Dat zit goed. Heb mijn helm met kort haar gekocht, dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:47 schreef GizartFRL het volgende:
Hou je wel rekening met de helmmaat?
< Serieus.
Ik neem aan dat dat meestal alleen de eerste keer is, en afneemt naarmate je het vaker kaal scheert?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:48 schreef HAL9000S het volgende:
Houd rekening met mogelijke irritatie aan je hoofdhuid indien je het met een scheermesje gaat doen.
Da's een totáál onvergelijkbaar gevoel, tondeuse of scheermes.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:50 schreef Kebab het volgende:
Moet het echt helemaal kaal? Dan moet je veel scheerschuim, scherp scheermes en veel geduld hebben. Als je je hoofd echt spiegelglad wil hebben en je hebt een volle bos met dik stug haar ga je pijn lijden. Als je een tondeuse hebt kan je deze zonder opzetstuk gebruiken en dat geeft ook een goed resultaat en vooral snel en pijnloos.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:50 schreef Kebab het volgende:
Moet het echt helemaal kaal?
Ik heb heel dik stug haar met tig windborstels erin (de reden dus dat ik er een hekel aan hebquote:Dan moet je veel scheerschuim, scherp scheermes en veel geduld hebben. Als je je hoofd echt spiegelglad wil hebben en je hebt een volle bos met dik stug haar ga je pijn lijden. Als je een tondeuse hebt kan je deze zonder opzetstuk gebruiken en dat geeft ook een goed resultaat en vooral snel en pijnloos.
uiteraardquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat meestal alleen de eerste keer is, en afneemt naarmate je het vaker kaal scheert?
Ik heb het in het verleden een keer zonder opzetstuk kaal laten scheren, maar dat zag er bij mij juist niet uit... Ik denk dat glimmend kaal bij mij beter staatquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:55 schreef P-Style het volgende:
Ik doe me haar altijd net-niet-kaal!Tondeuse zonder opzet-kam. Dan blijft je haar toch nog 1mm. Heb me hoofd nog niet scheermes-kaal gedaan, maar ik denk dat ik 1mm bij mezelf beter vind staan dan glimmend kaal.
Precies, groeit het vanzelf weer aanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
En als 't niet staat, wacht je 3 dagen...
Tja... de zomer hequote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:57 schreef Ingrate het volgende:
wat is het toch de laatste tijd met van die kapsel topics
Nou ik wel hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mesje moet goed scherp zijn, dan heb je verder nergens last mee.
* heeft vaak onderstaand op z'n hoofdquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:02 schreef 2cv het volgende:
Hou er rekening mee dat je hoofdhuid niets gewend is, dus als je met je kale koppie zonder hoofddeksel naar buiten gaat: eerst factor heel-veel er op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |