quote:Oooooooh!!! Dat had je nog niet gezegd!
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
*kuch*
Ik wilde alleen wel iets anders kwijt over die inschrijvingen voor BB3. Ik kom eigenlijk nooit in het real-life soap forum, dus excuus als ik hier iets post dat al lang en breed besproken is.
Ik heb net Jeromar's topics gelezen over zijn 'BB3-avontuur', maar ik vraag me af hoeveel van de bewoners straks ook daadwerkelijk via die selectierondes in het huis zijn gekomen.
Een paar weken geleden hoorde ik namelijk (na aanleiding van de inschrijving van die vriend) een vreemd verhaal in mijn stamkroegje. Eén van de leden van een plaatselijk bandje hier (Hilversum en omstreken) zou al maanden geleden benaderd zijn met de vraag of hij mee wilde doen met BB3. Toevallig kwam ik die bewuste jongen vorige week tegen in de kroeg en vroeg hem of het waar was. En, ja hoor, hij was al maanden geleden (naar mijn inschatting al voor de inschrijving gestart was) bij een optreden van de band gevraagd of hij mee wilde doen. Hij ziet er uit als een echte drank & drugs rock 'n roller (wat overigens wel meevalt), maar waarschijnlijk was dat een type dat de makers wel graag in het huis wilde hebben. Hij zag het echter niet zitten, dus heeft voor de eer bedankt.
M.a.w. ik vraag me af hoeveel van de uiteindelijke bewoners gewoon zijn gecast (zoals Anouk in BB1).
Ach, het verbaast me ook eigenlijk helemaal niet. Een oom van mij heeft jaren geleden eens met de soundmixshow meegedaan, en die had ook echt niet met de voorrondes meegedaan. Hij was gewoon gevraagd door de makers.
Ik vind het alleen een beetje lullig voor de mensen die het via de selectieprocedure proberen.
Degenen die al wat langer de producten van Sjonnie bekijken, weten dit natuurlijk. Of zijn zo naïef dat ze niet beter verdienen. Maar het kan nog gekker: Er schijnen ook nog mensen te zijn die denken dat ze via het achterdeurtje van sponsors BOL.com en ECI alsnog een kans maken om in het huis te komen. Tsja, dan houdt het natuurlijk op.
"Let op: bestel de videoband nu en maak kans op een plaats in Big Brother 3!"
Yeah, right.
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 14:39 schreef Cynix ® het volgende:
ECI.nl:"Let op: bestel de videoband nu en maak kans op een plaats in Big Brother 3!"
Yeah, right.
Dan ben je wel naief als je dat gelooft.
Zouden er mensen zijn die gewoon 100 videobanden bestellen om een kans te maken
quote:kep ff getjekt....je krijgt gewoon een inschrijfformulier voorgeschoteld...die vervolgens nooit gelezen worden want ik kan me niet voorstellen dat de selectie niet al rond is.
Op zondag 12 augustus 2001 14:46 schreef Uiruru het volgende:[..]
staat dat er echt.
Dan ben je wel naief als je dat gelooft.
quote:Waarschijnlijk zit er gewoon een inschrijvingsformulier bij die band. Net zoiets als "Bestel en maak kans op 10 miljoen!" en dan gewoon een deelnameformulier voor de Staatsloterij opsturen.
Op zondag 12 augustus 2001 14:46 schreef Uiruru het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 12-08-2001 15:00]
quote:Zo heb ik ook een mailtje gehad van een of andere cd club. Strekking was wordt nu lid en maak kans op een plaats in het bb3 huis.
Op zondag 12 augustus 2001 14:39 schreef Cynix ® het volgende:
ECI.nl:"Let op: bestel de videoband nu en maak kans op een plaats in Big Brother 3!"
Yeah, right.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |