De F1 is echt wel sneller dan een SLR hoorquote:Op zondag 18 juli 2004 19:04 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die sneller is. De Zonda is ook 3 seconden langzamer dus waarom zou de McLaren F1 sneller zijn?
De koeningsgg of hoe dat ding heet uit zweden is de snelste straat auto op dit moment.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
ff off-topic doornerden over de McLaren F1
http://www.mclarenf1.de/f1.htm
Denk niet dat er snel een "straatversie" komt die sneller gaat.
Die pk/snelheids race is trouwens wat mij betreft ook een zinloze race maar dat terzijde.
Die is er alquote:Op zondag 18 juli 2004 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
<knip>
En aangezien die ook 3 seconden langzamer was....quote:Op zondag 18 juli 2004 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De koeningsgg of hoe dat ding heet uit zweden is de snelste straat auto op dit moment.
Maar dat heeft totaal niks te maken met de snelste straat auto. Dat heeft te maken met beste weg ligging en bochten werk. De snelste auto gaat om de top van de auto. En dat is iets wat ze niet bekijken in top gear. Jij hebt het nu over totaal verschillende dingen.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:05 schreef Najra het volgende:
[..]
En aangezien die ook 3 seconden langzamer was....
We hebben het nu over de sneltste STRAAT auto. En dat is dus de top van een auto. en de Mclarren is dat dus niet. En toch doet die Mclarren het geweldig goed. Vergeet niet dat deze auto al wat is het een kleine 10 jaar oud isquote:Op zondag 18 juli 2004 20:15 schreef Najra het volgende:
Ja en? Ik vind die zaken erbij horen, een (echte) F1 wagen is met jouw redenatie anders ook langzamer dan de hier genoemde modellen.
Aangezien we het hier over de circuit tijden bij Top Gear hebben is de Porsche dus het snelste en verwacht ik zeer zeker niet dat de McLaren F1 sneller is. Overigens vind ik zelf dat de snelste wagen dat moet kunnen laten zien op de Nordschleife. Het circuit van de BBC is daarvoor niet representatief genoeg.
Niet dus lees maar even goed.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:29 schreef Najra het volgende:
Volgens mij hadden we het toch echt over Top Gear en de records die in het programma zijn neergezet.
Daar staat niks over top gear. Echter staat daar de volgende regel,quote:Op zondag 18 juli 2004 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
ff off-topic doornerden over de McLaren F1
http://www.mclarenf1.de/f1.htm
F1 heeft 600 pk
top 360-380 km/u
0-100 in 3,2 sec
en weegt ongeveer 1100 kg
Kostte toen geloof ik 1.000.000 US dollar als ik me niet vergis.
Die pk/snelheids race is trouwens wat mij betreft ook een zinloze race maar dat terzijde.
Ik ben het wel met je eens betreft wanneer nou een auto sneller is of niet.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:34 schreef Najra het volgende:
Okaaaay
je hebt wellis vaker TG gekeken hoop ik?quote:Op zondag 18 juli 2004 23:04 schreef Mes het volgende:
Ja lekker.
Doet Mr. Clarkson een oproep om verkeers overtreders af te knallen.
Zal wel een of andere reaktie van de pers komen.
Zeker als er een gek rond loopt die het nog uitvoert ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |