abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19503169
Nou ja hij heeft zich weer eens bewezen.

Hij speelt altijd op safe, altijd terugspelen of een makkelijke pass maken. Af en toe een voorzet naar voren, daar is alles mee gezegd.
Ook deze wedstrijd eiste hij weer een vrije schop op die, hoe kan het ook anders, ergens in de derde ring belandde. Als je geen pingels/vrije schoppen KAN nemen, DOE dat dan ook niet.

Ik wil seedorf uit oranje. En wel nu.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_19503182
Ik vond hem anders wel goed voetballen, 1 van de beste op het veld vanavond!
pi_19503226
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:36 schreef Skwish het volgende:
Sarcastisch?
Zo niet leg eens uit
'And I called your name,
  zaterdag 29 mei 2004 @ 22:38:30 #4
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19503241
Ik vond het vanavond sinds lange tijd weer eens positief dat Seedorf in het veld stond
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_19503264
[insert levensverkortende verwensing naar keuze]

kneus
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 mei 2004 @ 22:40:08 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_19503276
Triest topic van een meeloper. Lul niet als je er geen verstand van hebt jochie.

Seedorf was één van de weinigen die nog goed speelden vandaag.

Rot op met je kuttopic loser.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 29 mei 2004 @ 22:41:00 #7
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_19503295
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik vond het vanavond sinds lange tijd weer eens positief dat Seedorf in het veld stond
Ik ook.

Bij wedstrijden waar het om niets gaat, mogen ze de complete kabel inzetten.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 22:41:10 #8
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_19503297
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:35 schreef Me_Wesley het volgende:

Hij speelt altijd op safe, altijd terugspelen of een makkelijke pass maken. Af en toe een voorzet naar voren, daar is alles mee gezegd.
Ook deze wedstrijd eiste hij weer een vrije schop op die, hoe kan het ook anders, ergens in de derde ring belandde. Als je geen pingels/vrije schoppen KAN nemen, DOE dat dan ook niet.

Waarom de seedorf haat topic? Hij kan er niks aan doen. De coach selecteert hem
pi_19503303
Een van de redenen dat ik echt helemaal niks met het Nederlandse publiek heb (behalve de teletoeters, het 'tis stil aan de overkant', de hoempa-pa band etc.) is dat men op een of andere manier een collectieve hekel lijkt te hebben aan Seedorf. Direct dat fluiten na die mislukte vrije trap, erg triest.Ik heb zelf ook niet veel met m, maar t blijft wel een erg goede voetballer. Hij moet alleen geen penalties gaan nemen...
pi_19503316
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
Triest topic van een meeloper. Lul niet als je er geen verstand van hebt jochie.

Hij heeft geen fouten gemaakt, maar omdat hij niks ondernam.
Hij speelt alleen maar makkelijke ballen, waarmee je niks opschiet.

En doe eens een beetje lief
'And I called your name,
pi_19503339
i kvond het compleet belachelijk dat ze begonnen te fluiten na zijn slechte vrije trap...
pi_19503345
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:41 schreef FLR het volgende:
Een van de redenen dat ik echt helemaal niks met het Nederlandse publiek heb (behalve de teletoeters, het 'tis stil aan de overkant', de hoempa-pa band etc.) is dat men op een of andere manier een collectieve hekel lijkt te hebben aan Seedorf. Direct dat fluiten na die mislukte vrije trap, erg triest.Ik heb zelf ook niet veel met m, maar t blijft wel een erg goede voetballer. Hij moet alleen geen penalties gaan nemen...
Elke corner, vrije schop, penalty gaat verkeerd bij hem. Niks mis mee, maar het punt is dat hij ze zelf opeist. Doe dat dan NIET als je ze telkens misgaan.

EDIT: voorderest heb ik wel een hekel aan het publiek en de teletoeters ed
'And I called your name,
pi_19503369
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hij heeft geen fouten gemaakt, maar omdat hij niks ondernam.
Hij speelt alleen maar makkelijke ballen, waarmee je niks opschiet.

Als je een beetje verstand zou hebben he, dan zou je door hebben dat die Belgen vrij verdedigend stonden, maw is een bal terugspelen veiliger dan die bal gewoon d'r in rammen en de kans op een counter te laten lopen.

Dus speel je de bal een beetje rond zodat de Belgen eruit komen en dan pak je je kans, blijven ze staan op 1 rij dan ram je hem er een keer in maar tjah als dan je spitsen weer niet goed staat naar wie moet je dan passen??
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_19503411
seedorf

hij speelde best goed vond ik
.
pi_19503415
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:44 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Als je een beetje verstand zou hebben he, dan zou je door hebben dat die Belgen vrij verdedigend stonden, maw is een bal terugspelen veiliger dan die bal gewoon d'r in rammen en de kans op een counter te laten lopen.

Dus speel je de bal een beetje rond zodat de Belgen eruit komen en dan pak je je kans, blijven ze staan op 1 rij dan ram je hem er een keer in maar tjah als dan je spitsen weer niet goed staat naar wie moet je dan passen??
Heb je wel gelijk in, maar Seedorf leidt ook vaak onnodig balverlies.
En met het oog op wedstrijden tegen duitsland enzo heb je ook weinig aan deze speelstijl.
'And I called your name,
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 mei 2004 @ 22:47:50 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_19503424
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:

Ik doe m'n best.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19503489
waarom werd deze topic niet eerder geopend, want volgens jou is hij altijd al zo slecht geweest

leuk zo'n EK-forum, kan niet wachten tot het echte werk begint
pi_19503496
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:43 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Elke corner, vrije schop, penalty gaat verkeerd bij hem. Niks mis mee, maar het punt is dat hij ze zelf opeist. Doe dat dan NIET als je ze telkens misgaan.

EDIT: voorderest heb ik wel een hekel aan het publiek en de teletoeters ed
Moet hij idd niet doen, maar hij wil zich maar blijven bewijzen in Oranje... Maar als je dan direct weer de grond in wordt geboord na zo'n vrije trap, dan kom je in zo'n negatieve spiraal terecht...
  Redactie Games zaterdag 29 mei 2004 @ 22:53:23 #19
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_19503526
Volgens mij waren ze allemaal aan prutsen....
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_19503553
Wat een bouttopic zeg.

Seedorf kan gewoon niks meer goed doen tegenwoordig bij het nederlandse publiek, erg jammer want het is een goede speler maar als je elke keer zo uitgejouwd wordt als speler is het niet zo gek dat je op safe gaat spelen, ik vond hem best goed spelen samen met sneijder, zij waren gevaarlijker dan Kluivert en van Hooydonck
pi_19503731
Helemaal met TS eens, eruit met die arrogante prutser.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:04:27 #22
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_19503776
seedorf was een van de besten van het veld..
als je kluivert had geroepen, was het een ander verhaal geweest..
stelletje meelopers
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:40:27 #23
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_19504505
Ik doe mee
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
pi_19505975
Ik vond Seedorf ook niet zo heel slecht, maar hij moet geen vrije ballen nemen, wat is er mis met Sneijder? Die gast kan dat perfect!

Kluivert was echt dramatisch vandaag, niet normaal
  zondag 30 mei 2004 @ 07:55:51 #25
23107 dolle_hond
topicverkoper
  zondag 30 mei 2004 @ 08:22:37 #26
19284 B
van benbenieuwd
pi_19507713
Kluivert er uit en Ruud er in
  zondag 30 mei 2004 @ 08:29:33 #27
9713 Eightball
In control.
pi_19507720
Had ik al ergens gezegd dat Seedorf met Kluivert de sterren van het komende EK gaan worden?
  zondag 30 mei 2004 @ 10:14:41 #28
45511 TimmyAsd
pi_19508167
quote:
Op zondag 30 mei 2004 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vond Seedorf ook niet zo heel slecht, maar hij moet geen vrije ballen nemen, wat is er mis met Sneijder? Die gast kan dat perfect!

Kluivert was echt dramatisch vandaag, niet normaal
Seedorf speelde geen slechte wedstrijd, maar iemand als sneijder of eventueel van hooijdonk moet de vrije trappen nemen...

Verder speelde kluivert echt dramatisch, en het koppel kluivert/van hooijdonk is geen succes..
  zondag 30 mei 2004 @ 10:55:59 #29
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19508474

seedorf is zo slecht nog niet maar aangezien 3/4 van het oranje publiek geen verstand van voetbal heeft maar het niveau heeft van een kind van 3 wordt die gedachte over seedorf nogal snel overgenomen.

jostipubliek
OJAAJOH?
  zondag 30 mei 2004 @ 11:38:52 #30
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_19509028
Ik vond de eerste helft van seedorf best goed eigenlijk
  zondag 30 mei 2004 @ 12:10:12 #31
33189 RM-rf
1/998001
pi_19509525
als een team wel 90% van de wedstrijd aanvalt, maar geen goals bereikt, alle ballen naast of op de keeper zijn, kun je wel concluderen dat een team in mentaal opzicht gefaald heeft, en daar kwetsbaar is.
als een team duidelijk mist op beslissende momenten, als penalties, vrije trappen, moet je juist het mentale aspect sterken.
(en dat sterken doe je niet door personen te slachtofferen, verantwoordelijk te houden voor het falen als team, maar juist door vertrouwen te geven aan spelers, een coach als Völler doet dat perfect en zijn team valt juist op door middelmatige spelers die wel een 110% prestatie leveren)

Zeker bij het nederlands elftal denk ik dat het zeker niet enkel ligt aan de spelers zelf, echter wel degelijk ook aan het publiek:

het is werkelijk een gotspe dat het eigen publiek spelers uitfluit als ze een vrije trap of een penalty missen:
dat zie je nergens in europa, dat men zijn eigen spelers op zo'n treurig moment gaat 'uitfluiten'.
Zulk een uitfluiten van eigen spelers is juist het mentaal afbreken van het eigen team, kapot maken van de wil en durf om te scoren voor zulke spelers.

Met zulke Seedorf- en Kluivert-haters wil ik best een weddenschap aangaan:

Durven diegenen die nu Seedorf en Kluivert uitfluiten, beweren dat dat flut-spelers zijn, ook dat nog steeds te beweren als Nederland mét die twee de finale van het EK haalt?
durft men dan zichzelf herkenbaar te maken als diegenen die zulke spelers afgekat en uitgefloten hebben in de voorbereiding?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19509528
quote:
Idd, vooral zijn vrije trappen en corners waren klasse
pi_19509550
Ik vond Seedorf best aardig spelen gisteren.
pi_19509661
Het is ook weer heerlijk makkelijk bashen. Seedorf was na Stam de beste man op het veld. Hij zwierf over het veld en creëerde ruimtes voor anderen. Hij was constant aanspeelbaar en dat is knap tegen een hechte verdediging.

Voeg daarbij het feit dat er de afgelopen week niet scherp getraind is en dat Nederland het standaard moeilijk heeft tegen de Belgen. Z'n vrije trappen waren idd niet geweldig, maar dan moeten andere spelers mans genoeg zijn om die ballen op te eisen. Seedorf speelde als een leider en dat is jaren geleden.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19509729
Hij was wel de man die moest zorgen dat de ballen bij de aanvallers kwamen en dat lukte jammer genoeg niet altijd even goed.

Dat 'ie goed en veel aanspeelbaar was heb je gelijk in.
pi_19509757
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:20 schreef Sloggi het volgende:
Hij was wel de man die moest zorgen dat de ballen bij de aanvallers kwamen en dat lukte jammer genoeg niet altijd even goed.

Dat 'ie goed en veel aanspeelbaar was heb je gelijk in.
Het lukte niemand om de bal fatsoenlijk bij de aanvallers te krijgen. Bij iedere kans van het Nederlands elftal was Seedorf betrokken
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19509809
Seedorf speelde te veel naar achteren. Hij was de punt van de ruit en moest dus dicht tegen de aanval aan lopen, maar hij liep te veel op het middenveld.
pi_19509937
quote:

Haha, er zijn weinig spelers in oranje die meer vooruit spelen en risico leggen in hun acties dan Seedorf.........
Volgende wat beter naar de TV kijken lijkt mij zo........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  zondag 30 mei 2004 @ 12:43:49 #39
91271 zemmer
sterf eens
pi_19510191
iedereen die tegen seedordhaters zegt dat het meelopers zijn...
zijn het misschien wel zelf... het lijkt er namelijk wel op dat als je wat positiefs over seedorf zegt
dat je dan verstand van het spelletje hebt...
(vaag stukje)

seedord is een goede voetballer...
maar in het nederlands elftal presteerd ie gewoon te weinig... en dan speelde die gister wel aardig... dat doet veel te weinig en je moet goed spelen om credits bij mij te krijgen...(dus niet aardig)
kluivert was gister gewoon onzichtbaar en we hebben genoeg betere alternatieven...

ik zie dus liever kluivert niet in de spits... vdv op seedorf zijn plek...
en ipv zenden robben...
de onderstaande zin is waar
de bovenstaande zin is niet waar
pi_19510226
Als je Robben op links zet kan je beter V. Bronckhorst er uit laten en in plaats van hem Zenden laten spelen. Gio speelt te veel naar voren om Robben nog voor zich te hebben.
  zondag 30 mei 2004 @ 12:56:09 #41
91271 zemmer
sterf eens
pi_19510469
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:45 schreef Sloggi het volgende:
Als je Robben op links zet kan je beter V. Bronckhorst er uit laten en in plaats van hem Zenden laten spelen. Gio speelt te veel naar voren om Robben nog voor zich te hebben.
ja idd was ook mijn plan..
nee echt waar...
ik meen het...
pi_19510557
  zondag 30 mei 2004 @ 13:03:44 #43
46998 Duder
strolling along
pi_19510616
Hij heeft ook bij een aantal topclubs gespeeld omdat ie zo knap is denk ik
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
  zondag 30 mei 2004 @ 13:19:09 #44
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_19510921
quote:
Samen met Stam en Sneijder de enige die niveau haalde.
Kuttopic dus.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_19511195
ja hij kan best blijven maar die vrije trappen moeten we hem niet meer later doen.
[14.gif]
pi_19511552
Ik vond hem helemaal niet zo goed gisteren. In het begin had hij een paar aardige acties en ging er dreiging van hem uit, maar ook hij zakte al snel weer weg naar een bedenkelijk niveau (net als vrijwel al zijn collega's overigens).
Beste man vond ik Sneijder, Stam was ook ok en Zenden had een paar aardige acties.

Van der Meijde was weer een drama, een speler waarvan ik echt vind dat hij te kort komt voor dit niveau.
Kwam zijn man niet een keer langs, net als Overmars overigens (die dat ook nog maar zelden lukt).

Over Seedorf nog: als je kijkt naar hoe hij bij zijn clubs speelt, kun je niet ontkennen dat hij een goede speler is.
In Nl. elftal komt het er echter gewoon niet uit.
En een punt snap ik na al die jaren nog steeds niet: zou iemand die jongen eens kunnen leren hoe je een bal drukt?
9 van de 10 schoten van hem (of dat nou corners, vrije trappen of.....penalty's zijn) eindigen in een baan rond de aarde.

Verder erger ik mij er aan, dat Dick en co nog steeds te koppig zijn om op penalties te oefenen.
Als het op penalties aankomt, denk ik dat we daar (weer) spijt van gaan krijgen. De tegenstander heeft dan automatisch al een gigantisch psychologisch voordeel.

Maar goed, over 2 weken kun je pas echt iets zeggen hoe Nl ervoor staat, oefenwedstrijden zeggen toch nauwelijks iets.
pi_19511567
Zie nu pas dat het topic alleen over Seedorf gaat
  zondag 30 mei 2004 @ 13:51:48 #48
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19511587
nee.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 30 mei 2004 @ 13:56:29 #49
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_19511686
Seedorf speelde niet goed. Maar dat deed geen enkele speler van Nederland.
Vond Sneijder ook de minst slechte: erg balvast, paar schoten op doel, verdedigend op t middenveld erg sterk. Jammer dat er toch kritiek op hem was na de wedstrijd. Niet helemaal terecht naar mijn mening.
De slechte speler was zonder twijfel Andy van der Meijde. Wat heb ik me zitten ergeren zeg Geen enkele goede aanname, geen enkele pass, alleen maar mislukte acties. Die gast komt z'n mannetje gewoon niet voorbij.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_19512107
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:45 schreef Sloggi het volgende:

beiden zijhn geen verdedigers, en als je er toch een gaat plaatsen als linksback kies toch resoluut voor gio, die is daar beter in dan Zenden, en natuurlijk Robben voor gio
pi_19512114
quote:
, accepteer hem nou eens, hij deed het gewoon goed, zeker vergeleken met bijvoorbeeld Kluivert, die heeft een paar ballen aangeraakt en liet ze ook meteen weer afpakken.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:19:17 #52
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 30 mei 2004 @ 15:00:01 #53
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19512996
quote:
Op zondag 30 mei 2004 07:55 schreef dolle_hond het volgende:
Seedorf is helaas een van de besten
Normaal gesproken niet hoor
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 30 mei 2004 @ 15:01:21 #54
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19513018
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:16 schreef Karrakas het volgende:

[..]

, accepteer hem nou eens, hij deed het gewoon goed, zeker vergeleken met bijvoorbeeld Kluivert, die heeft een paar ballen aangeraakt en liet ze ook meteen weer afpakken.
Zeg dat nou niet, er lopen hier nog een paar verstokte kluivert-ophemelmongolen rond
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 15:07:11 #55
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19513128
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_19513241
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:01 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet, er lopen hier nog een paar verstokte kluivert-ophemelmongolen rond
voel me ietswat aangesproken
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 15:20:19 #57
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19513359
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

voel me ietswat aangesproken
laat je niet uitdagen door Kamaugurk
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_19513634
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef just me het volgende:

[..]

ik lust ze rauw
pi_19513895
Denk nog even aan wat V. Breukelen zei, hij wilt wel (Kluivert), maar hij kan het gewoon niet meer.
  zondag 30 mei 2004 @ 16:26:36 #60
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19514638
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:50 schreef Karrakas het volgende:
Denk nog even aan wat V. Breukelen zei, hij wilt wel (Kluivert), maar hij kan het gewoon niet meer.
Spaarzame momenten van wijsheid die van breukelen
  zondag 30 mei 2004 @ 16:28:02 #61
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19514664
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef just me het volgende:

[..]

Voor je t weet zit je samen in EEN pot met zuur...
pi_19514712
quote:

Speelt ie een keer naar zijn taak, krijg je dit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19514732
Bouma viel ook behoorlijk door de mand gisteren, moet ook erg vaak aan de noodrem trekken (kan PSV over meepraten).

Gelukkig was het gisteren in Eindhoven wel gezellig de hele dag, want het kaartje voor de wedstrijd was weer eens ouderwets weggegooid geld
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 16:35:55 #64
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19514820
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:28 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Voor je t weet zit je samen in EEN pot met zuur...
kamaugurk ook
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_19514870
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef StrayDog het volgende:
Bouma viel ook behoorlijk door de mand gisteren, moet ook erg vaak aan de noodrem trekken (kan PSV over meepraten).

Gelukkig was het gisteren in Eindhoven wel gezellig de hele dag, want het kaartje voor de wedstrijd was weer eens ouderwets weggegooid geld
hij heeft voor zover ik het nog weet, 1 fout gemaakt
voor de rest heeft hij mooie tackles gemaakt (en correcte)
hij vliegt er echt in en is zeker van zichzelf dat het hem lukt, zoals het hoort
  zondag 30 mei 2004 @ 16:38:49 #66
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19514888
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:35 schreef just me het volgende:

[..]

kamaugurk ook
Juist! Maar die geniet ervan
pi_19514933
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:38 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

hij heeft voor zover ik het nog weet, 1 fout gemaakt
voor de rest heeft hij mooie tackles gemaakt (en correcte)
hij vliegt er echt in en is zeker van zichzelf dat het hem lukt, zoals het hoort
Voor de rest? 1 fout? DE FOUT ZUL JE BEDOELEN. DE ONNODIGE FOUT WAAR DOOR NEDERLAND VERLOOR.
pi_19514991
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:41 schreef Karrakas het volgende:

[..]

Voor de rest? 1 fout? DE FOUT ZUL JE BEDOELEN. DE ONNODIGE FOUT WAAR DOOR NEDERLAND VERLOOR.
en laten we alles op hem schuiven
zo moet het ook...

kijk ook es naar de spitsen die het niet hebben kunnen forceren om te scoren
onze gemiste penalty

het is maar een oefenwedstrijd, zoveel belang hechten de meesten zich er niet aan, natuurlijk is winnen van België veel leuker
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 16:45:27 #69
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19515034
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:38 schreef kamagurka het volgende:

Juist! Maar die geniet ervan
oops ik mag niet slowchatten van Doc
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_19515118
Wat een triest topic zeg. Kom op man, geef die jongen nog eens een kans en zeik niet zo, alleen daardoor presteert hij al minder, beejte vertrouwen geven die jongen. Hoe kan het dat die in Milan wel goed voetbalt? jezus zeg.. Seedorf haat topic... hoe sneu.
  zondag 30 mei 2004 @ 16:49:52 #71
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19515135
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:45 schreef just me het volgende:

[..]

oops ik mag niet slowchatten van Doc
zie jij een doc, zie ik een doc?

ontopic: ik vraag me onderhand af wie er in dit 11-tal nog wel als held beschouwd kan worden... volgens mij hebben ze in wezen allemaal afgedaan.
Alleen Sneijder houdt het voordeel van de twijfel nog enigzins..

[ Bericht 0% gewijzigd door just me op 30-05-2004 16:54:12 (even sub laten werken) ]
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 16:53:40 #72
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19515213
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef kamagurka het volgende:

[..]

zie jij een doc, zie ik een doc?

ontopic: ik vraag me onderhand af wie er in dit 11-tal nog wel als held beschouwd kan worden... volgens mij hebben ze in wezen allemaal afgedaan.
Alleen Sneijder houdt het voordeel van de twijfel nog enigzins..
ik ga toch echt voor van Bommel !!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 30 mei 2004 @ 17:02:12 #73
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19515432
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:53 schreef just me het volgende:

[..]

ik ga toch echt voor van Bommel !!
Ja, hmmm.. Ik moet eerlijk bekennen da'k gister niet heb gekeken. Heb niets tegen een goed spelende Van Bommel, maar dat is helaas ook al een tijdlang niet het geval met de man..
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 17:05:21 #74
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19515520
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ja, hmmm.. Ik moet eerlijk bekennen da'k gister niet heb gekeken. Heb niets tegen een goed spelende Van Bommel, maar dat is helaas ook al een tijdlang niet het geval met de man..
shoot.. we moeten het hier over Seedorf hebben
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 30 mei 2004 @ 17:08:49 #75
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19515606
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:05 schreef just me het volgende:

[..]

shoot.. we moeten het hier over Seedorf hebben
Kut! crosstop-gebazel
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 17:12:38 #76
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19515706
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:08 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Kut!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 30 mei 2004 @ 17:16:13 #77
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19515789
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:12 schreef just me het volgende:

[..]

Drommels...?
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 17:22:08 #78
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19515938
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:16 schreef kamagurka het volgende:

Drommels...?
Dommelsch
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_19516108
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef ElYefe het volgende:
Wat een triest topic zeg. Kom op man, geef die jongen nog eens een kans en zeik niet zo, alleen daardoor presteert hij al minder, beejte vertrouwen geven die jongen. Hoe kan het dat die in Milan wel goed voetbalt? jezus zeg.. Seedorf haat topic... hoe sneu.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 30 mei 2004 @ 18:06:12 #80
91271 zemmer
sterf eens
pi_19516950
we geven hem al 8 jaar vertrouwen....
en wat hebben we teruggekregen...
niks nade noppes
  zondag 30 mei 2004 @ 18:10:43 #81
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_19517038
De TS laat zich weer eens van de subtiele kant zien.
*not*
Kan dit niet een schopje krijgen naar Klaagbaak?
Het is het sub-forum EK 2004 niet waardig.
Gezien zijn argumentatie kan het net zo goed in ONZ komen.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_19517274
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:06 schreef zemmer het volgende:
we geven hem al 8 jaar vertrouwen....
en wat hebben we teruggekregen...
niks nade noppes
Verander 8 jaar in nooit en ik ben het volledig met je eens..........
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 18:47:59 #83
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19517734
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:10 schreef Johan-Derksen het volgende:

hoor kan wel maar we doen het niet
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 30 mei 2004 @ 18:48:17 #84
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_19517740
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef StrayDog het volgende:
Ja, een ajacied had het idd beter gedaan
quote:

Wie gaat er dan ook naar een oefenwedstrijd van Oranje?
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:41 schreef Karrakas het volgende:

[..]

Schreeuw eens niet zo
pi_19517767
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
De TS laat zich weer eens van de subtiele kant zien.
*not*
Het is het sub-forum EK 2004 niet waardig.
Gezien zijn argumentatie kan het net zo goed in ONZ komen.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_19517857
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja, een ajacied had het idd beter gedaan
[..]

Wie gaat er dan ook naar een oefenwedstrijd van Oranje?
[..]

Schreeuw eens niet zo
Post dan niks
  zondag 30 mei 2004 @ 18:57:51 #87
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19517898
Wat een klote topic.

Haat topics zouden sowieso gewoon dicht moeten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 30 mei 2004 @ 19:00:28 #88
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_19517945
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:55 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Post dan niks
Hoezo? Jij zeikt Bouma af die beter speelde dan de meesten. Ja hij veroorzaakt een penalty, maar iedereen maakt wel eens een fout. De scheids had m net zo goed niet kunnen geven en dan was Bouma zeker opeens wel goed geweest? Een wedstrijd is 90 minuten.
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2004 @ 19:01:42 #89
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19517965
Seedorf mensen.. we hebben het over Seedorf
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_19518114
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:00 schreef ErikT het volgende:

[..]

Hoezo? Jij zeikt Bouma af die beter speelde dan de meesten. Ja hij veroorzaakt een penalty, maar iedereen maakt wel eens een fout. De scheids had m net zo goed niet kunnen geven en dan was Bouma zeker opeens wel goed geweest? Een wedstrijd is 90 minuten.
Dit is al beter, ik reageerde op het feit dat je alleen wat loze kreten postte zonder onderbouwing
Van mening verschillen mag

Het gaat mij heus niet om die ene fout (hoewel dergelijke fouten op een EK straks dodelijk kunnen zijn, nu is het maar een oefenwedstrijd, maar wat als hij straks echt onder druk staat?).
In het eerste kwartier a 20 minuten minuten heeft Bouma een stuk of 4 tackles gemaakt, die alle verkeerd getimed waren en dus mislukten.
De Belgen konden zo doorlopen naar het doel.

Voor mij is dat een teken van slap en ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen, nu was Bouma daar niet de enige in maar bij PSV betrap ik hem ook te vaak op dergelijke foutjes, hoewel hij meestal toch een degelijke wedstrijd speelt.
Begint wat dat betreft een beetje een Frank de Boertje te worden als hij niet opppast.

Hij speelde in elk geval zeker niet beter dan de meesten, beter is om te zeggen dat hij net zo slecht speelde als de meesten , met een enkele uitzondering.
pi_19518120
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:01 schreef just me het volgende:
Ja, maar de titel kan dan dus niet

Seedorf is Neerlands beste voetballer en als je hem haat heb je geen verstand van voetbal. Als er een anti-Mandy topic zou komen zou het een stuk makkelijker zijn om on-topic te blijven
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19518128
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:01 schreef just me het volgende:
Ok sorry
  zondag 30 mei 2004 @ 19:13:18 #93
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19518186
Die hele bejaarde kliek volgevreten en versleten vedetten moet eruit. die generatie is op. Seedorf heeft een wandelstok nodig en vind zich te goed om ook maar iets in het belang van het team te doen.

Door spelers als Seedorf, de boertjes, stam, kluivert. davids etc na al meer dan een decennium alleen maar gefaald te hebben nog steeds op te stellen maakt Nederland zich tot het lachertje in Europa..daarom wordt dat hele EK weer één grote flop.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19518189
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja, maar de titel kan dan dus niet

Seedorf is Neerlands beste voetballer en als je hem haat heb je geen verstand van voetbal.
Veel mensen ( nou ja, in elk geval ik) vinden Seedorf wel een goede speler, punt is alleen dat hij dat in Oranje, op spaarzame momenten na, niet laat zien.

Maar een speler haten is wat overdreven, vind ik ook.
  zondag 30 mei 2004 @ 19:16:46 #95
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19518249
topictitel zou wel wat subtieler kunnen inderdaad, ik haat Seedorf absoluut niet, maar ik vind hem een luie en waardeloze, misplaatst arrogante, betweterige, onbeschofte baggervoetballer.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19518392
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
topictitel zou wel wat subtieler kunnen inderdaad, ik haat Seedorf absoluut niet, maar ik vind hem een luie en waardeloze, misplaatst arrogante, betweterige, onbeschofte baggervoetballer.
Met het eerste ben ik het met je eens maar met het tweede gedeelte niet. Ik denk dat Seedorf niet de juiste spelers om zich heen heeft staan in het Nederlandst elftal. Bij AC Milan is dat wel zo en daar speelt ie dan ook geweldig. Tegen Belgie vond ik hem trouwens zeker niet slecht.
  zondag 30 mei 2004 @ 19:31:20 #97
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_19518456
quote:

[ Bericht 19% gewijzigd door Daniel.San op 30-05-2004 19:35:41 (uitgelachen) ]
  zondag 30 mei 2004 @ 19:45:25 #98
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_19518752
BHFH rules nog steeds
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  zondag 30 mei 2004 @ 19:50:34 #99
91271 zemmer
sterf eens
pi_19518856
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:22 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Verander 8 jaar in nooit en ik ben het volledig met je eens..........
ach vertrouwen vertrouwen... hij krijgt het iig van de bondscoach dat moet voldoende zijn hoor...
nah. niet dus...

en die scareface die zei dat het neerlands beste voetballer was... zal waarschijnlijk ook wel de enige zijn met die mening.. ik bedoel kom nou man...

ik zeg ook niet dat seedorf niet kan voetballen... ... ...
maar gewoon niet in het nederlands elftal.......
pi_19520029
Seedorf heeft gewoon bewezen een enorm goede voetballer te zijn. Hij heeft zijn kwaliteiten bij grote topclubs al bewezen (ajax, real madrid, milan, inter), en hij heeft veel ervaring. We kunnen hem echt wel gebruiken op het EK.
  zondag 30 mei 2004 @ 20:56:43 #101
33189 RM-rf
1/998001
pi_19520252
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef zemmer het volgende:

en die scareface die zei dat het neerlands beste voetballer was... zal waarschijnlijk ook wel de enige zijn met die mening.. ik bedoel kom nou man...
nee, die 'scarface' is niet de enige met die mening,
for your information, nederland is een klein land, met een kleine flutcompetitie;
en daaruit volgt dat het een redelijk wonder is als er echte talentvolle wereld-voetballers uit ons landje voorkomen, dat moet je koesteren niet ieder talent doodknuppelen als hij niet altijd brengt wat hij zou kunnen, en ook niet spelers met ervaring en routine makkelijk afdanken, omdat er toch wel een aantal talentvolle 16-jarige semi-amateurs al in de eigen competitie succesvol kunnen zijn, in wedstrijden tegen RKC, emmen en Heracles uitblinken.

natuurlijk denk jij dat mensen als Sander van Gessel, Richard Knopper en Thomas Buffel, ook hele leuke spelers zijn, die best een balletje kunnen trappen, maar wil je resultaat halen op internationaal vlak, wat, dankzij mensen als Seedorf Nederland wel 'zou' kunnen:
dan doe je dat door de beste spelers te verzamelen, en en tactiek te bedenken waarin juist de toppers tot hun beste spel kunnen komen.
Kampioen wordt je echt niet met nét-niet-spelers, daarvoor heb je wereldtoppers nodig, ook als die wereldtoppers soms klootzakken zijn, of sters met allure.

Als je zo tegen Seedorf bent, ga dan lekker een team aanhangen waarin hij niet meespeelt, Duitsland bijvoorbeeld, en ga daarvan de spelers uitfluiten wanneer deze een keertje een vrije trap over schieten.
Maar het is wel enorm belachelijk dat Nederlandse spelers door hun eigen publiek kapot gemaakt worden, uitgefloten, vernederd door die 'oranje feestvierders'...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 30 mei 2004 @ 22:18:28 #102
44620 Praag
pi_19522193
ik vond dat ie redelijk speelde, alleen de corners en vrije trappen verneukte 'ie behoorlijk. laat die dan door iemand anders nemen.
All good things must come to an end...
pi_19522383
quote:
En wat was jij ook al weer?
pi_19522622
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef zemmer het volgende:

[..]

ach vertrouwen vertrouwen... hij krijgt het iig van de bondscoach dat moet voldoende zijn hoor...
nah. niet dus...
Hij krijgt het ook absoluut niet van Dickie hoor.......
Als hij speelt, dan meestal op een of andere rare plek (bealve zaterdag).
  maandag 31 mei 2004 @ 12:16:17 #105
91271 zemmer
sterf eens
pi_19531729
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, die 'scarface' is niet de enige met die mening,
for your information, nederland is een klein land, met een kleine flutcompetitie;
en daaruit volgt dat het een redelijk wonder is als er echte talentvolle wereld-voetballers uit ons landje voorkomen, dat moet je koesteren niet ieder talent doodknuppelen als hij niet altijd brengt wat hij zou kunnen, en ook niet spelers met ervaring en routine makkelijk afdanken, omdat er toch wel een aantal talentvolle 16-jarige semi-amateurs al in de eigen competitie succesvol kunnen zijn, in wedstrijden tegen RKC, emmen en Heracles uitblinken.

natuurlijk denk jij dat mensen als Sander van Gessel, Richard Knopper en Thomas Buffel, ook hele leuke spelers zijn, die best een balletje kunnen trappen, maar wil je resultaat halen op internationaal vlak, wat, dankzij mensen als Seedorf Nederland wel 'zou' kunnen:
dan doe je dat door de beste spelers te verzamelen, en en tactiek te bedenken waarin juist de toppers tot hun beste spel kunnen komen.
Kampioen wordt je echt niet met nét-niet-spelers, daarvoor heb je wereldtoppers nodig, ook als die wereldtoppers soms klootzakken zijn, of sters met allure.

Als je zo tegen Seedorf bent, ga dan lekker een team aanhangen waarin hij niet meespeelt, Duitsland bijvoorbeeld, en ga daarvan de spelers uitfluiten wanneer deze een keertje een vrije trap over schieten.
Maar het is wel enorm belachelijk dat Nederlandse spelers door hun eigen publiek kapot gemaakt worden, uitgefloten, vernederd door die 'oranje feestvierders'...
ik ben niet echt TEGEN seedorf... ik kan ook niet ontkennen dat het een goede voetballer is...
dat heeft bewezen bij internationale topclubs.... maar wat heeft ie bewezen in het nederlands
elftal...??? ik zie vdv gewoon liever op de 10...
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij krijgt het ook absoluut niet van Dickie hoor.......
Als hij speelt, dan meestal op een of andere rare plek (bealve zaterdag).
ik vind dat geen rede voor zijn slechte spel in het nederlands elftal...
  maandag 31 mei 2004 @ 12:27:09 #106
33189 RM-rf
1/998001
pi_19531914
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:16 schreef zemmer het volgende:

ik ben niet echt TEGEN seedorf... ik kan ook niet ontkennen dat het een goede voetballer is...
dat heeft bewezen bij internationale topclubs.... maar wat heeft ie bewezen in het nederlands
elftal...??? ik zie vdv gewoon liever op de 10...
juist Seedorf kan volgens mij iemand als vande Vaart sterk ontlasten.
ik geloof ook dat vdVaart in een excellererende rol het elftal naar de titel zou kunnen dragen, maar juist als die vdVaart alle last direkt op de eigen schouders moet nemen, is het risico groot dat hij daaraan onderdor gaat.

Het zou heel treurig zijn als men over 2,3 jaar dezelfde verhalen weer over vdVaart op gaat houden, als zou die jongen niks meer kunnen, over de top heen zijn, overgewaardeerd worden en maar ens vervangen moeten worden door jonge talentrijke nieuwe spelers...

Het gemak waarmee nederlanders juist de ervaren krachten helemaal de grond in praten en openlijk uitfluiten, als ze niet in nietsbetekenende oefenwedstrijden 110% geven, schept zeker geen voordelige situatie waarin een team ook het vertrouwen van het publiek heeft.
Natuurlijk is het zo dat de spelers enerzijds dat vertrouwen moeten winnen, maar bij het nederlandse publiek vraag ik me serieus af hoe een speler in godsnaam nog vertrouwen _kan_ winnen: het lijkt bijna alsnof nederlanders enkel jonge debutanten en afgezwaaide ex-spelers (Bergkamp is toen hij nog beschikbaar was ook te vaak afgekat in Oranje, al zou hij niet genoeg brengen) kunnen accepteren als spelers van het Nederlands Elftal
  maandag 31 mei 2004 @ 12:37:33 #107
91271 zemmer
sterf eens
pi_19532130
maar je hoort toch ook niemand over davids....
en eerst ook niet over kluivert... (nu wel omdat ie gewoon minder is en we hebben goede alternatieven)
pi_19532352
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:37 schreef zemmer het volgende:
maar je hoort toch ook niemand over davids....
en eerst ook niet over kluivert... (nu wel omdat ie gewoon minder is en we hebben goede alternatieven)
Over Kluivert is zijn hele carriere gezeik geweest, en Davids is ook een jaar lang uitgefloten door die Oranje josti's...........
  maandag 31 mei 2004 @ 12:51:41 #109
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19532429
Vergeet niet dat het Seedorf was die de groep bijelkaar bracht voor de 2e wedstrijd tegen Schotland. Clarence was degene die de boel op scherp heeft gezet.

De opstelling: Van der Sar, Melchiot, Heitinga, Van Bronckhorst, Cocu, Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, Davids, Kluivert en Van Hooijdonk.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 31 mei 2004 @ 12:54:49 #110
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19532493
Seedorf is geweldig. Het is niet: Seedorf past niet bij het Nederlands elftal
het is: Het Nederlands elftal past niet bij Seedorf.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_19532860
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Baklap het volgende:
Ben ik het deels wel mee eens ja, misschien een beetje overdreven...
  maandag 31 mei 2004 @ 13:14:54 #112
91271 zemmer
sterf eens
pi_19532958
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Baklap het volgende:
hmm ja.. zo voelt hij het ook ja....
maar als het zo zit... dan hoort ie dus toch niet in de basis
  maandag 31 mei 2004 @ 13:40:50 #113
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_19533553
Kan de titel van dit tipoc verandert worde in "Teletoetel-verzamel-topci"?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_19554861
quote:

I ll second that
pi_19572926
Seedorf heeft zojuist weer een kans om zeep geholpen
'And I called your name,
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:30:23 #116
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_19572969
Deze wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:30:39 #117
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19572976
Seedorf heeft ook zojuist al minstens 4 kansen gecreeerd. Da's meer dan in de gehele eerste helft. (ook te danken aan de snelle vleugelspelers die er nu in staan)
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:38:23 #118
30220 Barca
pi_19573247
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef SpleeffY het volgende:
Deze wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
Zeker, maar niet alleen op basis van deze wedstrijd.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:47:10 #119
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_19573538
Seedorf heeft 15 jaar geleden een vliegtuig gemist...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:49:10 #120
30220 Barca
pi_19573612
Ban 4 life!
pi_19574930
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef SpleeffY het volgende:
Elke wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
pi_19575024
Maar ik moet eerlijk zijn dat hij ook een paar mooie schoten heeft gehad. En paar man goed heeft gepositioneerd.

Laten we een compromis sluiten: Seedorf is een goede voetballer, maar moet geen vrije schoppen/pingels nemen.

En dan zijn we allemaal weer vrienden
'And I called your name,
pi_19575040
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar ik moet eerlijk zijn dat hij ook een paar mooie schoten heeft gehad. En paar man goed heeft gepositioneerd.

Laten we een compromis sluiten: Seedorf is een goede voetballer, maar moet geen vrije pingels nemen.

En dan zijn we allemaal weer vrienden
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:44:27 #124
30220 Barca
pi_19575450
Mee eens.
pi_19577892
Seedorf vind ik toch echt nog een van de beste spelers van Oranje.
Hij heeft nooit echt die waardering gehad in Nederland die hij verdiend. Waar spelers als Makaay, v. Nistelrooy en v. Hooijdonk het bij hun clubs ook (netzoals Seedorf perfect doen) presteren ze niks of weinig in Oranje. Je hoort van Seedorf vrij wenig over zijn verdiensten voor de club en in oranje kan hij volgens de Nederlanders al helemaal niks meer goed doen..
Het is een werkpaard, altijd veel inzet en heeft enorm veel techniek.
Dat hij afgerekend wordt op de gemiste vrije trappen is natuurlijk ook niet geheel onterecht, op zulke momenten moet hij VOORAL goed zijn. Maar het gaat mij te ver om te veronderstellen dat hij niet in Oranje thuishoort.

Ik heb in ieder geval alle vertrouwen in de man!

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 2 juni 2004 @ 07:19:59 #126
30220 Barca
pi_19579919
Clarence wordt bij zijn clubs erg gewaardeerd. Hij laat vaak zijn hart spreken en dat bevalt de nuchtere Hollander niet. Jammer, luister even naar hem en je merkt dat hij (voor een groot deel) gelijk heeft.
  woensdag 2 juni 2004 @ 08:33:51 #127
45511 TimmyAsd
pi_19580314
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
Zeg achterlijk persootje, ga eens snel buitenspelen
  woensdag 2 juni 2004 @ 09:07:21 #128
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19580607
Seedorf wat doe je?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_19580707
quote:
Kansloze sukkel..
-------Practice Mindfulness-------
  woensdag 2 juni 2004 @ 09:16:54 #130
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19580727
quote:
Wat ben jij een zielig, achterlijk, triest kutventje zeg.. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Daggla op 02-06-2004 11:19:32 ]
-
pi_19582745
Ik snapte 'm eerst ff niet, maar nu wel
pi_19583500
Optyfen met die racistische grapjes, simpel figuur

[ Bericht 30% gewijzigd door Dr.Daggla op 02-06-2004 11:48:57 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_19583532
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:06 schreef Sloggi het volgende:
Ik snapte 'm eerst ff niet, maar nu wel
Leg uit
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:49:58 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19583842
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Leg uit
SLM ramp, .
-
pi_19583923
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Optyfen met die racistische grapjes, simpel figuur
Sjonge jonge stel je niet zo aan. Als ik iets had gezegd over Van der Sar z'n flaporen was er niks aan de hand geweest.. Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.

Ik zeg toch ook niks over bijv Kluiverts uiterlijk, maar ja; Seedorf lijkt er dus echtwel op.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:54:34 #136
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19583983
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sjonge jonge stel je niet zo aan. Als ik iets had gezegd over Van der Sar z'n flaporen was er niks aan de hand geweest.. Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.

Ik zeg toch ook niks over bijv Kluiverts uiterlijk, maar ja; Seedorf lijkt er dus echtwel op.
Dom geboren of gewoon een slechte opvoeding gehad? .
-
pi_19584041
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dom geboren of gewoon een slechte opvoeding gehad? .
Wat loopt jij trouwens te modden hier? Ga es terug naar je plekje ofzo.. ga daar je politieke boodschap maar verkondigen want hier heeft niemand daar behoefte aan volgens mij, al geloof jij wellicht dat je hier de meest gave persoon bent die hier loopt te posten.

Nu weer even ontopic. Dit is het Seedorf HAAT topic dus is snap niet waarom mijn grap hier niet mag blijven staan. Ik ga ervanuit dat de echte mods hem gewoon weer terugplaatsen.
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:59:19 #138
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19584130
quote:
dwaas
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:02:34 #139
33189 RM-rf
1/998001
pi_19584215
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.

Wat bedoel je? dat je het recht wilt hebben om voetballers op een lage manier te gaan uitschelden?
Omdat het een enorme winst is om op niet ter zake doende uiterlijkheden te bepalen of iemand voetbal zou kunnen spelen....

en wat betreft Van Der Sar, iemand die hem enkel op zijn uiterlijk beoordeeld is evenzeer fout bezig en krijgt dat ook te horen, net zoals jij een domme idioot bent, als je werkelijk iemand enkel haat vanwege zijn huidskleur.
pi_19584307
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat bedoel je? dat je het recht wilt hebben om voetballers op een lage manier te gaan uitschelden?
Omdat het een enorme winst is om op niet ter zake doende uiterlijkheden te bepalen of iemand voetbal zou kunnen spelen....

en wat betreft Van Der Sar, iemand die hem enkel op zijn uiterlijk beoordeeld is evenzeer fout bezig en krijgt dat ook te horen, net zoals jij een domme idioot bent, als je werkelijk iemand enkel haat vanwege zijn huidskleur.
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is. Aangezien dit een haat-topic is lijkt me dit wel degelijk een plek om Seedorf es effe lekker verrot te schelden. Het kan best zijn dat bepaalde mensen het hier niet mee eens zijn; dan kunnen ze dat zeggen. Het is echter een heel ander verhaal om reacties simpelweg te gaan wissen. Dat slaat nergens op.
Als mijn reactie nu racistisch was geweest oid, maar dat was hier helemaal niet aan de orde. Daggla houdt er blijkbaar een zeer vreemde definitie van racisme op na, maar dat zal komen door zijn overmatig drugsgebruik oid.
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:10:59 #141
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19584430
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat loopt jij trouwens te modden hier? Ga es terug naar je plekje ofzo.. ga daar je politieke boodschap maar verkondigen want hier heeft niemand daar behoefte aan volgens mij, al geloof jij wellicht dat je hier de meest gave persoon bent die hier loopt te posten.

Nu weer even ontopic. Dit is het Seedorf HAAT topic dus is snap niet waarom mijn grap hier niet mag blijven staan. Ik ga ervanuit dat de echte mods hem gewoon weer terugplaatsen.
Omdat het nogal een verschil is om een neger een aap te noemen of zeggen dat iemand flaporen heeft.
Maar jij als extreem rechts sukkeltje begrijpt dat natuurlijk niet.. Overigens is een mod in staat om in te grijpen.. .
Ga er maar niet van uit dat je grap terug komt trouwens, .
-
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:11:41 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19584445
En verder klagenm doe je maar in het EK FB topic, .
-
pi_19584468
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is.

einde quote
Komt dat zien , een spuitjes etende slungel met een pakkie shag en een blond-rood snorretje
Zo uit de Nederlandse klei getrokken. De volgende vakantie naar Lloret de Mar al geboekt.

De goede man vertelt ons dat Seedorf niet kan Voetballen.

Ergens heb jij zeker geschreven dat v.d.Meyde een wereld voetballer is.
Zo maar geraden by the way
pi_19584564
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:12 schreef CANARIS het volgende:
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is.

einde quote
Komt dat zien , een spuitjes etende slungel met een pakkie shag en een blond-rood snorre´tje
Zo uit de Nederlandse klei getrokken. De volgende vakantie naar Lloret de Mar al geboekt.

De goede man vertelt ons dat Seedorf niet kan Voetballen.

Ergens heb jij zeker geschreven dat v.d.Meyde een wereld voetballer is.
Zo maar geraden by the way
Dan mag je _nu_ even de link erbij pakken waar ik dat gezegd heb. Ik wacht wel effe.

@ Daggla; moedig hoor antwoord geven en meteen het dreigement erbij dat ik hier niet meer mag reageren. Zak er maar in wat mij betreft, ik ga nog wel even in discussie met de mods van dit forum. Je hoeft niet te reageren in het FB topic.
pi_19584713
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen
Iemand die bij AC Milan speelt kan inderdaad niet voetballen. Jij kan het natuurlijk beter als spits van FC Bal op het Dak 7
quote:
Aangezien dit een haat-topic is lijkt me dit wel degelijk een plek om Seedorf es effe lekker verrot te schelden. Het kan best zijn dat bepaalde mensen het hier niet mee eens zijn; dan kunnen ze dat zeggen. Het is echter een heel ander verhaal om reacties simpelweg te gaan wissen. Dat slaat nergens op.
Iemand uitschelden is al verkeerd, iemand rascistisch uit gaan schelden is nog fouter. Dan mag een mod dus best even gastgewijs optreden.
quote:
Als mijn reactie nu racistisch was geweest oid, maar dat was hier helemaal niet aan de orde. Daggla houdt er blijkbaar een zeer vreemde definitie van racisme op na, maar dat zal komen door zijn overmatig drugsgebruik oid.
Helaas was je opmerking gewoon racistisch. Op de man spelen is overigens niet gewenst hier, maar je zal wel geen betere argumenten hebben.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19584787
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iemand die bij AC Milan speelt kan inderdaad niet voetballen. Jij kan het natuurlijk beter als spits van FC Bal op het Dak 7
Dit topic gaat over zijn prestaties binnen het Nederlands elftal. Was je dat nog niet opgevallen?
quote:
Helaas was je opmerking gewoon racistisch. Op de man spelen is overigens niet gewenst hier, maar je zal wel geen betere argumenten hebben.
Dit is een haat-topic. Hoezo zou je dan niet op de man mogen spelen? Denk es na ofzo. Naast een slechte voetballer is het namelijk ook nog een contactgestoorde arrogante kwal. (Oh is dat ook racistisch? Ik noemde een neger een kwal.. )

Verder heb je m'n opmerking niet eens gezien dus je weet er geen klote van of ie racistisch was of niet. Kijk maar in het FB topic voor uitleg erover. Gaarne niet reageren aldaar.
pi_19585042
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dit topic gaat over zijn prestaties binnen het Nederlands elftal. Was je dat nog niet opgevallen?
Iemand die uberhaupt in het Nederlands Elftal speelt kan goed voetballen...
quote:
Dit is een haat-topic. Hoezo zou je dan niet op de man mogen spelen? Denk es na ofzo. Naast een slechte voetballer is het namelijk ook nog een contactgestoorde arrogante kwal. (Oh is dat ook racistisch? Ik noemde een neger een kwal.. )
Neem een cursus begrijpend lezen, het ging over hoe je Dr.Daggla aanviel.
quote:
Verder heb je m'n opmerking niet eens gezien dus je weet er geen klote van of ie racistisch was of niet. Kijk maar in het FB topic voor uitleg erover. Gaarne niet reageren aldaar.
Hoe weet jij of ik jouw opmerking heb gelezen of niet?
In Southern Sun
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:38:17 #148
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_19585262
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:40 schreef Guidosaurus het volgende:
Ik doe mee
Hoogbevaagd
pi_19585341
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iemand die uberhaupt in het Nederlands Elftal speelt kan goed voetballen...
Dan neem ik bij deze aan dat jij van geen enkele voetballer tijdens dit EK zal gaan zeggen dat deze slecht is, van welk elftal dan ook. Er doen namelijk alleen maar goede voetballers mee.

Wil je echter nog enigszins mee kunnen dicussieren dan zul je wel onderscheid moeten maken tussen de beste en minder goede voetballers. De beste noemen we dan goed, en de minder goede slecht. Is dit de eerste keer dat je over voetbal praat ofzo?
pi_19585431
Ik vind je grappig worden...

Er zit een wezelijk verschil tussen iemand een minder goede voetballer vinden en zeggen dat iemand niet kan voetballen. Dat is wel zo'n domme uitspraak... Ik mag best zeggen dat iemand slecht speelt, dan zeg ik toch niet dat ie niet kan voetballen...

Domme jongen...
In Southern Sun
pi_19585576
Iemand die zegt dat Seedorf niet kan voetballen (bij z'n club of bij Oranje) heeft geen verstand van voetbal. Hij is de enige die verantwoordelijkheden durft te nemen (denk maar aan het spoedberaad na Schotland). Hij is voetbaltechnisch gezien de enige die de lijnen uit kan zetten vanwege zijn surplus aan techniek en overzicht.

Als Seedorf speelt zie je dat er een leider in het veld staat, iets wat gisteren weer een pijnlijk duidelijk werd in de eerste helft tegen de Faroer.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19585717
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Iemand die zegt dat Seedorf niet kan voetballen (bij z'n club of bij Oranje) heeft geen verstand van voetbal. Hij is de enige die verantwoordelijkheden durft te nemen (denk maar aan het spoedberaad na Schotland). Hij is voetbaltechnisch gezien de enige die de lijnen uit kan zetten vanwege zijn surplus aan techniek en overzicht.

Als Seedorf speelt zie je dat er een leider in het veld staat, iets wat gisteren weer een pijnlijk duidelijk werd in de eerste helft tegen de Faroer.
Precies. Je zag ook dat Seedorf vanuit elke linie aanspeelbaar was en de ballen verdeelde. Het is ook niet voor niets dat bij Milan spelers als Kaka, Rui Costa en Maldini ballen bij Seedorf inleveren.
  woensdag 2 juni 2004 @ 13:40:51 #153
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19586918
Seeknurft is onderhand een van de minder slechte, dat geeft wel aan hoe beroerd het niveau gesteld is bij de vedetten van oranje
Ik hoop oprecht dat hij eindelijk eens een toernooi gaat spelen zonder een schlemielenrol, maar ik ben bang dat het hele 11-tal weer op een gigantische sof gaat uitlopen... en dat ook seeknurft daar niets aan kan veranderen.
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:18:40 #154
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19588008
Dat ging weer eens redelijk gisteren.

Al kwamen mijn nekharen weer overeind toen hij een vrije trap opeiste. Godverdomme Clarence, Pierre staat in het veld dus opzouten bij die bal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19588500
Van die positie kan Pi-Air ook weinig, oke hij heeft het bij Feijenoord een keer gedaan maar dat lukt niet zo vaak. Wat Seedorf fout deed was schieten op doel, hij had moeten voorzetten op Pi-Air die voor het doel stond.
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:39:07 #156
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19588522
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:38 schreef TXC het volgende:
Van die positie kan Pi-Air ook weinig, oke hij heeft het bij Feijenoord een keer gedaan maar dat lukt niet zo vaak. Wat Seedorf fout deed was schieten op doel, hij had moeten voorzetten op Pi-Air die voor het doel stond.
Ja, idd.

Maar nee hoor, Clarence wil een steeple-chaser onderuit schieten.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19588534
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja, idd.

Maar nee hoor, Clarence wil een steeple-chaser onderuit schieten.
In Southern Sun
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:49:55 #158
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19588795
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Dat ging weer eens redelijk gisteren.

Al kwamen mijn nekharen weer overeind toen hij een vrije trap opeiste. Godverdomme Clarence, Pierre staat in het veld dus opzouten bij die bal.
Op dat soort momenten staan de seedorf-haters dus alweer klaar voor de aanval... die jongen heeft een ongelukkig persoonlijkheidsprobleem dat stoort bij zijn spel
pi_19588869
Als Seedorf speelt zie je dat er een leider in het veld staat, iets wat gisteren weer een pijnlijk duidelijk werd in de eerste helft tegen de Faroer

einde quote

wederom niets aan toe te voegen
je spreekt me uit mijn ziel

Aanvoerdersband naar seedorf en niet Cocu
pi_19588941
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:49 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Op dat soort momenten staan de seedorf-haters dus alweer klaar voor de aanval... die jongen heeft een ongelukkig persoonlijkheidsprobleem dat stoort bij zijn spel
Waarom stopt ie dan niet gewoon met voetballen, daar heeft iedereen profijt van.
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:02:50 #161
37392 ultra
Lega Nord
pi_19589122
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom stopt ie dan niet gewoon met voetballen, daar heeft iedereen profijt van.
Ik wil graag Europees Kampioen worden. Daarom moet hij nog in ieder geval nog 1 maand en 2 dagen doorgaan met voetballen...
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:04:23 #162
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_19589167
Hup Hup Belgie 1-0 !!! ooooo wat zijn die kezen STILLLLL!!!!
pi_19589194
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:04 schreef ANTWORX het volgende:
Wat doen de Belgen eigenlijk komende zomer?
pi_19589218
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:04 schreef ANTWORX het volgende:

Waar kom jij ineens vandaan gekropen
In Southern Sun
pi_19589244
Seedorf in de goal!
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:13:58 #166
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_19589390
Jullie moesten gewoon geklopt worden !! Als jullie nu niet wakker worden dan zal het te laat zij op t EK ...

And by the way ik supporter wel voor Oranje tijdens de voetbal campagne !!!
pi_19589700
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:13 schreef ANTWORX het volgende:
Jullie moesten gewoon geklopt worden !! Als jullie nu niet wakker worden dan zal het te laat zij op t EK ...
Dat kan ik ook wel waarderen. Persoonlijk vind ik het ook goed dat Nederland door de Belgen verslagen zijn. Het liefst had ik ze met een nulletje of drie zien verliezen. Maar die 0-1 was ook goed. Die wake-up call hadden we nodig.
quote:
And by the way ik supporter wel voor Oranje tijdens de voetbal campagne !!!
pi_19589728
oranje moet gewoon winnen!

plus vijftig andere logische zinnen
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:06:52 #169
91271 zemmer
sterf eens
pi_19590867
ik vind opmerkingen als: "iedereen die seedorf slecht VINDT, HEEFT geen verstand van voetbal.."
zeer dom.... ik bedoel kom nou man... dit staat los van het feit dat seedorf niet kan voetballen....
en als je dan zegt ..." hij kan wel voetballen... hij speelt toch bij ac en in oranje..."
nee sorry
pi_19590950
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef zemmer het volgende:
ik vind opmerkingen als: "iedereen die seedorf slecht VINDT, HEEFT geen verstand van voetbal.."
zeer dom.... ik bedoel kom nou man... dit staat los van het feit dat seedorf niet kan voetballen....
en als je dan zegt ..." hij kan wel voetballen... hij speelt toch bij ac en in oranje..."
nee sorry
En ook bij Real Madrid en Inter. En coaches als Capello, Lippi en Ancelotti hebben natuurlijk geen verstand van voetbal.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:22:17 #171
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19591240
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:02 schreef ultra het volgende:

[..]

Ik wil graag Europees Kampioen worden. Daarom moet hij nog in ieder geval nog 1 maand en 2 dagen doorgaan met voetballen...
Oh? Hij heeft ons al vaker een titel bezorgd Heb ik gemist dan..
pi_19591268
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:09 schreef nikk het volgende:

[..]

En ook bij Real Madrid en Inter. En coaches als Capello, Lippi en Ancelotti hebben natuurlijk geen verstand van voetbal.
Dus: zemmer is uitgeluld

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2004 16:24:11 ]
pi_19591298
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef zemmer het volgende:
nee sorry
Wat bedoel je nu eigenlijk
In Southern Sun
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:29:17 #174
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19591423
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dus: zemmer is uitgeluld
Iemand die beweert dat seedorf weinig tot niets heeft laten zien in oranje is niet uitgeluld lijkt me...
Daar doet zijn staat van dienst bij andere clubs niks aan af.
pi_19591570
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Iemand die beweert dat seedorf weinig tot niets heeft laten zien in oranje is niet uitgeluld lijkt me...
Ik het was ook niet mijn bedoeling zemmer 'uit te lullen', maar hem juist gelijk te geven in het punt dat het nergens op slaat wanneer mensen beweren dat Seedorf niet kan voetballen.
pi_19591665
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Seedorf kan gewoon goed voetballen. Geen mening, maar feit.

Een speler wint niet de CL met drie verschillende clubs als hij niet kan voetballen.

Daar doet zijn staat van dienst bij Oranje niks aan af
pi_19591806
Niet zo mierenneuken.. als iemand over prof X zegt "X kan niet voetballen" dan wil dat natuurlijk niet zeggen dat deze beter timmerman of huisschilder had kunnen worden, maar dat ze deze niet goed vinden spelen.
Duh..
pi_19592160
vet topic
pi_19592212
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Seedorf kan gewoon goed voetballen. Geen mening, maar feit.

Een speler wint niet de CL met drie verschillende clubs als hij niet kan voetballen.

Daar doet zijn staat van dienst bij Oranje niks aan af
hij kan wel voetballen alleen als internationaal laat die het flink afweten
hij loopt ook niet voor elke bal
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:30:30 #180
30220 Barca
pi_19592892
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

hij kan wel voetballen alleen als internationaal laat die het flink afweten
Hij speelt in oranje toch beter dan de meesten vinden. En niet rennen op elke bal dat is efficiënt.
pi_19592975
Seedorf alleen nog als schaduwspits in Oranje

Uitgegeven: 2 juni 2004 16:56
Laatst gewijzigd: 2 juni 2004 17:12

LAUSANNE - Clarence Seedorf wil zich als international alleen nog maar op de positie van schaduwspits richten. De international acht het uitgesloten dat hij tijdens het eerste duel op het Europees kampioenschap tegen Duitsland ergens anders in het elftal voetbalt. Dick Advocaat noemt de opstelling van Seedorf professioneel maar stelt voorlopig liever Rafael van der Vaart vlak achter beide spitsen op.

"Het is niet zo dat Clarence weigert om ergens anders te spelen", verduidelijkte de bondscoach. "Clarence vindt dat hij het best op die positie tot zijn recht komt. Hij wil als speler op de rechterflank niet weer als eerste voor een mindere prestatie worden geslachtofferd. Ik heb daar geen moeite mee en vind hem professioneel. Maar Van der Vaart is wel mijn eerste keus voor die positie."

Seedorf wil het ongelijk van de bondscoach graag bewijzen. "Ik voel me goed en ben het hele seizoen al in vorm. Op de trainingen en in de wedstrijden presteer ik volgens mij ook goed. Ik ben overtuigd van mezelf en ga net als alle andere spelers alles doen om mijn favoriete plekje te veroveren. Het is voor mij nu uitgesloten dat ik bijvoorbeeld rechts op het middenveld tegen de Duitsers speel.

De bondscoach beschouwt Van der Vaart nu als eerste keus voor de positie van schaduwspits. Hij is de baas, hij beslist. Dat is zijn goed recht. Blijft dat zo, dan begin ik op de bank. Simpel toch."
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:43:01 #182
30220 Barca
pi_19593176
Toch heeft Seedorf als rechtshalf meer kans op speeltijd. Want als hij schaduwspits/aanvallende middenvelder is dan zal Van der Vaart moeten invallen als linkshalf. Niet doen! Edgar Davids moet daar spelen!
pi_19594793
Volgens Advocaat weigert hij niet om op een andere plek te spelen, maar het is voor Seedorf wel uitgesloten dat hij op een andere dan de betreffende plek speelt.
  woensdag 2 juni 2004 @ 18:51:07 #184
91271 zemmer
sterf eens
pi_19594948
ik ben niet uitgeluld... seedorf is een goede voetballer...
maar zoals al gezegd; in het nationale elftal heeft ie in mijn ogen te weinig laten zien in de afgelopen jaren...
daar komt bij dat ik hem als persoon niet sympatiek vind (intervieuws enzo) en als ie mikt op de 10
dan is het voor mij helemaal klaar... ik wil vdv op de 10 en niemand anders...
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:22:38 #185
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19595884
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef zemmer het volgende:
ik ben niet uitgeluld... seedorf is een goede voetballer...
maar zoals al gezegd; in het nationale elftal heeft ie in mijn ogen te weinig laten zien in de afgelopen jaren...
daar komt bij dat ik hem als persoon niet sympatiek vind (intervieuws enzo) en als ie mikt op de 10
dan is het voor mij helemaal klaar... ik wil vdv op de 10 en niemand anders...
Als Seedorf beter speelt wil ik hem op 10...

TS is trouwens wel een beetje zielig met zijn "Seedorf-haat" TT..
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:37:55 #186
91271 zemmer
sterf eens
pi_19596350
maar hij speelt niet beter
pi_19600379
Dan staat Seedorf er dus naast op het EK!! Domme actie van um...gaat weer een hoop gemor geven....
geniet nooit met mate
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:18:54 #188
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_19605046
Seedorf is de enige hoop dat we het tot voorbij het groepsstadium schoppen dit eindtournooi.
Ik mag hopen dat vdV op links wordt ingezet, zodat het centrum mooi vrij blijft voor de grote man van Oranje.
Life is what you make it.
  donderdag 3 juni 2004 @ 07:49:13 #189
30220 Barca
pi_19607725
Daar staat Sneijder of die moet naar de rechterflank.
pi_19608384
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef zemmer het volgende:
ik wil vdv op de 10 en niemand anders...
Gelukkig dat jij geen bondscoach bent

Seedorf speelt daar beter. Dat VDV meer scoort is leuk, maar Seedorf zorgt voor de passes en goede verbinding met het middenveld.
pi_19609704
Om v de Vaart de voorrang voor Seedorf te geven heeft denk ik weer alles te maken met de volledig voetbalvreemde instelling van Advokaat.

v d Vaart wordt ooit een groot voetballer
Seedorf IS een groot voetballer.

Beide zijn voor de 10 perfekt. Dan kies je voor routine.

Maa ik ga er ook van uit dat KLuivert speelt dus zal v d Vaart ook wel op 10 spelen.
en wij zijn na 15 junie tegen Duitsland uitgelult.
(Heeft iemand gezein hoe die in vorm komen? Heeft iemand gezien hoe daar de Teamgeist als bestaat ?)
pi_19609858
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Daar hebben we het probleem al
Zoalng iemand niet als een dolle stier loopt voor elke bal, wordt hij door het overgrote deel van de Oranje-fans afgeserveerd.............
pi_19610485
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 09:08 schreef Sloggi het volgende:

Seedorf speelt daar beter. Dat VDV meer scoort is leuk, maar Seedorf zorgt voor de passes en goede verbinding met het middenveld.
Oh?

Wanneer heeft Seedorf daar beter gespeeld?
pi_19610613
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 18:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Volgens Advocaat weigert hij niet om op een andere plek te spelen, maar het is voor Seedorf wel uitgesloten dat hij op een andere dan de betreffende plek speelt.
Waar heb jij gehoord dat seedoof weigerd op een andere plek te spelen? Toch maar iets beter luisteren naar het journaal
pi_19610675
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Waar heb jij gehoord dat seedoof weigerd op een andere plek te spelen? Toch maar iets beter luisteren naar het journaal
Misschien moet jij eens beter lezen.
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:25:15 #196
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19611071
stuur maar weg die gast.. het draait weer allemaal om Seedorf hoor.. ik word hier zo moe van. Als die jongen zo geweldig kan voetballen, dan kan dat toch ook op rechtshalf? Of desnoods vanaf links zoals bij Milan.. maar nee.. we zitten bij Oranje, dus dan moeten we een grote bek geven tegen de coach, want dat hoort er bij voor een groot toernooi. Bedankt, Clarence.
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:30:22 #197
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19612726
Hij heeft alleen gezegd dat hij zich richt op de positie van van der Vaart. Hij heeft nooit gezegd dat hij op geen enkele andere positie wil spelen. Wat is daar zo erg aan? Als ik hem was zou ik me ook concentreren op de positie waar ik het liefst/best speel.

Het is de pers die er zo'n probleem van maakt, niet Seedorf, Advocaat of iemand anders in het Oranje kamp.
pi_19614784
Laat die man toch is met rust. Ik snap echt niet dat iedereen liever broekkie vd Vaart wil zien, die nog niks bewezen heeft, dan een wereld-speler als Seedorf. Als je Seedorf gewoon achter de spitsen zet, moet het geweldig gaan draaien.

Wie opent het "vd Vaart uit Oranje-topic"? .

[ Bericht 4% gewijzigd door RuudGullit op 03-06-2004 14:00:38 ]
pi_19615025
Als hij zo'n geweldige voetballer is, waarom krijgt hij dan continu zoveel kritiek en gelul over zich heen. Dat vraag ik me dan toch af........
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:08:33 #200
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_19615112
Toch laat zón uitgesproken en uiteraard naar alle media geventileerde mening over waar jij wilt dat je speelt en anders dan is het niet in het belang van het team houding zien dat je nog geen echt team bent. Seedorf heeft genoeg gepresteerd en is best een goede voetballer, hij mag van mij best de 10 hebben als die er maar voor 200% staat voor het team en voor Nederland!

Zo en nu nog even een keer het Wilhelmus!
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_19615657
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:08 schreef Dauntless het volgende:
Toch laat zón uitgesproken en uiteraard naar alle media geventileerde mening over waar jij wilt dat je speelt en anders dan is het niet in het belang van het team houding zien dat je nog geen echt team bent. Seedorf heeft genoeg gepresteerd en is best een goede voetballer, hij mag van mij best de 10 hebben als die er maar voor 200% staat voor het team en voor Nederland!

Zo en nu nog even een keer het Wilhelmus!
Snap je zelf wel wat je allemaal schrijft?

Bah alleen die kop van Seedorf maakt me al misselijk..
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:41:29 #202
33189 RM-rf
1/998001
pi_19615896
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:32 schreef American_Nightmare het volgende:

misschien een nederlands elftal met enkel blanke blonde Jannen, zodat meneer Amerikaanse_Nachtmerrie met een prettig gevoel kan zien hoe Deutschland met een immigrantenelftal nederland klop geeft.

pool Klose, portugees Kurany en servier Bobic zijn dan vast wel goed voor een of meerdere goals... (maar dat zijn blanken, dus daaraan erger jij je vast minder, of ben jij standaard eerder voor Vaterland Deutschland )
pi_19615993
Muhahah typisch links-extremistisch gedrag om meteen de politiek er aan de haren weer bij te slepen.

Van Gaal vind ik ook een arrogante kop hebben. Ben ik nu tevens een fervent aanhanger van de Zwarte Panters?
pi_19616054
Ik vind ook dat seedorf een kutkop heeft eigenlijk... die domme teksten en die zelfingenomenheid van hem maakt niet bepaald dat ik hem beter ga vinden.
Raar trouwens dat ie net 2 oefenpartijtjes een van de minder slechte was en nu gelijk in oranje moet van iedereen, is dit het eerste toernooi dat jullie gaan zien ofzo..
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:50:10 #205
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19616105
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:32 schreef American_Nightmare het volgende:

Volgens mij heb jij dat bij iedere neger, xenofoob.
-
pi_19616274
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee ik vind Samuel L Jackson bijvoorbeeld extreem cool. En Naomi Cambell een ontzettend lekker wijf.
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:57:07 #207
9713 Eightball
In control.
pi_19616289
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
I'll second that.
En dan nu een ongegeneerd stukje crossposten:
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef Cynix ® (Forum Admin) het volgende:
en stellen voor dat hij een ander forum zoekt waar ze hem wél begrijpen of zelfs waarderen.
Dit is 1 op1 toepasbaar op jouw situatie A_M.
pi_19616363
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:57 schreef Eightball het volgende:
[..]

Dit is 1 op1 toepasbaar op jouw situatie A_M.
Ik heb het wel naar m'n zin hier hoor. Daarnaast ben ik een van de weinigen die nog on-topic is in dit topic.
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:01:49 #209
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19616423
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:59 schreef American_Nightmare het volgende:

Daarnaast ben ik een van de weinigen die nog on-topic is in dit topic.
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:56 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee ik vind Samuel L Jackson bijvoorbeeld extreem cool. En Naomi Cambell een ontzettend lekker wijf.
.
-
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:05:37 #210
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19616506
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:48 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind ook dat seedorf een kutkop heeft eigenlijk... die domme teksten en die zelfingenomenheid van hem maakt niet bepaald dat ik hem beter ga vinden.
Raar trouwens dat ie net 2 oefenpartijtjes een van de minder slechte was en nu gelijk in oranje moet van iedereen, is dit het eerste toernooi dat jullie gaan zien ofzo..
Persoonlijk geloof ik nog steeds dat hij in Oranje hetzelfde niveau kan halen als bij bijv. AC Milan. En aangezien ik hem het laatste half jaar al beter vind voetballen dan vd Vaart, mag hij van mij in de basis.

Hij lijkt zich nu ook eindelijk neer te leggen bij het feit dat hij in Oranje (nog) geen leider is, wat ik ook positief vind.
pi_19616543
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:05 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]
Hij lijkt zich nu ook eindelijk neer te leggen bij het feit dat hij in Oranje (nog) geen leider is, wat ik ook positief vind.
Oh daarom bepaalt ie nu natuurlijk effe openlijk op welke plek ie dadelijk gaat spelen. En voegt daaraan even fijntjes toe dat er geen twijfel mogelijk is.
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:10:01 #212
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19616614
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Oh daarom bepaalt ie nu natuurlijk effe openlijk op welke plek ie dadelijk gaat spelen. En voegt daaraan even fijntjes toe dat er geen twijfel mogelijk is.
Dat doet hij niet Dat is wat jij graag wil lezen.
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:13:04 #213
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19616687
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Selectief lezen of je begrijpend lezen skills zijn gewoon niet helemaal gevorderd.
Hij heeft gezegd dat hij zich wil richten op de plek achter de spitsen en dat hij liever niet ingezet wordt op een andere plek.
Als dat betekent dat VdV hem uit de basis speelt, so be it. Daar heeft hij zelf ook vrede mee..
-
pi_19616711
seedorf word nog altijd afgerekend op zn gemiste panalty's
of hij word beoordeeld omdat ie wat 'zegt'
kijk eens naar zn spel ipv ideale denkbeelden uit te spuien

en als ie strax een keer scoort is ie weer de held ..

kuddedieren
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:16:49 #215
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19616767
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:14 schreef michiel_merk het volgende:
kijk eens naar zn spel ipv ideale denkbeelden uit te spuien
Dan wordt de situatie niet zo heel veel rooskleuriger hoor.
pi_19616855
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Selectief lezen of je begrijpend lezen skills zijn gewoon niet helemaal gevorderd.
Hij heeft gezegd dat hij zich wil richten op de plek achter de spitsen en dat hij liever niet ingezet wordt op een andere plek.
Als dat betekent dat VdV hem uit de basis speelt, so be it. Daar heeft hij zelf ook vrede mee..
Speak for yourself. Zo heeft hij het ongeveer gezegd hoor. Stond in een nieuwsbericht hier in het EK-forum gisteren. Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar het had dezelfde strekking als het bericht op de FP nu.
Ik zeg ook niet dat hij per se in de basis staat. Maar hij zei wel dat er geen twijfel mogelijk was wat betreft het spelen op de door hem gewenste plek. Dan ben je toch een mongool als je dat in de media gaat lopen blaten. Contactgestoorde freak is 't gewoon..
pi_19616894
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]

en als ie strax een keer scoort is ie weer de held ..

kuddedieren
Hoe gaat dat ooit gebeuren, als 't 'm vanaf 11 meter zonder verdedigers nog niet lukt?
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:24:07 #218
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19616953
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:20 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Speak for yourself. Zo heeft hij het ongeveer gezegd hoor. Stond in een nieuwsbericht hier in het EK-forum gisteren. Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar het had dezelfde strekking als het bericht op de FP nu.
Ik zeg ook niet dat hij per se in de basis staat. Maar hij zei wel dat er geen twijfel mogelijk was wat betreft het spelen op de door hem gewenste plek. Dan ben je toch een mongool als je dat in de media gaat lopen blaten. Contactgestoorde freak is 't gewoon..
Tis wel duidelijk dat je voetbal nog niet zo lang volgt.
De vorige 2 toernooien werd hij met tegenzin op een positie gezet waar hij niet goed uit de verf komt.
Dat het niet al te goed ging op die positie werd HEM aangerekend.. Onterecht, de coach zet hem er immers neer..
Om dat nu te voorkomen heeft hij duidelijk gezegd dat er whb nog maar 1 positie is, die achter de spitsen.. Wat is daar mis mee? Waarom mag je dat niet zeggen als speler? .
-
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:24:43 #219
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19616969
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoe gaat dat ooit gebeuren, als 't 'm vanaf 11 meter zonder verdedigers nog niet lukt?
, , .
AC Milan - Inter gezien dit seizoen? .
-
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:25:50 #220
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19616996
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat het niet al te goed ging op die positie werd HEM aangerekend.. Onterecht, de coach zet hem er immers neer..
vind je dat echt onterecht?
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:28:33 #221
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19617061
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

vind je dat echt onterecht?
Ja, als je als speler op een positie wordt gezet waar je niet goed kan spelen, en men rekent je daar later op af dan is dat imo behoorlijk onterecht ja.
Seedorf heeft vaak genoeg aangegeven dat het niet zijn positie is, dat de coach hem daar neer blijft zetten is zijn fout dus niet. Onterecht als je er later wel voor wordt afgefikt.
Mijns inziens geheel terecht dat Seedorf nu zoiets heeft van; bedankt, maar liever niet.
-
pi_19617099
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

vergeet niet dat hij in tegenstelling tot andere spelers zijn verantwoordelijkheid gewoon pakt.
kan genoeg voorbeelden opnoemen hij durft de verantwoordelijkheid te nemen ,hij staat er
en we vergeten met z´n allen dat seedorf niet de enige is die voor oranje penalties mist, de boer, kluivert, stam, enz
pi_19617129
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dan wordt de situatie niet zo heel veel rooskleuriger hoor.
jullie roepen wel allemaal maar kzie geen argumenten ?
pi_19617150
quote:

[..]

, , .
AC Milan - Inter gezien dit seizoen? .
Oh en op welke datum speelt het Nederlands elftal ook al weer tegen Inter?
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:32:42 #225
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19617156
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, als je als speler op een positie wordt gezet waar je niet goed kan spelen, en men rekent je daar later op af dan is dat imo behoorlijk onterecht ja.
Seedorf heeft vaak genoeg aangegeven dat het niet zijn positie is, dat de coach hem daar neer blijft zetten is zijn fout dus niet. Onterecht als je er later wel voor wordt afgefikt.
Mijns inziens geheel terecht dat Seedorf nu zoiets heeft van; bedankt, maar liever niet.
Ik denk dat het daar niet aan ligt. Hij vindt die positie gewoon minderwaardig voor de fantastische wereldvoetballer die hij denkt dat hij is. Zou hij op rechtshalf gewoon zijn taak uitvoeren, wat hij makkelijk moet kunnen, dan was het geen enkel probleem. Maar hij kan dat mentaal niet aan. Moldavië-uit en België-uit toonden aan dat meneer er soms niet zo'n zin in heeft als er gebikkeld moet worden. Ik vind het ronduit belachelijk dat een rechtsbenige speler van Oranje, die een redelijke techniek heeft en sterk is in de combinatie, een goede voorzet en een goed schot heeft, niet op rechtshalf wil spelen. Als je zo'n mentaal gebrek hebt, moet je dat ook eerder aangeven. Dan nemen we lekker iemand mee die het gras opvreet op iedere positie.
pi_19617171
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:29 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

vergeet niet dat hij in tegenstelling tot andere spelers zijn verantwoordelijkheid gewoon pakt.
kan genoeg voorbeelden opnoemen hij durft de verantwoordelijkheid te nemen ,hij staat er
en we vergeten met z´n allen dat seedorf niet de enige is die voor oranje penalties mist, de boer, kluivert, stam, enz
Ja Seedorf.. bedankt voor je verantwoordelijkheid.
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:33:56 #227
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19617190
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:31 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

jullie roepen wel allemaal maar kzie geen argumenten ?
argument is de interland carrière van Seedorf! We kijken naar zijn spel in die wedstrijden..
pi_19617271
quote:

[..]

Tis wel duidelijk dat je voetbal nog niet zo lang volgt.
De vorige 2 toernooien werd hij met tegenzin op een positie gezet waar hij niet goed uit de verf komt.
Om dat nu te voorkomen heeft hij duidelijk gezegd dat er whb nog maar 1 positie is, die achter de spitsen.. Wat is daar mis mee? Waarom mag je dat niet zeggen als speler? .
Punt 1 zeg je dat binnenskamers en zeker niet tegen de pers. Hij moet zo langzamerhand toch wat geleerd hebben wat dat betreft zou je zeggen.
Verder mag hij best een eigen mening hebben, maar als de coach hem op een bepaalde positie wil hebben dan moet hij daar gaan staan en anders vertrekken. Het is verdomme geen democratisch elftal waar we effe gaan stemmen over wie waar mag gaan staan.
En als je als speler al kan gaan bepalen waar jij speelt; waar houdt 't dan op? Dat je kan besluiten dat je nog niet gewisseld wilt worden? Dat je geen zin hebt om het veld in te komen? Of misschien dat je een bepaalde speler niet wilt verdedigen omdat ie te snel voor je is en je wel eens eruit zou kunnen lopen?
pi_19617397
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja Seedorf.. bedankt voor je verantwoordelijkheid.
Frank de Boer bijvoorbeeld mistte in één wedstrijd zelfs 2 penalties(halve finale).
waarom word hij niet afgezeken ?
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:43:10 #230
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19617409
Seedorf kan niet schieten en dus scoren. Iedereen kent het fenomeen seedorf-afzwaaier: Altijd een mooie actie -> schietkans en... huizenhoog over of naast.
Dat is het verschil! vd Vaart kan wel scoren. Passend en acties makend is Seedorf misschien wel iets beter maar dat weegt niet op tegen het gebrek aan scorend vermogen.

En waarom nam hij in godsnaam een vrije trap terwijl sneijder in het veld stond?? Dat was nog het domste. Heb je een specialist denkt ie nog dat ie beter is. Natuurlijk gelijk weer een afzwaaier, verbaasde niemand eigenlijk alleen dat hij het in zn hoofd haalde om hem te nemen. (tegen Belgie was dit geloof ik)
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:43:55 #231
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19617426
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:42 schreef michiel_merk het volgende:
Frank de Boer bijvoorbeeld mistte in één wedstrijd zelfs 2 penalties(halve finale).
waarom word hij niet afgezeken ?
Volgens mij heb je heel wat gemist als je denkt dat F de boer niet afgezeken wordt....
pi_19617444
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Als hij zo'n geweldige voetballer is, waarom krijgt hij dan continu zoveel kritiek en gelul over zich heen. Dat vraag ik me dan toch af........
omdat je teveel naar de media luisterd ,en niet naar de wedstrijden kijkt (italiaanse serie a)
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:45:25 #233
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19617459
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:43 schreef DaMayan het volgende:
En waarom nam hij in godsnaam een vrije trap terwijl sneijder in het veld stond?? Dat was nog het domste. Heb je een specialist denkt ie nog dat ie beter is. Natuurlijk gelijk weer een afzwaaier, verbaasde niemand eigenlijk alleen dat hij het in zn hoofd haalde om hem te nemen. (tegen Belgie was dit geloof ik)
klopt.. dat was onbegrijpelijk.. ik vind wel degelijk dat Seedorf een goed schot heeft.. alleen timing en keuzes maken over wanneer wel te schieten en wanneer niet.. bij voorbeeld als er een verdediger voor staat.. daar heeft hij wat moeite mee.
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:46:15 #234
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19617475
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:44 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

omdat je teveel naar de media luisterd ,en niet naar de wedstrijden kijkt (italiaanse serie a)
Die wedstrijden zijn wel relevant, maar niet alles bepalend. Je denkt te simpel.
pi_19617532
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:44 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Je zult het misschien niet geloven, maar de sportpers bestaat voor het overgrote deel uit mensen die er veel meer verstand van hebben dan de meeste fokkers hier.
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:56:46 #236
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19617740
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:43 schreef DaMayan het volgende:
Seedorf kan niet schieten
Ook voor jou geldt, bekijk de wedstrijden van AC is.
Meeste goals van Seedorf zijn keiharde strepen van ver. .
-
pi_19617744
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Die wedstrijden zijn wel relevant, maar niet alles bepalend. Je denkt te simpel.
dat je em nog steeds afrekend op de penalties van een paar jaar geleden is ook erg goedkoop
kneem niet aan dat ie bij de beste clubs speelt omdat ie slecht is
Mensen die hier roepen dat hij een prutsvoetballers is moeten hun eigen voetbalinteligentie toch maar in twijfel trekken.
bij Real Madrid; speelde hij van de 114 competitie-wedstrijden er 111 gespeeld ???? Hoeveel ? 111, juist ja.
Europees vrijwel alles gespeeld.
Bij Milan speelt ie ook weekelijks

en zo kunnen we nog wel doorgaan
pi_19617807
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Vaak worden ze echter verward met vallende sterren.
pi_19617830
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:56 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

dat je em nog steeds afrekend op de penalties van een paar jaar geleden is ook erg goedkoop
Mensen die hier roepen dat hij een prutsvoetballers is moeten hun eigen voetbalinteligentie toch maar in twijfel trekken.
bij Real Madrid; speelde hij van de 114 competitie-wedstrijden er 111 gespeeld ???? Hoeveel ? 111, juist ja.
Bij Milan speelt ie ook weekelijks

Al maakt ie om de 3 minuten gemiddeld een doelpunt... Punt is dat ie geen klote presteert in het Nederlands elftal. Zal wel niet genoeg betalen denk ik.
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:02:24 #240
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19617880
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:56 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Bij Milan 29 comp. wedstr., 5 wedstr. gemist vanwege rust en een blessure.

Ik reken hem niet af op penalties hoor.. Het zegt wel het een en ander over hoe hij in elkaar zit, maar ik reken hem gewoon af op zijn spel in het Nederlands Elftal.

Ik ben met je eens dat hij bij zijn clubs eigenlijk altijd goed gepresteerd heeft. Dat je nou heel enthousiast doet over het feit dat hij maar 3 wedstrijden heeft gemist bij Real, dat begrijp ik niet zo goed. Bij Inter stond hij er vaak naast.. So what?

Wat ik bedoelde met dat je te simpel denkt, is dat je die club prestaties ook weer niet te belangrijk moet maken. Ze geven aan of een speler in vorm is en misschien dat hij op een bepaalde positie goed uit de voeten blijkt te kunnen. Maar.. voor de opstelling van Oranje moeten spelers weer complementair zijn en Seedorf is in Oranje nooit een welkome aanvulling op de overige spelers geweest. Bij zijn clubs misschien wel. Prima. Zijn prestaties in Oranje zijn minstens net zo belangrijk als die bij zijn club. En daar wringt de vaak frivool gekleurde schoen een beetje.
pi_19618067
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

En daar wringt de vaak frivool gekleurde schoen een beetje.

Helemaal met je eens overigens

Je hoeft seedorf niet expres door de stront te halen omdat ie 8 jaar geleden een triviale pingel mistte, maar wat ie daarna bij oranje heeft late zien stemt nu ook niet echt vrolijk, daar lopen de seedorf-aanhangers wel heeeel gemakkelijk aan voorbij.
VdV heeft vooralsnog alles om een puik EK te gaan spelen, doet ie dat niet, kunnen we clarence altijd nog inzetten...
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:13:04 #242
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_19618122
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dude er gaan er nog geen 3 van de 100 in. Die afstandsschoten gaan bijna altijd naast en heel af en toe recht op de keeper en nog minder vaak in het doel.
Tis echt niet zo dat hij weekelijks een streep erin legt. misschien 3 keer in het jaar ofzo.
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:18:14 #243
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19618286
van der Vaart is uitgeroepen tot het grootste talent van Europa.. voor Rooney, Torres, Reyes.. weet ik veel allemaal wie.. Hij heeft een minder seizoen gedraaid bij Ajax, maar in Oranje was hij altijd sterk. Seedorf kan nooit meer hem voorbijstreven op korte termijn, want zijn persoonlijkheid zit hem daarvoor in de weg.
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:45:43 #244
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_19619105
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
van der Vaart is uitgeroepen tot het grootste talent van Europa.. voor Rooney, Torres, Reyes.. weet ik veel allemaal wie.. Hij heeft een minder seizoen gedraaid bij Ajax, maar in Oranje was hij altijd sterk. Seedorf kan nooit meer hem voorbijstreven op korte termijn, want zijn persoonlijkheid zit hem daarvoor in de weg.
VdV heeft dit jaar in Oranje ook weinig kunnen imponeren. En als talent ben je nog lang niet zover als een internationaal door de wol geverfde speler die het klappen van de zweep kent. Ik ben op het moment sowieso niet echt onder de indruk van de prestaties van Oranje, maar VdV haalt het elftal net zo min omhoog als Seedorf dat doet. Daarbij speelt Seedorf het hele seizoen wel goed, in tegenstelling tot VdV. Het lijkt mij voor de bondscoach best een reden om voor Seedorf te kiezen.
Ik heb wel het vermoeden dat Seedorf langer de tijd nodig heeft om goed ingespeeld te raken en goed te draaien in het NL-elftal. Met de grote hoeveelheid trainingen die er nu aan zitten te komen denk ik dat hij wel eens de uitblinker van dit elftal kan worden.
pi_19619178
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:45 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Daarbij speelt Seedorf het hele seizoen wel goed, in tegenstelling tot VdV. Het lijkt mij voor de bondscoach best een reden om voor Seedorf te kiezen.
Advocaat heeft al aangegeven van VdV zijn eerste keus is, helaas voor jou.
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:49:41 #246
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19619224
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:45 schreef DivineJester het volgende:

[..]

VdV heeft dit jaar in Oranje ook weinig kunnen imponeren. En als talent ben je nog lang niet zover als een internationaal door de wol geverfde speler die het klappen van de zweep kent. Ik ben op het moment sowieso niet echt onder de indruk van de prestaties van Oranje, maar VdV haalt het elftal net zo min omhoog als Seedorf dat doet. Daarbij speelt Seedorf het hele seizoen wel goed, in tegenstelling tot VdV. Het lijkt mij voor de bondscoach best een reden om voor Seedorf te kiezen.
Ik heb wel het vermoeden dat Seedorf langer de tijd nodig heeft om goed ingespeeld te raken en goed te draaien in het NL-elftal. Met de grote hoeveelheid trainingen die er nu aan zitten te komen denk ik dat hij wel eens de uitblinker van dit elftal kan worden.
Hier kan ik weinig tegen inbrengen. Het is jouw mening en ik zie liever van der Vaart. We wachten het maar af. Zou Seedorf wel rechts op de bank willen zitten? of alleen centraal?
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:51:17 #247
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_19619288
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Advocaat heeft al aangegeven van VdV zijn eerste keus is, helaas voor jou.
Ik denk dat als VdV weer eens geen bal goed raakt in de wedstrijd met Duitsland, en Seedorf heeft een goede invalbeurt dat VdV dan mag vrezen voor zijn stekkie.
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:53:18 #248
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19619347
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:51 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik denk dat als VdV weer eens geen bal goed raakt in de wedstrijd met Duitsland, en Seedorf heeft een goede invalbeurt dat VdV dan mag vrezen voor zijn stekkie.
van der Vaart die geen bal goed raakt.. en Seedorf die goed invalt.. (en dan echt goed hè.. niet dat hij niet al z'n gebruikelijke fouten maakt). Die kans lijkt me erg klein.
pi_19619508
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

en Seedorf die goed invalt.. (en dan echt goed hè.. niet dat hij niet al z'n gebruikelijke fouten maakt). Die kans lijkt me erg klein.
En de seedorf-aanhang dan ook echt toegeven dat ie geen bal goed raakt, dat zou een openbaring zijn ja..
pi_19619582
Sinds die keer dat hij die penaltie misde....... mag hij van mij uit oranje
Delivered without an information leaflet
pi_19619602
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:58 schreef kamagurka het volgende:

[..]

En de seedorf-aanhang dan ook echt toegeven dat ie geen bal goed raakt, dat zou een openbaring zijn ja..
Dan kunnen ze altijd nog zeggen dat ie 6 jaar geleden erg goed was.
pi_19620677
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan kunnen ze altijd nog zeggen dat ie 6 jaar geleden erg goed was.
maar dat doen ze niet
pi_19621060
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:01 schreef gekke_sandra het volgende:
Sinds die keer dat hij die penaltie misde....... mag hij van mij uit oranje
Dat slaat natuurlijk nergens op, alsof hij de enige speler is die penalties mist in het Nederlands elftal.
-------Practice Mindfulness-------
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:27:37 #254
91271 zemmer
sterf eens
pi_19621407
ja fijn...seedorf heeft in 8 jaar nederlands elftal voetbal te weinig laten zien....
het nederlans elftal is geen ac milan... vdv op de 10, klaar hij moet een kans krijgen op een groot toernooi.... als vdv niks brengt en seedorf wel.. nou goed.. speelt ie wel...
en ondanks dat seedorf gewoon een goede voetballer is (is een feit) lijkt mij het ook sterk dat ie van de zomer goed gaat presteren in het nederlands elftal....

en nog ff over die strepen van seedorf... ik kan me er toch eentje herinneren.... in 97 was dat.....
holy shit..... daar zeg je wel u tegen... eerlijk is eerlijk..........
pi_19623791
bij AC speelt die ook niet op 10 dus moet die niet gaan zeiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')