veel lopen, fietsen en beter op het eten letten en ehm...anders denken zeg maarquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
beetje offtopic, maar hoe raak je 50 kilo binnen 8 maanden kwijt..?
eerst heeeeeeeel veeeeeeeeeel etenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
beetje offtopic, maar hoe raak je 50 kilo binnen 8 maanden kwijt..?
kloptquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:10 schreef MarkyB het volgende:
volgens mij is een gevolg van veel te snel afvallen dat losse vel
daar kan ik niks vinden over het vel dat los zit zeg maar, alleen hoe de kilo's kwijt te raken, maar dat is mijn probleem niet echtquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:12 schreef gjannock het volgende:
kijk anders eens op een forum voor vrouwen die net gebaard hebben....
of zeg ik nu iets heel geks...
ja klopt, alleen waren al die kilo's zeg maar wel opgebouwd in ca 10 jaar, daarvoor is het me nooit gelukt om af te vallen etc ookal probeerde ik wel van alles, maarja..nu dus wel eindelijk (ben wel ook nog bezig...en ik wil geen hulp van arts of dergelijke met afvallen of op gewicht blijven aangezien dat bij mij niet helpt gewoon, en ben nu wel zo ver dat ik nooit meer zo dik wil zijn enzo, dus daar doe ik ook wel vanalles tegen nuquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
eerst heeeeeeeel veeeeeeeeeel eten
vervolgens heeeeeeeeeeel weeeiiiinig en heeeel geezoonddd eten
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:53 schreef schatje het volgende:
Kun je er misschien een foto van maken?? Mits het niet te schokkend is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:50 schreef bluepowder het volgende:
mijn probleem is dus ''loshangend'' vel...
dit komt omdat ik binnen 8 maanden zo'n 50 kilo ben kwijtgeraakt
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:01 schreef bluepowder het volgende:
[..], hmz... ik zal eerst ff kijken of ik het ergens anders kan vinden zo'n foto
schokkend kan ik niets van zeggen... ik vind het alleen goor zeg maar, maar niet schokkend
als je je door de plastisch chirurg laat behandelen krijg je idd een soort nieuwe navel... er wordt een heel stuk huid + eventueel vet tussen uit gehaald en de overige huid wordt dan naar beneden getrokken.. de navel blijft echter wel op zn plaats zitten en er wordt dus in de naar beneden getrokken huid een gat gemaakt om de navel weer doorheen te halen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:20 schreef bluepowder het volgende:
en operatief krijg je ook een nieuwe navel ofzo zeiden ze toen![]()
maar zoiezo is zo'n operatie ook duur en wordt neem ik aan niet vergoed![]()
maar denk ook wel dat ik daarnaast nog naar de dokter ga ervoor om verder te vragen, maar ik dacht, ik vraag het eerst hier bv of iemand wat ervoor wist/weet
ik struikel er niet over, maar toch ben ik het liever kwijtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:05 schreef DJ-Maurits het volgende:
Zolang je er niet over struikelt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |