Ze moeten gewoon zorgen dat ie beter is, of de feiten onder ogen zien.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:01 schreef Chillmeister het volgende:
Om ongeveer diezelfde reden is de Enzo ook nog niet op de Nurburgring geweest. Ferrari wil niet dat de Enzo met een andere auto vergeleken wordt.
Sorry mijn fout.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is dat niet Tiff Needell van 5th gear die in die Enzo rijdt?
edit:
ja dus... http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=214&p=6
Ach.... die vent lult ook maar slap af en toe ....quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:10 schreef alki het volgende:
[..]
Sorry mijn fout.
Over zn Mercedes issie idd niet tevreden. Laatst zei ie zo mooi. " It's always at the dealer for repair and when it comes out it is more broken then before! "
Thanx, maar ik denk dat ik er een Tuscan S neer zet, die vind ik nl mooier.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:01 schreef Chillmeister het volgende:
Kijk dat de Enzo op top gear komt zou geen probleem zijn voor ferrari, vandaar dat ie ook op 5th gear te zien is geweest. Waar Ferrari bang voor is, dat wanneer ze de enzo in handen krijgen dat de Stig ermee gaat racen. En het zou maar gebeuren dat de Porsche sneller is dan de Enzo, dat risico wil ferrari niet eens nemen.
Om ongeveer diezelfde reden is de Enzo ook nog niet op de Nurburgring geweest. Ferrari wil niet dat de Enzo met een andere auto vergeleken wordt.
ps. PeuRac, mooie Speed 12
welke zender? of stel ik nu een domme vraag?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:28 schreef Larry101 het volgende:
Nog een half uurtje!!
Dan is het weer een uurtje smullen geblazen!
Ik denk eigenlijk dat ze dat allemaal inderdaad zeiden om iedereen te laten denken dat het Nederland zou zijn. Ik vond 't in ieder geval weer een goede aflevering!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[knip]
Toen ze die test met dat bliksem gingen doen dacht ik eigenlijk dat ze Nederland bedoelden met dat 'laid back additude', maargoed
Aye, op die manier waarop hij 'Germany' zei....quote:Op zondag 6 juni 2004 22:03 schreef FHR het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze dat allemaal inderdaad zeiden om iedereen te laten denken dat het Nederland zou zijn. Ik vond 't in ieder geval weer een goede aflevering!
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 6 juni 2004 22:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Toen ze die test met dat bliksem gingen doen dacht ik eigenlijk dat ze Nederland bedoelden met dat 'laid back additude', maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |