quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 17:15 schreef TriuMpH het volgende:[..]
Cool! Ik ga er dit jaar heen! Communicatie en multimedia design studeren
![]()
* MaxiTitan steekt hand op...Ik hoop voor jou dat ze nu wel hun zaakjes in orde hebben, de eerste paar blokken waren echt een teringzooitje en ook dat je een laptop hebt want zonder kan je geen fluit doen op school.
Je krijgt maar 5mb HD ruimte op dat account van school waarvan je maar 2,5 mb vrij is ongeveer.
Dat is natuurlijk pinda's als je een beetje multimediale projecten moet gaan realiseren.
Ik ga nu het 2de jaar in van CMD met mijn P op zak en we mogen nu onze eigen groepen samenstellen voor het volgende blok, heerlijk. En ach, de organisatie/het beleid daar bij sector informatica/CMD, ik heb ik genoeg over geklaagd bij verschillende mensen van de HHS. Maar er wordt niet veel aan gedaan.
Grote kans dat je last krijgt van meelopers/lifters in je projectgroep, mensen die geen reet uit willen voeren maar wel hun studiepunten willen halen over de rug van de groep, in het begin maakte ik mij er nog druk om maar daar help ik alleen mezelf mee is mijn ervaring. De enige tip die ik je kan geven is dat je die mensen zo snel mogelijk uit de groep zet in overleg met je tutor en dan niet in je eentje meer samen met je groepsgenoten die er ook zo over denken.
Keihard moet je tegen die gasten zijn, want bij mij was het bijna fout gegaan in de projectgroep (4 waaronder ik werkten zich uit de naad, 2 draaiden maar op 50% en de rest voerde geen flikker uit of was er niet.) alleen dankzij het harde werken hebben we nog een voldoende kunnen halen.
We waren veel te laat met actie ondernemen achteraf, wijze les voor ons/mij maar toch een nare ervaring.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City