Thnx, ik ben gelijk wegquote:Op zondag 30 mei 2004 16:13 schreef Kimmster het volgende:
Voor de liefhebbers :
Fajah Lourens bij Play op TMF.
Hoe denk je dat ik anders er steeds inkom. Gewoon bij Google™ op GTST zoeken. En dan de results van de gtst website openen en via daar doorbladeren. Dat mediapaspoort is zóóóó slecht beveiligdquote:Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/g(...).xml?hmgmenu_group=1
en dan steeds wat aan de titel veranderen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)okalikewedstrijd.xml
Haha Dizer.....kun je meedoen als Dennis![]()
Ga blowen sukkenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:37 schreef _bigmac_ het volgende:
IK EIS NINA IN DE OPENINGS POST!
Ga orgineel doenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga blowen sukken
Hij was alleen.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:11 schreef BVO het volgende:
Met wie was dat?
Jezus Christus bigmac wat schrijf jij onduidelijk. Echt een hele nieuwe taal. Je moet hem ontcijferen.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Hij was alleen.
Hij was er net achter dat hij het effeckt was als een vader zijn dochter zwanger maakt![]()
Gind die van WAAR HOOR IK DAN!!!!!!!!!!!!!!
gind moet ging zijn duhquote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Jezus Christus bigmac wat schrijf jij onduidelijk. Echt een hele nieuwe taal. Je moet hem ontcijferen.
Vrijdag was het ook al.... totaal niet-boeind.. echt het interview niveau van TMF.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:13 schreef Kimmster het volgende:
Voor de liefhebbers :
Fajah Lourens bij Play op TMF.
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
gind moet ging zijn duh
*Zucht*quote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Jezus Christus bigmac wat schrijf jij onduidelijk. Echt een hele nieuwe taal. Je moet hem ontcijferen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]Jij denkt dat het nu begrijpelijker is geworden???
Als je zo een grote bek hebt, doe het dan ook goedquote:Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga blowen sukkenl
Mijn hoofd voelt alsof dit mee gebeurtquote:Op zondag 30 mei 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
Heeft Dizertje een beetje teveel gedronken?.
Bij mij was tenminste nog duidelijk dat de n een l moest zijnquote:Op zondag 30 mei 2004 20:50 schreef Dizer het volgende:
Als je zo een grote bek hebt, doe het dan ook goed
Hier nog één... Waarom heb ik toch altijd het gevoel dat ik op zaterdag lééf, terwijl ik me op zondag meer dood dan levend voel?!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:59 schreef Dizer het volgende:
Mijn hoofd voelt alsof dit mee gebeurt
*voelt een band ontstaan*quote:Op zondag 30 mei 2004 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hier nog één... Waarom heb ik toch altijd het gevoel dat ik op zaterdag lééf, terwijl ik me op zondag meer dood dan levend voel?!
En als ze bij gtst zoveel zuipen, waarom hebben zíj dan bijna nooit een kater.....??
Life isn't fair... ja ik lul graag Engels *zucht*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |