abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2002 @ 14:04:32 #26
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_7312603
ING IT Academy, 3e jaars
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_7312660
3e jaars FM-student op de HHS
  vrijdag 13 december 2002 @ 19:27:45 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_7319751
Vierdejaars Hebo (je weet wel, die opleiding met 90% vrouwen). Momenteel op stage in Parijs

[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 13-12-2002 19:44]

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 13 december 2002 @ 19:39:01 #29
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7319982
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:26 schreef twi het volgende:
-----Verder kun je nog tegen het verschijnsel Glerry Soewdajal oplopen, wat enigwaar een zeldzaam creatuur is. ------zeikt terecht rustig verder-----
Glerry Soewdajal is echt de grootste, domste trol die ik ooit in een onderwijsinstelling, zonder ketting, heb rond zien lopen

Ik doe dus ook IVIT en loop momenteel stage aan de overkant van het plein (7 verdiepingen boven Xieje) en kan haast niet wachten tot ik weer in die ranzige kantine met puisterige nerds kan gaan zitten wachten tijdens de vele tussenuren die dat incompetente roosterburo veroorzaakt.

Beter gaan ze dat loungegestuurde onderwijs over de hele sector invoeren, dan wordt het misschien nog wat:

http://www.doucheputje.com/ikbenloungegestuurd/

pi_7327395
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 19:39 schreef Miwe het volgende:

[..]

Glerry Soewdajal is echt de grootste, domste trol die ik ooit in een onderwijsinstelling, zonder ketting, heb rond zien lopen

Goh! Iedereen haat die Glerry zo te zien he? Ik ben ook geen uitzondering. Wat een vreselijke heks is dat! Wat wil ze dan ook? Met zo'n makeup?

Vraag me af of er al een "I hate Glerry"-website open is

Wat valt er nog meer te zeggen over de HHS na 4 jaar? VIA-studenten die je gelockte GERESERVEERDE computer resetten terwijl je even wat was gaan eten! Al je werk dan plotseling weg. Maar ja, ze hebben natuurlijk een hele goede reden daarvoor.. ze moeten immers gaan Fok!ken....

Gelukkig had ik in de 2e jaar een laptop kunnen krijgen en heb ik daar geen problemen meer mee. Nu is het probleem al die mensen met een laptop die de weinige netwerkverbindingen bezet te houden. Gelukkig woon ik sinds kort binnen 5 min. fietsen van school... Daar werk ik dus helemaal niet meer.

Voedsel is natuurlijk waanzinnig duur zoals al verteld, een keer kreeg ik zelfs een halfbevoreen broodje ham te eten (letterlijk broodje ijs)

Mensen die te lui zijn om voor 1-2 verdiepingen de trap te nemen, dus gaan ze maar met z'n allen op de lift staan wachten, of ze nou omhoog of naar beneden moeten.

Roosterbureau... ze zijn tegenwoordig redelijk op tijd... alleen heb je tegenwoordig zo weinig tijd om je in te schrijven voor modules en toetsen. Ben je net begonnen met een nieuw blok moet je al voor volgende inschrijven.
En je kan na jaar of 3 nog steeds niet via internet planit gebruiken. Gelukkig cosy nog wel.

1e jaar was trouwens nog ergste, hoop sukkels en idioten die voor leraar moeten doorgaan, maar dus helemaal niks kunnen. Gelukkig zijn de leraren van de hogere klassen wel wat beter.

Al met al 1 regel, zolang je geen hoge verwachtingen heeft van de school, kom je er zelf wel goe duit.

pi_7339285
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 01:58 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

<heelverhaal>
Al met al 1 regel, zolang je geen hoge verwachtingen heeft van de school, kom je er zelf wel goe duit.

Hear hear!

Ben zelf voormalig IVIT-er. Na vorig schooljaar gestopt, 3 jaar gedaan. Te veel verplichte vakken die niet interessant waren, veel te brede opleiding. Stage werd doorgeschoven omdat nog niet alle vakken waren gehaald, etcetera.
Kreeg een mooie kans om te solliciteren, en ik ben nu sinds 2 september fulltime aan het werk als DBA bij de Politie Utrecht, zonder papiertje dus...
Kennelijk kun je best aan de slag als je dat wilt..

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_7497544
Een Ci'er meld zich

nog een maand en dan ben ik weg

pi_7499595
Deeltijd Informatiekunde&Informatica
pi_7505994
Nog een Ci'er... meld zich ook aan..
En ik ook nog een maand.....
Relax
pi_7512479
accountancy
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:07:28 #37
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_8432269
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:53 schreef Wozzy het volgende:
Onderwerp zegt het al

Ikke!!!

Wat een oud topic. De topicstarter is inmiddels al ruim een half jaar afgestudeerd (3 maanden eerder dan ik). Dus inmiddels zit ik ook niet meer op de HHS. Wat ik het meeste zal missen zijn de schoolfeesten
pi_8432545
Ik zit er nu een jaar, en ik heb net ook het glerry gebeuren gezien.
pi_8433692
Woei, de goeie ouwe tijd

Ik ben inmiddels ook al 2 scholen verder (gekapt na anderhalf jaar) en zit nu op de HvU

2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:52:53 #40
30986 nljuggler
New balls please!!
pi_8439162
v981062 ofwel 98000121 meldt zich!

Ik heb IVIT gestudeerd. Verleden tijd ja! Ik ben inmiddels een graad en een titel rijker.

If Newton was a juggler, he would have caught the apple...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 01:22:12 #41
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_8471436
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:07 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Wat een oud topic. De topicstarter is inmiddels al ruim een half jaar afgestudeerd (3 maanden eerder dan ik). Dus inmiddels zit ik ook niet meer op de HHS. Wat ik het meeste zal missen zijn de schoolfeesten

Daar vind ik geen ruk aan eigenlijk
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_8472621
MELD!!!!

3e jaars IVIT. Nu op stage. De beschrijvingen van hierboven komen erg bekend voor. Glerry een witch...? Tja, wij kregen nog een errug goed cijfer voor IP-02!

zondag 16 februari 2003 @ 00:47:40 #43
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_8507881
4e clubje van de ING IT-academy . http://www.it-academy.ing.nl/

Ik vind het eigenlijk een slecht georganiseerde bende. De school dan.

We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
  zondag 16 februari 2003 @ 00:51:48 #44
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_8507946
Een vriend van mij doet Hogere Informatica

Skope .. ernesto

coole gozer.. Doe zelf ict beheer in haarlem

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_8513184
3e-jaars VIA student
pi_8520346
heb er in '99 iks gedaan. wat een kutschool is dat zeg beschrijving van hierboven klopt precies... die domme leus van aandacht enzo

ben er na een half jaar mee gekapt en studeer nu aan de leidse hogeschool, P&A... topstudie en topschool!

pi_8544490
alleen maar inf studenten ...
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_8611381
Het valt allemaal wel mee met de HHS. Ik zit er nu, en de TU Delft en Hogeschool Rotterdam zijn echt niet veel beter.

Natuurlijk, je hebt er kut-leraren, maar die heb je overal...

pi_20975257
DIt jaar dus. Ben benieuwd Rechten btw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')