Volgende keer dan maar he, hoop doet levenquote:Op zondag 30 mei 2004 11:26 schreef mordradead het volgende:
de wens dat er er geen capibar's en rockstah's in dit topic komen is al niet meer nodig
Jahquote:Op zondag 30 mei 2004 11:32 schreef mordradead het volgende:
dit keer zattie er al bij de 1e post erin, ze worden steeds sneller
nee dat lijkt maar zoquote:Op zondag 30 mei 2004 10:14 schreef BMH het volgende:
dit is het slow chat topicje?
zit je nou nogsteeds daarvor te zeiken?quote:Op zondag 30 mei 2004 11:26 schreef mordradead het volgende:
de wens dat er er geen capibar's en rockstah's in dit topic komen is al niet meer nodig
Modradead is liefquote:Op zondag 30 mei 2004 11:44 schreef capibar het volgende:
[..]
zit je nou nogsteeds daarvor te zeiken?
tyf zelf dan maar op![]()
maar nu even nietquote:Op zondag 30 mei 2004 11:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Modradead is lief![]()
Jij hebt die centerparcs reclame te veel gezienquote:Op zondag 30 mei 2004 11:47 schreef capibar het volgende:
[..]
maar nu even niet![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 11:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij hebt die centerparcs reclame's te veel gezien
dat houden we niet bij...quote:Op zondag 30 mei 2004 12:30 schreef HomerJ het volgende:
Hoeveelste deel is dit eigenlijk?
geslapen....quote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef gieling het volgende:
Net terug van allereerste HP3
Jullie nog iets leuks gedaan?![]()
gegeemt natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef gieling het volgende:
mezelf hersendood gemaakt:quote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef gieling het volgende:
engels gesproken of nederlands? lijkt me namelijk erg raar om jezelf in de bios te horen praten.......quote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef gieling het volgende:
Beetje Rise of Nations: Thrones & Patriots online.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef gieling het volgende:
ohja, snieling heeft hem weer ingesproken he?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:28 schreef pkwarts het volgende:
[..]
engels gesproken of nederlands? lijkt me namelijk erg raar om jezelf in de bios te horen praten.......
Beetje lopen sjorre.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef gieling het volgende:
ik doe het graagquote:Op zondag 30 mei 2004 11:44 schreef capibar het volgende:
[..]
zit je nou nogsteeds daarvor te zeiken?
tyf zelf dan maar op![]()
doe het dan ookquote:Op zondag 30 mei 2004 16:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik doet het graag![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar
Hij is het ultieme voorbeeld van een irritante noob die later best ok blijkt te zijn.![]()
Je doelt toch wel op de verre verre toekomst toch?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar
Hij is het ultieme voorbeeld van een irritante noob die later best ok blijkt te zijn.![]()
Laat Giebel het maar niet horenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:50 schreef HomerJ het volgende:
Ik haat Harry potter
Ehh, nee jij kon op je 7e engelsquote:Op zondag 30 mei 2004 17:55 schreef mordradead het volgende:
de special effects zijn wel geinig, de acteerprestaties...... en dan de nasynchronisatie, komop we zijn geen duitsers wel
ondertiteling kon ik toen wel lezenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:57 schreef gieling het volgende:
[..]
Ehh, nee jij kon op je 7e engels
Niet iedereen dus, en het was voornamelijk gericht op kinderen dus is er ook een gesynchroniseerde versie.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
ondertiteling kon ik toen wel lezen
ik wel eerlijk gezegtquote:Op zondag 30 mei 2004 17:57 schreef gieling het volgende:
[..]
Ehh, nee jij kon op je 7e engels
Gaat je geen fuck aanquote:Op zondag 30 mei 2004 18:00 schreef capibar het volgende:
[..]
en wie de fuck ben jij?![]()
je hebt me overtuigtquote:Op zondag 30 mei 2004 17:59 schreef gieling het volgende:
[..]
Niet iedereen dus, en het was voornamelijk gericht op kinderen dus is er ook een gesynchroniseerde versie.
Nopequote:Op zondag 30 mei 2004 18:00 schreef capibar het volgende:
[..]
ik wel eerlijk gezegt![]()
snieling, heb je niet toevallig een stukje ingesproken tekst van je op internet staan, want ik heb geen zin om die nagesynchroniseerde hp te gaan zitten kijken...
dat is de grote dalai lama ofzo, ken je dat niet zien..... de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 30 mei 2004 18:00 schreef capibar het volgende:
[..]
en wie de fuck ben jij?![]()
wehehequote:Op zondag 30 mei 2004 18:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
je hebt me overtuigtzullen we capibar afzeiken?
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
je hebt me overtuigtzullen we capibar afzeiken?
Hé, als je hier niks te zoeken hebt, rot dan opquote:Op zondag 30 mei 2004 18:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gaat je geen fuck aan
quote:
waarom zou ik de dvd guren als ik ook.............quote:Op zondag 30 mei 2004 18:05 schreef gieling het volgende:
[..]
Nope
Huur dvd gewoon anders eens ofzo, kan je switchen tussen talen
Dalai Lama?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is de grote dalai lama ofzo, ken je dat niet zien..... de jeugd van tegenwoordig
wat doe jij hier?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dalai Lama?![]()
grapje toch? het is iig die ene kerel die in hongerstaking ging tot er een vreedzame oplossing zou komen voor de vrijheid van india?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dalai Lama?![]()
dat was toch niet de dalai lamaquote:Op zondag 30 mei 2004 18:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
grapje toch? het is iig die ene kerel die in hongerstaking ging tot er een vreedzame oplossing zou komen voor de vrijheid van india?
ik zeg ook maar wat.... zullen we hem afzeikenquote:Op zondag 30 mei 2004 18:07 schreef capibar het volgende:
[..]
dat was toch niet de dalai lama![]()
ja doe maar....quote:Op zondag 30 mei 2004 18:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik zeg ook maar wat.... zullen we hem afzeiken
*kijkt naar profiel*quote:Op zondag 30 mei 2004 18:09 schreef capibar het volgende:
[..]
ja doe maar....
hij komt er ineens tussendoor zeiken terwijl we nieteens weten wie hij is...![]()
In limburg dumpenquote:Op zondag 30 mei 2004 18:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
*kijkt naar profiel*
vwo e&m () en hij heet bernd (schuster) dus is vast duits.... en wat doen wij met duitsers
Danwel niet met een zak cement aan de voeten in de maasquote:Op zondag 30 mei 2004 18:11 schreef gieling het volgende:
[..]
In limburg dumpen
die dumpen we in eindhoven, wat een losers daar zeg (theo maassen op heeft staan)quote:Op zondag 30 mei 2004 18:11 schreef gieling het volgende:
[..]
In limburg dumpen
oeh!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
*kijkt naar profiel*
vwo e&m () en hij heet bernd (schuster) dus is vast duits.... en wat doen wij met duitsers
theo maassenquote:Op zondag 30 mei 2004 18:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
die dumpen we in eindhoven, wat een losers daar zeg (theo maassen op heeft staan)
ken je toevallig dat gunter filmpje van MTV?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:14 schreef gieling het volgende:
wehehe
maarach, duitsers hebben geen gevoel voor humor dus dit zal ie ook wel verkeerd opvatten allemaal. Niet dat het niet verkeerd bedoelt is ofzo
I have to tell you something, I am a Germanquote:Op zondag 30 mei 2004 18:16 schreef capibar het volgende:
[..]
ken je toevallig dat gunter filmpje van MTV?![]()
dat was wel grappigquote:Op zondag 30 mei 2004 18:17 schreef Tain het volgende:
[..]
I have to tell you something, I am a German
eerst stond dat er niet, hij heeft geeditquote:Op zondag 30 mei 2004 18:20 schreef gieling het volgende:
tain was je voor cunt
huilie, hij stond er net na je eerste quotequote:Op zondag 30 mei 2004 18:25 schreef capibar het volgende:
[..]
eerst stond dat er niet, hij heeft geedit![]()
daarom was het ook grappigquote:Op zondag 30 mei 2004 18:17 schreef capibar het volgende:
[..]
dat was wel grappig
maar het was niet door duitsers gemaakt![]()
gammaquote:Op zondag 30 mei 2004 18:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
daarom was het ook grappig
omdat je vrij bent, waarom krijg je anders vrij?quote:Op maandag 31 mei 2004 10:29 schreef HomerJ het volgende:
Waarom regent 't?
Het is allemaal een samenzweringquote:Op maandag 31 mei 2004 10:32 schreef pkwarts het volgende:
zodat ik wel gedwongen wordt aan wiskunde te gaan werken.....
quote:[Praying heavenward]
Homer: I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!
Homer: Marge, old people don't need companionship. They need to be isolated and studied so it can be determined what nutrients they have that might be extracted for our personal use.
je kent de rij van fibonacci?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb TU wiskunde gehad, en snap niet eens wat je wilt weten
Ik heb een 4 op mijn rapport voor wiskunde gehad TU wiskunde gehad,dus ik en snap niet eens wat je wilt wetenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb TU wiskunde gehad, en snap niet eens wat je wilt weten
VWO eindcijfer Wiskunde B: 9quote:Op maandag 31 mei 2004 12:46 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb een 4 op mijn rapport voor wiskunde gehad TU wiskunde gehad,dus ik en snap niet eens wat je wilt weten
ik ben gewoon slecht in wiskundequote:Op maandag 31 mei 2004 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
VWO eindcijfer Wiskunde B: 9
nou die formule is ervoor om een n'de getal in de rij op te zoeken. als je bijvoorbeeld wilt weten wat het 25ste getal in de rij is, vul je voor n 25 in en dan komt het getal eruit.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ja, die ken ik![]()
Ik stond een 8 ofzo met mijn eindexamen, werd ik ziek tijdens het examenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:50 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben gewoon slecht in wiskunde
maar ik had wel een 9 voor engels,zonder ooit daarvoor geleert te hebben![]()
![]()
Ah, het waarom willen weten in de wiskundequote:Op maandag 31 mei 2004 12:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nou die formule is ervoor om een n'de getal in de rij op te zoeken. als je bijvoorbeeld wilt weten wat het 25ste getal in de rij is, vul je voor n 25 in en dan komt het getal eruit.
maar waarom?
ik denk niet dat mijn leraar erin trapt als ik dat in mijn PO neerzetquote:Op maandag 31 mei 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, het waarom willen weten in de wiskundeDat is weggelegd voor de mensen die nieuwe dingen willen uitvinden enzo, wij gewone mensen moeten gewoon die formules gebruiken en er niet te veel over nadenken
wat wil je eigenlijk gaan doen met je studie?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik stond een 8 ofzo met mijn eindexamen, werd ik ziek tijdens het examen=> 5
Maar goed, alsnog een 7 als eindpunt, dat was wel best ook
[..]
Ah, het waarom willen weten in de wiskundeDat is weggelegd voor de mensen die nieuwe dingen willen uitvinden enzo, wij gewone mensen moeten gewoon die formules gebruiken en er niet te veel over nadenken
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:03 schreef taart het volgende:
[..]
Ik ben ook wel goed in Engels & Wiskunde. Maar die som snap ik ook niet
neej, op PCquote:Op maandag 31 mei 2004 20:43 schreef mordradead het volgende:
lol, maareh jij speelt ook pes op de ps2?
Ik wil je wel een keer verslaan op de PS2quote:Op maandag 31 mei 2004 20:43 schreef mordradead het volgende:
lol, maareh jij speelt ook pes op de ps2?
dat is mogelijk, iss pro evolution 2 op de psx ben ik helaas voor jou onverslaanbaarquote:Op maandag 31 mei 2004 21:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer verslaan op de PS2
Nooit gedaanquote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is mogelijk, iss pro evolution 2 op de psx ben ik helaas voor jou onverslaanbaar
Vier punten hoger dan wat ik hadquote:Op maandag 31 mei 2004 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
VWO eindcijfer Wiskunde B: 9
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:26 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Vier punten hoger dan wat ik had![]()
Noot = Nerdquote:Op maandag 31 mei 2004 21:26 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Vier punten hoger dan wat ik had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grote jampot bril, scheiding, geruite bloes, gestreken broeken
baardje.....quote:Op maandag 31 mei 2004 22:28 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
jij bent hip zegquote:Op maandag 31 mei 2004 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grote jampot bril, scheiding, geruite bloes, gestreken broeken
echte nerds zie je nooit.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Ik denk dat die beschrijving van nerds niet meer up to date is. Zelfs hier op de TU lopen er weinig mensen zo rond
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Ik denk dat die beschrijving van nerds niet meer up to date is. Zelfs hier op de TU lopen er weinig mensen zo rond
quote:Waarom klaagt iedereen dat dit een suf topic is ?
Kan niemand elkaar hier meer serieus nemen ? is er een reden om aan te nemen dat deze persoon bullshit verteld
Anyways: Ik denk dat je verkeerdom werkt.
Volgens mij moet je beginnen met het veranderen van je gedrag. Dus eerst niet meer denken als een nerd en dan niet meer lijken op een nerd.
Je begint met minder computeren, programmeren, patiencen enz, in plaats daarvan ga je sociale dingen doen. Veel leuke vrienden zal je wel niet hebben, dus raad ik je aan eerst eens bv wat door de stad te sukkelen en eens goed om je heen te kijken hoe andere dingen doen. Op die manier kan je voor jezelf langzaam aan een smaak gaan vorgem, een begrijp je weer een beetje hoe sociaal doen ookal weer was. Zoals je nu bent zullen maar weinig mensen je accepteren, dus probeer door een beetje naar anderen te kijken hoe alles moet.
Doe geen overhaaste dingen, maar zorg dat je minder tijd achter je PC doorbrengt, en meer met anderen.
Als je echt met een probleem zit kan je me toevoegen aan MSN, ik heb nl ook een tijdje dergelijke problemen gehad
Als dit hele topic bullshit blijkt ben ik boos
quote:
ik had hem VERZONNEN jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:06 schreef rockstah het volgende:
voor mij nep, maar cap heeft hem verzonnen, dus voor hem kan het best wel kloppen
die vind ik zelf ook het grappigstquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat cavia topic![]()
![]()
DIe is echt zoooo stoer
quote:ik heb een goed gesprek met l. gehad over zijn gedrag, maar vreemd genoeg leek het of l. hier niet over wilde praten,en negeerde mij.
quote:ik vind het jammer dat jullie hier allemaal grapjes over maken, de relatie tussen mij en mijn cavia is toch dood serieus, ik hoop dat jullie vanaf nu mijn probleem serieus opvatten
ja, jij was te lui om even een provider adres te regelen dus zaten we allebij op de zelfde account, wel gek dat het niet opviel dat we in twee topics tegelijk konden postenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:10 schreef capibar het volgende:
ik heb er een paar:
is dit een goeie camera?
ik heb t gevoel dat hij geen zin meer heeft
mijn papagaai jopie
die had ik volgens mij alle drie verzonnen, maar toen had ik nog geen account hier![]()
net alsof iemand daarop gaat lettenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja, jij was te lui om even een provider adres te regelen dus zaten we allebij op de zelfde account, wel gek dat het niet opviel dat we in twee topics tegelijk konden posten
dat werd ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:15 schreef capibar het volgende:
[..]
die vind ik zelf ook het grappigst
[..]
best een wonder dat rockstah nooit is gebanned voor die topics![]()
quote:door Cynix ® (Forum Admin) op zondag 10 augustus 2003 @ 00:31:
Rockstah zit vol grappen en grollen die hij graag met ons deelt, echter zonder uitzondering in de verkeerde fora. Afkoelban 48 uur.
ohja, nu herinner ik het me weerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:24 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat werd ik ook
[..]
weten ze het nog niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:30 schreef rockstah het volgende:
moe en koppijn......
laat ik mijn ouders maar eens bellen btw
ja en? jij zit op een alias van mijn email adress die ik elk moment kan verwijderen EN ik krijg al jouw mail binnenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:17 schreef capibar het volgende:
[..]
ik kan trouwens nogsteeds inloggen op jouw account![]()
jij krijgt helemaal niet mijn meel binnen, gelijk nadat ik haf geregt op dat xs4all adresje van je had ik het e-meel adres verandert naar zo'n vaag hotmail adres van me die ik voor spam gebruikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:54 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja en? jij zit op een alias van mijn email adress die ik elk moment kan verwijderen EN ik krijg al jouw mail binnen
*kuch*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:59 schreef HomerJ het volgende:
*Kuch*
Irritant MSN-gesprekken waar iedereen een hekel aan heeft
*Kuch*
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:34 schreef mordradead het volgende:
vanavond voetbal
Nerdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:16 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik hoop op veel doelpuntenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Faroer
Ik wil eignelijk helemaal geen wedstrijd zien tegen de FaroerIk ben principieel tegen dat soort mindere landen als oefenwedstrijd... Daar heb je toch niets aan
faroer.... waar lag dat ook alweerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Faroer
Ik wil eignelijk helemaal geen wedstrijd zien tegen de FaroerIk ben principieel tegen dat soort mindere landen als oefenwedstrijd... Daar heb je toch niets aan
Ik tel er toch echt minstens 11quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:03 schreef capibar het volgende:
[..]
faroer.... waar lag dat ook alweer
het zal vast niet meer dan 11 inwonders hebben![]()
dat zijn dan ook de enige 11 inwonersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik tel er toch echt minstens 11.
Dan sterven ze uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
dat zijn dan ook de enige 11 inwoners![]()
wat staat er tegenover?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:12 schreef jercovski het volgende:
goed ik heb dus nu eindelijk een andere PC
nu hebk 1 vraag, wat vinden jullie de vetste game van dit moment??
en dan vooral online
tips voor mij wat ik moet kope ?
Dan zul je eerst de [gamsc]ontgroening moeten doorstaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:19 schreef jercovski het volgende:
t gaat er meer om dat je je mening geeft
De 2 - 0 was best netjes. Maar oh oh... Tis pas 2 - 0quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:23 schreef HomerJ het volgende:
Nederlands voetbal
Nou verpest je het weer!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:22 schreef HomerJ het volgende:
Far cry, Battlefield 1942 is erg leuk. Counterstrike doet het altijd goed. Splinter cell is mooi strategy is Generals: Zero hour leuk
* HomerJ vult Toto in: Nederland 0 - 3 Letlandquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 2 - 0 was best netjes. Maar oh oh... Tis pas 2 - 0![]()
Vietnam suxquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:27 schreef jercovski het volgende:
ik zit te twijfele tusse splintercell, battlefield vietnam, of far cry
Dat was nog maar de 1e keerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:26 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nou verpest je het weer!.
Dat hele PC gaming gebeuren suckedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vietnam sux![]()
En wij Lexen zijn nog wel in de minderheid. We moeten elkaar steunen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat was nog maar de 1e keer![]()
Heet Homer ook al Lexquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
En wij Lexen zijn nog wel in de minderheid. We moeten elkaar steunen!
Jij bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heet Homer ook al Lex![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gun ik niemand toe
ga je gangquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:43 schreef jercovski het volgende:
dan haal ik splinter cell wel e anders UT 2K4
er zijn 2 personen op deze aardkloot die ik echt SUPER HAAT! die ik echt een langzame pijnlijke dood toewens. en dat is nol van rtl shop en isa hoes van die ene robijn reclame.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:19 schreef capibar het volgende:
rtl shop heeft hun presentatie verandert zag ik vanmiddag.
Vanessa presenteerd nu levendiger dan ooit!![]()
Lex-en Unitedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers.
Maar ik begrijp het wel hoor :').
Overigens prima titel voor 't volgende deelquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Lex-en United![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:12 schreef jercovski het volgende:
goed ik heb dus nu eindelijk een andere PC
nu hebk 1 vraag, wat vinden jullie de vetste game van dit moment??
en dan vooral online
tips voor mij wat ik moet kope ?
Faerøer eilandenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef mordradead het volgende:
3-0, wel redelijk vooral omdat ze constant met 10 man op hun eigen helft stonden
minder dan 50000 inwoners, das minder dan suawoudequote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:41 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Faerøer eilanden
shit man, in nieuwegein wonen zelfs nog meer mensenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
minder dan 50000 inwoners, das minder dan suawoude
schandaligquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:08 schreef Lexie het volgende:
Zelfs de kleinste kutcamera weet hij te verkopen voor 60 euro.
ik kan me nog een aflevering herinneren waarbij hij niet eens meer wist wat een USB kabel wasquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:14 schreef capibar het volgende:
[..]
schandalig
en dan zit hij zo te zeiken "5 MILJOEN PIXELS MENSEN, DAT HOOR JE GOED, 5 MILJOEN PIXELS!!!!"
ja geinterpoleert
mensen die niks van digicams afweten denken dan "oh, 5 megapixels ----> goede beelskwaliteit"
maar als ze een foto nemen zullen ze verrast zijn door de kutkwaliteit, die door dat kleine plastic kutlensje komt "maar hij zei toch 5 megapixel, dat is toch goed?"
en dan komt hij er achter dat megapixels niks met beeldkwaliteit te maken heeft![]()
Mensen die zich niet informeren vragen er gewoon om om opgelicht te wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:14 schreef capibar het volgende:
[..]
schandalig
en dan zit hij zo te zeiken "5 MILJOEN PIXELS MENSEN, DAT HOOR JE GOED, 5 MILJOEN PIXELS!!!!"
ja geinterpoleert
mensen die niks van digicams afweten denken dan "oh, 5 megapixels ----> goede beelskwaliteit"
maar als ze een foto nemen zullen ze verrast zijn door de kutkwaliteit, die door dat kleine plastic kutlensje komt "maar hij zei toch 5 megapixel, dat is toch goed?"
en dan komt hij er achter dat megapixels niks met beeldkwaliteit te maken heeft![]()
Ik pak de envelopjes van mijn oma niet meer aan. Vind ik niet netjes meer. Oma's zijn er niet (alleen maar) voor geld.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:13 schreef pkwarts het volgende:
overigens zijn al mijn problemen met games mbt de financiële kant vandaag opgelost.
oma kwam langs met een envelopje![]()
nu laat jij het lijken alsof mijn oma er alleen is voor het geld. dit is de eerste keer dat zij mij een groot bedrag gaf. liever een oma die je echt aardig vind en vaak ziet dan een oma die je haast niet kent en je elke maand 20 euro geeft.quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:10 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik pak de envelopjes van mijn oma niet meer aan. Vind ik niet netjes meer. Oma's zijn er niet (alleen maar) voor geld.
hehe jah hoor douwe,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:40 schreef mordradead het volgende:
[..]welke heb je nou gehaald? (die ene met ati
of die ene met geforce
) (trouwens dit kereltje zit bij mij in de klas, beetje wanna-be is gaan fokken omdat ik dat ook doe
)
k krijg gewoon met mijn verjaardag geld van mijn omda en heel veel lekker eten, want mijn oma is de beste omaquote:Op woensdag 2 juni 2004 07:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nu laat jij het lijken alsof mijn oma er alleen is voor het geld. dit is de eerste keer dat zij mij een groot bedrag gaf. liever een oma die je echt aardig vind en vaak ziet dan een oma die je haast niet kent en je elke maand 20 euro geeft.
die mensen worden al gestraft door trustquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mensen die zich niet informeren vragen er gewoon om om opgelicht te worden. Kan er vrij weinig medelijden mee hebben. Je kan best voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maat je moet er wel wat voor doen..
stilles.... dat komt alleen omdat jij altijd geld hebt ik wilde hem al een week daarvoor kopen en die nol heb ik net nog op tv gezien, samen met dat andere mens waren ze zo'n opblaasbaar zembad aan het promoten, gingen ze erin zitten en wel een kwartier/twintig minuten lullen over plaatjes voor glazen/bekers met drinkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:12 schreef jercovski het volgende:
[..]
hehe jah hoor douwe,
en wie heeft er nu een n-gage hooguit 2 weekjes na mij??![]()
ik heb die met die ati gekocht btw
die ken ikquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
stilles.... dat komt alleen omdat jij altijd geld hebt ik wilde hem al een week daarvoor kopen en die nol heb ik net nog op tv gezien, samen met dat andere mens waren ze zo'n opblaasbaar zembad aan het promoten, gingen ze erin zitten en wel een kwartier/twintig minuten lullen over plaatjes voor glazen/bekers met drinken![]()
Homo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:51 schreef capibar het volgende:
als die over straat zou lopen zou ze me niet eens opvallen![]()
* Khadgar slaat het kindje de bar uit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:51 schreef capibar het volgende:
als die over straat zou lopen zou ze me niet eens opvallen![]()
wat mot jij nou weer hierquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:56 schreef Khadgar het volgende:
[..]
* capibar slaat het kindje de bar uit.
hehe zelfs als je em een week eerder wou hebbe had ik em tog eerderquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
stilles.... dat komt alleen omdat jij altijd geld hebt ik wilde hem al een week daarvoor kopen en die nol heb ik net nog op tv gezien, samen met dat andere mens waren ze zo'n opblaasbaar zembad aan het promoten, gingen ze erin zitten en wel een kwartier/twintig minuten lullen over plaatjes voor glazen/bekers met drinken![]()
ze is toch niet blondquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:17 schreef speknek het volgende:
Eindelijk weer een blonde winnares. Maar ik vond er wel mooiere tussen zitten.
Ach ik zou het erop kunnen. Als m'n vriendin me tenminste niet in elkaar zou beuken.
Mwah, ik vond dit toch zeker één van de mooistequote:Op woensdag 2 juni 2004 11:17 schreef speknek het volgende:
Eindelijk weer een blonde winnares. Maar ik vond er wel mooiere tussen zitten.
Ach ik zou het erop kunnen. Als m'n vriendin me tenminste niet in elkaar zou beuken.
omfgquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dit toch zeker één van de mooisteAlleen die foto op de FP
Ik schrijg een beetje toen ik die zag
schrijg? is dat brabants?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dit toch zeker één van de mooisteAlleen die foto op de FP
Ik schrijg een beetje toen ik die zag
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
schrijg? is dat brabants?
don't do drugs.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik wilde zeggen dat ik schrok, de ij is dus wel te verklaren (zitten naast de o en de k resp.) maar die g erachteraan![]()
typecursusje?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik wilde zeggen dat ik schrok, de ij is dus wel te verklaren (zitten naast de o en de k resp.) maar die g erachteraan![]()
Ja, dat zekerquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben 't met Capibar eens, oké ze is lekker. Maar miss universe? IK heb toch wel wat héél knappere vrouwen gezien
ja,natuurlijk...quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat zekerMaar dat houd je altijd
Ze is gewoon gemiddelt... en waarom laten ze zo iemand die miss verkiezing winnenquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, die foto is wel heel erg slecht hoorMaar goed, ik zeg ook, ze is lekker, maar er zijn altijd mooire vrouwen.
tof!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
Jeeej MP3 spelertje is binnen. Eindelijk weer muziek in de trein
Dat is helaas niet mogelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:56 schreef gieling het volgende:
liever helemaal niks met lex erin
Creative MuVo2 4GBquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef capibar het volgende:
[..]
tof!
welke is het geworden?
tenzij ik het nieuwe slowchat topic startquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk
quote:
kun je er ook films op kijken dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:47 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
tenminste een beetje ruimte om ook films ofzo mee te nemen
nope maar tis wel makkelijk om films naar werk te vervoeren of van werkquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
kun je er ook films op kijken dan?
aaah, en dan op je werk films kijken das lekker (altijd als ik bij mijn pa kom speelt hij wolfenstein 3d, laatste keer was 5 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:54 schreef Tain het volgende:
[..]
nope maar tis wel makkelijk om films naar werk te vervoeren of van werk
en naar wat voor muziek luister je dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
Jeeej MP3 spelertje is binnen. Eindelijk weer muziek in de trein
Heb er nu Muse, Slipknot, Outkast, Bob Dylan, Korn, Method Man en Limp Bizkit op staanquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
en naar wat voor muziek luister je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef pkwarts het volgende:
ben net naar harry potter geweest.
ik vond hem goed, maar hij had van mij wel 3 uur mogen duren. er werd nu gewoon te weinig over het verhaal verteld. maar ja, dat is een te lange zit voor die koters natuurlijk.
overigens gieling,Ow jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff. niet mijn muziekquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb er nu Muse, Slipknot, Outkast, Bob Dylan, Korn, Method Man en Limp Bizkit op staan
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef gieling het volgende:
[..]
Ow jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
rockstah houd meer van BrEeSzaHh muziek als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
pff. niet mijn muziek
ik heb net even voor het eerst sinds maanden weer eens muziek uit mijn pc zitten luisteren. ik heb de afgelopen maanden alleen maar naar mijn xbox zitten luisteren... wat een verschil zeggeen WMA meer en met een equalizer enzo. komt echt zoooooooveel meer power uit. ik ben nu the prodigy aan het luisteren
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef pkwarts het volgende:
ben net naar harry potter geweest.
ik vond hem goed, maar hij had van mij wel 3 uur mogen duren. er werd nu gewoon te weinig over het verhaal verteld. maar ja, dat is een te lange zit voor die koters natuurlijk.
overigens gieling,Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
mischien wel jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
rockstah houd meer van BrEeSzaHh muziek als je begrijpt wat ik bedoel
Probeer Good Charlotte is, mijn favo bandquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb er nu Muse, Slipknot, Outkast, Bob Dylan, Korn, Method Man en Limp Bizkit op staan
ben nu een album aan het 'kopen'quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Probeer Good Charlotte is, mijn favo band
beter doe je dat ja, ik word zo moe van die baggerkwaliteit mp3tjes van tegenwoordig, ik rip ze liever zelfquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:25 schreef Tain het volgende:
[..]
ben nu een album aan het 'kopen'
je moet natuurlijk wel weten waar je ze vandaan haalt en om nu meteen een cd te kopen van een band die ik niet ken....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
beter doe je dat ja, ik word zo moe van die baggerkwaliteit mp3tjes van tegenwoordig, ik rip ze liever zelf
*stoer is*
vaak kun je van een band wel een aantal nummers op de officiele site beluisterenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel weten waar je ze vandaan haalt en om nu meteen een cd te kopen van een band die ik niet ken....
meestal in slechte kwaliteit en de goede cd's koop ik toch welquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
vaak kun je van een band wel een aantal nummers op de officiele site beluisteren
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef rockstah het volgende:
pff.. jullie hebben echt geen smaak man, jullie zijn vast allemaal goth en met een soort evrouwcipatie bezig.
de beste muziek:
1. club
2. pop
3. trance
4. hardere dance soorten
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:54 schreef pkwarts het volgende:
ik houd dus echt van allerlei soorten muziek. vooral oude meuk
hier wat voorbeelden uit mijn playlist (allemaal bekende artiesten en bekende liedjes, wie ze allemaal erbij weet gaat door voor de koelkast)
where did you sleep last night
november rain
stairway to heaven
wonderwall
hey ya
another brick in the wall
bohemian rhapsody
don't stop me now
under the bridge
paint it black
sympathy for the devil
dreadlock holiday
are you gonna go my way
strawberry fields forever
around the world
parallel universe
scar tissue
otherside
californication
Bitter sweet symphony
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:56 schreef Tain het volgende:
[..]
met jou kan ik pratenHeb de meeste nummers ook in mijn playlist staan
NO SHIT ABOUT STAIRWAY TO HEAVEN!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:06 schreef rockstah het volgende:
opich allemaal wel goeie nummers en artiesten (op stairway to heaven en dido na) maar jullie zijn gewoon te gitaar orientated![]()
Dat zijn net de kroonjuwelenquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit goeie muziek tussen LexmansAl kan Dune en Charly en Theo ECHT niet meer hoor
Je gaat toch RB3: BA blind kopen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb echt niets beters te doen:
http://users.ign.com/wishlist/notorious_roy
Mijn Wishlist. Nummers 1 t/m 10 de games die ik dit jaar ga kopen. Blind. Desnoods via import. De nummers 11 t/m 25 zijn games die ik blind koop, maar waar we nog even mee wachten tot 2005. De unranked games zijn games die me wel interessant lijken, maar waar ik nog meer info over wil, of games die al oud zijn en nog in mijn collectie moeten (die SNES games dus)
Je gaat Fifa 2005 kope n?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Wishlist. Nummers 1 t/m 10 de games die ik dit jaar ga kopen. Blind. Desnoods via import. De nummers 11 t/m 25 zijn games die ik blind koop, maar waar we nog even mee wachten tot 2005. De unranked games zijn games die me wel interessant lijken, maar waar ik nog meer info over wil, of games die al oud zijn en nog in mijn collectie moeten (die SNES games dus)
Uit je game collectiequote:Op donderdag 3 juni 2004 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
oeh! ik heb het hele album van the byrdsquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:03 schreef Lexie het volgende:
'Al" mijn mp3's
,Animals - House of the Rising Sun
20 The Animals_The House Of The Rising Sun
01 Byrds-Mr. Tambourine Man
02-Under the Influence
03-dune_-_hardcore_vibes-twc
08. Rose's Theme
12 Piano Concerto In E Flat, K. 482; 3rd movement
18 - Piano Trio in E, K. 542
20 The Animals_The House Of The Rising Sun
203-nena_and_kim_wilde_-_anyplace_anywhere_anytime-tlt
38 Soulklassiker 1960-69 - 16 - Dusty Springfield - Son of a
Air - All I Need
Al Green - Let's Stay Together
Andre Hazes - Kleine jongen
Aphex twin - 08 - we are the music makers
Aphex Twin - Ageispolis
aphex twin - delphium
Aphex Twin - Heliosphan
Aphex Twin - I
Aphex Twin - Ptolemy
aphex twin - pulsewidth
aphex twin - schottkey 7th path
Aphex Twin - Selected Ambient Works - Actium
Aphex Twin - Xtal
Art Garfunkel - Bright Eyes
Audio Bullys - We Don't Care
bang_bang
Beach Boys - California Dreaming
Beach Boys - Fun, Fun, Fun
Beach Boys - Good Vibrations
Beach Boys - I Get Around
Beach Boys - Kokomo
Beach Boys - Surfin' USA
Beach Boys - Wouldn't It Be Nice
Black Eyes
Brian Adams -Summer of Sixty-Nine
Bryan Adams - 08 - Here I Am - simplemp3s
Bryan Adams - Everything I Do I Do It For You
Bryan Adams - Summer of 69
Cassius - The sound of violence (Radio Edit)
Charley Lownoise & Menthal Theo - Fantasy World
Charlie Lownoise & Mental Theo - Streetkids
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
Charly Lownoise & Mental Theo - Girls
Charly Lownoise & Mental Theo - Hardcore feelings
Charly Lownoise & Mental Theo - Just can't get enough
Charly Lownoise & Mental Theo - Party
Charly Lownoise & Mental Theo - Together in wonderland
Charly Lownoise & Menthal Theo - Stars 2001
chuck_berry-you_never_can_tell
Cosmo Vitelli - Robot Soul
Daft Punk - Da Funk
daft punk - electric funk
daft punk - revolution 909
db boulevard - Point of view (Radio Edit)
Dido - White Flag
Dune - Are you ready to fly
Dune - Forever Young
Dune - Hand in Hand
Dune - I Can't Stop Raving
Dune - In My Dreams
Dune - Lost In Space
Dune - Million Miles From Home
Dune- Rainbow to the Stars
Elvis Presley - Suspicious Minds
FERRY CORSTEN - Rock Your Body, Rock
Jamelia - Superstar
Janse Bagge Bend - Fiëste wie de biëste
Janse Bagge Bend - Lola (Live @ BNN)
Janse Bagge Bend - Solliciteren
Janse Bagge Bend - Falderaaaaaah
Katrina and the Waves - I'm Walking On Sunshine
Liquido - Narcotic
Mental Theo - Revolution
Mike Oldfield - Moonlight Shadow
Mozart - Concertos- Oboe-Clarinet-Horn-Flute-Harp - Horn Concerto No.2, K.417(1)
Orb - Hallucinogen LSD
outkast hey ya
Ozzy Osbourne - Dreamer (1)
Party Animals - Life is short
Prodigy - Firestarter
Prodigy - Out of Space
Prodigy - Smack My Bitch Up
Pulp Fiction Theme
Santana - Black Magic Woman
Simon & Garfunkel - El condor pasa
Simon & Garfunkel - I Am A Rock
Simon and Garfunkel - Sound of Silence
Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Waters
Simon and Garfunkel - Feeling Groovy
Simon and Garfunkel - Scarbrough Fair
Simon and Garfunkel's-Mrs. Robinson
simon.and.garfunkel-homeward.bound
Small Faces - Itchycoo Park
Special D. - Come with me
Steel Drums - Carribean Trinidad Steel Drum Band - Feeling Hot Hot Hot
Aphex Twin - Tha
The Monkeys - I'm a Beliver
The Rasmus - In The Shadows
Train - Drops Of Jupiter (1)
Vivaldi - french horn duet
White Strips - Seven Nation Army
Zelda_Links_Awakening_Braving_Tal_Tal_Heights_OC_ReMix
quote:#EXTINF:331,Metallica - Enter Sandman
Mijn muziek\Metallica - Enter Sandman.mp3
#EXTINF:266,Metallica - Fuel
Mijn muziek\Metallica - Fuel.mp3
#EXTINF:273,Metallica - I Disappear
Mijn muziek\Metallica - I Dissapear.mp3
#EXTINF:388,metallica - nothing else matters
Mijn muziek\metallica - nothing else matters.mp3
#EXTINF:444,Metallica - One
Mijn muziek\Metallica - One.mp3
#EXTINF:395,Metallica - The Unforgiven II
Mijn muziek\Metallica - The Unforgiven II.mp3
#EXTINF:304,Metallica - Whiskey In The Jar
Mijn muziek\Metallica - Whiskey In The Jar.mp3
#EXTINF:261,Metallica - Hero of the Day
Mijn muziek\Metallica - Hero Of The Day.mp3
#EXTINF:527,led zeppelin - Stairway To Heaven
Mijn muziek\led zeppelin- Stairway To Heaven.mp3
#EXTINF:404,Metallica - Wherever I May Roam
Mijn muziek\Metallica - Wherever I May Roam.mp3
#EXTINF:331,Eminem - Lose Yourself - No Skips - Guaranteed - Cervantes1337
Mijn muziek\Eminem - Loose Yourself.mp3
#EXTINF:339,Megadeth & Metallica - Hunger (Unreleased)
Mijn muziek\Megadeath & Metallica - Hunger (Unreleased).mp3
#EXTINF:340,Kid Rock and Metallica - Turn the Page
Mijn muziek\Metallica and Kidrock - Turn the Page (Live in Phoenix, Summer Sanitarium).mp3
#EXTINF:815,Track 2
Mijn muziek\02 - Track 2.mp3
#EXTINF:150,Track 4
Mijn muziek\04 - Track 4.mp3
#EXTINF:278,Track 5
Mijn muziek\05 - Track 5.mp3
#EXTINF:233,Track 9
Mijn muziek\09 - Track 9.mp3
#EXTINF:323680,Track02
Mijn muziek\Track02.cda
#EXTINF:488,Technics DJ Set
Mijn muziek\digitally imported streamrips\D I G I T A L L Y - I M P O R T E D - European Trance, Techno, Hi-NRG we can't define it!\incomplete\Technics DJ Set .MP3
#EXTINF:108,Technics DJ Set Vol. 7 - CD1 mixed by DJ Shog
Mijn muziek\digitally imported streamrips\D I G I T A L L Y - I M P O R T E D - European Trance, Techno, Hi-NRG we can't define it!\incomplete\Technics DJ Set Vol 7 - CD1 mixed by DJ Shog.mp3
#EXTINF:39,Ambition - Day Flight (trance mix)
Mijn muziek\digitally imported streamrips\D I G I T A L L Y - I M P O R T E D - European Trance, Techno, Hi-NRG we can't define it!\incomplete\Ambition - Day Flight (trance mix).mp3
#EXTINF:971,DJ Precision - True to Trance May 2003 mix
Mijn muziek\digitally imported streamrips\D I G I T A L L Y - I M P O R T E D - European Trance, Techno, Hi-NRG we can't define it!\incomplete\DJ Precision - True to Trance May 2003 mix.mp3
#EXTINF:148,HardVibes 2002
Mijn muziek\digitally imported streamrips\D I G I T A L L Y - I M P O R T E D - European Hard Trance! - Are you Ready for this\incomplete\HardVibes 2002.MP3
#EXTINF:381,fast - transmission (original mix)
Mijn muziek\digitally imported streamrips\D I G I T A L L Y - I M P O R T E D - European Hard Trance! - Are you Ready for this\incomplete\fast - transmission (original mix).mp3
#EXTINF:52,Audioslave - Like A Stone
Mijn muziek\FEVER.mp3
Mijn muziek\VCPR.mp3
Mijn muziek\The UnderDog Project - Summer Jam(techno) (1) (1).mp3
#EXTINF:361,LINKIN PARK - Faint (live)
Mijn muziek\LINKIN PARK-METEORA LIVE-faint (live)-No Beeps.mp3
Mijn muziek\05 All Exhale [Futureshock Remix].wma
#EXTINF:172,AUSTIN POWERS (REMIX)
Mijn muziek\AUSTIN POWERS (REMIX).mp3
#EXTINF:26,Movie Clips - Austin Powers - Dr. Evil & Scott (Shh)
Mijn muziek\Movie Clips - Austin Powers - Dr. Evil & Scott (Shh).WAV
Mijn muziek\Movie Quotes -Austin Power(fatbastard).mp3
Mijn muziek\Austin Powers - Dr Evil Zippit Speech.mp3
Mijn muziek\Nirvana - Drain You.mp3
Mijn muziek\Austin Powers- Austins Power Theme Song.mp3
#EXTINF:207,FUTURESHOCK FT BRIAN ONONO - ON MY MIND
Mijn muziek\FUTURESHOCK FT BRIAN ONONO - ON MY MIND - CLUB EDIT.MP3
Mijn muziek\Men At Work - Land Down Under.mp3
Mijn muziek\Santana - Shaman - Game Of Love (featuring Michelle Branch) (1).mp3
#EXTINF:131,Dj Sneak - Special K
Mijn muziek\Dj Sneak - Special K.mp3
Mijn muziek\Paul Oakenfold - Energy 52 - Cafe Del Mar (Three N One Remix).mp3
Mijn muziek\Paul Oakenfold - Essential Mix - 07 - Energy 52 - Cafe Del Mar 98 (Nalin & Kane Mix).mp3
Mijn muziek\Zero7 - Likufanele (1).mp3
Mijn muziek\zero 7 lo.mp3
#EXTINF:288,zero seven - Track 02
Mijn muziek\Zero seven 02.mp3
Mijn muziek\Zero seven - 04 Give It Away.mp3
Mijn muziek\zero seven - Distractions.mp3
Mijn muziek\zero seven - End Theme.mp3
#EXTINF:306,Zero Seven - I Have Seen
Mijn muziek\zero seven - I Have Seen.mp3
Mijn muziek\Zero Seven - In the waiting line.mp3
Mijn muziek\zero seven - Out of Town.mp3
Mijn muziek\zero seven - Red Dust.mp3
#EXTINF:327,Zero 7 - Salt Water Sound
Mijn muziek\zero Seven - salt water sound.mp3
#EXTINF:263,Zero Seven - Simple Things
Mijn muziek\Zero Seven - Simple Things.mp3
#EXTINF:361,zero seven - spinning
Mijn muziek\zero seven - Spinning.mp3
Mijn muziek\Zero Seven - This world.mp3
Mijn muziek\Afterlife - Blue Bar.mp3
Mijn muziek\Cafe Del Mar - Ibiza - 01 - Jose Padilla - Walking On Air.mp3
Mijn muziek\Futurama - 311 - The Cyber House Rules.avi
Mijn muziek\saint germain - percussion.mp3
Mijn muziek\St Germain - Electro Blues.mp3
Mijn muziek\zero7 - Zero 7 b2 one arm break.mp3
Mijn muziek\Bent - Swollen.mp3
#EXTINF:4637,Cafe Del Mar - Chill House Music
Mijn muziek\Cafe Del Mar - Vol 6 - Chill House Music.mp3
Mijn muziek\Koop - Summer Sun (Original Version).mp3
#EXTINF:241,Saint Germain - Rose Rouge
Mijn muziek\Saint Germain - Rose Rouge.mp3
Mijn muziek\saint-germain - French.mp3
Mijn muziek\Saint-Germain - How do you plead (From Detroit to St Germain_07).mp3
Mijn muziek\Copie de henri salvador - Armstrong, Duke Ellington, Cab Calloway.mp3
Mijn muziek\Lamb - Transfatty Acid.mp3
Mijn muziek\Mateo & Matos - In the mood.mp3
Mijn muziek\Saint Germain - Boulevard - 04 - Easy to remember.mp3
Mijn muziek\Saint Germain - Jazzy Day.mp3
#EXTINF:445,St Germain - Pont des Arts
Mijn muziek\saint germain - pont des arts.mp3
Mijn muziek\Saint_Germain_-_Jack_on_the_groove.mp3
Mijn muziek\St Germaine - Tourist Land of ....mp3
Mijn muziek\Talvin Singh - Traveller (Kid Loco).mp3
Mijn muziek\Saint Germain - Walk so lonely.mp3
Mijn muziek\Gotan Project - El Capitalismo (1).mp3
Mijn muziek\Sergio Mendez & Cannonball Adderly - Quiet Nights.mp3
Mijn muziek\09 - Saint-Germain Cafe - At Last -Megashira.mp3
#EXTINF:337,Zero 7 feat. Sia & Sophie - Destiny
Mijn muziek\Destiny by Zero Seven.mp3
Mijn muziek\no regular mix.wav
Mijn muziek\chillhousemix.wav
Mijn muziek\chillhousemix001.wav
Mijn muziek\08-nickelback-shouldve_listened-rns.mp3
Mijn muziek\12-nickelback-saturday_nights_alright_(for_fighting)_(bonus_track)-rns.mp3
Mijn muziek\muziek\QuietRiot - Come On Feel The Noize.mp3
Mijn muziek\muziek\Rocky Soundtrack - Eye of the Tiger.mp3
Mijn muziek\muziek\13-nickelback-yanking_out_my_heart_(bonus_track)-rns.mp3
Mijn muziek\muziek\14-nickelback-learn_the_hard_way_(bonus_track)-rns.mp3
Mijn muziek\muziek\Lion King Soundtrack - Can You Feel The Love Tonight.mp3
#EXTINF:146,nightmares on wax - what i'm feelin (good)
Mijn muziek\muziek\Nightmares on Wax - Smoker's Delight - 13 - What I'm Feelin (Good).mp3
Mijn muziek\muziek\11 Nights Introlude - Nightmares On Wax.wma
#EXTINF:207,Nightmares On Wax - Nights Interlude
Mijn muziek\muziek\Musica de Relajación_Nights Interlude.mp3
#EXTINF:5,Santana - Adouma
Mijn muziek\Santana - Shaman\01 - Adouma.mp3
Mijn muziek\Santana - Shaman\02 - Nothing At All (With Musiq).mp3
Mijn muziek\Santana - Shaman\04 - You Are My Kind (With Seal).mp3
#EXTINF:-1000,Santana - Foo Foo
Mijn muziek\Santana - Shaman\06 - Foo Foo.mp3
Mijn muziek\Santana - Shaman\07 - Victory Is Won.mp3
Mijn muziek\Santana - Shaman\08 - America (With P.O.D.).mp3
#EXTINF:-1000,Santana - Sideways (With Citizen Cope)
Mijn muziek\Santana - Shaman\09 - Sideways (With Citizen Cope).mp3
#EXTINF:-1000,Santana - Why Don't You & I (With Chad Kroeger)
Mijn muziek\Santana - Shaman\10 - Why Don't You & I (With Chad Kroeger).mp3
#EXTINF:-1000,Santana - Aye Aye Aye
Mijn muziek\Santana - Shaman\13 - Aye Aye Aye.mp3
#EXTINF:-1000,Santana - Hoy Es Adiós (With Alejandro Lerner)
Mijn muziek\Santana - Shaman\14 - Hoy Es Adiós (With Alejandro Lerner).mp3
#EXTINF:-1000,Santana - One Of These Days (With Ozomatli)
Mijn muziek\Santana - Shaman\15 - One Of These Days (With Ozomatli).mp3
#EXTINF:-1000,Santana - Novus (With Plácido Domingo)
Mijn muziek\Santana - Shaman\16 - Novus (With Plácido Domingo).mp3
#EXTINF:-1000,lets groove
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\01 - lets groove.mp3
#EXTINF:-1000,good times
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\02 - good times.mp3
#EXTINF:-1000,aint nobody
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\03 - aint nobody.mp3
#EXTINF:-1000,ladies night
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\04 - ladies night.mp3
#EXTINF:-1000,get down saturday night
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\05 - get down saturday night.mp3
#EXTINF:-1000,upside down
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\06 - upside down.mp3
#EXTINF:-1000,lost in music
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\07 - lost in music.mp3
#EXTINF:-1000,i can make you feel good
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\08 - i can make you feel good.mp3
#EXTINF:-1000,lady marmalade
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\09 - lady marmalade.mp3
#EXTINF:-1000,aint no stoppin us now
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\10 - aint no stoppin us now.mp3
#EXTINF:-1000,and the beat goes on
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\11 - and the beat goes on.mp3
#EXTINF:-1000,boogie nights
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\12 - boogie nights.mp3
#EXTINF:-1000,best of my love
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\13 - best of my love.mp3
#EXTINF:-1000,car wash
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\14 - car wash.mp3
#EXTINF:-1000,going back to my roots
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\15 - going back to my roots.mp3
#EXTINF:-1000,i found lovin
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\16 - i found lovin.mp3
#EXTINF:-1000,love come down
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\17 - love come down.mp3
#EXTINF:-1000,last night a dj saved my life
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\18 - last night a dj saved my life.mp3
#EXTINF:-1000,youre the one for me
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\19 - youre the one for me.mp3
#EXTINF:-1000,check out the groove
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD1\20 - check out the groove.mp3
#EXTINF:-1000,youre the first, the last, my everything
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\01 - youre the first, the last, my everything.mp3
#EXTINF:-1000,shake your body down
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\02 - shake your body down.mp3
#EXTINF:-1000,dont leave me this way
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\03 - dont leave me this way.mp3
#EXTINF:-1000,haevest for the world
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\04 - haevest for the world.mp3
#EXTINF:-1000,forget me nots
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\05 - forget me nots.mp3
#EXTINF:-1000,never too much
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\06 - never too much.mp3
#EXTINF:-1000,boogie wonderland
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\07 - boogie wonderland.mp3
#EXTINF:-1000,lets groove
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\08 - lets groove.mp3
#EXTINF:-1000,strut your funky stuff
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\09 - strut your funky stuff.mp3
#EXTINF:-1000,midas touch
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\10 - midas touch.mp3
#EXTINF:-1000,hold me tighter in the rain
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\11 - hold me tighter in the rain.mp3
#EXTINF:-1000,somebody elses guy
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\12 - somebody elses guy.mp3
#EXTINF:-1000,i love music
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\13 - i love music.mp3
#EXTINF:-1000,t.s.o.p
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\14 - t.s.o.p.mp3
#EXTINF:-1000,i wonder if i take you home
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\15 - i wonder if i take you home.mp3
#EXTINF:-1000,encore
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\16 - encore.mp3
#EXTINF:-1000,jucy fruit
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\17 - jucy fruit.mp3
#EXTINF:-1000,shake you down
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\18 - shake you down.mp3
#EXTINF:-1000,all night long
Mijn muziek\Lets Groove 2CD`s\CD2\19 - all night long.mp3
#EXTINF:365,Kirsty Hawkshaw - Fine Day [Frakker Mix]
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\Fine Day [Frakker Mix].wma
#EXTINF:349,Hooligan - Hear You Now [Grand Chillas Mix]
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\Hear You Now [Grand Chillas Mix].wma
#EXTINF:238,Moby - In This World
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\In This World.wma
#EXTINF:455,Colein; Sounds from the Ground - Lean on Me [Solarstone's Afterhours Remix]
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\Lean on Me [Solarstone's Afterhours Remix].wma
#EXTINF:251,Télépopmusik - Love Can Damage Your Health
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\Love Can Damage Your Health.wma
#EXTINF:326,Giant Leap - My Culture
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\My Culture.wma
#EXTINF:291,FC Kahuna - North Pole Transmission
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\North Pole Transmission.wma
#EXTINF:293,LHB - Olivia Newton Christ
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\Olivia Newton Christ.wma
#EXTINF:274,Conjure One; Sinéad O'Connor - Tears From the Moon [Carmen Rizzo Chillout Mix]
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\Tears From the Moon [Carmen Rizzo Chillout Mix].wma
#EXTINF:236,Fischerspooner; Lizzy Yoder - The 15th
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\The 15th.wma
#EXTINF:399,Sasha - Wavy Gravy
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\Wavy Gravy.wma
#EXTINF:359,New Order - Your Silent Face
Mijn muziek\Chillout 2003 The Ultimate Chillout\Your Silent Face.wma
#EXTINF:-1000,Track 1
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\01 - Track 1.mp3
#EXTINF:-1000,Track 2
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\02 - Track 2.mp3
#EXTINF:-1000,Track 3
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\03 - Track 3.mp3
#EXTINF:-1000,Track 4
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\04 - Track 4.mp3
#EXTINF:-1000,Track 5
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\05 - Track 5.mp3
#EXTINF:-1000,Track 6
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\06 - Track 6.mp3
#EXTINF:-1000,Track 7
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\07 - Track 7.mp3
#EXTINF:-1000,Track 8
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\08 - Track 8.mp3
#EXTINF:-1000,Track 9
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\09 - Track 9.mp3
#EXTINF:-1000,Track 10
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\10 - Track 10.mp3
#EXTINF:-1000,Track 11
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\11 - Track 11.mp3
#EXTINF:-1000,Track 12
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\12 - Track 12.mp3
#EXTINF:-1000,Track 13
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\13 - Track 13.mp3
#EXTINF:-1000,Track 14
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\14 - Track 14.mp3
#EXTINF:-1000,Track 15
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\15 - Track 15.mp3
#EXTINF:-1000,Track 16
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\16 - Track 16.mp3
#EXTINF:-1000,Track 17
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\17 - Track 17.mp3
#EXTINF:-1000,Track 18
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\18 - Track 18.mp3
#EXTINF:-1000,Track 19
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\19 - Track 19.mp3
#EXTINF:-1000,Track 20
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD1\20 - Track 20.mp3
#EXTINF:-1000,Track 1
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\01 - Track 1.mp3
#EXTINF:-1000,Track 2
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\02 - Track 2.mp3
#EXTINF:-1000,Track 3
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\03 - Track 3.mp3
#EXTINF:-1000,Track 4
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\04 - Track 4.mp3
#EXTINF:-1000,Track 5
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\05 - Track 5.mp3
#EXTINF:-1000,Track 6
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\06 - Track 6.mp3
#EXTINF:-1000,Track 7
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\07 - Track 7.mp3
#EXTINF:-1000,Track 8
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\08 - Track 8.mp3
#EXTINF:-1000,Track 9
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\09 - Track 9.mp3
#EXTINF:-1000,Track 10
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\10 - Track 10.mp3
#EXTINF:-1000,Track 11
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\11 - Track 11.mp3
#EXTINF:-1000,Track 12
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\12 - Track 12.mp3
#EXTINF:-1000,Track 13
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\13 - Track 13.mp3
#EXTINF:-1000,Track 14
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\14 - Track 14.mp3
#EXTINF:-1000,Track 15
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\15 - Track 15.mp3
#EXTINF:-1000,Track 16
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\16 - Track 16.mp3
#EXTINF:-1000,Track 17
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\17 - Track 17.mp3
#EXTINF:-1000,Track 18
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\18 - Track 18.mp3
#EXTINF:-1000,Track 19
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\19 - Track 19.mp3
#EXTINF:-1000,Track 20
Mijn muziek\The Chillout Sessions - The Very Best Of - Ministry Of Sound\CD2\20 - Track 20.mp3
#EXTINF:256,New Disc [01] Track 01
Mijn muziek\New Disc [01] Track 01.mp3
#EXTINF:103,New Disc [02] Track 02
Mijn muziek\New Disc [02] Track 02.mp3
#EXTINF:3698,ESPANT
Mijn muziek\ESPANT.mp3
#EXTINF:9,[01] miscom
Mijn muziek\[01] miscom.wav
waarom?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:49 schreef Khadgar het volgende:
Haal die fucking lijstjes weg joh, stelletje mongolen!
Omdat het irritant lang scrollen is en niks toevoegd.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:59 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom?![]()
jij voegt ook niks toe, opwieberen dus.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:01 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Omdat het irritant lang scrollen is en niks toevoegd.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je gaat Fifa 2005 kope n?![]()
Yup, iedereen waarmee ik altijd RS3 speel doet dat ook, dus ik zal wel moetenquote:Op donderdag 3 juni 2004 06:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Je gaat toch RB3: BA blind kopen?
live of niet, het is nogsteeds een slecht spel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]LIVE
Zeker niet hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:29 schreef capibar het volgende:
[..]
live of niet, het is nogsteeds een slecht spel.
ai, ik dacht altijd dat fifa zwaar matig is, en elke nieuwe versie alleen een grafische update krijgtquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker niet hoorFifa is best ok als je tegen elkaar speelt. Zowieso is UEFA 2004 al best ok die nu te koop is
maar veranderen ze nou echt wat aan de gameplay?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, iedereen denkt dat, maar ik vond alleen 2001 en 2002 echt zuigen. 2003 was ietsje beter en 2004 was gewoon redelijk goed.
ik heb er hele nachten van wakker gelegenquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar PES gaat niet online![]()
weinig fratsenquote:veel keus
weinig fratsen
dat is[naam meubelzaak]
maar het opeten ervan is dan wel weer heerlijk he?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik haat uien snijden![]()
zonder dressing ja...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:52 schreef mordradead het volgende:
ik ga sla eten, wat vind ik dat smerig zeg
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:41 schreef HomerJ het volgende:
Lexie, ben je daar?
Ik ga ook even.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:26 schreef Lexie het volgende:
Ik was even een dutje doen na het eten.
Maar we hebben in ieder geval de glorietijd van de NES nog meegemaaktquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ga ook even.
Wat worden we oud.
ik heb een cornetto gehadquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:30 schreef Lexie het volgende:
Tijd voor het toetje.
Ik vanmiddag een Magnumquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb een cornetto gehad
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik vanmiddag een Magnum.
Nu is het tijd voor perzikyoghurt.
ik had eerst meloen gegeten, en daarna yoghurt met perzik en nog watquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik vanmiddag een Magnum.
Nu is het tijd voor perzikyoghurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |