Leuke jongen die Pierre, dan heb je datquote:Op zondag 30 mei 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
Van Hooijdonk krijgt zevens terwijl hij werkelijk niets goed deed? Ik weet nu zeker dat ik hier weinig ga posten.
Hij deed tenminste nog iets. Hij wou gewoon scoren maar anderen (spelers) lieten dat niet toe, slechte balwisselingen en dergelijke. Maar ik zag dat hij zijn best tenminste deed en zeker meer deed dan die anderen. En dat jij nu minder gaat posten zal geen oma van wakker liggen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
Van Hooijdonk krijgt zevens terwijl hij werkelijk niets goed deed? Ik weet nu zeker dat ik hier weinig ga posten.
Nee, want die oma's posten juist hier. Samen met de Teletoeters die Pi-Air zo'n leuke knul voor in de kleedkamer vinden en achterlijk doen met de handjes als hij een free kick mag nemen.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:00 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hij deed tenminste nog iets. Hij wou gewoon scoren maar anderen (spelers) lieten dat niet toe, slechte balwisselingen en dergelijke. Maar ik zag dat hij zijn best tenminste deed en zeker meer deed dan die anderen. En dat jij nu minder gaat posten zal geen oma van wakker liggen.![]()
Sloggi:quote:Op zondag 30 mei 2004 14:30 schreef Sloggi het volgende:
Waarom Bouma 4-en en 5-en? Hij speelde uitstekend, hij had alleen de pech dat 'ie de penalty veroorzaakte.
Doe maar niet idd.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik zeg maar niets over de manier waarop hier cijfers wordt gegeven.
ik heb jouw lijstje anders nog niet gezien,..quote:Op zondag 30 mei 2004 17:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik zeg maar niets over de manier waarop hier cijfers wordt gegeven.
Moet voor hem ook wel frustrerend zijn geweest om in zo'n elftal te moeten spelen. Heb geen fatsoenlijke voorzet van de zijkant gezien.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar dat weet je als Dickie 4-4-2 in een ruit met naar binnen opererende halfspelers laat spelen. Pierre is de ideale pinch-hitter en is verder overbodig.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Moet voor hem ook wel frustrerend zijn geweest om in zo'n elftal te moeten spelen. Heb geen fatsoenlijke voorzet van de zijkant gezien.
Utrechters zijn winnaars!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:45 schreef Frenkie het volgende:
Ik vond trouwens de verdediging goed. Sneijder erg goed, Cocu goed en de rest dramatisch.
Die ruit is ook debiel. En Pi-air is ook de pinch-hitter net als dat VAn Nistelrooy nummer 1 spits is.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar dat weet je als Dickie 4-4-2 in een ruit met naar binnen opererende halfspelers laat spelen. Pierre is de ideale pinch-hitter en is verder overbodig.
De ideale nummer 10! Beter dan Van der Vaart!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Utrechters zijn winnaars!
Hoezo omdat ie anders op je pik gaat staan? Ik zie hier ook alleen maar mensen posten die een andere wedstrijd hebben gezien dan ik. Bouma speelde behalve de penalty gewoon goed. En of dat nou een penalty was...hij zette in toen Mpenza de bal nog had, net toen speelde die m weg, zag dat hij er niet meer bijkon en viel over het toen aankomende been van Bouma. Lekker makkelijk gekregen. Slim gedaan en Bouma weet wel beter dan dit, maar t is niet zo dat hij m a la Frank de Boer( tegen Ierland dacht ik 2 jaar terug?) midden in de 16 tegen de grond schopt. Dus...Bouma moet naast Stam blijven staan. En anders had die oetlul Ooijer of Hofland moeten selecteren, want meer opties zijn er niet, face it.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:21 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Doe maar niet idd.![]()
Kuch Kuch wissel kluivert??? Reken erop dat hij de nummer 1 spits is en dat hij zeker altijd wanneer hij fit is in de basis staat.Dickie loves himquote:Op zondag 30 mei 2004 17:50 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Die ruit is ook debiel. En Pi-air is ook de pinch-hitter net als dat VAn Nistelrooy nummer 1 spits is.
Laten we het er maar op houden dat Adfvocaat de scouts van Duitsland, Tsjechie en Letland zout in de ogen wilde strooien en een aantal spelers even wilde laten merken waarom ze ook al weer wissel staan. (Zenden, Overmars, Seedorf, Kluivert, etc)
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:00 schreef _bigmac_ het volgende:
van der Sar = 2
Heitinga = 2
Stam = 2
Bouma = 2
v. Bronckhorst = 9
Cocu = 2
Sneijder = 2
Seedorf = 2
Kluivert = 2
v. Hooijdonk = 9
Zenden = 2
------------------------------
Wissels
Roy Makaay = 2
v. Nistelrooij = 7
v. der Meyde = 2
Overmars = 2
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zie hier ook alleen maar mensen posten die een andere wedstrijd hebben gezien dan ik.
Omdat jij Van Hooijdonk wel lief vindt?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:21 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Doe maar niet idd.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:47 schreef Grimm het volgende:
Nederland 0 - 1 Belgie
van der Sar = 6
Heitinga = 6
Stam = 7
Bouma = 5
v. Bronckhorst = 6
Cocu = 6
Sneijder = 6
Seedorf = 6
Kluivert = 2
v. Hooijdonk = 6
Zenden = 6
------------------------------
Wissels
Roy Makaay = 5
v. Nistelrooij = 7
v. der Meyde = 5
Overmars = 3
van the man bracht d'r wat pit in en had een goede actie, en zenden schopte tenminste nog iemand onderuit, overmars geeft 't gewoon nie meer en kluivert was gewoon diep triest
bouma vond ik idd errug goed!!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:30 schreef Sloggi het volgende:
Waarom Bouma 4-en en 5-en? Hij speelde uitstekend, hij had alleen de pech dat 'ie de penalty veroorzaakte.
Ik heb trouwens maar een halve pot gezien.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:09 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sloggi:
We hebben de T, we hebben de E, we hebben de L....
Wat een onzin zeg. Ze werkten allemaal keihard. Dat is verdomme het minste wat ze kunnen doen. De ingespeelde ballen kaatsen weer werkelijk alle kanten op. En als ie wat bedacht aan rushes werd ie van de bal gelopen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die 6 is puur en alleen voor de werklust, hij hield constant 2 mensen bezig. Wörns hield hem 90 minuten in de houdgreep. Een onvoldoende voor Nistelrooy zou pas absurd zijn geweest, hij was de enige van de 4 aanvallers die bewoog
Heitinga verdedigde wel goed, voor derest ben ik het met je eesnquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je hebt gezien hoe RvN werd vastgehouden in de duels? Dan snap je de voldoende, hij was één van de weinigen die er echt voor ging
Davids, Mandy, Zenden, VdV of Heitinga liepen doelloos rond, compleet zonder bezieling
Als spits is ie ten eerste niks anders gewend. Ten tweede was het meer lompigheid dan kunde, die inzet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je hebt gezien hoe RvN werd vastgehouden in de duels? Dan snap je de voldoende, hij was één van de weinigen die er echt voor ging
Als je niet aangespeeld wordt (VdM) of verkeerd vrijloopt (VdV) dan loop je doelloos rond. Jij weet slecht spelen niet uit elkaar te houden met bezieling. Davids had bv. zoveel bezieling dat ie weer verzoop in zijn eigen actie's.quote:Davids, Mandy, Zenden, VdV of Heitinga liepen doelloos rond, compleet zonder bezieling
Die mag je gaan uitleggen want zoals eerder vermeld, er is werkelijk geen enkele kans weggegevenquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:24 schreef Barca het volgende:
Stam 3,5 (Had overtredingen nodig om zijn man te stoppen, ballverlies + overtreding)
Bouma 3 (Aanvallend en verdedigend heel zwak)
Tja, als je zo redeneert kun je Mandy ook wel een voldoende geven. Immer een buitenspeler die een voorzet levert waaruit gescoort word is ook voldoende maar ook vooral niet meer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:34 schreef ranja het volgende:
Van Der Meyde 5 meer slecht dan goed
Van Nistelrooy6 spits die scoort = voldoende maar ook vooral niet meer.
Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken? De verdediging zag er gisteren dramatisch uit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die mag je gaan uitleggen want zoals eerder vermeld, er is werkelijk geen enkele kans weggegeven
Een wedstrijd waarin Duitsland geen enkele kans heeft gecreëerd. Ze waren gevaarlijk uit de 2e lijn en standaard situaties, maar Kurayni en Ballack hebben niets kunnen afdwingen. De zwaktes lagen op de vleugels en bij de backs die niks met de ruimte dedenquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:57 schreef nikk het volgende:
Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken? De verdediging zag er gisteren dramatisch uit.
Ik vond juist dat Ballack gisteren een zeer sterke partij speelde. Hetzelfde geld voor Kuranyi. Hij deed goed wat RvN fout deed. Namelijk de bal krijgen, vasthouden en dan de aktie maken of afspelen. Hij hield in z'n 1tje de verdediging van het Nederlands elftal bezig. Stam en Bouma hebben die Kurayni voor geen centimeter kunnen afstoppen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Een wedstrijd waarin Duitsland geen enkele kans heeft gecreëerd. Ze waren gevaarlijk uit de 2e lijn en standaard situaties, maar Kurayni en Ballack hebben niets kunnen afdwingen. De zwaktes lagen op de vleugels en bij de backs die niks met de ruimte deden
Iets waar iedereen het over eens schijnt te zijn, op een klein groepje gelegenheidssupporters na...
Niet alleen de backs stonden verkeerd. Stam en Bouma konden Kurayni niet afstoppen. En dat is toch wel een erg matige prestatie van een centraal verdedigingduo. Dat kun je niet afschuiven op de backs alleen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij heeft geen kans gehad en Ballack heerste tot 25 meter van het Nederlandse doel. De backs stonden vaak verkeerd opgesteld waardoor er ruimte ontstond. Daar profiteerde beide speler redelijk van, maar dat kun je het centrale duo niet aanrekenen
Kuranyi die net niet kopte aan het begin van de 2e helft? Dat was een aardige kansquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Een wedstrijd waarin Duitsland geen enkele kans heeft gecreëerd.
Iets waar iedereen het over eens schijnt te zijn, op een klein groepje gelegenheidssupporters na...
Nou, naar mijn menining moet een buitenspeler meer doen dan 1 keer een bal voor het doel brengen waaruit gescoord wordt. Toch minstens een bal of 5 en eigenlijk wel meer voor het doel brengen, het is dan aan de spits om die goed af te ronden. Maar als de aanvoer tot 1 beperkt blijft... ben niet zo'n Nistelrooy fan maar des te knapper dat-ie die ene bal dan meteen weet te maken ook.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:56 schreef nikk het volgende:
[..]
Tja, als je zo redeneert kun je Mandy ook wel een voldoende geven. Immer een buitenspeler die een voorzet levert waaruit gescoort word is ook voldoende maar ook vooral niet meer.
In mijn optiek verdienen beide spelers een zware onvoldoende.
Tuurlijk. Hoeveel goede verdedigende akties had hij gister? Een? Twee?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:01 schreef Hedgehog het volgende:
Mensen die Bouma een 3 of 4 geven moeten echt hun ogen eens opendoen. Objectief zijn is ook een kunst. Hij heeft verdedigend alles goed gedaan en was opbouwend ook nog eens de beste verdediger. Sommige mensen hebben gewoon een bepaald beeld van iemand, maar blijven dat beeld zien, ook al speelt hij goed.
Aanvoer, shmaanvoer. De spits staat er niet alleen om de ballen in te tikken. Hij heeft gister wel 50 balcontacten gehad, waarvan hij presteerde er 47 verliezen. Natuurlijk kan je dan geen spel maken als elftal.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, naar mijn menining moet een buitenspeler meer doen dan 1 keer een bal voor het doel brengen waaruit gescoord wordt. Toch minstens een bal of 5 en eigenlijk wel meer voor het doel brengen, het is dan aan de spits om die goed af te ronden. Maar als de aanvoer tot 1 beperkt blijft... ben niet zo'n Nistelrooy fan maar des te knapper dat-ie die ene bal dan meteen weet te maken ook.
Prima, maar dat houd niet in dat je als spits geen bal moet kunnen vasthouden. Zelfs een uber-oppertunist als Inzaghi kan een bal vasthouden en een man voorbij komen. Als je als spits 90 procent van de ballen verliest speel je gewoon beroerd, afmaker of niet. Je kan dan niet van een team verwachten het spel te maken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Daar was VdV voor, RvN is een afmaker die afhankelijk is van de aanvoer, VdV moest er zijn voor de combinatie maar die had een snipperdag genomen. Als je met Makaay of RvN speelt, speel je met een echte afmaker die er niet zijn voor de combinatie.
Wil je een combinatie-spts, dan met je Kluivert er neer zetten
Heb jij gezien hoe RvN aangespeeld werd? Als hij dan de bal kreeg stonden er meteen 2 man in zijn rug. Hij verweerde zich nog knap m.i. Bekijk die duels maar eens terug. Ik zou niet weten hoe elke andere spits hier fatsoenlijk uit zou kunnen komen. De ene kans die hij kreeg scoorde hij magistraal. Compliment voor Ruudjequote:Op woensdag 16 juni 2004 10:17 schreef nikk het volgende:
Aanvoer, shmaanvoer. De spits staat er niet alleen om de ballen in te tikken. Hij heeft gister wel 50 balcontacten gehad, waarvan hij presteerde er 47 verliezen. Natuurlijk kan je dan geen spel maken als elftal.
RvN kreeg gister de ballen goed en zuiver in z'n voeten aangespeeld. Dat hij er vervolgens niets mee kan ligt niet aan de Duitse verdedigers maar aan hem. Erg zwak om het excuus van het zwakke spel in de verdedigers te zoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:24 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Heb jij gezien hoe RvN aangespeeld werd? Als hij dan de bal kreeg stonden er meteen 2 man in zijn rug. Hij verweerde zich nog knap m.i. Bekijk die duels maar eens terug. Ik zou niet weten hoe elke andere spits hier fatsoenlijk uit zou kunnen komen. De ene kans die hij kreeg scoorde hij magistraal. Compliment voor Ruudje![]()
Dutroux heeft ook best goede dingen gedaan in zijn leven, toch mogen we hem nog steeds niet vanwege zijn slechte gedrag uit het verledenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:01 schreef Hedgehog het volgende:
Mensen die Bouma een 3 of 4 geven moeten echt hun ogen eens opendoen. Objectief zijn is ook een kunst. Hij heeft verdedigend alles goed gedaan en was opbouwend ook nog eens de beste verdediger. Sommige mensen hebben gewoon een bepaald beeld van iemand, maar blijven dat beeld zien, ook al speelt hij goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |