een fotootje van die MATRIX en BLADE RUNNER?quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:45 schreef Hare het volgende:
Maar die staan niet rechtsonder op de onderste foto
Maareh, nu je toch geen amateurfotograafje meer bent, kun je eens een foto maken van hoe de box er zelf uit ziet, de inhoud weet ik, maar hoe ziet het er van binnen uit? Mooi vilt waar alles precies in past, of wat?
Ben benieuwd
Beetje late reactie, maar ja, ff de box opendoen en een fototje maken, wil eens weten hoe ze er vanbinnen uit zienquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
een fotootje van die MATRIX en BLADE RUNNER?
quote:
klopt ja, de dvd piest precas in de inkeping, die 'belegd' is met een soort stofquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:00 schreef Hare het volgende:
Maar als ik het goed zie is er dus een uitkeping in de box gemaakt waar de dvd precies inpast? En wat is dat precies? Soort stof ofzo waar het allemaal in ligt?
Thanksquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
klopt ja, de dvd piest precas in de inkeping, die 'belegd' is met een soort stof
![]()
Fraai, hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:55 schreef kinky_queen het volgende:
de foto's zijn niet geweldig, maar voor een amateurtje...
ps collectie is niet compleet, ik leen nog wel eens wat uit
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
mijn voorkeur gaat uit naarquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:44 schreef Sai het volgende:
K_Q, wat is nou de beste manier om de Evil Dead trilogie te kopen? De 4-disc box en de AoD R3?
Hoezo schamen? Dit is mijn dvd-collectie:quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
ik schaam me echt diep met mijn mini verzamelingetje...maar ja voor een half jaar vind ik het er al aardig wat
schamen is nergens voor nodig, ieder begint een keerquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
ik schaam me echt diep met mijn mini verzamelingetje...maar ja voor een half jaar vind ik het er al aardig wat
[afbeelding]
En wat is die onderste plank?quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:18 schreef pascalheister het volgende:
hier weer even een update van mij
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/kast.jpg
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/schap1.jpg
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/schap2.jpg
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/schap3.jpg
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/schap4.jpg
Lijken mij cd'squote:Op maandag 16 augustus 2004 13:54 schreef Sai het volgende:
[..]
En wat is die onderste plank?
Ik dank u namens de feestcommissiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:37 schreef pascalheister het volgende:
upje
Ja hij is helaas niet zo goedkoop. Op de DVD.nl forum staat die voor 25 euro. Hoe wel ik het waarschijnlijk wel zal gaan uitgeven ervoor volgende maand, maar ok.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:47 schreef Molletje het volgende:
die donnie darko SE (??) box is echt megacool.. soort tinnen doos oid?
leuke collectie jammer van die juwelenkist ertussenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik dank u namens de feestcommissie
hier dan n update van me collectie. was al te vinden op het dvd.nl forum, maar voor de volledigheid post ik het hier nog ff
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, is 't een juwelenkist? Ik dacht dat het een poederdoos was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leuke collectie jammer van die juwelenkist ertussen
aargghhh er gaan ook miljoenen mensen naar dezelfde films origineel he??? geezzz....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:06 schreef SEX het volgende:
Het valt mij op in dit topic dat veel mensen dezelfde dvd's kopen. lekker origineel mensen!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:03 schreef RAM_ het volgende:
[..]
HEY family guy dvd boxset die heb ik ook!
ja tin idd. maar is de Duitse versiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:47 schreef Molletje het volgende:
die donnie darko SE (??) box is echt megacool.. soort tinnen doos oid?
viel mee, heb er 21,50 voor betaald op de duitse amazonquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja hij is helaas niet zo goedkoop. Op de DVD.nl forum staat die voor 25 euro. Hoe wel ik het waarschijnlijk wel zal gaan uitgeven ervoor volgende maand, maar ok.
hehequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leuke collectie jammer van die juwelenkist ertussen
Ach jah een beetje dom gelul van mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
viel mee, heb er 21,50 voor betaald op de duitse amazon
Is dat niet onhandig als je een DVDtje van de achterste rij af wilt pakken?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:22 schreef Blauwoogje het volgende:
de onderste kast is inmiddels al verdeeld drie rijen naast elkaar en 2 rijen naar voren
heb nog 1 rij te gaan en dan is hij vol
is het ook zeker, maar heb gewoonweg ruimte gebrek. binnen nu en een maand of 8 ga ik (wij) een huisje kopen en krijg ik een kamer helemaal apart voor mijn hobby. de dvd's en komt er een mooie thuisbioscoopquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:02 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Is dat niet onhandig als je een DVDtje van de achterste rij af wilt pakken?
fucking bastard heb jij ook die alien head!!!! pfff niet dat je het even zegtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:29 schreef Ash het volgende:
Eindelijk een keer een digi te leen, en dus hierbij me collectie:
[afbeelding]
Als er interesse in foto's van de diverse planken dichterbij, dan hoor ik het wel.
de Billy van de Ikeaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:39 schreef Sai het volgende:
Heeft er iemand een tip voor een kast waar je een stuk of driehonderd DVD's in kunt opbergen, zonder dat er heel veel ruimte overblijft (vakjes van meer dan dertig centimeter hoogte enzo), en ruimte voor 'dikke' DVD's en giftsets?.
lol, ik dacht juist je te verassen als je langskwam voor Uzumaki, vooral nadat ik zo tegen je tekeer ging over dat jij hem al had.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
fucking bastard heb jij ook die alien head!!!! pfff niet dat je het even zegtnou ja... gelukkig heb ik hem ook
mooie verhuis doos btw
hehe bastard!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:45 schreef Ash het volgende:
[..]
lol, ik dacht juist je te verassen als je langskwam voor Uzumaki, vooral nadat ik zo tegen je tekeer ging over dat jij hem al had.![]()
wow dude je heb de alien box van het hoofd van de motheralien... RESPECT!!! heb die maar ooit ergens op 1 wazige japanse site gezien voor een belagelijk hoog bedrag! waar heb jij hem vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:29 schreef Ash het volgende:
Eindelijk een keer een digi te leen, en dus hierbij me collectie:
[afbeelding]
Als er interesse in foto's van de diverse planken dichterbij, dan hoor ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |