En badankt, dat .wmv is maar prutquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
High quality versie van Episode 3:
http://www.torquenstein.net/movies/Extreme-gumball-E3.avi
Hebben we niet meer, is verkochtquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:16 schreef dimage het volgende:
[..]
ferarri van je pa
Is dat nou Rob "It's not a race, it's a rally'' Lonman?quote:Op donderdag 29 juli 2004 07:52 schreef ook_gek het volgende:
Lonman is 1 van de bekenste gumballers. En staat bekend als iemand die echt gek is.
Zijn GT2 is zwaar onder handen genomen. Hij kan uren lang 180 mile rijden zonder enig probleem
Jep dat is hem. Tevens ook de donut kingquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat nou Rob "It's not a race, it's a rally'' Lonman?
Hij is al eens goed gecrashed geloof ik, in 2001 met een witte Ferrari 355 spider, werd ook gelanceerd op zo'n woestijnweggetje net zoals torquenstein. Kenteken was Lonman geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat nou Rob "It's not a race, it's a rally'' Lonman?
Die gozer is echt gek in z'n hoofdDat hij nog geen ongeluk heeft gehad, verbaast me ten zeerste
Kan niet wachten op al die crashes in deel 4Had trouwens niets gehoord over die 360 die ff een stoepje meepakte en bijna een groep mensen inrijdt!! En dat stukje als ze gaan spookrijden
Debielen
Mooi dat is dus niet lonman. Dacht ik al want die heeft voor de GT2 een SL55 gehad waar mee hij de gumball deed.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef t0n het volgende:
Fout!
Ik heb even screenshots gemaakt!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook nog een M5 maar niet oor de Gumballquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi dat is dus niet lonman. Dacht ik al want die heeft voor de GT2 een SL55 gehad waar mee hij de gumball deed.
Jep hij is al 2 weken bezich. Maar ze reageren niet of zoquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook nog een M5 maar niet oor de Gumball
Lonman ging toch een Pagani Zonda kopen of niet meer ?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jep hij is al 2 weken bezich. Maar ze reageren niet of zo![]()
Joh als hij met de Zonda gaat houd de Enzo hem zoweizo al niet bij omdat de Zonda sneller is (360 km/h en de Enzo 350 km/h)quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:19 schreef ook_gek het volgende:
Hij staat in een galerij ergens in engeland dacht ik.
Dat word ECHT lijp als hij met een zonda de gumball gaat rijden.
Er loopt ook een topic dat hij sneller was dan de gele enzo.
De Enzo kon hem stom weg niet bij houden. Hij ging als een mogol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |