Ik wil hem zo graag echt kopen, maar dat ding is natuurlijk niet in deze regio afspeelbaar. En dat is kut.quote:The much-anticipated live collection, Tonight, Not Again: Jason Mraz Live At The Eagles Ballroom, is here! Tonight, Not Again... was recorded and filmed last October at Milwaukee's Eagles Ballroom. Jason is joined onstage by his band and a number of special guests, including Blues Traveler's John Popper. The setlist includes four new Mraz-penned songs.
http://stores.musictoday.(...)band%5Fid=485&sfid=2
Kijk, met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 2 september 2004 09:50 schreef mark_03 het volgende:
Too much food vind ik meesterlijk ... die ene zin
If you are what you eat, in my case I'm sweet
Tsst! Jij steelt mijn tips gewoonquote:Op donderdag 2 september 2004 01:48 schreef Rosnesda het volgende:
Nog een tipje overigens. Bij sommigen al bekend, bij anderen niet: Ari Hest. Gekke naam, maar z'n nieuwe single 'They're on to me' is leuk, en zal denk ik bij Mraz en Mayer-fans in goede smaak vallen!
Nee hoor, dit is een hiernieuwde met een gegronde reden. De eerste keer vond ik het geen succes, maar dit liedje is wel tipwaardig vind ikquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:58 schreef SaintMary het volgende:
[..]
Tsst! Jij steelt mijn tips gewoon
Misschien moet hij eerst eens een hit hebben in Nederland. Vond die ene single met dat clipje wel leuk in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:55 schreef JoVd_girl het volgende:
Ben ook al ff fan van jason en had ff het idee om een fansite over m te maken, het is nog niet echt veel en opvallend onprofessioneelcomputerkennis kan wat hulp gebruiken
maar goed tis toch een begin.. www.jasonmraz.nl is trouwens het adres weet niet of ik dat hier mag zeggen maargoed
![]()
Still: Jat-aapquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:38 schreef Rosnesda het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een hiernieuwde met een gegronde reden. De eerste keer vond ik het geen succes, maar dit liedje is wel tipwaardig vind ik
The Remedy waarschijnljk.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:49 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Misschien moet hij eerst eens een hit hebben in Nederland. Vond die ene single met dat clipje wel leuk in ieder geval.
gek he?quote:Op donderdag 23 september 2004 00:15 schreef GotC het volgende:
Jason Mraz rocks!
Hij maakt zulke geweldige nummers! Vind zn muziek wel wat (ok nogal veel) weghebben van Dave Matthews Band (waar Jason ook fan van is).
The Remedy is een leuk nummer! Lekker meezingen
En idd, liever dat hij niet te bekend wordt, vind het zo wel best!
*vond Maroon 5's eerste nummer geweldig daarna mwah*
really? dat wistk nietquote:Op donderdag 23 september 2004 22:39 schreef kiw het volgende:
[..]
gek he?
de muziek op zn album is ondersteund door die band ook
zekerquote:Op donderdag 23 september 2004 22:46 schreef GotC het volgende:
[..]
really? dat wistk nietDas wel cool, DMB roelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |