Volgens mij kwam je net uit de subway broodjeszaak.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Breda? ZOW dan ben jij wel gegroeid en gespierder geworden.
Yup m'n msn staat in m'n profiel dus add maar.
Whahah wat leuk. Ik wil je zoveel vragen.
Gebeurd vanzelf als het max aantal posts is bereikt. Regel is dat dan de laatste poster de nieuwe opentquote:Op zondag 30 mei 2004 18:10 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Hmm vorige topic was gesloten?
psjah, like you two never share such affectionate phrases with the rest of us.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:13 schreef Jerruh het volgende:
whehehe, watn een over en weer gecomplimenteer!
kom bart, wij gaan ook!
bart!wanneer komen jij en je olijke kuiltjes weer eens langs?
!
Of die lui van dat Viervoeter-blad ofzo, dierenbescherming.quote:Op zondag 30 mei 2004 schreef Cybart het volgende:
situatie: kruispunt voor ingang V&D Eindhoven
persoon: "mag ik jouw iets vragen?"
ik: "dat heb je toch al gedaan"
en dan doorlopen
ik haat boekenclub mensen!
Yup ik had een BMT gehaaldquote:Op zondag 30 mei 2004 18:10 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Volgens mij kwam je net uit de subway broodjeszaak.
Gespierd? Het valt wel mee. Ik fitness soms. Doe jij nog steeds aan sprinten? Want ik kon me nog herinneren dat je heel hard kon rennen.
Jij bent ook niet echt veranderd. Nog steeds de leuke knijpwangen. Alleen je hebt geen bril meer.
Nog steeds Alfred J Kwak -fan?
Hmm vorige topic was gesloten?
valt meequote:Op zondag 30 mei 2004 18:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
psjah, like you two never share such affectionate phrases with the rest of us.
Soms zijn jullie ook stiekem maar een stel klefballen.
euhm... volgende week heb ik pas weer tijdquote:Op zondag 30 mei 2004 18:13 schreef Jerruh het volgende:
whehehe, watn een over en weer gecomplimenteer!
kom bart, wij gaan ook!
bart!wanneer komen jij en je olijke kuiltjes weer eens langs?
!
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of die lui van dat Viervoeter-blad ofzo, dierenbescherming.
"Houd u een beetje van dieren?"
"Ligt eraan hoe ze klaargemaakt zijn."
Bartquote:Op zondag 30 mei 2004 18:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
Markie
jaquote:Op zondag 30 mei 2004 18:19 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bart![]()
Alles goed??????????????
Goed goedquote:Op zondag 30 mei 2004 18:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
jamorgen extra dag niet stage lopen he
met u ?
BMT? Ik heb eigenlijk nooit een subway broodje gehaald.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup ik had een BMT gehaald
Nope ik doe weinig aan sport. Soms doe ik wel een beetje aan skeeleren. Het sprinten ben ik een beetje verleerd denk ik.
en JA nog steeds Alfred J Kwak fan.
Heb je nog contact met nog meer oud klasgenoten? En woon je nog in Zegge?
ahaaa je vriendje is dus niet bij jequote:Op zondag 30 mei 2004 18:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed goed
De hele dag nog geen reet gedaan en wat is dat toch lekker
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:20 schreef Jerruh het volgende:
markske!!!!!
GUUS MEENEMEN EN HIERRRRRR KOMEN!
ooooooooeh jij..... jij.... jij... JIJ!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
valt mee.
kugari
met
je
lieve
ehm....
mouwloos
shirt!!!
.
Nee idd die is niet van de partij vandaagquote:Op zondag 30 mei 2004 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ahaaa je vriendje is dus niet bij je
sorry, hij was te makkelijk...doch een goede inkopper
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Oeh Wizard en Diabolic![]()
Dat kan niet want moedermens viert dr verjaardag vanavond en ik word geacht aanwezig te zijn en te doen alsof ik geintereseerd ben in de rest van mn familiequote:Op zondag 30 mei 2004 18:20 schreef Jerruh het volgende:
markske!!!!!
GUUS MEENEMEN EN HIERRRRRR KOMEN!
en ga je vandaag dan nog uberhaupt iets doen?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee idd die is niet van de partij vandaag
Wizard en Diabolic are sitting in a Treequote:Op zondag 30 mei 2004 18:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou jah !!!
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ahaaa je vriendje is dus niet bij je
sorry, hij was te makkelijk...doch een goede inkopper
moet je ook maar niet zo'n knap vriendje hebbenquote:Op zondag 30 mei 2004 18:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wizard en Diabolic are sitting in a Tree
K-I-S-S-I-N-G![]()
![]()
bwuh ik verveel me
Yup de 6-Inch Italian BMT op Sesamy Italian breadquote:Op zondag 30 mei 2004 18:22 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
BMT? Ik heb eigenlijk nooit een subway broodje gehaald.
Ik vond atlethiek echt iets voor jou toen.
LOL ik wist het. Zit je nog steeds "Ik ben vandaag zo vrolijk" aan het fluiten of zingen?
Oud-klasgenoten? Alleen Michael en Francesca. De rest niet. Nee ik woon in m'n eentje in Breda.
ehmquote:Op zondag 30 mei 2004 18:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat kan niet want moedermens viert dr verjaardag vanavond en ik word geacht aanwezig te zijn en te doen alsof ik geintereseerd ben in de rest van mn familie![]()
Kom maar hierheen zou ik dus zeggen
Mja en toch verveel ik me.....ik doe iets verkeerd denk ikquote:Op zondag 30 mei 2004 18:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
moet je ook maar niet zo'n knap vriendje hebben![]()
ja dan kan je beter arnol hebben die roept dat ie je leven kan opwaarderen...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had een keer dat een Eng Gristelijke jongeman en -vrouw aan mij vroegen of ik wel was voorbereid op de dood. "Stel, ik schiet je nu dood, ben je dan wel klaar om jezelf tegenover God te verantwoorden?" Toen ik zei ik dat als hij me zou doodschieten, vooral *hij* iets te verantwoorden zou hebben tegenover God. Was-ie helemaal in de war, want daar had-ie niet over nagedacht. De sukkel..
Kheb zijn knappe vriend nog niet gezien..quote:Op zondag 30 mei 2004 18:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
moet je ook maar niet zo'n knap vriendje hebben![]()
onze knappe vriendjes zijn drukquote:Op zondag 30 mei 2004 18:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mja en toch verveel ik me.....ik doe iets verkeerd denk ik
Guus wil nietquote:Op zondag 30 mei 2004 18:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
onze knappe vriendjes zijn druk.
stomme knappe vriendjes.
EN NU, GUUS, JIJ HIERRRRRRRR!.
die gaat mee naar zeeland!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Guus wil nietIk heb dr net gevraagd maar ze heeft geen zin in die oversexte Max van jou
zat jij niet in de Regenboog?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:31 schreef Vlarp het volgende:
Helemaal cute om dat zo te lezen
haha wel aan de lijn! anders gaan ze dr vandoor!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:31 schreef Markie-Mark het volgende:
We gaan wel een keer samen met de hondjes een boswandeling maken
Aan het einde van de Regenboog vind je altijd de hoek met potjes.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
zat jij niet in de Regenboog?
Klinkt lekker. De BMT danquote:Op zondag 30 mei 2004 18:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup de 6-Inch Italian BMT op Sesamy Italian bread.
Soms fluit "ik ben vandaag zo vrolijk" wel.
Van de Oud-klasgenoten ken ik alleen Joost, Hans, Linda B., Michael T en Toby nog.
maar MSN nu
Ah zo... Ja ik vond het al raar. Ik typte wat in en toen kon ik het niet invoeren.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gebeurd vanzelf als het max aantal posts is bereikt. Regel is dat dan de laatste poster de nieuwe opent
Ik ga om half 8 weg... de tijd is voorbij dat ik voor 6 uur al lam in de regenboog hangquote:Op zondag 30 mei 2004 18:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
zat jij niet in de Regenboog?
Een BMT is ook lekker...geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:35 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Klinkt lekker. De BMT dan
Dan ken jij er wel veel van vroeger dan.
MSN is ok.
Werkt de usericon manager niet ofzo? Krijg telkens een melding dat het niet beschikbaar is?
Yup in Nederland beginnen de Subway's ook als paddestoelen uit de grond te komen.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik wist niet dat we in Nederland ook broodjeszaken van Subway hebben. In Canda zag je ze echt op elke straathoek...
Wizard mijn dromen, onze relatie... wat doe je!?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een BMT is ook lekker...geen discussie mogelijk.
De mensen die ik nog opnoemde, die wonen nog in Roosendaal en ik zie ze soms in de stad of cafe.
Wij gaan gewoon eens een keer wat afspreken ja. Misschien een film? Moet Van Helsing nog zien. Of hou je daar niet van? Whaha ik weet niet eens welke films je leuk vindt. Tis al zo lang geleden.
Ja volgens mij is de usericon manager voor nieuwe lui (?) tijdelijk gesloten ofzo.
omdat...ehm.... raar vriendje heb jequote:Op zondag 30 mei 2004 18:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Jerre waarom heeft mijn vriendje jouw naam in zijn msn naam staan![]()
![]()
Mooi zo, want ze maken er erg lekkere broodjesquote:Op zondag 30 mei 2004 18:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup in Nederland beginnen de Subway's ook als paddestoelen uit de grond te komen.
Ja we gaan zeker wat afspreken. Misschien gaan we eens een keer Breda onveilig maken of jouw stad. Van Helsing lijkt me echt cool. Ik ben eigenlijk niet zo'n romantische films liefhebber.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een BMT is ook lekker...geen discussie mogelijk.
De mensen die ik nog opnoemde, die wonen nog in Roosendaal en ik zie ze soms in de stad of cafe.
Wij gaan gewoon eens een keer wat afspreken ja. Misschien een film? Moet Van Helsing nog zien. Of hou je daar niet van? Whaha ik weet niet eens welke films je leuk vindt. Tis al zo lang geleden.
Ja volgens mij is de usericon manager voor nieuwe lui (?) tijdelijk gesloten ofzo.
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:50 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Ja we gaan zeker wat afspreken. Misschien gaan we eens een keer Breda onveilig maken of jouw stad. Van Helsing lijkt me echt cool. Ik ben eigenlijk niet zo'n romantische films liefhebber.
Hallo je bent nog steeds m'n nummer 1 ... *kuch* *kuch*quote:Op zondag 30 mei 2004 18:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wizard mijn dromen, onze relatie... wat doe je!?;P
in other words Hellsing isn't all that
...om vervolgens in slaap te vallen?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind dat jullie naar een romantische film moeten gaan
Als je in Canada bent dan vind je het niet meer cool, want iedereen doet het...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:47 schreef Cybart het volgende:
koffie op straat is cool!
Ok ik begrijp het, maar je kan ook gewoon bij mij logeren. Ik heb toch ruimte zat.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Ik ook niet. Alleen ik ben momenteel wel afhankelijk van de treintijden. Dus in Breda uitgaan wordt een beetje krap.
