abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 23:05:57 #1
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1385643
Ik dus, who else??????
Je moet niks!
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2001 @ 23:39:22 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1385875
*kuch*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 23:42:14 #3
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1385899
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
*kuch*
Oooooooh!!! Dat had je nog niet gezegd!
Heb jij nix gehoord!
Je moet niks!
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2001 @ 23:45:45 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1385918
Nee, ik had even iets in m'n keel, sorry.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zondag 12 augustus 2001 @ 14:26:10 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_1395300
Ik niet, maar een vriend van me wel. Heeft echter niks meer gehoord.

Ik wilde alleen wel iets anders kwijt over die inschrijvingen voor BB3. Ik kom eigenlijk nooit in het real-life soap forum, dus excuus als ik hier iets post dat al lang en breed besproken is.

Ik heb net Jeromar's topics gelezen over zijn 'BB3-avontuur', maar ik vraag me af hoeveel van de bewoners straks ook daadwerkelijk via die selectierondes in het huis zijn gekomen.
Een paar weken geleden hoorde ik namelijk (na aanleiding van de inschrijving van die vriend) een vreemd verhaal in mijn stamkroegje. Eén van de leden van een plaatselijk bandje hier (Hilversum en omstreken) zou al maanden geleden benaderd zijn met de vraag of hij mee wilde doen met BB3. Toevallig kwam ik die bewuste jongen vorige week tegen in de kroeg en vroeg hem of het waar was. En, ja hoor, hij was al maanden geleden (naar mijn inschatting al voor de inschrijving gestart was) bij een optreden van de band gevraagd of hij mee wilde doen. Hij ziet er uit als een echte drank & drugs rock 'n roller (wat overigens wel meevalt), maar waarschijnlijk was dat een type dat de makers wel graag in het huis wilde hebben. Hij zag het echter niet zitten, dus heeft voor de eer bedankt.

M.a.w. ik vraag me af hoeveel van de uiteindelijke bewoners gewoon zijn gecast (zoals Anouk in BB1).
Ach, het verbaast me ook eigenlijk helemaal niet. Een oom van mij heeft jaren geleden eens met de soundmixshow meegedaan, en die had ook echt niet met de voorrondes meegedaan. Hij was gewoon gevraagd door de makers.
Ik vind het alleen een beetje lullig voor de mensen die het via de selectieprocedure proberen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2001 @ 14:32:56 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1395331
Je kunt bij Sjonnie nergens écht van op aan, maar het enige dat als een paal boven water staat: je wordt bedonderd waar je bij staat. Het is en blijft natuurlijk een pretfabriek. Met de nadruk op fabriek, dus: productie maken. En geld verdienen. Daarna komt er een hele tijd niks. En pas nog veel later wordt er misschien nog eens gekeken naar omgangsnormen naar deelnemers. Kijkers komen überhaupt niet voor in het scenario.

Degenen die al wat langer de producten van Sjonnie bekijken, weten dit natuurlijk. Of zijn zo naïef dat ze niet beter verdienen. Maar het kan nog gekker: Er schijnen ook nog mensen te zijn die denken dat ze via het achterdeurtje van sponsors BOL.com en ECI alsnog een kans maken om in het huis te komen. Tsja, dan houdt het natuurlijk op.

† In Memoriam † zondag 12 augustus 2001 @ 14:39:53 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1395384
ECI.nl:

"Let op: bestel de videoband nu en maak kans op een plaats in Big Brother 3!"

Yeah, right.

pi_1395430
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 14:39 schreef Cynix ® het volgende:
ECI.nl:

Yeah, right.

staat dat er echt.

Dan ben je wel naief als je dat gelooft.

Zouden er mensen zijn die gewoon 100 videobanden bestellen om een kans te maken

pi_1395499
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 14:46 schreef Uiruru het volgende:

[..]

staat dat er echt.

Dan ben je wel naief als je dat gelooft.

kep ff getjekt....je krijgt gewoon een inschrijfformulier voorgeschoteld...die vervolgens nooit gelezen worden want ik kan me niet voorstellen dat de selectie niet al rond is.
Ik kan me herrinneren dat sommige bewoners van vorig jaar drie weken ban te voren te horen kregen dat ze er in zaten. Anderen wisten het al twee maanden.
Korter dan drie weken van te voren was er niet.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 12 augustus 2001 @ 14:59:46 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_1395538
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 14:46 schreef Uiruru het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zit er gewoon een inschrijvingsformulier bij die band. Net zoiets als "Bestel en maak kans op 10 miljoen!" en dan gewoon een deelnameformulier voor de Staatsloterij opsturen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 12-08-2001 15:00]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 12 augustus 2001 @ 15:01:10 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1395549
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 14:39 schreef Cynix ® het volgende:
ECI.nl:

Yeah, right.

Zo heb ik ook een mailtje gehad van een of andere cd club. Strekking was wordt nu lid en maak kans op een plaats in het bb3 huis.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2001 @ 16:11:05 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1423694
*kick*
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')