kan t mis hebben, maar heb je op ongeveer alle films wat te zeuren??of vind je t gewoon leuk om te zeuren??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef nederhorror.nl het volgende:
-verhaaltje-
Nee, natuurlijk niet. Ze zijn 1 keer terug geweest en dat zagen ze.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf ziet klopt, maar als zij zichzelf voor het eerst ziet dan is ze al een keer terug in de tijd geweest. Ach, kijk het nog maar eens, er klopt geen hol van.
Ze zijn niet één keer in de tijd geweest, maar twee keer. Daarom gaat het fout.
Inderdaad. En dat is met meer dingen zo.quote:[..]
Fijn dat ze dat ook in de film hebben laten zien... Het kwam nu echt uit de lucht vallen, erg rommelig.
[..]
Ja, dat klopt, want Sneep vertrouwde Lupin niet. Maar Sneep had het dus fout.quote:Ik herinner me dat Sneep zei dat Lupin Sirius hielp. Dat heb ik blijkbaar door de war gehaald. Erg rommelige scenè, waar te veel te gelijk gebeurd.
je bedoeld dat er bv. meer relief in de sets was?? dat vond ik juist goed gedaan, zo had ik me (toen ik de boeken las) me t ook voorgesteld.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik ook minder vond, was dat de omgeving en set veranderd was.
Je hebt één verhaallijn in het heden tot ze bij dumbledore komen die suggereert terug te gaan in de tijd. Echter zijn ze daarvoor al van de weerwolf gered door een lokroep van Hermelien. Dat betekent dat zal terug zijn gegaan in de tijd vóórdat ze de eerste keer gaan. HOE heeft ze die lokroep kunnen doen áls ze nog niet teruggegaan is in de tijd. Hoe kunnen ze nog stenen gaan gooien als ze nog niet teruggegaan zijn in de tijd. Dát is het probleem met deze theorie van tijdreizen. Het zit veel te ingewikkeld in elkaar om het als een simpele vondst te gebruiken.quote:Nee, natuurlijk niet. Ze zijn 1 keer terug geweest en dat zagen ze.
Juist, en die zien we niet, daarom klopt het ook niet.quote:Als ze twee keer terug waren geweest dan hadden er drie setjes van Harry en Hermelien rond moeten lopen en er waren er gewoon twee.
denk dat je t niet hebt begrepen: Dumbledore stelt voor terug in de tijd te gaan. Dus Harry en Hermione doen dat. Wanneer ze dan terug in de tijd gaan, dan pas gaat Hermione met stenen gooien en nog later de lokroep "doen". Wanneer ze dat allemaal hebben gedaan, keren ze terug naar de ziekenzaal van Ron, die er dan niets van begrijpt hoe ze opeens van de ene naar de andere kant van de ziekenzaal zijn gekomenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:37 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Je hebt één verhaallijn in het heden tot ze bij dumbledore komen die suggereert terug te gaan in de tijd. Echter zijn ze daarvoor al van de weerwolf gered door een lokroep van Hermelien. Dat betekent dat zal terug zijn gegaan in de tijd vóórdat ze de eerste keer gaan. HOE heeft ze die lokroep kunnen doen áls ze nog niet teruggegaan is in de tijd. Hoe kunnen ze nog stenen gaan gooien als ze nog niet teruggegaan zijn in de tijd. Dát is het probleem met deze theorie van tijdreizen. Het zit veel te ingewikkeld in elkaar om het als een simpele vondst te gebruiken.
Ik vind gewoon als je een derde film maakt, dan moet je alles hetzelfde houden...... Dat lijkt mij gewoon logischer...... Voor kinderen die helemaal into Harry Potter zijn is dat niet echt geloofwaardig nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je bedoeld dat er bv. meer relief in de sets was?? dat vond ik juist goed gedaan, zo had ik me (toen ik de boeken las) me t ook voorgesteld.
Aan de andere kant: als je t nu opeens gaat veranderen komt t natuurlijk niet echt geloofwaardig over maar dat terzijde
Volgens mij zie jij het niet.quote:denk dat je t niet hebt begrepen: Dumbledore stelt voor terug in de tijd te gaan. Dus Harry en Hermione doen dat. Wanneer ze dan terug in de tijd gaan, dan pas gaat Hermione met stenen gooien en nog later de lokroep "doen".
Ow op zo`n manier: jij bedoelt wanneer ze gewoon "in het heden zijn" hoor je Hermelien al roepen, terwijl dat niet kan, omdat ze nog niet terug in de tijd is gegaan?? Wanneer ze dus wel terug in de tijd gaat samen met Harry, gaat ze dus eik. voor de 2e keer terug in de tijd?? Is dat ongeveer wat je bedoeld?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:00 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij het niet.
Hoe zijn ze langs Lupen in wolfvorm gekomen als Hermelien nog niet terug in de tijd is gegaan? Ze doet die lokroep als ze terug in de tijd gaat. Maar die heeft ze al gedaan.
Applaus!quote:Ow op zo`n manier: jij bedoelt wanneer ze gewoon "in het heden zijn" hoor je Hermelien al roepen, terwijl dat niet kan, omdat ze nog niet terug in de tijd is gegaan?? Wanneer ze dus wel terug in de tijd gaat samen met Harry, gaat ze dus eik. voor de 2e keer terug in de tijd?? Is dat ongeveer wat je bedoeld?
sarcastquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:16 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Applaus!
Maar kdenk dat dat ook komt omdat ze zo ontzettend veel overslaan uit t boek. Maar misschien ook niet, want tis al meer dan n jaar geleden dat ik t heb gelezen.quote:Ze zouden zichzelf dus stenen moeten zien gooien, de lokroep zien doen én bij het bevroren meertje zien staan. Misschien sla ik nog meer over.
Ik ben het helemaal met je eens, inclusief die patronus die er niet uitzag, wat een achterlijke zeikerds hier zegquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:41 schreef _Supreme het volgende:
verdorie wat zijn jullie streng!
ik vond het een fantastische film! veel beter dan de eerste 2 films. Deze heeft de absolute harry potter sfeer.
het gaat om het verhaal, en niet erom dat ze genoeg nutteloze lessen laten zien. dat weten we wel dat ze ook nog school hebben.
mij viel het heel goed op dat die beukwilg de seizoenen aangaf.
je zag de hele tijd een scene met herfst, of winter.
de camera overgangen waren ook zeer knap gemaakt.
het enige nadeel, maar dat zal wel aan het budget hebben gelegen, is dat die patronus, dat hert zou eigenlijk met zijn gewei al die dementors te lijf moeten gaan.
verder een fantastische film!
stelletje zeikers :p
Op het moment dat je terug gaat iin de tijd heb je de tijd dus al veranderd knuppelquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:16 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Applaus!
Ze zouden zichzelf dus stenen moeten zien gooien, de lokroep zien doen én bij het bevroren meertje zien staan. Misschien sla ik nog meer over.
Ja hoor, collega knuppel. Terwijl ze nog niet eens op het punt zijn gekomen om die tijdverdrijver te gaan gebruiken zijn ze al terug in de tijd gegaan...quote:Op het moment dat je terug gaat iin de tijd heb je de tijd dus al veranderd knuppel
Het lineaire gedeelte MIST, aangezien ze als ze voor de film de eerste keer gaan tijdreizen al voor de tweede keer gaan.quote:Inderdaad. Nedhorror denkt lineair, terwijl de tijd gewoon een lus is hier.
Ze hebben wel in de tijd gereisd, anders hadden ze daar niet geweest.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:44 schreef nederhorror.nl het volgende:
1. Harry en Hermione hebben nog niet in de tijd gereisd.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, inclusief die patronus die er niet uitzag, wat een achterlijke zeikerds hier zegEindelijk een volwaardige spannende HP-film die niet uren nodig heeft om spanningsloos een kinderverhaaltje te vertellen, en dan is het nog niet goed
![]()
Nee, je snapt het niet. Ik begrijp wel wat jij bedoelt. Er moet eerst zijn gebeurd dat Buckbeak is vermoord enzovoort. Maar dat is dus nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:44 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Het lineaire gedeelte MIST, aangezien ze als ze voor de film de eerste keer gaan tijdreizen al voor de tweede keer gaan.
2. Harry zit in het nauw bij de weerwolf, er klinkt een lokroep.
3. Ze komen op de ziekenboeg en gaan - volgens de film - terug in de tijd.
4. Hermoine ziet Harry in nood en doet de lokroep.
Als ze nog niet in de tijd hebben gereisd, hoe kun je dan de lokroep doen die je later doet áls je nog terug moet reizen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er over op.
[ Bericht 0% gewijzigd door Biancavia op 05-06-2004 17:57:15 ]Ja, die met de ballen in de bek.
Jij hebt niet al teveel fantasie he? Waarom ga je dan naar dit soort films? Back to the future begreep je dus ook geen hol van, ga ns studeren ofzo johquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:44 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Het lineaire gedeelte MIST, aangezien ze als ze voor de film de eerste keer gaan tijdreizen al voor de tweede keer gaan.
2. Harry zit in het nauw bij de weerwolf, er klinkt een lokroep.
3. Ze komen op de ziekenboeg en gaan - volgens de film - terug in de tijd.
4. Hermoine ziet Harry in nood en doet de lokroep.
Als ze nog niet in de tijd hebben gereisd, hoe kun je dan de lokroep doen die je later doet áls je nog terug moet reizen?
Duh, maar wat ze laten zien in de film is in principe al de tweede keer. Als ze in de film op het punt komen dat er voor de eerste keer stenen worden gegooid, dan zijn ze al terug in de tijd, wat ze later nog een keer gaan doen. Dat is dus twee keer. Niet iets wat nog moet gebeuren want er moet een eerste keer zijn. Die mist.quote:Ze hebben wel in de tijd gereisd, anders hadden ze daar niet geweest.
Dat is dus het probleem. Het klopt niet. Buckbeak moet niet gered worden, Harry red zichzelf en Sirius niet aan het bevroren meertje en Harry wordt niet door Hermoine geholpen door een lokroep. Dat kunnen ze pas doen als ze terug in de tijd gaan.quote:Nee, je snapt het niet. Ik begrijp wel wat jij bedoelt. Er moet eerst zijn gebeurd dat Buckbeak is vermoord enzovoort. Maar dat is dus nooit gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |