quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:59 schreef Najra het volgende:
En zo'n dikke 8 seconden langzamer dan de GT3 Carrera Carrera GT but who's counting.
Ik dacht eigenlijk dat de SLR het allersnelste wasquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:08 schreef Eyeopener het volgende:
idd. 1.19.8
Uhm ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:16 schreef Najra het volgende:
Nee dat is later verpletterd door de Porsche.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:16 schreef __orbital-eliptoid__ het volgende:
Hoe dan ook, in die SLR wil ik nog niet dood gevonden worden. In geen enkele Merc trouwens.
EVO VIII met een FQ-pakket, da's pas een bak.
Japanners maken alleen blikjes gestuwd door turbo's. Auto's zijn het niet echt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:11 schreef Tarantino het volgende:
[..]
Okee, dat je niet van mercedessen houdt kan ik me wel iets bij voorstellen. Al vind ik de SLR zó bruut, dat z'n "mercedeszijn" niet meer meetelt. Maar een SLR vergelijken met een EVOVIII??
Clio Williamsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:57 schreef ook_gek het volgende:
Heeft williams al eens een straat auto gemaakt dan
Want als ze die ervaring nog niet hebben dan word dat al iets moeilijker.
Martin Clunes van de engelse comedyserie Men Behaving Badly:quote:Sun 18 Jul, 20:00 - 21:00 60 mins
Jeremy Clarkson tests the new Ford GT and the Toyota Prius, an electric/petrol engine hybrid, Richard Hammond celebrates the Rover V8 engine and James May reviews the Maserati Quattroporte.
This week's Star in a Reasonably Priced Car is Martin Clunes.
Subtitles Widescreen Stereo
Website: http://www.bbc.co.uk/topgear
Is toch al lang gedaan door BMW met de (BMW)McLaren F1 ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
...
Ik verbaas me alleen nog steeds over het feit dat BMW met Williams niet een poging doet om de SLR omverte blazen, het is namelijk niet zo moeilijk.
Is dat niet 18 juli 2003?quote:Op zondag 18 juli 2004 17:53 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Martin Clunes van de engelse comedyserie Men Behaving Badly:
[afbeelding]
Dat gaat leuk worden![]()
check het zelf: http://www.bbc.co.uk/whatson/quote:Op zondag 18 juli 2004 18:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is dat niet 18 juli 2003?
komt me allemaal zo bekend voor, die onderwerpen...
Ik denk niet dat die sneller is. De Zonda is ook 3 seconden langzamer dus waarom zou de McLaren F1 sneller zijn?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is toch al lang gedaan door BMW met de (BMW)McLaren F1 ?![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |