Sarcastisch?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:36 schreef Skwish het volgende:
Ik vond hem anders wel goed voetballen, 1 van de beste op het veld vanavond!
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik vond het vanavond sinds lange tijd weer eens positief dat Seedorf in het veld stond
Waarom de seedorf haat topic? Hij kan er niks aan doen. De coach selecteert hemquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Nou ja hij heeft zich weer eens bewezen.
Hij speelt altijd op safe, altijd terugspelen of een makkelijke pass maken. Af en toe een voorzet naar voren, daar is alles mee gezegd.
Ook deze wedstrijd eiste hij weer een vrije schop op die, hoe kan het ook anders, ergens in de derde ring belandde. Als je geen pingels/vrije schoppen KAN nemen, DOE dat dan ook niet.
Ik wil seedorf uit oranje. En wel nu.
Hij heeft geen fouten gemaakt, maar omdat hij niks ondernam.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
Triest topic van een meeloper. Lul niet als je er geen verstand van hebt jochie.
Seedorf was één van de weinigen die nog goed speelden vandaag.
Rot op met je kuttopic loser.
Elke corner, vrije schop, penalty gaat verkeerd bij hem. Niks mis mee, maar het punt is dat hij ze zelf opeist. Doe dat dan NIET als je ze telkens misgaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:41 schreef FLR het volgende:
Een van de redenen dat ik echt helemaal niks met het Nederlandse publiek heb (behalve de teletoeters, het 'tis stil aan de overkant', de hoempa-pa band etc.) is dat men op een of andere manier een collectieve hekel lijkt te hebben aan Seedorf. Direct dat fluiten na die mislukte vrije trap, erg triest.Ik heb zelf ook niet veel met m, maar t blijft wel een erg goede voetballer. Hij moet alleen geen penalties gaan nemen...
Als je een beetje verstand zou hebben he, dan zou je door hebben dat die Belgen vrij verdedigend stonden, maw is een bal terugspelen veiliger dan die bal gewoon d'r in rammen en de kans op een counter te laten lopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij heeft geen fouten gemaakt, maar omdat hij niks ondernam.
Hij speelt alleen maar makkelijke ballen, waarmee je niks opschiet.
En doe eens een beetje lief![]()
Heb je wel gelijk in, maar Seedorf leidt ook vaak onnodig balverlies.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Als je een beetje verstand zou hebben he, dan zou je door hebben dat die Belgen vrij verdedigend stonden, maw is een bal terugspelen veiliger dan die bal gewoon d'r in rammen en de kans op een counter te laten lopen.
Dus speel je de bal een beetje rond zodat de Belgen eruit komen en dan pak je je kans, blijven ze staan op 1 rij dan ram je hem er een keer in maar tjah als dan je spitsen weer niet goed staat naar wie moet je dan passen??
Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
En doe eens een beetje lief![]()
Moet hij idd niet doen, maar hij wil zich maar blijven bewijzen in Oranje... Maar als je dan direct weer de grond in wordt geboord na zo'n vrije trap, dan kom je in zo'n negatieve spiraal terecht...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Elke corner, vrije schop, penalty gaat verkeerd bij hem. Niks mis mee, maar het punt is dat hij ze zelf opeist. Doe dat dan NIET als je ze telkens misgaan.
EDIT: voorderest heb ik wel een hekel aan het publiek en de teletoeters ed
Seedorf speelde geen slechte wedstrijd, maar iemand als sneijder of eventueel van hooijdonk moet de vrije trappen nemen...quote:Op zondag 30 mei 2004 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vond Seedorf ook niet zo heel slecht, maar hij moet geen vrije ballen nemen, wat is er mis met Sneijder? Die gast kan dat perfect!
Kluivert was echt dramatisch vandaag, niet normaal
Idd, vooral zijn vrije trappen en corners waren klassequote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
Het lukte niemand om de bal fatsoenlijk bij de aanvallers te krijgen. Bij iedere kans van het Nederlands elftal was Seedorf betrokkenquote:Op zondag 30 mei 2004 12:20 schreef Sloggi het volgende:
Hij was wel de man die moest zorgen dat de ballen bij de aanvallers kwamen en dat lukte jammer genoeg niet altijd even goed.
Dat 'ie goed en veel aanspeelbaar was heb je gelijk in.
Haha, er zijn weinig spelers in oranje die meer vooruit spelen en risico leggen in hun acties dan Seedorf.........quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Hij speelt altijd op safe, altijd terugspelen of een makkelijke pass maken. Af en toe een voorzet naar voren, daar is alles mee gezegd.
Ook deze wedstrijd eiste hij weer een vrije schop op die, hoe kan het ook anders, ergens in de derde ring belandde. Als je geen pingels/vrije schoppen KAN nemen, DOE dat dan ook niet.
Ik wil seedorf uit oranje. En wel nu.
ja idd was ook mijn plan..quote:Op zondag 30 mei 2004 12:45 schreef Sloggi het volgende:
Als je Robben op links zet kan je beter V. Bronckhorst er uit laten en in plaats van hem Zenden laten spelen. Gio speelt te veel naar voren om Robben nog voor zich te hebben.
Samen met Stam en Sneijder de enige die niveau haalde.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:36 schreef Skwish het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2004 12:45 schreef Sloggi het volgende:
Als je Robben op links zet kan je beter V. Bronckhorst er uit laten en in plaats van hem Zenden laten spelen. Gio speelt te veel naar voren om Robben nog voor zich te hebben.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:36 schreef Skwish het volgende:
Normaal gesproken niet hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 07:55 schreef dolle_hond het volgende:
Seedorf is helaas een van de besten
Zeg dat nou niet, er lopen hier nog een paar verstokte kluivert-ophemelmongolen rondquote:Op zondag 30 mei 2004 14:16 schreef Karrakas het volgende:
[..]
, accepteer hem nou eens, hij deed het gewoon goed, zeker vergeleken met bijvoorbeeld Kluivert, die heeft een paar ballen aangeraakt en liet ze ook meteen weer afpakken.
voel me ietswat aangesprokenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, er lopen hier nog een paar verstokte kluivert-ophemelmongolen rond
laat je niet uitdagen door Kamaugurkquote:Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
voel me ietswat aangesproken
ik lust ze rauwquote:Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef just me het volgende:
[..]
laat je niet uitdagen door Kamaugurk
Spaarzame momenten van wijsheid die van breukelenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:50 schreef Karrakas het volgende:
Denk nog even aan wat V. Breukelen zei, hij wilt wel (Kluivert), maar hij kan het gewoon niet meer.
Voor je t weet zit je samen in EEN pot met zuur...quote:Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef just me het volgende:
[..]
laat je niet uitdagen door Kamaugurk
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:35 schreef Me_Wesley het volgende:
kamaugurk ookquote:Op zondag 30 mei 2004 16:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Voor je t weet zit je samen in EEN pot met zuur...![]()
hij heeft voor zover ik het nog weet, 1 fout gemaaktquote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef StrayDog het volgende:
Bouma viel ook behoorlijk door de mand gisteren, moet ook erg vaak aan de noodrem trekken (kan PSV over meepraten).
Gelukkig was het gisteren in Eindhoven wel gezellig de hele dag, want het kaartje voor de wedstrijd was weer eens ouderwets weggegooid geld
Juist! Maar die geniet ervanquote:Op zondag 30 mei 2004 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
kamaugurk ook
Voor de rest? 1 fout? DE FOUT ZUL JE BEDOELEN. DE ONNODIGE FOUT WAAR DOOR NEDERLAND VERLOOR.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hij heeft voor zover ik het nog weet, 1 fout gemaakt
voor de rest heeft hij mooie tackles gemaakt (en correcte)
hij vliegt er echt in en is zeker van zichzelf dat het hem lukt, zoals het hoort
en laten we alles op hem schuivenquote:Op zondag 30 mei 2004 16:41 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Voor de rest? 1 fout? DE FOUT ZUL JE BEDOELEN. DE ONNODIGE FOUT WAAR DOOR NEDERLAND VERLOOR.
oops ik mag niet slowchatten van Docquote:Op zondag 30 mei 2004 16:38 schreef kamagurka het volgende:
Juist! Maar die geniet ervan
zie jij een doc, zie ik een doc?quote:Op zondag 30 mei 2004 16:45 schreef just me het volgende:
[..]
oops ik mag niet slowchatten van Doc![]()
ik ga toch echt voor van Bommel !!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
zie jij een doc, zie ik een doc?![]()
ontopic: ik vraag me onderhand af wie er in dit 11-tal nog wel als held beschouwd kan worden... volgens mij hebben ze in wezen allemaal afgedaan.
Alleen Sneijder houdt het voordeel van de twijfel nog enigzins..
Ja, hmmm.. Ik moet eerlijk bekennen da'k gister niet heb gekeken. Heb niets tegen een goed spelende Van Bommel, maar dat is helaas ook al een tijdlang niet het geval met de man..quote:Op zondag 30 mei 2004 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga toch echt voor van Bommel !!
shoot.. we moeten het hier over Seedorf hebbenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja, hmmm.. Ik moet eerlijk bekennen da'k gister niet heb gekeken. Heb niets tegen een goed spelende Van Bommel, maar dat is helaas ook al een tijdlang niet het geval met de man..
Kut! crosstop-gebazelquote:Op zondag 30 mei 2004 17:05 schreef just me het volgende:
[..]
shoot.. we moeten het hier over Seedorf hebben
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kut!
Drommels...?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:12 schreef just me het volgende:
[..]
Dommelschquote:Op zondag 30 mei 2004 17:16 schreef kamagurka het volgende:
Drommels...?
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef ElYefe het volgende:
Wat een triest topic zeg. Kom op man, geef die jongen nog eens een kans en zeik niet zo, alleen daardoor presteert hij al minder, beejte vertrouwen geven die jongen. Hoe kan het dat die in Milan wel goed voetbalt? jezus zeg.. Seedorf haat topic... hoe sneu.
Verander 8 jaar in nooit en ik ben het volledig met je eens..........quote:Op zondag 30 mei 2004 18:06 schreef zemmer het volgende:
we geven hem al 8 jaar vertrouwen....
en wat hebben we teruggekregen...
niks nade noppes
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan dit niet een schopje krijgen naar Klaagbaak?
Ja, een ajacied had het idd beter gedaanquote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef StrayDog het volgende:
Bouma viel ook behoorlijk door de mand gisteren, moet ook erg vaak aan de noodrem trekken (kan PSV over meepraten).
quote:Gelukkig was het gisteren in Eindhoven wel gezellig de hele dag, want het kaartje voor de wedstrijd was weer eens ouderwets weggegooid geld![]()
Schreeuw eens niet zoquote:Op zondag 30 mei 2004 16:41 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Voor de rest? 1 fout? DE FOUT ZUL JE BEDOELEN. DE ONNODIGE FOUT WAAR DOOR NEDERLAND VERLOOR.
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
De TS laat zich weer eens van de subtiele kant zien.
*not*
Kan dit niet een schopje krijgen naar Klaagbaak?
Het is het sub-forum EK 2004 niet waardig.
Gezien zijn argumentatie kan het net zo goed in ONZ komen.
Post dan niksquote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, een ajacied had het idd beter gedaan
[..]
Wie gaat er dan ook naar een oefenwedstrijd van Oranje?
[..]
Schreeuw eens niet zo
Hoezo? Jij zeikt Bouma af die beter speelde dan de meesten. Ja hij veroorzaakt een penalty, maar iedereen maakt wel eens een fout. De scheids had m net zo goed niet kunnen geven en dan was Bouma zeker opeens wel goed geweest? Een wedstrijd is 90 minuten.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:55 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Post dan niks![]()
Dit is al beter, ik reageerde op het feit dat je alleen wat loze kreten postte zonder onderbouwingquote:Op zondag 30 mei 2004 19:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoezo? Jij zeikt Bouma af die beter speelde dan de meesten. Ja hij veroorzaakt een penalty, maar iedereen maakt wel eens een fout. De scheids had m net zo goed niet kunnen geven en dan was Bouma zeker opeens wel goed geweest? Een wedstrijd is 90 minuten.
Ja, maar de titel kan dan dus nietquote:Op zondag 30 mei 2004 19:01 schreef just me het volgende:
Seedorf mensen.. we hebben het over Seedorf
Ok sorryquote:Op zondag 30 mei 2004 19:01 schreef just me het volgende:
Seedorf mensen.. we hebben het over Seedorf
Veel mensen ( nou ja, in elk geval ik) vinden Seedorf wel een goede speler, punt is alleen dat hij dat in Oranje, op spaarzame momenten na, niet laat zien.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ja, maar de titel kan dan dus niet
Seedorf is Neerlands beste voetballer en als je hem haat heb je geen verstand van voetbal.
Met het eerste ben ik het met je eens maar met het tweede gedeelte niet. Ik denk dat Seedorf niet de juiste spelers om zich heen heeft staan in het Nederlandst elftal. Bij AC Milan is dat wel zo en daar speelt ie dan ook geweldig. Tegen Belgie vond ik hem trouwens zeker niet slecht.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
topictitel zou wel wat subtieler kunnen inderdaad, ik haat Seedorf absoluut niet, maar ik vind hem een luie en waardeloze, misplaatst arrogante, betweterige, onbeschofte baggervoetballer.
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
topictitel zou wel wat subtieler kunnen inderdaad, ik haat Seedorf absoluut niet, maar ik vind hem een luie en waardeloze, misplaatst arrogante, betweterige, onbeschofte baggervoetballer.
ach vertrouwen vertrouwen... hij krijgt het iig van de bondscoach dat moet voldoende zijn hoor...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Verander 8 jaar in nooit en ik ben het volledig met je eens..........
nee, die 'scarface' is niet de enige met die mening,quote:Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef zemmer het volgende:
en die scareface die zei dat het neerlands beste voetballer was... zal waarschijnlijk ook wel de enige zijn met die mening.. ik bedoel kom nou man...
En wat was jij ook al weer?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hij krijgt het ook absoluut niet van Dickie hoor.......quote:Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef zemmer het volgende:
[..]
ach vertrouwen vertrouwen... hij krijgt het iig van de bondscoach dat moet voldoende zijn hoor...
nah. niet dus...
ik ben niet echt TEGEN seedorf... ik kan ook niet ontkennen dat het een goede voetballer is...quote:Op zondag 30 mei 2004 20:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, die 'scarface' is niet de enige met die mening,
for your information, nederland is een klein land, met een kleine flutcompetitie;
en daaruit volgt dat het een redelijk wonder is als er echte talentvolle wereld-voetballers uit ons landje voorkomen, dat moet je koesteren niet ieder talent doodknuppelen als hij niet altijd brengt wat hij zou kunnen, en ook niet spelers met ervaring en routine makkelijk afdanken, omdat er toch wel een aantal talentvolle 16-jarige semi-amateurs al in de eigen competitie succesvol kunnen zijn, in wedstrijden tegen RKC, emmen en Heracles uitblinken.
natuurlijk denk jij dat mensen als Sander van Gessel, Richard Knopper en Thomas Buffel, ook hele leuke spelers zijn, die best een balletje kunnen trappen, maar wil je resultaat halen op internationaal vlak, wat, dankzij mensen als Seedorf Nederland wel 'zou' kunnen:
dan doe je dat door de beste spelers te verzamelen, en en tactiek te bedenken waarin juist de toppers tot hun beste spel kunnen komen.
Kampioen wordt je echt niet met nét-niet-spelers, daarvoor heb je wereldtoppers nodig, ook als die wereldtoppers soms klootzakken zijn, of sters met allure.
Als je zo tegen Seedorf bent, ga dan lekker een team aanhangen waarin hij niet meespeelt, Duitsland bijvoorbeeld, en ga daarvan de spelers uitfluiten wanneer deze een keertje een vrije trap over schieten.
Maar het is wel enorm belachelijk dat Nederlandse spelers door hun eigen publiek kapot gemaakt worden, uitgefloten, vernederd door die 'oranje feestvierders'...
ik vind dat geen rede voor zijn slechte spel in het nederlands elftal...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij krijgt het ook absoluut niet van Dickie hoor.......
Als hij speelt, dan meestal op een of andere rare plek (bealve zaterdag).
juist Seedorf kan volgens mij iemand als vande Vaart sterk ontlasten.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:16 schreef zemmer het volgende:
ik ben niet echt TEGEN seedorf... ik kan ook niet ontkennen dat het een goede voetballer is...
dat heeft bewezen bij internationale topclubs.... maar wat heeft ie bewezen in het nederlands
elftal...??? ik zie vdv gewoon liever op de 10...
Over Kluivert is zijn hele carriere gezeik geweest, en Davids is ook een jaar lang uitgefloten door die Oranje josti's...........quote:Op maandag 31 mei 2004 12:37 schreef zemmer het volgende:
maar je hoort toch ook niemand over davids....
en eerst ook niet over kluivert... (nu wel omdat ie gewoon minder is en we hebben goede alternatieven)
Ben ik het deels wel mee eens ja, misschien een beetje overdreven...quote:Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Baklap het volgende:
Seedorf is geweldig. Het is niet: Seedorf past niet bij het Nederlands elftal
het is: Het Nederlands elftal past niet bij Seedorf.
hmm ja.. zo voelt hij het ook ja....quote:Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Baklap het volgende:
Seedorf is geweldig. Het is niet: Seedorf past niet bij het Nederlands elftal
het is: Het Nederlands elftal past niet bij Seedorf.
I ll second thatquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
Triest topic van een meeloper. Lul niet als je er geen verstand van hebt jochie.
Rot op met je kuttopic loser.
Zeker, maar niet alleen op basis van deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef SpleeffY het volgende:
Deze wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef SpleeffY het volgende:
Elke wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar ik moet eerlijk zijn dat hij ook een paar mooie schoten heeft gehad. En paar man goed heeft gepositioneerd.
Laten we een compromis sluiten: Seedorf is een goede voetballer, maar moet geen vrije pingels nemen.
En dan zijn we allemaal weer vrienden
Zeg achterlijk persootje, ga eens snel buitenspelenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
Seedorf heeft 15 jaar geleden een vliegtuig gemist...
Kansloze sukkel..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
Wat ben jij een zielig, achterlijk, triest kutventje zeg..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
Leg uitquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:06 schreef Sloggi het volgende:
Ik snapte 'm eerst ff niet, maar nu wel
SLM ramp,quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Leg uit![]()
Sjonge jonge stel je niet zo aan. Als ik iets had gezegd over Van der Sar z'n flaporen was er niks aan de hand geweest.. Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Optyfen met die racistische grapjes, simpel figuur
Dom geboren of gewoon een slechte opvoeding gehad?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sjonge jonge stel je niet zo aan. Als ik iets had gezegd over Van der Sar z'n flaporen was er niks aan de hand geweest.. Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.
Ik zeg toch ook niks over bijv Kluiverts uiterlijk, maar ja; Seedorf lijkt er dus echtwel op.
Wat loopt jij trouwens te modden hier? Ga es terug naar je plekje ofzo.. ga daar je politieke boodschap maar verkondigen want hier heeft niemand daar behoefte aan volgens mij, al geloof jij wellicht dat je hier de meest gave persoon bent die hier loopt te posten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dom geboren of gewoon een slechte opvoeding gehad?.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is. Aangezien dit een haat-topic is lijkt me dit wel degelijk een plek om Seedorf es effe lekker verrot te schelden. Het kan best zijn dat bepaalde mensen het hier niet mee eens zijn; dan kunnen ze dat zeggen. Het is echter een heel ander verhaal om reacties simpelweg te gaan wissen. Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat bedoel je? dat je het recht wilt hebben om voetballers op een lage manier te gaan uitschelden?
Omdat het een enorme winst is om op niet ter zake doende uiterlijkheden te bepalen of iemand voetbal zou kunnen spelen....
en wat betreft Van Der Sar, iemand die hem enkel op zijn uiterlijk beoordeeld is evenzeer fout bezig en krijgt dat ook te horen, net zoals jij een domme idioot bent, als je werkelijk iemand enkel haat vanwege zijn huidskleur.
Omdat het nogal een verschil is om een neger een aap te noemen of zeggen dat iemand flaporen heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat loopt jij trouwens te modden hier? Ga es terug naar je plekje ofzo.. ga daar je politieke boodschap maar verkondigen want hier heeft niemand daar behoefte aan volgens mij, al geloof jij wellicht dat je hier de meest gave persoon bent die hier loopt te posten.
Nu weer even ontopic. Dit is het Seedorf HAAT topic dus is snap niet waarom mijn grap hier niet mag blijven staan. Ik ga ervanuit dat de echte mods hem gewoon weer terugplaatsen.
Dan mag je _nu_ even de link erbij pakken waar ik dat gezegd heb. Ik wacht wel effe.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:12 schreef CANARIS het volgende:
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is.
einde quote
Komt dat zien , een spuitjes etende slungel met een pakkie shag en een blond-rood snorre´tje
Zo uit de Nederlandse klei getrokken. De volgende vakantie naar Lloret de Mar al geboekt.
De goede man vertelt ons dat Seedorf niet kan Voetballen.
Ergens heb jij zeker geschreven dat v.d.Meyde een wereld voetballer is.
Zo maar geraden by the way
Iemand die bij AC Milan speelt kan inderdaad niet voetballen. Jij kan het natuurlijk beter als spits van FC Bal op het Dak 7quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen
Iemand uitschelden is al verkeerd, iemand rascistisch uit gaan schelden is nog fouter. Dan mag een mod dus best even gastgewijs optreden.quote:Aangezien dit een haat-topic is lijkt me dit wel degelijk een plek om Seedorf es effe lekker verrot te schelden. Het kan best zijn dat bepaalde mensen het hier niet mee eens zijn; dan kunnen ze dat zeggen. Het is echter een heel ander verhaal om reacties simpelweg te gaan wissen. Dat slaat nergens op.
Helaas was je opmerking gewoon racistisch. Op de man spelen is overigens niet gewenst hier, maar je zal wel geen betere argumenten hebben.quote:Als mijn reactie nu racistisch was geweest oid, maar dat was hier helemaal niet aan de orde. Daggla houdt er blijkbaar een zeer vreemde definitie van racisme op na, maar dat zal komen door zijn overmatig drugsgebruik oid.
Dit topic gaat over zijn prestaties binnen het Nederlands elftal. Was je dat nog niet opgevallen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand die bij AC Milan speelt kan inderdaad niet voetballen. Jij kan het natuurlijk beter als spits van FC Bal op het Dak 7
Dit is een haat-topic. Hoezo zou je dan niet op de man mogen spelen?quote:Helaas was je opmerking gewoon racistisch. Op de man spelen is overigens niet gewenst hier, maar je zal wel geen betere argumenten hebben.
Iemand die uberhaupt in het Nederlands Elftal speelt kan goed voetballen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dit topic gaat over zijn prestaties binnen het Nederlands elftal. Was je dat nog niet opgevallen?
Neem een cursus begrijpend lezen, het ging over hoe je Dr.Daggla aanviel.quote:Dit is een haat-topic. Hoezo zou je dan niet op de man mogen spelen?![]()
Denk es na ofzo. Naast een slechte voetballer is het namelijk ook nog een contactgestoorde arrogante kwal. (Oh is dat ook racistisch? Ik noemde een neger een kwal..
)
Hoe weet jij of ik jouw opmerking heb gelezen of niet?quote:Verder heb je m'n opmerking niet eens gezien dus je weet er geen klote van of ie racistisch was of niet. Kijk maar in het FB topic voor uitleg erover. Gaarne niet reageren aldaar.
Dan neem ik bij deze aan dat jij van geen enkele voetballer tijdens dit EK zal gaan zeggen dat deze slecht is, van welk elftal dan ook. Er doen namelijk alleen maar goede voetballers mee.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand die uberhaupt in het Nederlands Elftal speelt kan goed voetballen...
Precies. Je zag ook dat Seedorf vanuit elke linie aanspeelbaar was en de ballen verdeelde. Het is ook niet voor niets dat bij Milan spelers als Kaka, Rui Costa en Maldini ballen bij Seedorf inleveren.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Iemand die zegt dat Seedorf niet kan voetballen (bij z'n club of bij Oranje) heeft geen verstand van voetbal. Hij is de enige die verantwoordelijkheden durft te nemen (denk maar aan het spoedberaad na Schotland). Hij is voetbaltechnisch gezien de enige die de lijnen uit kan zetten vanwege zijn surplus aan techniek en overzicht.
Als Seedorf speelt zie je dat er een leider in het veld staat, iets wat gisteren weer een pijnlijk duidelijk werd in de eerste helft tegen de Faroer.
Ja, idd.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:38 schreef TXC het volgende:
Van die positie kan Pi-Air ook weinig, oke hij heeft het bij Feijenoord een keer gedaan maar dat lukt niet zo vaak. Wat Seedorf fout deed was schieten op doel, hij had moeten voorzetten op Pi-Air die voor het doel stond.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, idd.
Maar nee hoor, Clarence wil een steeple-chaser onderuit schieten.
Op dat soort momenten staan de seedorf-haters dus alweer klaar voor de aanval... die jongen heeft een ongelukkig persoonlijkheidsprobleem dat stoort bij zijn spelquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Dat ging weer eens redelijk gisteren.
Al kwamen mijn nekharen weer overeind toen hij een vrije trap opeiste. Godverdomme Clarence, Pierre staat in het veld dus opzouten bij die bal.
Waarom stopt ie dan niet gewoon met voetballen, daar heeft iedereen profijt van.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Op dat soort momenten staan de seedorf-haters dus alweer klaar voor de aanval... die jongen heeft een ongelukkig persoonlijkheidsprobleem dat stoort bij zijn spel![]()
Ik wil graag Europees Kampioen worden. Daarom moet hij nog in ieder geval nog 1 maand en 2 dagen doorgaan met voetballen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom stopt ie dan niet gewoon met voetballen, daar heeft iedereen profijt van.
Wat doen de Belgen eigenlijk komende zomer?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:04 schreef ANTWORX het volgende:
Hup Hup Belgie 1-0 !!! ooooo wat zijn die kezen STILLLLL!!!!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:04 schreef ANTWORX het volgende:
Hup Hup Belgie 1-0 !!! ooooo wat zijn die kezen STILLLLL!!!!
Dat kan ik ook wel waarderen. Persoonlijk vind ik het ook goed dat Nederland door de Belgen verslagen zijn. Het liefst had ik ze met een nulletje of drie zien verliezen. Maar die 0-1 was ook goed. Die wake-up call hadden we nodig.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:13 schreef ANTWORX het volgende:
Jullie moesten gewoon geklopt worden !! Als jullie nu niet wakker worden dan zal het te laat zij op t EK ...
quote:And by the way ik supporter wel voor Oranje tijdens de voetbal campagne !!!
En ook bij Real Madrid en Inter. En coaches als Capello, Lippi en Ancelotti hebben natuurlijk geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef zemmer het volgende:
ik vind opmerkingen als: "iedereen die seedorf slecht VINDT, HEEFT geen verstand van voetbal.."
zeer dom.... ik bedoel kom nou man... dit staat los van het feit dat seedorf niet kan voetballen....
en als je dan zegt ..." hij kan wel voetballen... hij speelt toch bij ac en in oranje..."
nee sorry
Oh? Hij heeft ons al vaker een titel bezorgdquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:02 schreef ultra het volgende:
[..]
Ik wil graag Europees Kampioen worden. Daarom moet hij nog in ieder geval nog 1 maand en 2 dagen doorgaan met voetballen...
Dus: zemmer is uitgeluldquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:09 schreef nikk het volgende:
[..]
En ook bij Real Madrid en Inter. En coaches als Capello, Lippi en Ancelotti hebben natuurlijk geen verstand van voetbal.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef zemmer het volgende:
ik vind opmerkingen als: "iedereen die seedorf slecht VINDT, HEEFT geen verstand van voetbal.."
zeer dom.... ik bedoel kom nou man... dit staat los van het feit dat seedorf niet kan voetballen....
en als je dan zegt ..." hij kan wel voetballen... hij speelt toch bij ac en in oranje..."
nee sorry
Iemand die beweert dat seedorf weinig tot niets heeft laten zien in oranje is niet uitgeluld lijkt me...quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dus: zemmer is uitgeluld
Ik het was ook niet mijn bedoeling zemmer 'uit te lullen', maar hem juist gelijk te geven in het punt dat het nergens op slaat wanneer mensen beweren dat Seedorf niet kan voetballen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Iemand die beweert dat seedorf weinig tot niets heeft laten zien in oranje is niet uitgeluld lijkt me...
Daar doet zijn staat van dienst bij andere clubs niks aan af.
Seedorf kan gewoon goed voetballen. Geen mening, maar feit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Iemand die beweert dat seedorf weinig tot niets heeft laten zien in oranje is niet uitgeluld lijkt me...
Daar doet zijn staat van dienst bij andere clubs niks aan af.
hij kan wel voetballen alleen als internationaal laat die het flink afwetenquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Seedorf kan gewoon goed voetballen. Geen mening, maar feit.
Een speler wint niet de CL met drie verschillende clubs als hij niet kan voetballen.
Daar doet zijn staat van dienst bij Oranje niks aan af
Hij speelt in oranje toch beter dan de meesten vinden. En niet rennen op elke bal dat is efficiënt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij kan wel voetballen alleen als internationaal laat die het flink afweten
hij loopt ook niet voor elke bal
Als Seedorf beter speelt wil ik hem op 10...quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef zemmer het volgende:
ik ben niet uitgeluld... seedorf is een goede voetballer...
maar zoals al gezegd; in het nationale elftal heeft ie in mijn ogen te weinig laten zien in de afgelopen jaren...
daar komt bij dat ik hem als persoon niet sympatiek vind (intervieuws enzo) en als ie mikt op de 10
dan is het voor mij helemaal klaar... ik wil vdv op de 10 en niemand anders...
Gelukkig dat jij geen bondscoach bentquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef zemmer het volgende:
ik wil vdv op de 10 en niemand anders...
Daar hebben we het probleem alquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij loopt ook niet voor elke bal
Oh?quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:08 schreef Sloggi het volgende:
Seedorf speelt daar beter. Dat VDV meer scoort is leuk, maar Seedorf zorgt voor de passes en goede verbinding met het middenveld.
Waar heb jij gehoord dat seedoof weigerd op een andere plek te spelen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Volgens Advocaat weigert hij niet om op een andere plek te spelen, maar het is voor Seedorf wel uitgesloten dat hij op een andere dan de betreffende plek speelt.
Misschien moet jij eens beter lezen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar heb jij gehoord dat seedoof weigerd op een andere plek te spelen?Toch maar iets beter luisteren naar het journaal
Snap je zelf wel wat je allemaal schrijft?quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:08 schreef Dauntless het volgende:
Toch laat zón uitgesproken en uiteraard naar alle media geventileerde mening over waar jij wilt dat je speelt en anders dan is het niet in het belang van het team houding zien dat je nog geen echt team bent. Seedorf heeft genoeg gepresteerd en is best een goede voetballer, hij mag van mij best de 10 hebben als die er maar voor 200% staat voor het team en voor Nederland!
Zo en nu nog even een keer het Wilhelmus!
misschien een nederlands elftal met enkel blanke blonde Jannen, zodat meneer Amerikaanse_Nachtmerrie met een prettig gevoel kan zien hoe Deutschland met een immigrantenelftal nederland klop geeft.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Bah alleen die kop van Seedorf maakt me al misselijk..
Volgens mij heb jij dat bij iedere neger, xenofoob.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Bah alleen die kop van Seedorf maakt me al misselijk..
Nee ik vind Samuel L Jackson bijvoorbeeld extreem cool.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat bij iedere neger, xenofoob.
I'll second that.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij heb jij dat bij iedere neger, xenofoob.
Dit is 1 op1 toepasbaar op jouw situatie A_M.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef Cynix ® (Forum Admin) het volgende:
en stellen voor dat hij een ander forum zoekt waar ze hem wél begrijpen of zelfs waarderen.
Ik heb het wel naar m'n zin hier hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dit is 1 op1 toepasbaar op jouw situatie A_M.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Daarnaast ben ik een van de weinigen die nog on-topic is in dit topic.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee ik vind Samuel L Jackson bijvoorbeeld extreem cool.En Naomi Cambell een ontzettend lekker wijf.
Persoonlijk geloof ik nog steeds dat hij in Oranje hetzelfde niveau kan halen als bij bijv. AC Milan. En aangezien ik hem het laatste half jaar al beter vind voetballen dan vd Vaart, mag hij van mij in de basis.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:48 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind ook dat seedorf een kutkop heeft eigenlijk... die domme teksten en die zelfingenomenheid van hem maakt niet bepaald dat ik hem beter ga vinden.
Raar trouwens dat ie net 2 oefenpartijtjes een van de minder slechte was en nu gelijk in oranje moet van iedereen, is dit het eerste toernooi dat jullie gaan zien ofzo..
Oh daarom bepaalt ie nu natuurlijk effe openlijk op welke plek ie dadelijk gaat spelen. En voegt daaraan even fijntjes toe dat er geen twijfel mogelijk is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:05 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Hij lijkt zich nu ook eindelijk neer te leggen bij het feit dat hij in Oranje (nog) geen leider is, wat ik ook positief vind.
Dat doet hij nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh daarom bepaalt ie nu natuurlijk effe openlijk op welke plek ie dadelijk gaat spelen. En voegt daaraan even fijntjes toe dat er geen twijfel mogelijk is.
Selectief lezen of je begrijpend lezen skills zijn gewoon niet helemaal gevorderd.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh daarom bepaalt ie nu natuurlijk effe openlijk op welke plek ie dadelijk gaat spelen. En voegt daaraan even fijntjes toe dat er geen twijfel mogelijk is.
Dan wordt de situatie niet zo heel veel rooskleuriger hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:14 schreef michiel_merk het volgende:
kijk eens naar zn spel ipv ideale denkbeelden uit te spuien
Speak for yourself. Zo heeft hij het ongeveer gezegd hoor. Stond in een nieuwsbericht hier in het EK-forum gisteren. Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar het had dezelfde strekking als het bericht op de FP nu.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Selectief lezen of je begrijpend lezen skills zijn gewoon niet helemaal gevorderd.
Hij heeft gezegd dat hij zich wil richten op de plek achter de spitsen en dat hij liever niet ingezet wordt op een andere plek.
Als dat betekent dat VdV hem uit de basis speelt, so be it. Daar heeft hij zelf ook vrede mee..
Hoe gaat dat ooit gebeuren, als 't 'm vanaf 11 meter zonder verdedigers nog niet lukt?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
en als ie strax een keer scoort is ie weer de held ..
kuddedieren
Tis wel duidelijk dat je voetbal nog niet zo lang volgt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Speak for yourself. Zo heeft hij het ongeveer gezegd hoor. Stond in een nieuwsbericht hier in het EK-forum gisteren. Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar het had dezelfde strekking als het bericht op de FP nu.
Ik zeg ook niet dat hij per se in de basis staat. Maar hij zei wel dat er geen twijfel mogelijk was wat betreft het spelen op de door hem gewenste plek. Dan ben je toch een mongool als je dat in de media gaat lopen blaten. Contactgestoorde freak is 't gewoon..
quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe gaat dat ooit gebeuren, als 't 'm vanaf 11 meter zonder verdedigers nog niet lukt?
vind je dat echt onterecht?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat het niet al te goed ging op die positie werd HEM aangerekend.. Onterecht, de coach zet hem er immers neer..
Ja, als je als speler op een positie wordt gezet waar je niet goed kan spelen, en men rekent je daar later op af dan is dat imo behoorlijk onterecht ja.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
vind je dat echt onterecht?
vergeet niet dat hij in tegenstelling tot andere spelers zijn verantwoordelijkheid gewoon pakt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe gaat dat ooit gebeuren, als 't 'm vanaf 11 meter zonder verdedigers nog niet lukt?
jullie roepen wel allemaal maar kzie geen argumenten ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan wordt de situatie niet zo heel veel rooskleuriger hoor.
Oh en op welke datum speelt het Nederlands elftal ook al weer tegen Inter?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..],
,
.
AC Milan - Inter gezien dit seizoen?.
Ik denk dat het daar niet aan ligt. Hij vindt die positie gewoon minderwaardig voor de fantastische wereldvoetballer die hij denkt dat hij is. Zou hij op rechtshalf gewoon zijn taak uitvoeren, wat hij makkelijk moet kunnen, dan was het geen enkel probleem. Maar hij kan dat mentaal niet aan. Moldavië-uit en België-uit toonden aan dat meneer er soms niet zo'n zin in heeft als er gebikkeld moet worden. Ik vind het ronduit belachelijk dat een rechtsbenige speler van Oranje, die een redelijke techniek heeft en sterk is in de combinatie, een goede voorzet en een goed schot heeft, niet op rechtshalf wil spelen. Als je zo'n mentaal gebrek hebt, moet je dat ook eerder aangeven. Dan nemen we lekker iemand mee die het gras opvreet op iedere positie.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, als je als speler op een positie wordt gezet waar je niet goed kan spelen, en men rekent je daar later op af dan is dat imo behoorlijk onterecht ja.
Seedorf heeft vaak genoeg aangegeven dat het niet zijn positie is, dat de coach hem daar neer blijft zetten is zijn fout dus niet. Onterecht als je er later wel voor wordt afgefikt.
Mijns inziens geheel terecht dat Seedorf nu zoiets heeft van; bedankt, maar liever niet.
Ja Seedorf.. bedankt voor je verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:29 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
vergeet niet dat hij in tegenstelling tot andere spelers zijn verantwoordelijkheid gewoon pakt.
kan genoeg voorbeelden opnoemen hij durft de verantwoordelijkheid te nemen ,hij staat er
en we vergeten met z´n allen dat seedorf niet de enige is die voor oranje penalties mist, de boer, kluivert, stam, enz
argument is de interland carrière van Seedorf! We kijken naar zijn spel in die wedstrijden..quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
jullie roepen wel allemaal maar kzie geen argumenten ?
Punt 1 zeg je dat binnenskamers en zeker niet tegen de pers. Hij moet zo langzamerhand toch wat geleerd hebben wat dat betreft zou je zeggen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tis wel duidelijk dat je voetbal nog niet zo lang volgt.
De vorige 2 toernooien werd hij met tegenzin op een positie gezet waar hij niet goed uit de verf komt.
Dat het niet al te goed ging op die positie werd HEM aangerekend.. Onterecht, de coach zet hem er immers neer..
Om dat nu te voorkomen heeft hij duidelijk gezegd dat er whb nog maar 1 positie is, die achter de spitsen.. Wat is daar mis mee? Waarom mag je dat niet zeggen als speler?.
Frank de Boer bijvoorbeeld mistte in één wedstrijd zelfs 2 penalties(halve finale).quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja Seedorf.. bedankt voor je verantwoordelijkheid.![]()
Volgens mij heb je heel wat gemist als je denkt dat F de boer niet afgezeken wordt....quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:42 schreef michiel_merk het volgende:
Frank de Boer bijvoorbeeld mistte in één wedstrijd zelfs 2 penalties(halve finale).
waarom word hij niet afgezeken ?
omdat je teveel naar de media luisterd ,en niet naar de wedstrijden kijkt (italiaanse serie a)quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Als hij zo'n geweldige voetballer is, waarom krijgt hij dan continu zoveel kritiek en gelul over zich heen. Dat vraag ik me dan toch af........
klopt.. dat was onbegrijpelijk.. ik vind wel degelijk dat Seedorf een goed schot heeft.. alleen timing en keuzes maken over wanneer wel te schieten en wanneer niet.. bij voorbeeld als er een verdediger voor staat.. daar heeft hij wat moeite mee.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:43 schreef DaMayan het volgende:
En waarom nam hij in godsnaam een vrije trap terwijl sneijder in het veld stond?? Dat was nog het domste. Heb je een specialist denkt ie nog dat ie beter is. Natuurlijk gelijk weer een afzwaaier, verbaasde niemand eigenlijk alleen dat hij het in zn hoofd haalde om hem te nemen. (tegen Belgie was dit geloof ik)
Die wedstrijden zijn wel relevant, maar niet alles bepalend. Je denkt te simpel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
omdat je teveel naar de media luisterd ,en niet naar de wedstrijden kijkt (italiaanse serie a)
Je zult het misschien niet geloven, maar de sportpers bestaat voor het overgrote deel uit mensen die er veel meer verstand van hebben dan de meeste fokkers hier.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
omdat je teveel naar de media luisterd ,en niet naar de wedstrijden kijkt (italiaanse serie a)
Ook voor jou geldt, bekijk de wedstrijden van AC is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:43 schreef DaMayan het volgende:
Seedorf kan niet schieten
dat je em nog steeds afrekend op de penalties van een paar jaar geleden is ook erg goedkoopquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn wel relevant, maar niet alles bepalend. Je denkt te simpel.
Vaak worden ze echter verward met vallende sterren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt, bekijk de wedstrijden van AC is.
Meeste goals van Seedorf zijn keiharde strepen van ver..
Al maakt ie om de 3 minuten gemiddeld een doelpunt... Punt is dat ie geen klote presteert in het Nederlands elftal. Zal wel niet genoeg betalen denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat je em nog steeds afrekend op de penalties van een paar jaar geleden is ook erg goedkoop
kneem niet aan dat ie bij de beste clubs speelt omdat ie slecht is
Mensen die hier roepen dat hij een prutsvoetballers is moeten hun eigen voetbalinteligentie toch maar in twijfel trekken.
bij Real Madrid; speelde hij van de 114 competitie-wedstrijden er 111 gespeeld ???? Hoeveel ? 111, juist ja.
Europees vrijwel alles gespeeld.
Bij Milan speelt ie ook weekelijks
en zo kunnen we nog wel doorgaan
Ik reken hem niet af op penalties hoor.. Het zegt wel het een en ander over hoe hij in elkaar zit, maar ik reken hem gewoon af op zijn spel in het Nederlands Elftal.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat je em nog steeds afrekend op de penalties van een paar jaar geleden is ook erg goedkoop
kneem niet aan dat ie bij de beste clubs speelt omdat ie slecht is
Mensen die hier roepen dat hij een prutsvoetballers is moeten hun eigen voetbalinteligentie toch maar in twijfel trekken.
bij Real Madrid; speelde hij van de 114 competitie-wedstrijden er 111 gespeeld ???? Hoeveel ? 111, juist ja.
Europees vrijwel alles gespeeld.
Bij Milan 29 comp. wedstr., 5 wedstr. gemist vanwege rust en een blessure.
en zo kunnen we nog wel doorgaan
quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En daar wringt de vaak frivool gekleurde schoen een beetje.
Dude er gaan er nog geen 3 van de 100 in. Die afstandsschoten gaan bijna altijd naast en heel af en toe recht op de keeper en nog minder vaak in het doel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ook voor jou geldt, bekijk de wedstrijden van AC is.
Meeste goals van Seedorf zijn keiharde strepen van ver..
VdV heeft dit jaar in Oranje ook weinig kunnen imponeren. En als talent ben je nog lang niet zover als een internationaal door de wol geverfde speler die het klappen van de zweep kent. Ik ben op het moment sowieso niet echt onder de indruk van de prestaties van Oranje, maar VdV haalt het elftal net zo min omhoog als Seedorf dat doet. Daarbij speelt Seedorf het hele seizoen wel goed, in tegenstelling tot VdV. Het lijkt mij voor de bondscoach best een reden om voor Seedorf te kiezen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
van der Vaart is uitgeroepen tot het grootste talent van Europa.. voor Rooney, Torres, Reyes.. weet ik veel allemaal wie.. Hij heeft een minder seizoen gedraaid bij Ajax, maar in Oranje was hij altijd sterk. Seedorf kan nooit meer hem voorbijstreven op korte termijn, want zijn persoonlijkheid zit hem daarvoor in de weg.
Advocaat heeft al aangegeven van VdV zijn eerste keus is, helaas voor jou.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Daarbij speelt Seedorf het hele seizoen wel goed, in tegenstelling tot VdV. Het lijkt mij voor de bondscoach best een reden om voor Seedorf te kiezen.
Hier kan ik weinig tegen inbrengen. Het is jouw mening en ik zie liever van der Vaart. We wachten het maar af.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
VdV heeft dit jaar in Oranje ook weinig kunnen imponeren. En als talent ben je nog lang niet zover als een internationaal door de wol geverfde speler die het klappen van de zweep kent. Ik ben op het moment sowieso niet echt onder de indruk van de prestaties van Oranje, maar VdV haalt het elftal net zo min omhoog als Seedorf dat doet. Daarbij speelt Seedorf het hele seizoen wel goed, in tegenstelling tot VdV. Het lijkt mij voor de bondscoach best een reden om voor Seedorf te kiezen.
Ik heb wel het vermoeden dat Seedorf langer de tijd nodig heeft om goed ingespeeld te raken en goed te draaien in het NL-elftal. Met de grote hoeveelheid trainingen die er nu aan zitten te komen denk ik dat hij wel eens de uitblinker van dit elftal kan worden.
Ik denk dat als VdV weer eens geen bal goed raakt in de wedstrijd met Duitsland, en Seedorf heeft een goede invalbeurt dat VdV dan mag vrezen voor zijn stekkie.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Advocaat heeft al aangegeven van VdV zijn eerste keus is, helaas voor jou.
van der Vaart die geen bal goed raakt.. en Seedorf die goed invalt.. (en dan echt goed hè.. niet dat hij niet al z'n gebruikelijke fouten maakt). Die kans lijkt me erg klein.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik denk dat als VdV weer eens geen bal goed raakt in de wedstrijd met Duitsland, en Seedorf heeft een goede invalbeurt dat VdV dan mag vrezen voor zijn stekkie.
En de seedorf-aanhang dan ook echt toegeven dat ie geen bal goed raakt, dat zou een openbaring zijn ja..quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
en Seedorf die goed invalt.. (en dan echt goed hè.. niet dat hij niet al z'n gebruikelijke fouten maakt). Die kans lijkt me erg klein.
Dan kunnen ze altijd nog zeggen dat ie 6 jaar geleden erg goed was.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En de seedorf-aanhang dan ook echt toegeven dat ie geen bal goed raakt, dat zou een openbaring zijn ja..
maar dat doen ze nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan kunnen ze altijd nog zeggen dat ie 6 jaar geleden erg goed was.
Dat slaat natuurlijk nergens op, alsof hij de enige speler is die penalties mist in het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:01 schreef gekke_sandra het volgende:
Sinds die keer dat hij die penaltie misde....... mag hij van mij uit oranje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |