lolquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:Come on Lleyton
Dat vind ik ook niet onsportief.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet onsportief. Dat wijzen naar de plek waar de bal terechtkomt als die uitgaat terwijl de lijnrechter al "out" geroepen heeft is onsportief.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
COME ON![]()
![]()
![]()
Krijg je alleen als je het racket stuk gooitquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:47 schreef tukkeronline het volgende:
niet verwacht dat ie dit punt zo maken
en die Hewitt moet maar eens een waarschuwing krijgen
Dát is het hem. Hij doet het té vaak. Beleving is zeker niks mis mee, maar je moet het niet gaan overdrijven.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:47 schreef Komakie het volgende:Ik snap dat gezeur over Hewitt niet zo. Hij beleefd het tennis heel erg intens. Ik vind het allemaal wel mooi. Hoewel hij het ook weer niet te vaak moet doen.
Vind ik ook. Het is een opvliegend baasje, maar door z'n mentaliteit heeft hij wel al veel bereikt.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet onsportief.
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Verkerk nog even kijkt naar die bal ofzo.
Ik snap dat gezeur over Hewitt niet zo. Hij beleefd het tennis heel erg intens. Ik vind het allemaal wel mooi. Hoewel hij het ook weer niet te vaak moet doen.
ik snap het wel, hij staat op het punt van een nederlander te winnen en dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet onsportief.
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Verkerk nog even kijkt naar die bal ofzo.
Ik snap dat gezeur over Hewitt niet zo. Hij beleefd het tennis heel erg intens. Ik vind het allemaal wel mooi. Hoewel hij het ook weer niet te vaak moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |