schoonmoeder een beetje lekker?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Schoonouders ruilen voor stiefbroertje/zusje en huiduitslag? De rest los je zelf maar op..
Dat durf ik wel te betwijfelen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:10 schreef Seborik het volgende:
en anders ben ik assertief genoeg om ze in een hoek te schelden en ervoor te zorgen dat ze daar blijven.
Desperate.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is je schoonmoeder een beetje lekker?.
Daggla was vroeger bang voor me.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat durf ik wel te betwijfelen.![]()
Ik bedoelde natuurlijk 'halfbroertje/zusje' , maar goed.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Schoonouders ruilen voor stiefbroertje/zusje en huiduitslag? De rest los je zelf maar op..
Elke mod is bang voor sebbo. Tis niet voor niks dat je nooit een andere mod ziet bijspringen in MUZ. Ze willen wel, maar ze durven niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daggla was vroeger bang voor me.
Leer ons Daggla kennen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Desperate.
Maar nu niet meer.. Ik vind je eigenlijk wel een beetje lief,quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daggla was vroeger bang voor me.
Ons? Is het weer druk in je blonde koppie lieverd?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Leer ons Daggla kennen.![]()
Ik heb twee 'stief'zusjes en een 'stief' broertje. 'Stief' omdat die hoer van Babylon (mijn moeder) niet nog een keer wil trouwen en ik ben er inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'halfbroertje/zusje' , maar goed.
Nee man, ik voel me echt superlekker. Maar genoeg over mij, hoe gaat het met u? Of vind ik het antwoord op die vraag als ik het vorige @@@-topic doorspit?
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar nu niet meer.. Ik vind je eigenlijk wel een beetje lief,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |