abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19503777
Zoals bekend is Ruud Lubbers in een beetje lastige situatie gekomen. Een paar medewerksters zeggen nu dat ze een licht tikje op de tegenwoordig niet al te strakke billetjes hebben gekregen. Zoals bekend heeft Lubbers zich ook nogal sceptisch uitgelaten jegens de war on terror en wat het doet voor vluchtelingen.
Uiteraard gaat zo'n vrouw niet naar buiten met dit verhaal omdat ze een amicaal gebaar op d'r rimpelig kont heeft mogen ontvangen. Want, wees eerlijk, een beetje vrouw kan wel omgaan met zulke al dan niet gewenste intimiteiten. Nee, het is duidelijk dat er hier een politiek spelletje gaande is.
Wie zou er profijt van hebben dat Lubbers valt? Bush natuurlijk! Al die kritische opmerkingen doen Bush, nu het toch al zo lekker gaat, niet goed en wanneer de president kan zeggen dat zélfs de UNHCR zich misdraagt, relativeert het het een en ander wel een beetje.

Kortom, schuld van Amerika?
pi_19503825
Politiek spelletje? De Illuminatie zeker weer!
pi_19503843
Klikt erg aannemelijk, maar wat heeft beleid nu met persoonlijke slippertjes te maken?
pi_19503851
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:06 schreef _The_General_ het volgende:
Politiek spelletje? De Illuminatie zeker weer!
Lubbers zit niet de bloedlijn.
pi_19503877
ok, ik heb een aansteker, nu nog benzine en een amerikaanse vlag....
pi_19503897
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Klikt erg aannemelijk, maar wat heeft beleid nu met persoonlijke slippertjes te maken?
De 'slippertjes' worden aangegrepen om Lubbers mee te pakken. Immers, hoe groot de leugen, een leugen blijft een leugen, dus het is beter een concreet geval te gebruiken.
pi_19503923
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:09 schreef HeyFreak het volgende:
ok, ik heb een aansteker, nu nog benzine en een amerikaanse vlag....
De juiste conclusie zou moeten zijn: "Schuld van het feminisme". De stroming heeft geen vlag, maar enkel aanhangers. In de fik ermee.
pi_19504035
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:10 schreef Monidique het volgende:
De 'slippertjes' worden aangegrepen om Lubbers mee te pakken. Immers, hoe groot de leugen, een leugen blijft een leugen, dus het is beter een concreet geval te gebruiken.
De VS heeft niets te maken tegen wie een onderzoek word gestart. Laat staan Bush. Lubbers is gewoon te succesvol of juist ontnomen van elk politiek talent. Dit een uitgelezen kans voor zijn tegenstanders binnenin de VN om hem eruit te werken. Of dat ook daadwerkelijk ook gebeurd, ligt aan de zwaarte van de feiten die door de verschillende aanklachten aan gewicht toenemen en word toegekend.
pi_19504079
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
De VS heeft niets te maken tegen wie een onderzoek word gestart. Laat staan Bush. toegekend.
Natuurlijk hebben landen, vooral Amerika, invloed buiten hun officiële domein. De VN is een Amerikaanse vinding, zetelt in Amerika en is ontzettend afhankelijk van Amerika. Het spreekt voor zich dat Amerika er in ieder geval wat invloed heeft. Het is goed mogelijk dat het wat vriendjes heeft, want zo werkt het, met vriendjes. Altijd en overal.
pi_19504132
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:19 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk hebben landen, vooral Amerika, invloed buiten hun officiële domein. De VN is een Amerikaanse vinding, zetelt in Amerika en is ontzettend afhankelijk van Amerika. Het spreekt voor zich dat Amerika er in ieder geval wat invloed heeft. Het is goed mogelijk dat het wat vriendjes heeft, want zo werkt het, met vriendjes. Altijd en overal.
Ja natuurlijk, al die vrouwen werken bij de NSA om de VS te beschermen tegen de perverse Nederlanders.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:23:13 #11
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19504174
Zo heb ik het nog niet bekeken, maar dit is dus duidelijk ja.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_19504234
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:23 schreef Ype het volgende:
Zo heb ik het nog niet bekeken, maar dit is dus duidelijk ja.
Precies, interessante insteek.

Maar ik vraag me af of Bush zich zoveel zorgen maakt over Lubbers.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:37:35 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19504451
Het motief is goed gevonden, maar dan zou ik eerder Kofi Annan laten besschuldigen (<- let op de dubbele, en tevens misplaatste, s; dat is een typo waar ik geen zin in had om die te verwijderen. Ik heb meer dingen te doen, weet je).
Direct de VN aanvallen ipv de vluchtelingenorganisatie is veel beter, kijkend naar het motief, wat toch erg speculatief is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:44:36 #14
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_19504589
Ten tijde van de kabinetten-Lubbers waren er al geruchten dat Lubbers en een politiek journaliste het bovengemiddeld goed met elkaar konden vinden. Als het klopt en Ruud is op de oude toer doorgegaan, dan heeft Nederland z'n eigen Bill Clinton en Bush een dikke stok om richting Lubbers te meppen.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_19504592
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:37 schreef Sidekick het volgende:
Het motief is goed gevonden, maar dan zou ik eerder Kofi Annan laten besschuldigen (<- let op de dubbele, en tevens misplaatste, s; dat is een typo waar ik geen zin in had om die te verwijderen. Ik heb meer dingen te doen, weet je).
Direct de VN aanvallen ipv de vluchtelingenorganisatie is veel beter, kijkend naar het motief, wat toch erg speculatief is.
Dat is precies wat ik ook bedoel. Who the fuck is Lubbers?
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:58:02 #16
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_19504859
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:04 schreef Monidique het volgende:
Zdan niet gewenste intimiteiten. Nee, het is duidelijk dat er hier een politiek spelletje gaande is.
Wie zou er profijt van hebben dat Lubbers valt? Bush natuurlijk! Al die kritische opmerkingen doen Bush, nu het toch al zo lekker gaat, niet goed en wanneer de president kan zeggen dat zélfs de UNHCR zich misdraagt, relativeert het het een en ander wel een beetje.

Natuurlijk. Bush wil niet alleen de VN in een kwaad daglicht stellen. In zijn neo-conservatieve opvattingen past het zwart maken van een Nederlander daar prima bij! Immers, iemand, die komt uit een land waar homo-huwelijken en prostitutie legaal zijn en waar niet overal tepels worden gecensureerd, kan moeilijk zijn handen thuis laten en zal zich laten verleiden tot onzedelijk gedrag.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_19505425
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Lubbers 'valt' alleen maar door een paar onschuldige tikjes op preutse billetjes.. Misschien had hij iets teveel kritiek op iemand?
Maar goed, aan de andere kant. Die Amerikanen zijn -officieel- zo preuts als het maar kan. Een borst of middelvinger mag niet eens op tv. Dus, een hand op een bil is al helemaal uit den boze.
www.Nieuws-Platform.nl
waarheid is slechts een illusie
  zondag 30 mei 2004 @ 00:48:51 #18
3904 Koos Voos
teringhond
pi_19505682
Lubbers moet gewoon zijn overbetaalde handen bij zich houden.
pi_19533997
quote:
Zoals bekend is Ruud Lubbers in een beetje lastige situatie gekomen. Een paar medewerksters zeggen nu dat ze een licht tikje op de tegenwoordig niet al te strakke billetjes hebben gekregen. Zoals bekend heeft Lubbers zich ook nogal sceptisch uitgelaten jegens de war on terror en wat het doet voor vluchtelingen.
Uiteraard gaat zo'n vrouw niet naar buiten met dit verhaal omdat ze een amicaal gebaar op d'r rimpelig kont heeft mogen ontvangen. Want, wees eerlijk, een beetje vrouw kan wel omgaan met zulke al dan niet gewenste intimiteiten. Nee, het is duidelijk dat er hier een politiek spelletje gaande is.

Grappig, ik sprak gisteren mijn schoonbroer die in Kralingen woont. Hij praat in zijn stamcafé wel vaker met de neef van Lubbers en die zei precies hetzelfde.
pi_19535087
quote:
Op maandag 31 mei 2004 13:58 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Grappig, ik sprak gisteren mijn schoonbroer die in Kralingen woont. Hij praat in zijn stamcafé wel vaker met de neef van Lubbers en die zei precies hetzelfde.
Kralingen is mijn home.

En ook van Lubbers he?
pi_19536068
quote:
Op maandag 31 mei 2004 14:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kralingen is mijn home.

En ook van Lubbers he?
precies.
  maandag 31 mei 2004 @ 15:47:36 #22
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19536642
Lubbers heeft altijd al losse handjes gehad. Dit is slecht een nieuw incident in een reeks van vele.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_19539484
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:47 schreef Ludwig het volgende:
Lubbers heeft altijd al losse handjes gehad. Dit is slecht een nieuw incident in een reeks van vele.
Ervaring mee?
  maandag 31 mei 2004 @ 19:13:02 #24
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_19542008
quote:
Op zondag 30 mei 2004 00:48 schreef Koos Voos het volgende:
Lubbers moet gewoon zijn overbetaalde handen bij zich houden.
Precies
( maar ik zou er zèlf geen drama van maken, gewoon 'ns stevig op z'n likdoorns stappen ! )
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 2 juni 2004 @ 09:53:34 #25
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_19581295
quote:

Kortom, gelul? Uit je nek zwammen is wel een van je grootste hobbies he?
Say your prayers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')