abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19509913
Een tijdje geleden ben ik wat afgevallen, door mijn eetpatroon te veranderen. Ik sport niet fanatiek (eigenlijk niet, haha), maar ik doe thuis sinds kort grondoefeningen (buikspieroefeningen en dergelijke) en ik fiets naar mijn werk, enz.

Ik ben van maat 48 naar maat 40 gegaan in een paar maanden tijd. Dit heb ik bereikt door minder te eten en anders te eten dan dat ik daarvoor deed. Er zijn geen pillen of andere hulpmiddelen bij gekomen, dus wel verantwoord.

Nu is het zo dat ik als het ware wat vel 'over' heb. Net onder mijn buik 'hangt' het er maar een beetje bij en dat is niet mooi. Ik vraag me af welke oefeningen er trucjes er zijn om dat vel weer strakker ta laten worden, of volstaan de buikspieroefeningen? Die doe ik om de dag trouwens, zodat ze ook kunnen rusten, of is dat als je echt spiermassa bij de sportschool aan het kweken bent?
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_19510187
Als je echt vel over hebt, zou je kunnen denken aan een buikwandcorrectie, dat doen veel vrouwen.
van maat 48 tot 40 is een heel eind, knap hoor!!
Zolang er was is, is er leven.
pi_19510189
Dat kost gewoon tijd. Je kunt er niet zo veel aan doen maar langzaam trekt het weer bij.
pi_19510261
hier ben ik ook een topic over begonnen tijdje geleden...
en ik denk dat je daar wel wat dingen uit kan halen
loszittend/hangend vel
(weet ff niet hoe ik het een link kan maken)
edit; oh... hij staat al als link
  zondag 30 mei 2004 @ 16:56:05 #5
16715 Mylene
*schatje*
pi_19515264
loszittend/hangend vel

Daar graag verder svp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')