En Roosendaal is erg suf om uit te gaan.
Om vervolgens dicht tegen elkaar aan te kruipen enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 18:56 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
...om vervolgens in slaap te vallen?
Serieus cool? Zou je het dan niet erg vinden?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:58 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Ok ik begrijp het, maar je kan ook gewoon bij mij logeren. Ik heb toch ruimte zat.
Nou neem maar van mij aan. It sucks. Vanity = La Vie En Rose geworden.quote:Het is al een tijd geleden dat ik in Roosendaal ben uitgeweest. Bestaat "Vanity" nog?
Een vriendjequote:Is Kugari-Ken je vriendje? (Ik vraag het maar even)
Ik vind het wel iets grappigs uitstralen. Mensen die 's ochtends in de rij staan voor een beker met koffie.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je in Canada bent dan vind je het niet meer cool, want iedereen doet het...
En dat na 1 date?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Om vervolgens dicht tegen elkaar aan te kruipen enzo
idd dat zou eng zijnquote:Op zondag 30 mei 2004 19:05 schreef Waxxer het volgende:
Hahahaharrrrtelijk zondag!
Ik zou weer eens in de hoogste boom zitten trouwens als er hier opeens een oude bekende komt
Ja maar jullie kennen elkaar al enzo dus dat 1e date gedoe telt nietquote:Op zondag 30 mei 2004 19:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En dat na 1 date?
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:05 schreef Waxxer het volgende:
Hahahaharrrrtelijk zondag!
Ik zou weer eens in de hoogste boom zitten trouwens als er hier opeens een oude bekende komt
Je kan me helpen. Rip die remix eens een keerquote:Op zondag 30 mei 2004 19:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar jullie kennen elkaar al enzo dus dat 1e date gedoe telt niet
Ik probeer je ook maar te helpen hoor
Nou,quote:Op zondag 30 mei 2004 19:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
idd dat zou eng zijnVooral dat ze dan de enorme stortvloed aan onzin en bagger (in mijn geval dan) je post op een forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dan schrik je welik krijg het er nog warm van als ik er aan denk
maar gelukkig is dat goed gekomen *pfieuw*
Zeker zou ik er geen moeite mee hebben.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Serieus cool? Zou je het dan niet erg vinden?
[..]
Nou neem maar van mij aan. It sucks. Vanity = La Vie En Rose geworden.
[..]
Een vriendje
ik ben al blij als ik 100 Mb terugvind...met me 9 gig...quote:Op zondag 30 mei 2004 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
[nerd]
Briljant! Door een waarde te veranderen bij
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Atapi\Parameters
heb ik ineens 60 GB teruggevonden die ik kwijt was!.
[/nerd]
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou,LOL Kan ik me wel voorstellen hoor. Tis niet dat ik kinderfoto's van Desmond ga plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dan schrik je welik krijg het er nog warm van als ik er aan denk
aaah, echt niet???quote:Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
LOL Kan ik me wel voorstellen hoor. Tis niet dat ik kinderfoto's van Desmond ga plaatsen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
LOL Kan ik me wel voorstellen hoor. Tis niet dat ik kinderfoto's van Desmond ga plaatsen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou,Nou weten we met alles wat je in dit topic intussen hebt verteld ook al een heleboel over je familie, alle buren van je ouders, het wel & wee in D., hoe het toegaat bij de redactie van de G-krant, enzovoort. Ik zou het best Eng vinden, in jouw geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dan schrik je welik krijg het er nog warm van als ik er aan denk
.
dat zou hij wel willen, ik ben een vrij man, ongebonden en ongeschonden... eigenlijk dus super-eenzaam...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:58 schreef DiabolicDreamer het volgende:
Is Kugari-Ken je vriendje? (Ik vraag het maar even)
Veel plezier en veel kiekjes makenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:17 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. en fijne avond
Nou ik ben dus Yuri. Ik ben 20 jaar. Ik studeer aan de Hogeschool Brabant. Opleiding Personeel & Arbeid. Ik woon op mezelf. Ik heb 1 kat. Single.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar Diabolic Dreamer vertel es wat over jezelf![]()
Erg handig om te wetenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat zou hij wel willen, ik ben een vrij man, ongebonden en ongeschonden... eigenlijk dus super-eenzaam...![]()
maar nee ik ben niet Wizard's vriendje
Nope ff geen msnquote:Op zondag 30 mei 2004 19:25 schreef Jerruh het volgende:
mark? msn?.
foto?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:25 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Nou ik ben dus Yuri. Ik ben 20 jaar. Ik studeer aan de Hogeschool Brabant. Opleiding Personeel & Arbeid. Ik woon op mezelf. Ik heb 1 kat. Single.
Nou ja, ik denk dat er maar weinig mensen die al dat gewauwel onthoudenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou weten we met alles wat je in dit topic intussen hebt verteld ook al een heleboel over je familie, alle buren van je ouders, het wel & wee in D., hoe het toegaat bij de redactie van de G-krant, enzovoort. Ik zou het best Eng vinden, in jouw geval..
Oke...goedgekeurd voor Wizquote:Op zondag 30 mei 2004 19:25 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Nou ik ben dus Yuri. Ik ben 20 jaar. Ik studeer aan de Hogeschool Brabant. Opleiding Personeel & Arbeid. Ik woon op mezelf. Ik heb 1 kat. Single.
Ok... Het chanteren ben je eigenlijk ook niet verleerdquote:Op zondag 30 mei 2004 19:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Trouwens tis Dessie. M'n ouders gebruiken alleen Desmond. Maar waag het niet jongen, want ik heb ook zat kinderfoto's van jou
.
nou ok dan enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 19:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope ff geen msn![]()
Ik ga pas foto's posten als ik goede foto's heb.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
foto?
haha doe niet meteen zo boos manquote:Op zondag 30 mei 2004 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ok dan enzo
ja ik heb nu ruzie met timquote:Op zondag 30 mei 2004 19:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha doe niet meteen zo boos man
Ik word gewoon helemaal gestressed van dat msn meer niet
LOL ... Zijn er hier veel vleeskeuringen?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oke...goedgekeurd voor Wiz![]()
En nu hou ik echt op
Daaromquote:Op zondag 30 mei 2004 19:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik heb nu ruzie met tim.
nou, je ging wel op een rare manier weg daaro. sjeord mist je.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daarom
MSN sucks
Alleen als ik online benquote:Op zondag 30 mei 2004 19:31 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
LOL ... Zijn er hier veel vleeskeuringen?
KIJK!!!!! Dat bedoel ikquote:Op zondag 30 mei 2004 19:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha doe niet meteen zo boos man
Ik word gewoon helemaal gestressed van dat msn meer niet
OHHHquote:Op zondag 30 mei 2004 19:28 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Ok... Het chanteren ben je eigenlijk ook niet verleerd![]()
Thanx man. Ik krijg gelijk meer vertrouwen in de mensheid.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Alleen als ik online ben
Nee dat valt best wel mee, maar ja voor Wiz willen we natuurlijk het allerbeste![]()
Oeh leuk een vragenvuurquote:Op zondag 30 mei 2004 19:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KIJK!!!!! Dat bedoel ik
Af en toe eeeeven yin yang rust geen msn
Heb je morgen nog een pinksterdiner met je man?En hoe heb jij de dag vandaag zoal ingevuld en ook: hoe gaat het op school? En loopt dat Lego nog een beetje en klopte de kassa vrijdag??
Hahaha wat grappig eigenlijk, af en toe kom je hier eens glurenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OHHH!!?
ach jah.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef Timmah het volgende:
Negeer me maar
Was da ?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:30 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Animecon was gisteren geweldig.![]()
Conventie over Japanse Anime / Manga en de gewone Japanse films enzo. Met Bioscoop.. Game Room, Dealer Room. En ik heb weer veel te veel geld uit gegeven dus.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Was da ?
Was ik al van jou gewend.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OHHH!!?
aaawwwww jaaaa hoe was het in almelo??? Vertel??? Hoe was de reis en die stad en de mensen en wat heb jequote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef Timmah het volgende:
Negeer me maar
De Reis was lang.. Heel erg lang..quote:Op zondag 30 mei 2004 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwwww jaaaa hoe was het in almelo??? Vertel??? Hoe was de reis en die stad en de mensen en wat heb jegedaan
??
A.J. Kwak : Daar was ie behoorlijk fan van.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha wat grappig eigenlijk, af en toe kom je hier eens glurenen dan blijkt er opeens zoveel meer mens achter je te schuilen!!
A.J. Kwak?? Vertel??![]()
En heb jijstout
gedaan op dat kamp?
En sprinten? Heb jij fanatiek gesport??
En nog veel meer??
hahaha aaawww.. Gewoon lui en als je nu naar buiten zou gaan, zou je dat bijna niet durven omdat je een duf zondaghoofdje hebt enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oeh leuk een vragenvuur
Nee geen pinksterdiner met "mn man" , nog niks afgesproken eigenlijk maar zie hem vast nog wel morgen!
Ik heb vandaag tv gekeken en gecomputerd en gelezen en op bed gelegen. The usual sunday crap zeg maar. Op school gaat het opzich redelijk, ik ben nu alleen bezig met mn eindwerkstuk voor mn bachelor diploma. De hele dag aan een werkstuk typen achter mn pc is niks voor mij. De kassa klopte vrijdag niet, maar de lego liep weer prima
En hoe is het met Waxxer?
Alles goed met je studie? Hoe bevalt het barwerk bij het COC? Heb je nog steeds last van je huisgenoten? Hoe staat het met je liefdesleven? Hoe ga je tweede pinksterdag doorbrengne?
Ik vind het ook een stoere naam. LOL ik ga hem gewoon Desmond blijven noemen.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Desmond is toch een coole naam?
Dan denk ik aan een kettingrokende stoere amerikaanse acteur met een stoppeltjesbaard en donker haar en een gebruinde huid of een ouwe rocker ofzo
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
De Reis was lang.. Heel erg lang..Het Alemelo-is-een-gat-principe viel me eigenlijk nog best mee. Heb ook door de winkelstraten gelopen enzo.. en nog zo'n heel leuk alternatief winkeltje gevonden...
De mensen .. geen idee, weinig contact mee gehad. Maar de conventie was zooow leuk. Het is leuk om te kijken naar al die Nerds die zich verkleed hadden enzo...
![]()
Ik heb.. ik had alleen mijn J-list T-shirt aan. Maar er liepen mensen echt rond als karakters uit series enzo.. en ook uitquote:Op zondag 30 mei 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]Was je ook als een japannertje verkleed dan??
Kon je je nog herinneren. Dat je op kamp ging janken. Waarom? Geen flauw idee..heimwee? Toen kwamen twee meisjes je ff troosten, volgens mij heette er 1 Dominique. Een paar minuten laten toen zij weg waren, ging je weer janken en kwam je bij mij in bed liggen en toen ging je eindelijk slapen. Ik vond het niet erg. Wij waren nog kinderen.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:44 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
A.J. Kwak : Daar was ie behoorlijk fan van.
Wij hebben geen stoute dingen op kamp gedaan. Althans niet dat ik het weet.
Yup. Hij kon behoorlijk hard rennen. Op een gegeven moment was hardlopen tijdens gym niet leuk, want wij wisten al wie er ging winnen.
Ik kon me nog herinneren dat wizarddragon een groot aantal GI-Joe's speelgoed had.
Geen leuke jongens in je woonplaats? Je bent leuk, jong en grappig genoeg!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
-bla- Mijn liefdesleven is nog steeds 0,0ik weet niet eens wat mijn marktpositie is eigenlijk
maarja ik ben ook errrrrg onzeker en faalangstig als het daarop aankomt -nog meer bla-
tis alweer over hoor, maar zo'n dipgevoel blijft altijd hangen en dan trek ik alle negativiteit naar me toe, netalsof het een magneet is... als ik eenmaal ergens down door ben dan wordt dat erger, ook al gaat de oorspronkelijke punt van de dip opeens super...quote:Op zondag 30 mei 2004 19:51 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha aaaawwww Jerruh!!! Kop op!!! Je bent geen koude kikker voor zover ik dan weet!![]()
*whoesj*
*Jerruh warme lucht aangeef*
En ruzie komt vast wel goedhoewel ik de inhoud ervan natuurlijk niet weet maar als het heel ernstig is zat je waarschijnlijk niet hier
Ja, ik kan me er zeker iets van herinneren. Dat andere meisje heette Barbara.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kon je je nog herinneren. Dat je op kamp ging janken. Waarom? Geen flauw idee..heimwee? Toen kwamen twee meisjes je ff troosten, volgens mij heette er 1 Dominique. Een paar minuten laten toen zij weg waren, ging je weer janken en kwam je bij mij in bed liggen en toen ging je eindelijk slapen. Ik vond het niet erg. Wij waren nog kinderen.
Kheb nog veel GI-Joe's voertuigen en action figuren. Alleen die zitten nu op zolder stof aan het opwaaien.
Haha die film heb ik net gezien! CGI was wel goed man! Script was natuurlijk weer vol met cliches en voorspelbaar. Maar who cares? Hij was wel vermakelijk.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:46 schreef Jerruh het volgende:
ik voel me net New York
in de aftiteling van The day after tomorrow
Ik denk niet dat hij op die manier getroost wilde worden!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waxxer ik vind je wel cute hoor, ik wil best wel eens met je gaan mini-meeten
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:52 schreef xman het volgende:
[..]
Geen leuke jongens in je woonplaats? Je bent leuk, jong en grappig genoeg!
Ja hockeytrut Barbara.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er zeker iets van herinneren. Dat andere meisje heette Barbara.
* Troost *quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Wiz en Dia! Wat leuk!! En wat leuk dat het van zo'n lange tijd geleden is allemaal en dat jullie toch nog zoveel van elkaar herinneren!!!
Ik wil ook getroost wordenmaarja dan moet ik eerst wel en reden hebben
ik denk niet dat ik waxxer op 'die' manier wil troostenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:57 schreef xman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij op die manier getroost wilde worden!![]()
Toch?
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Wiz en Dia! Wat leuk!! En wat leuk dat het van zo'n lange tijd geleden is allemaal en dat jullie toch nog zoveel van elkaar herinneren!!!
Ik wil ook getroost wordenmaarja dan moet ik eerst wel en reden hebben
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waxxer ik vind je wel cute hoor, ik wil best wel eens met je gaan mini-meeten
Op de Lange termijn zijn die pestkoters toch al weer wat ouder en tammer geworden hoor..quote:Op zondag 30 mei 2004 19:58 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r rennen hierbuiten een stel irritante kutkinderen rond die de hele buurt bij elkaar krijsen omdat ze één of ander dom gemotoriseerd stepje met een ongelovelijk irritant toetertje hebben.
Ik hoop werkelijk dat ze straks zichzelf doodrijden. Voor hun ouders is dat dan in eerste instantie misschien even vervelend, maar op lange termijn voor iedereen toch een grote opluchting. Wat een kutkinderen, ongelovelijk.
Zullen we collectief proberen je aan iemand te koppelen?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nou het wereldje in Zwolle is klein he.... moet er toevallig iemand zijn en moet het matchen
maar misschien moet ik eens wat vaker buiten Zwolle komen
De trut, waar ik vanavond naar toe ga, daar zitten wel wat semi-intelligente leukuitziende jongens.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nou het wereldje in Zwolle is klein he.... moet er toevallig iemand zijn en moet het matchen
maar misschien moet ik eens wat vaker buiten Zwolle komen
Ja ik ga geloof ik een eigen PR-agent aannemenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
tja... m-s-nquote:Op zondag 30 mei 2004 20:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]nou ja het is weer terrasjesweer he
Nou ik wil je ballon niet kapotprikken, maar de komende dagen wordt niet zo lekker weer verwacht.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]nou ja het is weer terrasjesweer he
Moet ik een SWOT-analyse maken van het product Waxxer?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik ga geloof ik een eigen PR-agent aannemen
Zullen we voor volgende week vrijdag iets afspreken??quote:Op zondag 30 mei 2004 20:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ik wil je ballon niet kapotprikken, maar de komende dagen wordt niet zo lekker weer verwacht.
Ik wist niet dat de kleutermaffia zo nadrukkelijk aanwezig was daar in E.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:58 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r rennen hierbuiten een stel irritante kutkinderen rond die de hele buurt bij elkaar krijsen omdat ze één of ander dom gemotoriseerd stepje met een ongelovelijk irritant toetertje hebben.
Ik hoop werkelijk dat ze straks zichzelf doodrijden. Voor hun ouders is dat dan in eerste instantie misschien even vervelend, maar op lange termijn voor iedereen toch een grote opluchting. Wat een kutkinderen, ongelovelijk.
Mja maar de laatste trein gaat al om 23u/half twaalf dus dan zou ik een overnachtingsplek moeten hebben en ik ken nu eenmaal weinig mensen in de randstad. Ik heb gewoon ontplooiing en ontwikkeling in mijn leven nodig en dat krijg je niet door in de provincie te plakken.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:01 schreef xman het volgende:
[..]
De trut, waar ik vanavond naar toe ga, daar zitten wel wat semi-intelligente leukuitziende jongens.
Kom een keertje mee zou ik zeggen!
Waarom niet nu?
Je mag bij xman blijven logeren.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:06 schreef Waxxer het volgende:
Mja maar de laatste trein gaat al om 23u/half twaalf dus dan zou ik een overnachtingsplek moeten hebben en ik ken nu eenmaal weinig mensen in de randstad. Ik heb gewoon ontplooiing en ontwikkeling in mijn leven nodig en dat krijg je niet door in de provincie te plakken.. Ik zit hier ook niet vrijwillig
maar dat klinkt weer zo depri. Feit is iig dat ik veeellll vaker met idd intelligente mensen wat dingen moet doen ver buiten zwolle en de mensen die hier in de 'scene' ronddwarrelen...
Vrijdag. Nee helaas, want dan gaan ik en Kug naar A'dam Semisane bezoeken ofzo (?)quote:Op zondag 30 mei 2004 20:05 schreef DiabolicDreamer het volgende:
[..]
Zullen we voor volgende week vrijdag iets afspreken??
hey wizard... slecht nieuws... het gaat niet doorquote:Op zondag 30 mei 2004 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vrijdag. Nee helaas, want dan gaan ik en Kug naar A'dam Semisane bezoeken ofzo (?)
* Eek *quote:Op zondag 30 mei 2004 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vrijdag. Nee helaas, want dan gaan ik en Kug naar A'dam Semisane bezoeken ofzo (?)
Wat is het nou? dan weer wel, dan weer niet?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hey wizard... slecht nieuws... het gaat niet door
psjah dan laat ook maar hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:06 schreef Waxxer het volgende:
.
Nu wel dus....quote:Op zondag 30 mei 2004 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
niet doorquote:Op zondag 30 mei 2004 20:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat is het nou? dan weer wel, dan weer niet?
Je kan ook doorfuifen tot 6 uur en dan eerste trein nemenquote:Op zondag 30 mei 2004 20:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maar de laatste trein gaat al om 23u/half twaalf dus dan zou ik een overnachtingsplek moeten hebben en ik ken nu eenmaal weinig mensen in de randstad. Ik heb gewoon ontplooiing en ontwikkeling in mijn leven nodig en dat krijg je niet door in de provincie te plakken.. Ik zit hier ook niet vrijwillig
maar dat klinkt weer zo depri. Feit is iig dat ik veeellll vaker met idd intelligente mensen wat dingen moet doen ver buiten zwolle en de mensen die hier in de 'scene' ronddwarrelen...
ja doe maarquote:Op zondag 30 mei 2004 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet ik een SWOT-analyse maken van het product Waxxer?.
Ik heb nog wel ergens een logeerbed liggen!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je mag bij xman blijven logeren.
nounounouquote:Op zondag 30 mei 2004 20:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
psjah dan laat ook maar hoor.
humpf![]()
MSN! MSN! DE GLORIE VAN MSN!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nounounou
Jij bent bijna net zo licht ontvlambaar als een flesje deo
We spreken wel verderquote:Op zondag 30 mei 2004 20:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nu wel dus....![]()
Lieve Mango,quote:Op zondag 30 mei 2004 20:13 schreef xman het volgende:
Lieve Citroentje,
Ik heb gehoord van je troosteloosheid, je weemoed en je angsten. Je weet dat ik als je Mango mijn bestaansrecht heb gekoppeld aan jou welgesteldheid. Er is geen reden voor jou om je 'minderwaardig' en 'uit de markt' geplaatst te voelen, want zo voel ik in de verste verte niet voor jou. Je bent het sappige citroentje die de onbekende wereld wil trotseren om met mij een wereldreis te maken. En die dit soms uitgedroogde bittere mangootje vaak genoeg de zurige sappige smaak teruggaf die hij in tegenslag verloor. Vergeet niet, hoe bitter het allemaal ook kan worden, jij bent altijd zuurder!
Veel liefs,
Je Mango
Ik kom zo!! Ssssshhhhh!!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
MSN! MSN! DE GLORIE VAN MSN!
... under the mango tree!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
get a room you two!
Ik ga een paar dagen naar Disneyland in Juliquote:Op zondag 30 mei 2004 20:39 schreef Waxxer het volgende:
Nou, eh, ander onderwerp dan maar
iemand al zomervakantieplannen eigenlijk?
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:39 schreef Waxxer het volgende:
er moet op vakantie gegaan worden, maar dat wordt over een weekje ofzo gepland en ik ga ontgroening lopen waarschijnlijk (jeeejquote:Op zondag 30 mei 2004 20:39 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:51 schreef Gerdo het volgende:!
Blubje!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:53 schreef blublub het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:53 schreef blublub het volgende:
[..]![]()
Slerdowquote:Op zondag 30 mei 2004 20:53 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Blubje!.
Je bent zo mooi als je boos bent!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:54 schreef blublub het volgende:
[..]
Slerdow
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ga een paar dagen naar Disneyland in Juli, Verder lekker ontspannen, en met het bootje varen enzo.
Ik ga 13 dagen naar Turkije en een weekendje zeilen in Frieslân!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:39 schreef Waxxer het volgende:
daar weet jij heel niks van!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:54 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je bent zo mooi als je boos bent!.
Yaerrúúúúúúhhh!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:55 schreef Jerruh het volgende:
gerdooooooooow!!
Neuh. gewoon een leuk motorbootje, en daar kan je ook al leuk mee varen enzo hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
meneer heeft een jacht???
Das waar....quote:Op zondag 30 mei 2004 20:56 schreef blublub het volgende:
[..]
daar weet jij heel niks van!
zon gevoel in je ballen!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:56 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Das waar.....
Zo'n gevoel is dat....
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:43 schreef xman het volgende:
[..]
Ik ga een wereldreis maken met een persoon die ik nog niet kan noemen!
you bet ya!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, hetero's, nu wordt het gezellig.
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:57 schreef blublub het volgende:
[..]
zon gevoel in je ballen!
nee dat wil jíj graag!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:58 schreef Gerdo het volgende:
Blubje wil me in m'n kruis schoppen....
Ik ben voor een hoop dingen in maar het moet wél leuk blijven hoor...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:00 schreef blublub het volgende:
[..]
nee dat wil jíj graag!
geef t maar toe!
If she does that, don't worry, I'll kiss and make it feel betterquote:Op zondag 30 mei 2004 20:58 schreef Gerdo het volgende:
Blubje wil me in m'n kruis schoppen....
Wat is er erger vraag ik me dan af!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
If she does that, don't worry, I'll kiss and make it feel better
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:04 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wat is er erger vraag ik me dan af!.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wat is er erger vraag ik me dan af!.
Dat zei ik niet!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You... you.... you don't love me no more!!
nee hij houdt van mijquote:Op zondag 30 mei 2004 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You... you.... you don't love me no more!!
zegt mevrouw Bitchybitch herselfquote:Op zondag 30 mei 2004 21:05 schreef beaverhausen het volgende:
Blubje does liev!
Ik kan je ook nooit even alleen laten
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:07 schreef blublub het volgende:
[..]
nee hij houdt van mij
wanneer gaat er genueckt worden?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:07 schreef blublub het volgende:
[..]
nee hij houdt van mij
Gerdo en ik hebben een heel dramatisch eind aan onze affaire moeten maken hoor!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:07 schreef blublub het volgende:
[..]
nee hij houdt van mij
excuse me?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:08 schreef blublub het volgende:
[..]
zegt mevrouw Bitchybitch herself
Ik ben een brave hetero!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wanneer gaat er genueckt worden?
Wat wil jij Waxxebeestje?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:08 schreef Waxxer het volgende:
*meldt*
anders wil ik wel hoor
Ik zal je nooit vergeten!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gerdo en ik hebben een heel dramatisch eind aan onze affaire moeten maken hoor!!!
ow, jij nueckt niet?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:08 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ben een brave hetero!.
soms
je weet wel wat ik bedoelquote:Op zondag 30 mei 2004 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
excuse me?.
tis al goed hoor!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:08 schreef Gerdo het volgende:
[..]!
*proest*.
Not on first date!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow, jij nueckt niet?.
*noteer*
valt me weer van je tegen Gerdoow
You'll always remeber your firstquote:Op zondag 30 mei 2004 21:09 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik zal je nooit vergeten!.
zo'n kusjequote:Op zondag 30 mei 2004 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat wil jij Waxxebeestje?
Hou je ook van mij Blubje?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:11 schreef blublub het volgende:
[..]
tis al goed hoor!
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You'll always remeber your first
*terugproest*quote:Op zondag 30 mei 2004 21:12 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hou je ook van mij Blubje?.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
zo'n kusje
euhm..gewoon... ditjes en datjesquote:Maaarrreeehhhh je bent er weer!Wat heb jij vandaag uitgespookt?
wijn doet pijn in je buik (net als al het andere wat er via je mond ingaat tegenwoordigquote:Op zondag 30 mei 2004 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Wijn is lekker warm in je buik.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:11 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Not on first date!.
HIJ HEEFT GENUECKT MET ZN JEAN-ANTOINNE!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
euhm..gewoon... ditjes en datjes
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:14 schreef blublub het volgende:
[..]
wijn doet pijn in je buik (net als al het andere wat er via je mond ingaat tegenwoordig)
wederom, hou je in koekje! geen inkoppertjes danku
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:15 schreef blublub het volgende:
[..]
HIJ HEEFT GENUECKT MET ZN JEAN-ANTOINNE!
nou dus eerderquote:Op zondag 30 mei 2004 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
wie is koekje
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:16 schreef blublub het volgende:
[..]
nou dus eerderenzo
Tiny Toonsgrapje![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:16 schreef Ang3l het volgende:we gaan naar de birthday van de schoonbroer
Hij wordt 26 (like me, maar dan op de dag dat Madonna in NL is)
Weer wat ballonnetjes verbruikt?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
euhm..gewoon... ditjes en datjes
Liefde is .... mekaar besmetten met enge ziektes tijdens het proesten!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:13 schreef blublub het volgende:
[..]
*terugproest*
Jij wel?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe liever Gerdozequote:Op zondag 30 mei 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]schoonbroerze!
euhm..nou ja..ik bedoel...ach, laat maar
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Weer wat ballonnetjes verbruikt?
Ja, wie niet?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe liever Gerdoze
Je bent op dreef!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe liever Gerdoze
Blubje!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
en een pot vaselinequote:Op zondag 30 mei 2004 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Weer wat ballonnetjes verbruikt?
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:21 schreef blublub het volgende:
[..]
een een pot vaseline
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:19 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jij wel?.
Stappylococcus pneumonieaquote:Op zondag 30 mei 2004 21:19 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Liefde is .... mekaar besmetten met enge ziektes tijdens het proesten!.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:21 schreef blublub het volgende:
[..]
een een pot vaseline
Heb ik daar niet zo'n eng prikje voor gekregen?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:23 schreef blublub het volgende:
[..]
Stappylococcus pneumoniea
Streptococcus areus
Is dat een ja? De slet!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
nopequote:Op zondag 30 mei 2004 21:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heb ik daar niet zo'n eng prikje voor gekregen?
Ja, onder andere ja!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:23 schreef blublub het volgende:
[..]
Stappylococcus pneumoniea
Streptococcus areus
en jij ook niet!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:21 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Blubje!!
Proesten jullie dan eens even niet waar ik bij ben..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:24 schreef blublub het volgende:
[..]
nope
zal ik doorgaan?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:24 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja, onder andere ja!.
Meer is fijn!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:25 schreef blublub het volgende:
[..]
zal ik doorgaan?
wat wat betekent?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:26 schreef Waxxer het volgende:
Stel he ik vraag aan een willekeurige dokter wat dat betekent, wat krijg ik dan voor antwoord of blik toegeworpen?
Ik mag hopen dat ze daar wel wat van weten...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:26 schreef Waxxer het volgende:
Stel he ik vraag aan een willekeurige dokter wat dat betekent, wat krijg ik dan voor antwoord of blik toegeworpen?
Diequote:Op zondag 30 mei 2004 21:26 schreef blublub het volgende:
[..]
wat wat betekent?
M. Catarrhausquote:Op zondag 30 mei 2004 21:25 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Meer is fijn!.
t. zijn. geen. ziektes.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:27 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Die. enge
. ziektes
.
Jeej Blub, praat niet zo geil.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:29 schreef blublub het volgende:
[..]
M. Catarrhaus
H. Influenzae
hoezo niet?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:30 schreef Davidboaz het volgende:
*vraag me af of dit wel zo'n veilig moment is om binnen te banjeren*
hoi!
Hoiquote:Op zondag 30 mei 2004 21:30 schreef Davidboaz het volgende:
hoi!
't Gaat over enge ziektes en bruut nemen enzo. En Gerdo is net in z'n ballen getrapt.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:30 schreef Davidboaz het volgende:
ik vind lesbisch en bruut nemen in 1 zin altijd zo een beetje twijfel achtig......quote:Op zondag 30 mei 2004 21:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeej Blub, praat niet zo geil.
Als ik lesbisch was had ik je bruut genomen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:30 schreef Davidboaz het volgende:
hoi!
Die zijn ook fijn!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:29 schreef blublub het volgende:
[..]
M. Catarrhaus
H. Influenzae
Volgens mij kan dat best. Vraag maar aan Gerdoow. Die heeft er vast een heleboel informatieve filmpjes over.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:31 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vind lesbisch en bruut nemen in 1 zin altijd zo een beetje twijfel achtig......
Het is niet goed dat dit als "normaal" wordt bestempeld.... Mijn mannelijkheid, wat doen jullie!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Gaat over enge ziektes en bruut nemen enzo. En Gerdo is net in z'n ballen getrapt.
Dus ach.
The usual.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat best. Vraag maar aan Gerdoow. Die heeft er vast een heleboel informatieve filmpjes over..
Wordt hier geïnsinueerd dat ik een collectie lesbische porno heb?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat best. Vraag maar aan Gerdoow. Die heeft er vast een heleboel informatieve filmpjes over..
Neej joh..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:34 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wordt hier geïnsinueerd dat ik een collectie lesbische porno heb?.
Niet geinsinueerd. Ik ga er eigenlijk van uit.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:34 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wordt hier geïnsinueerd dat ik een collectie lesbische porno heb?.
*Beavje teleurstellen doet*quote:Op zondag 30 mei 2004 21:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet geinsinueerd. Ik ga er eigenlijk van uit.
Ben ik nu een nep-heteroow?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:36 schreef Gerdo het volgende:
[..]
*Beavje teleurstellen doet*.
jah, als je last heb van een van die beestjes kom ik je wel troosten hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 21:32 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Die zijn ook fijn!.
Zonder bank maar met bed, want de vloer is te hard als je me moet masseren!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:37 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, als je last heb van een van die beestjes kom ik je wel troosten hoor![]()
M'n heteroow, wat doe je?!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:36 schreef Gerdo het volgende:
[..]
*Beavje teleurstellen doet*.
Zal ik snel een verzameling aan gaan leggen?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n heteroow, wat doe je?!
Ik ga steeds meer snappen waarom je in dit topic komtquote:Op zondag 30 mei 2004 21:36 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ben ik nu een nep-heteroow?
wie had t over masseren?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:38 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Zonder bank maar met bed, want de vloer is te hard als je me moet masseren!.
Natuurlijk alleen om mij een plezier te doen.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:39 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Zal ik snel een verzameling aan gaan leggen?.
Ik!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:40 schreef blublub het volgende:
[..]
wie had t over masseren?
Mannen!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
PE afgelopen maar geen waxxer op msn
I knew it!
nou vooruit, ik heb best wel pijn aan mn rug en schouders, dus vooruit dan maarquote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |