dank voor de linkquote:Op maandag 12 juli 2004 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://topgear.breedbandportal.kpn.com/home.aspx
Kan je heel veel clips bekijken van cartests enzo
ik heb pas Top Gear ontdekt en ben meteen fan
ook onder de indruk nu van de betaalbare Renault Clio v6
Is mooi, snel (evensnel als een ferrari en een aston martin van 225.000 euro in de regen), veel grip, mooi geluid en zo'n 25.000 euro
goed, dat je top gear bent gaan kijken. Jammer dat je al de jaren hebt gemist, kijk al sinds mijn 7e top gear. Zo'n geweldige progammaquote:Op maandag 12 juli 2004 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://topgear.breedbandportal.kpn.com/home.aspx
Kan je heel veel clips bekijken van cartests enzo
ik heb pas Top Gear ontdekt en ben meteen fan
ook onder de indruk nu van de betaalbare Renault Clio v6
Is mooi, snel (evensnel als een ferrari en een aston martin van 225.000 euro in de regen), veel grip, mooi geluid en zo'n 25.000 euro
En als ik lees wat jij denkt, heb jij maar met 1 oor zitten luisteren naar Top Gear of je bent niet zo goed in Engels, want hij was uitermate positief over de Spyker. Je hebt zijn opvattingen helemaal verkeerd begrepenquote:Op maandag 12 juli 2004 14:06 schreef Litman het volgende:
[..]
Ik vond ze niet zo heel erg positief, de Spyker werd een beetje in de hoek van de BMW z3 geplaatst: voor vrouwen met Manolo Blahniks die lekker willen touren in deze "rijdende accesoire".
Ik denk, dat ze bij Spyker gemengde gevoelens hebben over deze test.
Je hoeft alleen maar naar de laatste opmerking te luisteren om te weten dat dit totaal niet klopt. Ze zeggen dat die op "Cool wall" zover naar rechts geplaatst zou worden dat het er niet op zou passen en dat die rond de oren van dat meisje zou zitten...quote:Op maandag 12 juli 2004 14:06 schreef Litman het volgende:
[..]
Ik vond ze niet zo heel erg positief, de Spyker werd een beetje in de hoek van de BMW z3 geplaatst: voor vrouwen met Manolo Blahniks die lekker willen touren in deze "rijdende accesoire".
Ik denk, dat ze bij Spyker gemengde gevoelens hebben over deze test.
Exact. Denk dat 'ie aardig in de buurt zou staan van de DB9.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar de laatste opmerking te luisteren om te weten dat dit totaal niet klopt. Ze zeggen dat die op "Cool wall" zover naar rechts geplaatst zou worden dat het er niet op zou passen en dat die rond de oren van dat meisje zou zitten...
Hallo niet overdrijven.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Exact. Denk dat 'ie aardig in de buurt zou staan van de DB9.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Exact. Denk dat 'ie aardig in de buurt zou staan van de DB9.
Misschien net in de schaduw van de Aston. Overigens een zeer eervolle plek.quote:Exact. Denk dat 'ie aardig in de buurt zou staan van de DB9.
zou me niet verbazen als hij aan de rechter kant van de sub zero zal staan. Maar de DB9 heeft toch zijn eigen 'koelkastje'quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:54 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Misschien net in de schaduw van de Aston. Overigens een zeer eervolle plek.
Ze waren idd best positief. "If this would me be on the cool wall, it would be up your nose", hij liep zo ver naar rechts (sub zero kant zeg maar) dat hij in de neus van iemand in het publiek belande.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:03 schreef Baan1980 het volgende:
Spyker zie ik niet echt als een race-straat auto. Hij gaat iets meer naar de Grand tourismo kant op. Vergelijken met een Enzo of een Pagani doet er dus niet oe. Vergelijk hem meer met een Jaguar of ee Aston Martin (De DB7 GT is 3 sec. langzamer)
Vond ze best positief die gasten. Had in me hoofd dat ze hem zoude afkrake maar was ultiem cool![]()
Volgens mij begrijp jij het ook niet helemaal. De coolwall heeft helemaal niets te maken met hoe goed een auto is (als in rijeigenschappen, enz), alleen met: "als ik hier een lekker wijf mee oppik, stapt ze dan in". En daarmee scoort de Spyker heel goed, want hij is zo decadent als de pest (volgens Jezza). Hierbij refereer ik bv. naar het voorbeeld van de claxon....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar de laatste opmerking te luisteren om te weten dat dit totaal niet klopt. Ze zeggen dat die op "Cool wall" zover naar rechts geplaatst zou worden dat het er niet op zou passen en dat die rond de oren van dat meisje zou zitten...
maar zoals Jeremy zei, dat sinds de test hadden ze aan de auto gewerkt en je zag dat de auto totaal anders reed toen de Stig hem voor een rondje nam (bijv. nu overstuur ipv onderstuur), en de tijd die de auto neerzette was 0.3 seconden langzamer dan de 911GT3. Dus op de scorebord is de de enige ferrari die sneller is de 360CS (enzo nog niet getest natuurlijk)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:58 schreef Tarantino het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het ook niet helemaal. De coolwall heeft helemaal niets te maken met hoe goed een auto is (als in rijeigenschappen, enz), alleen met: "als ik hier een lekker wijf mee oppik, stapt ze dan in". En daarmee scoort de Spyker heel goed, want hij is zo decadent als de pest (volgens Jezza). Hierbij refereer ik bv. naar het voorbeeld van de claxon....
Maar qua rijeigenschappen waren ze dus niet zo te spreken. Wanneer hij het op zou nemen tegen een Ferrari: "He would pass the dutchie from the left hand side". Wat overigens een briljante vondst is.
Ja, maar hij zei ook dat Spyker het nu weer overdreven had: te veel overstuur. En leuk dat hij sneller is dan de GT3 (€ 150.000), maar bij een prijsklasse van meer dan € 240.000 verwacht ik toch wat meer. En daar komt bij dat rijeigenschappen niet puur gerelateerd zijn aan een rondetijd op het circuit (denk bijvoorbeeld aan héél veel vermogen).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:22 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
maar zoals Jeremy zei, dat sinds de test hadden ze aan de auto gewerkt en je zag dat de auto totaal anders reed toen de Stig hem voor een rondje nam (bijv. nu overstuur ipv onderstuur), en de tijd die de auto neerzette was 0.3 seconden langzamer dan de 911GT3. Dus op de scorebord is de de enige ferrari die sneller is de 360CS (enzo nog niet getest natuurlijk)
Is dat zo? I rest my case!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:30 schreef jwstoop het volgende:
uhmmm als je GOED keek zag je dat de spyker op droog 0,3 sec langzamer is dan de GT3 op NAT
Goed kijken
Dat klopt, het viel mij ook al opquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:36 schreef Tarantino het volgende:
[..]
Is dat zo? I rest my case!![]()
oops vergetenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:30 schreef jwstoop het volgende:
uhmmm als je GOED keek zag je dat de spyker op droog 0,3 sec langzamer is dan de GT3 op NAT
Goed kijken
overstuur hoeft niet slecht te zijn. Bijvoorbeeld, ze vinden de overstuur van de 1e generatie Elise geweldigquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:35 schreef Tarantino het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei ook dat Spyker het nu weer overdreven had: te veel overstuur. En leuk dat hij sneller is dan de GT3 (€ 150.000), maar bij een prijsklasse van meer dan € 240.000 verwacht ik toch wat meer. En daar komt bij dat rijeigenschappen niet puur gerelateerd zijn aan een rondetijd op het circuit (denk bijvoorbeeld aan héél veel vermogen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |