Ik had me aangemeld bij BB3, en weet nu nog steeds niet of ze me willen (maar niemand wil mij )
Als je maar belooft dat als je definitief niet mee zou mogen doen aan BB3 hier wel ff volledig uit de school klapt! Over hoe het 'daar' achter de schermen allemaal aan toe gaat.
Ik stond erbij en ik keek er naar!
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 22:57 schreef Priscella het volgende:ha
ha
hihi
Ik stond erbij en ik keek er naar!
quote:Absoluut, geen probleem trouwens.........., volgens mij is die ander.... (die in het andere topic zei voor Yorin te hebben gewerkt) gewoon iemand die me probeert te fokken!
Op vrijdag 10 augustus 2001 22:50 schreef Cynix ® het volgende:
Tuurlijk willen wij jou wel!Als je maar belooft dat als je definitief niet mee zou mogen doen aan BB3 hier wel ff volledig uit de school klapt! Over hoe het 'daar' achter de schermen allemaal aan toe gaat.
quote:Deel 1 is toch bijna vol? Vertel eens trouwens hoe je nu aan mn foto kwam?
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat is mis met deel 1, die is nog niet vol hoorVan mij mag je er in, hoor Jeromar!
quote:Nou zeg, dat heb ik al uitgebreid verteld. Je had ze ooit op Fok gezet. Toen jij kwam met een eventueel verblijf in BB heb ik ze bewaard.
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:27 schreef Jeromar het volgende:Deel 1 is toch bijna vol? Vertel eens trouwens hoe je nu aan mn foto kwam?
quote:Oh ja dat is ook zo.... Maar wat ga je er mee doen?
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:28 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Nou zeg, dat heb ik al uitgebreid verteld. Je had ze ooit op Fok gezet. Toen jij kwam met een eventueel verblijf in BB heb ik ze bewaard.
quote:Niets. Alleen wel als ik je hoofd zie in dat BB-huis. Dan gaan ze natuurlijk wel hier op Fok!
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:31 schreef Jeromar het volgende:Oh ja dat is ook zo.... Maar wat ga je er mee doen?
*Dekking zoekt*
En dat terwijl je foto en je naam al anderhalve week overal op het net staan.
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Big%2dBrother+%2d+The+Battle
quote:Ik bedoel maar
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:41 schreef Hunter het volgende:
Tjonge, tjonge jonge, wat kan jij interessant doen zeg.En dat terwijl je foto en je naam al anderhalve week overal op het net staan.
Sterker nog; hij staat er nog steeds!
Misschien was het verstandiger geweest ietsje discreter te wezen tov je BB-aspiraties?
Jij vertelde toch ooit dat je voor Veronica/BB werkte?
(op melodie van Anton aus Tirol)
Ja alles klar,
Want ik bin dar
ich bin der geile Jeromar
When ich comme in das hous
Das mag meine kein flaus aus
Ja ich bin stoer
Ein wunder der Natur
Op die wijze is men verzekerd van een hele bulk publiciteit hier op Fok! en ongetwijfeld ook daarbuiten (gezien de hard-core-fans hier, die ze bij BB2 toch wel een beetje kwijt zijn geraakt).
Good business = Jeromar erin. Dat begrijpen Hummie en Sjonnie vast heel goed...
quote:Och toch! Bij een BigBrother DEEL DRIE zou je ondertussen kunnen weten dat Hummie en de haren hier ook gewoon meelezen, en een anonieme nickname is 'ie allang niet meer, zeker niet als je weet dat die foto's hier al sinds april of zo opstaan. Bovendien, om 300.000 posts dat je er waarschijnlijk wel/waarschijnlijk niet/wel/niet/warschijnlijk wel/niet/ik kan nix zeggen maar/waarschijnlijk zeg ik teveel maar/ik zit er niet in/waarschijnlijk wel te doen.... Jeromars geloofwaardigheid was aan deze kant van het lijntje reeds lange tijd gevlogen. Maar ik vond het wel leuk om te lezen, al speelde hij mijns inziens het spelletje te doorzichtig. Edoch, bovenstaande theorette van Dinosaur zou natuurlijk ook wel kunnen kloppen. Met de snelheid waarmee dit RLS forum de laatste dagen volloopt.....
Op zaterdag 11 augustus 2001 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Goed, Jeromar zit er waarschijnlijk dankzij deze acties niet meer in.
Veel kijkplezier Jeromar!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 11-08-2001 09:29]
wat ben ik vreselijk aan het kloten met edit en copy en zo, sorry!
Van mijn partner in crime Koos Voos
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 08:11 schreef SunChaser het volgende:
Jeromar, ik bekijk net je foto's en wat mij betreft kun je nog altijd in het Duitse BB huis. Er zit zelfs al een hitje in!!!(op melodie van Anton aus Tirol)
Ja alles klar,
Want ik bin dar
ich bin der geile Jeromar
When ich comme in das hous
Das mag meine kein flaus aus
Ja ich bin stoer
Ein wunder der Natur
quote:Whahahahahaha Meeer!!! Ik wil meeeeer!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 11 augustus 2001 18:51 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]Van mijn partner in crime Koos Voos
quote:Blijf nog maar effe dooroefenen op mij!!! Ik vind dit wel leuk...BB3´s kans heb ik toch verkeken nu...
Op zaterdag 11 augustus 2001 22:48 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Hééé Harry en Femmetje! Long time no see!
quote:WHAHAHAHAHAHA, Steeeeeeeeeeerk
Op zondag 12 augustus 2001 00:15 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]Hééé Harry en Femmetje! Long time no see!
quote:Samen met Jeromar? Ow, my god ......
Op zondag 12 augustus 2001 01:10 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur wil eigenlijk Tinkerbell erin!
Of met jou?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-08-2001 01:46]
quote:hahahaha
Op zondag 12 augustus 2001 00:42 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar ik wil 'm d'rin! In het huis dan wel te verstaan!!! Jeromar in da house!!!!!!!!!!!!!
quote:Sanne!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 12 augustus 2001 00:15 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]Hééé Harry en Femmetje! Long time no see!
Cynix!! Welke fakepic stond er in de Veronicagids????
Wizzik helemaal niet!!! *Trots is op de fpFokker!!!!:):):)
Ik weet niet meer wie 'm gemaakt heeft.
quote:Te Gekkie!!!!!
Op zondag 12 augustus 2001 15:10 schreef Cynix ® het volgende:
Die van Koos, languit liggend op de bank, met in z'n hand een stapeltje flappen. Met daaronder de tekst: "Voor mij is dit dé bank". En natuurlijk nog een AMRO-logootje erbij.Ik weet niet meer wie 'm gemaakt heeft.
Ik kan me nog het moment herrinneren dat we dat hele Cindy offencief waren begonnen en dat ik de volgende dag iets stond af te rekenen in een winkel waar de radio aan stond en op het journaal was dat wegens vele klachten via internet de geit uit het huis werd gehaald.
Ik helemaal trots en blozend uitleggen dat ik daar ook een beetje aan mee had gedaan....
Die verkoper: Boeien!!!
quote:Yep, klopt. Mijn geheugen is wél goed
Op zondag 12 augustus 2001 16:01 schreef itsme het volgende:
Als mijn geheugen goed is (nee dus) was de foto van MisterDre
quote:Je weet toch wel of ze je hebben gebeld of niet?
Op donderdag 16 augustus 2001 22:57 schreef Jeromar het volgende:
Ze belden me dus om te zeggen dat ik een telefoontje kan verwachten![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als dat zo is, kan het -om maar met de beroemde woorden van "ons" Pat te spreken- "vriezen of dooien". .
quote:Ik duim echt voor je. Hopen dat je erin komt!
Op donderdag 16 augustus 2001 23:00 schreef Jeromar het volgende:
yup
quote:Vandaag dus...
Op donderdag 16 augustus 2001 22:57 schreef Jeromar het volgende:
Zaterdag kan ik een telefoontje van Yorin verwachten...
Ik zou heeeeeeeeeeel erg gaaf vinden als er een fok!er in dat huis komt...
Ik ben toch wel erg benieuwd, maar aangezien Jeromar nog niks van zich heeft laten horen denk ik niet dat hij erin zit.
quote:of wel juist.. zoniet dan zegt hij het wel.
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:37 schreef SkyMaster het volgende:
Schop omhoog.Ik ben toch wel erg benieuwd, maar aangezien Jeromar nog niks van zich heeft laten horen denk ik niet dat hij erin zit.
[Dit bericht is gewijzigd door RB-tje op 19-08-2001 13:09]
quote:Dat doen we! Hopen dat we dan het goede doen...!
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:37 schreef starbrotheryvette het volgende:
uhm...zullen we maar uit gaan van geen bericht= goed bericht?![]()
Groetjes evi
quote:Waarom? Ik vond het wel interessant
Op zondag 19 augustus 2001 12:48 schreef RB-tje het volgende:
-edit- lah mar
quote:Ik had het eigenlijk ook wel graag willen lezen.
Op zondag 19 augustus 2001 20:11 schreef Hunter het volgende:[..]
Waarom? Ik vond het wel interessant
voor Jeromar
* Vision stemt voor Jeromar in BB3!!
quote:Ik bel in mn volgende pauze [12:00]
Op maandag 20 augustus 2001 10:51 schreef Spuuglokje het volgende:
En, heb je al gebeld?
quote:Heel Fok! op het puntje van de stoel!
Op maandag 20 augustus 2001 10:57 schreef Jeromar het volgende:
Ik bel in mn volgende pauze [12:00]
hoe zit het nou?
of hang je nog aan de telefooN?
quote:jup....
Op maandag 20 augustus 2001 12:50 schreef D-RiSe het volgende:
duurt nou wel heel lang....
Ik bel zo om 14:00
quote:we w8en af
Op maandag 20 augustus 2001 13:00 schreef Jeromar het volgende:
Sorry ik wou gaan bellen maar toen kwam in ene het Sylvia Millecam topic....Ik bel zo om 14:00
quote:Bijna 14.00 uur
Op maandag 20 augustus 2001 13:00 schreef Jeromar het volgende:
Sorry ik wou gaan bellen maar toen kwam in ene het Sylvia Millecam topic....Ik bel zo om 14:00
Maar aan de andere kant is het natuurlijk leuk als er een bewoner in komt die ook een beetje het moderne leven leeft dwz op internet te vinden is en chat en op forums te vinden is en niet sociaal contactgestoord is. Kan veel vooroordelen wegnemen, en kan het interessant maken.
quote:Ik denk het ook niet. En het is alweer bijna 14:30u trouwens.
Op maandag 20 augustus 2001 14:02 schreef zodiakk het volgende:
Hij zit er toch niet in.
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 14:23 schreef Jeromar het volgende:
Nou, net gebeld... Eerst krijg ik een meisje / vrouw aan de telefoon. Daarna kreeg ik dus echt gewoon mevrouw van de Tonnekreek aan de Telefoon die mij helaas het droevige bericht mocht mededelen dat ik er NIET inzit
quote:Ik moet zeggen dat "Hummie" wel erg aardig was en zei dat ik me wel kan gaan opgeven voor Starmaker ii als ik er zin in zou mogen hebben.
Op maandag 20 augustus 2001 14:25 schreef andrew het volgende:[..]
![]()
jammer jonge
quote:En wij presenteren: NogK-oticer met leadzanger Jeomar
Op maandag 20 augustus 2001 14:26 schreef Jeromar het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat "Hummie" wel erg aardig was en zei dat ik me wel kan gaan opgeven voor Starmaker ii als ik er zin in zou mogen hebben.
Jammer dat je niet in BB3 zit
quote:Whahahahahaaaaaaaaaaaaa!!!
Op maandag 20 augustus 2001 14:26 schreef Jeromar het volgende:
Ik moet zeggen dat "Hummie" wel erg aardig was en zei dat ik me wel kan gaan opgeven voor Starmaker II als ik er zin in zou mogen hebben.
Ik zie je al staan!
quote:JA! Wie was Buffie!
Op maandag 20 augustus 2001 14:32 schreef Vivi het volgende:
krijgen we nou wel te horen wie Buffie is ??
Buffie heeft bij Big Brother (en Starmaker) gewerkt en kent zodoende de ins en outs rond deze programma's erg goed.
En Buffie weet gewoon heel veel
PS Echt jammer voor je Jeromar! Misschien is Expeditie Robinson wat voor jou? Big Diet 2? Starmaker 2? El Buseta? Ticket to Love als je snel bent?
quote:Maar wat bedoelde je met 11?
Op maandag 20 augustus 2001 14:57 schreef Buffie het volgende:
Nou, vooruit dan maar:Buffie heeft bij Big Brother (en Starmaker) gewerkt en kent zodoende de ins en outs rond deze programma's erg goed.
PS Echt jammer voor je Jeromar! Misschien is Expeditie Robinson wat voor jou? Big Diet 2? Starmaker 2? El Buseta? Ticket to Love als je snel bent?
Jeromar, ik ga natuurlijk niet al mijn kaartjes op tafel leggen. Dus helaas, je zal het nooit weten
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 15:01 schreef Buffie het volgende:
Ja, dat zit je dwars he? Dat had ik inmiddels al uit betrouwbare bron begrepenJeromar, ik ga natuurlijk niet al mijn kaartjes op tafel leggen. Dus helaas, je zal het nooit weten
quote:Dan kan Buffie ons misschien wat inside information geven?
Op maandag 20 augustus 2001 14:57 schreef Buffie het volgende:
Nou, vooruit dan maar:Buffie heeft bij Big Brother (en Starmaker) gewerkt en kent zodoende de ins en outs rond deze programma's erg goed.
quote:* Smots lacht hartelijk om deze conversatie
Op maandag 20 augustus 2001 13:10 schreef Gellarboy het volgende:
H: "Ja, met Tonnekreek, Hummie van de?"
J: "Jaaaa, Tummie, met Jeromar."
H: "Met wie?"
J: "Jeromar!"
H: "..."
J: "Je-ro-mar! Van Fok!"
H: "Ooooooh ja, die! Wat is er?"
J: "Ik wilde nou weleens weten of ik erin zit?"
H: "Wat een taal! Waar in zit?"
J: "In BB3!"
H: "Oooooh, hahahaha, dat was maar een grapje!"
J: "Een grapje???!!!???!!!"
H: "Ja! Hahahaha. Kostelijk."
J: "..."
H: "Nou, daahaag, Jonathan." *klik*
J: "Ehmmmm? Hallo? HALLO??"
Sterkte met het verwerken van het in één klap laten verpulveren van je levensdoel. Wat zul je in een intens diep zwart gat vallen. Vast staat dat je nooit meer de oude vrolijke Jeromar zult worden. Toch hoop ik dat je met heel veel intensieve begeleiding toch nog een menswaardig leven kunt voortzetten, hoewel ik besef dat dat vrijwel onmogelijk is. Eén, zij het zéér schrale troost, die hooguit een klein lichtstraaltje in deze diepe, gitzwarte duisternis kan geven: je kunt nu lekker blijven Fok!ken.
quote:Oh, Buffie...
Op maandag 20 augustus 2001 15:01 schreef Buffie het volgende:
Ja, dat zit je dwars he? Dat had ik inmiddels al uit betrouwbare bron begrepenJeromar, ik ga natuurlijk niet al mijn kaartjes op tafel leggen. Dus helaas, je zal het nooit weten
(zoek maar op wat dat betekent, Jeromar....)
quote:
Binnenkort gaat Jeromar het volgende schrijven:
Dat is toch van die muziek?
e´nigma (het ~)
1 raadsel
enig·´ma·tisch (bn.)
1 raadselachtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |