[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 13-12-2002 19:44]
quote:Glerry Soewdajal is echt de grootste, domste trol die ik ooit in een onderwijsinstelling, zonder ketting, heb rond zien lopen
Op zondag 12 augustus 2001 01:26 schreef twi het volgende:
-----Verder kun je nog tegen het verschijnsel Glerry Soewdajal oplopen, wat enigwaar een zeldzaam creatuur is. ------zeikt terecht rustig verder-----
Ik doe dus ook IVIT en loop momenteel stage aan de overkant van het plein (7 verdiepingen boven Xieje) en kan haast niet wachten tot ik weer in die ranzige kantine met puisterige nerds kan gaan zitten wachten tijdens de vele tussenuren die dat incompetente roosterburo veroorzaakt.
Beter gaan ze dat loungegestuurde onderwijs over de hele sector invoeren, dan wordt het misschien nog wat:
quote:Goh! Iedereen haat die Glerry zo te zien he? Ik ben ook geen uitzondering. Wat een vreselijke heks is dat! Wat wil ze dan ook? Met zo'n makeup?
Op vrijdag 13 december 2002 19:39 schreef Miwe het volgende:[..]
Glerry Soewdajal is echt de grootste, domste trol die ik ooit in een onderwijsinstelling, zonder ketting, heb rond zien lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag me af of er al een "I hate Glerry"-website open is
Wat valt er nog meer te zeggen over de HHS na 4 jaar? VIA-studenten die je gelockte GERESERVEERDE computer resetten terwijl je even wat was gaan eten! Al je werk dan plotseling weg. Maar ja, ze hebben natuurlijk een hele goede reden daarvoor.. ze moeten immers gaan Fok!ken....
Gelukkig had ik in de 2e jaar een laptop kunnen krijgen en heb ik daar geen problemen meer mee. Nu is het probleem al die mensen met een laptop die de weinige netwerkverbindingen bezet te houden. Gelukkig woon ik sinds kort binnen 5 min. fietsen van school... Daar werk ik dus helemaal niet meer.
Voedsel is natuurlijk waanzinnig duur zoals al verteld, een keer kreeg ik zelfs een halfbevoreen broodje ham te eten (letterlijk broodje ijs)
Mensen die te lui zijn om voor 1-2 verdiepingen de trap te nemen, dus gaan ze maar met z'n allen op de lift staan wachten, of ze nou omhoog of naar beneden moeten.
Roosterbureau... ze zijn tegenwoordig redelijk op tijd... alleen heb je tegenwoordig zo weinig tijd om je in te schrijven voor modules en toetsen. Ben je net begonnen met een nieuw blok moet je al voor volgende inschrijven.
En je kan na jaar of 3 nog steeds niet via internet planit gebruiken. Gelukkig cosy nog wel.
1e jaar was trouwens nog ergste, hoop sukkels en idioten die voor leraar moeten doorgaan, maar dus helemaal niks kunnen. Gelukkig zijn de leraren van de hogere klassen wel wat beter.
Al met al 1 regel, zolang je geen hoge verwachtingen heeft van de school, kom je er zelf wel goe duit.
quote:Hear hear!
Op zaterdag 14 december 2002 01:58 schreef athlonkmf het volgende:[..]
<heelverhaal>
Al met al 1 regel, zolang je geen hoge verwachtingen heeft van de school, kom je er zelf wel goe duit.
Ben zelf voormalig IVIT-er. Na vorig schooljaar gestopt, 3 jaar gedaan. Te veel verplichte vakken die niet interessant waren, veel te brede opleiding. Stage werd doorgeschoven omdat nog niet alle vakken waren gehaald, etcetera.
Kreeg een mooie kans om te solliciteren, en ik ben nu sinds 2 september fulltime aan het werk als DBA bij de Politie Utrecht, zonder papiertje dus...
Kennelijk kun je best aan de slag als je dat wilt..
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:53 schreef Wozzy het volgende:
Onderwerp zegt het alIkke!!!
Ik ben inmiddels ook al 2 scholen verder (gekapt na anderhalf jaar) en zit nu op de HvU
Ik heb IVIT gestudeerd. Verleden tijd ja! Ik ben inmiddels een graad en een titel rijker.
quote:Daar vind ik geen ruk aan eigenlijk
Op woensdag 12 februari 2003 12:07 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Wat een oud topic. De topicstarter is inmiddels al ruim een half jaar afgestudeerd (3 maanden eerder dan ik). Dus inmiddels zit ik ook niet meer op de HHS. Wat ik het meeste zal missen zijn de schoolfeesten
3e jaars IVIT. Nu op stage. De beschrijvingen van hierboven komen erg bekend voor. Glerry een witch...? Tja, wij kregen nog een errug goed cijfer voor IP-02!
Ik vind het eigenlijk een slecht georganiseerde bende. De school dan.
Skope .. ernesto
coole gozer.. Doe zelf ict beheer in haarlem
ben er na een half jaar mee gekapt en studeer nu aan de leidse hogeschool, P&A... topstudie en topschool!
Natuurlijk, je hebt er kut-leraren, maar die heb je overal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |